Kamee kiima

kisumisu45

Just ny panettaa ihan hitosti,ku sais kunnon kyrpää

102

190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fedex

      Missäs oot,järjestyy kyllä pikaisestikkin jos oot nainen

    • kevätkiimat
    • ihmetteliä

      Mukavasti laitettu ilmoitus,ei paikkakuntaa eikä yhteystietoja,haluaa vaan kyrpää jossain??

    • Lahdestavaan
    • yrittanyttaeilaiteta

      Pojat on taas niin toiveikkaita.

      • voivoivoivoi

        Niinpä :-l *huoh*


    • Minulla on lääkkeet kiimaasi....ota yhteyksiä

      • kiimassaaa

        Mitäs päin ois apua tarjolla.


      • kiimassaaa kirjoitti:

        Mitäs päin ois apua tarjolla.

        Rovaniemi


      • kiimasssa
        fusebox67 kirjoitti:

        Rovaniemi

        No just. Oot paljon kaukana harmi.


      • kiimasssa kirjoitti:

        No just. Oot paljon kaukana harmi.

        Niinpä, harmi...missäpäin sinä elelet?


      • kiimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Niinpä, harmi...missäpäin sinä elelet?

        Täällä Turun suunnilla


      • turkuhan on kiva paikka....silloin tällöin tulee piipahdeltua siellä etelä-suomessa :)


      • Neonsäde
        kiimassaa kirjoitti:

        Täällä Turun suunnilla

        Itte oisin paljon lähempänä jos kiinnostaa ja mite pidettäs yhteyttä? Kerro jtn itsestäsi :)


      • Åbo87214

        Turussa olis apua tarjolla. ;)


    • otam1nut

      Tampereella 20v tyttönen olis housut märkänä... ai että kun tekis mieli

      • markkaut

      • putsaanaamas

        sinä olet 15v finninaamainen provopoju, joka runkkaa ja hihittelee omia tyhmiä juttujaan.


      • m6im6um6um6

        Ehkä kuitenkin mieluummin 45v neitsytmies----


    • kukku45

      Anna vinkkiä ni noudan?? 0465901511

      • onksrahaa

        pitsa tulossa.


    • aron peura taas lääkkeet loppu

    • tukkiperseesees

      Onks kiva provota teinipoju? Tai voihan se olla, että sulla tekee mieli kyrpää. Siinä tapauksessa olet homppeli. Rasvaa poika peppus ja mee kadulle. Saat mitä haluat poju.

    • Kiimass

      Minä tykkään pika panoista vieraiden kanssa. Olen 18v olen ollut vanhepien ukkojen kanssa veskissä/autossa. Työ paikalla monien johtajien kanssa päivittäin.

      • sie oot kiva ja reipas tyttö


      • Halutta

        Olen 25 sinkku nainen halutta kokemukset. Kun haluttaa niin olen tosi usein ollut vanhempien miesten naitavana. Kun kiima iskee niin olen ollut kuudenkin ukon kimppa panona. Sai kunnon orkut.


      • Kokeiluta
        Halutta kirjoitti:

        Olen 25 sinkku nainen halutta kokemukset. Kun haluttaa niin olen tosi usein ollut vanhempien miesten naitavana. Kun kiima iskee niin olen ollut kuudenkin ukon kimppa panona. Sai kunnon orkut.

        Olen 17 ja halun kokkeilla monen ikäissä. Nuorta murkkua poikaa ja joskus 69v miestä. Vanhempien kanssa olein usein kun haluu nuorta pippiä.


    • naitas

      täällä 64v nyt saisit vanhempaa miestä missä vaan. vastaa kiimas

    • missä olet? nautintoa löytyy vantaalla

    • Löytyskö Roista naista, jolla haluttaa vierasta kullia? t. m47

      • hhhkl

        Olen 18v tyttö rovaniemeltä ja alkoi kiihottaa ajatus että tavattais ja saisin maistaa sun patukkaa.


      • hhhkl kirjoitti:

        Olen 18v tyttö rovaniemeltä ja alkoi kiihottaa ajatus että tavattais ja saisin maistaa sun patukkaa.

        Ois kiva tavata sinua, ja maistaa sun kuumaa pillua


      • hhhkl kirjoitti:

        Olen 18v tyttö rovaniemeltä ja alkoi kiihottaa ajatus että tavattais ja saisin maistaa sun patukkaa.

        Miten järjestyisi tapaaminen?...


      • hhhkl

        Ehdotuksia?


      • kerro sie ehdotuksia


      • hhhkl kirjoitti:

        Olen 18v tyttö rovaniemeltä ja alkoi kiihottaa ajatus että tavattais ja saisin maistaa sun patukkaa.

        huomenta


    • Miten saan sinuun yhteyden?...puhelinnumeroiden jakaminen täällä ei oo hyvä...sähköpostia?...mie oon twitterissa...

      • hhhkl

        Kerro ensin millainen mies olet.


      • fusebox67
        hhhkl kirjoitti:

        Kerro ensin millainen mies olet.

        ristiverinen, lyhyet hiukset..172cm 77kg...siisti mies, siniset silmät....huumorintajuinen...entä sinä? kerro itsestäsi


      • hhhkl kirjoitti:

        Kerro ensin millainen mies olet.

        minulla on täällä suomi24:ssä sähköposti.....tuolla mun nimimerkillä...


    • joojoo74
      • jjhjjvghlm

        Ikää?


    • Täällä on yksi joka kaipaa pientä säpinää. Kerava

    • Toimisijostoimisi
      • kiinnnostunuut

        Puhelinnumeroo? ;)


      • XDDD
        kiinnnostunuut kirjoitti:

        Puhelinnumeroo? ;)

        XDDD toi oli erittäin varmasti vitsi joltain pikku mulkulta


    • Koko ajan panetta....tekee mieli pillua...hei naiset..halloo :))

      • kiimassaa

        No pentele ku asut siel sisirajalla. Kyllä se muna täytyy ol Lähempänä.


      • kiimassaa

        Susi rajalla


      • kiimassaa kirjoitti:

        Susi rajalla

        Haluaisitko nähä minkälainen muna ois joutilaana..?twitterissä näet kuviani..jos kiinnostaa?


      • fusebox67 kirjoitti:

        Haluaisitko nähä minkälainen muna ois joutilaana..?twitterissä näet kuviani..jos kiinnostaa?

        käyppä kurkkaamassa jos uskallat koo granråth twitterissä :) ne on mun omia kuvia..


      • kiimassaaa
        fusebox67 kirjoitti:

        käyppä kurkkaamassa jos uskallat koo granråth twitterissä :) ne on mun omia kuvia..

        No ei kai ne kuvat kiimaa vie kasvattaa vaan. En oo ite twitterissäkään et sillee.


      • no sehän on kivaa jos himo vaan yltyy... :))


      • kiimasssaa
        fusebox67 kirjoitti:

        no sehän on kivaa jos himo vaan yltyy... :))

        No ei oo kivaa.


      • kiimasssaa kirjoitti:

        No ei oo kivaa.

        Mut sitten on kun saat kyrpää :)


      • kIimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Mut sitten on kun saat kyrpää :)

        Juu mahdollisesti tänään.


      • kIimassaa kirjoitti:

        Juu mahdollisesti tänään.

        Toivottavasti saat...ja kunnolla. Mie oon töissä....kulli pystyssä :)


      • kiimasssaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Toivottavasti saat...ja kunnolla. Mie oon töissä....kulli pystyssä :)

        Ni se ei kyl oo kauhian kivaa ku töis panettaa....


      • kiimasssaa kirjoitti:

        Ni se ei kyl oo kauhian kivaa ku töis panettaa....

        ei oo....onneksi on hiljainen päivä, niin saa istua toimistossa ihan rauhassa.. ;) nyt ois aikaa vaikka mihin toimintaan ;)


      • kIimasssaa
        fusebox67 kirjoitti:

        ei oo....onneksi on hiljainen päivä, niin saa istua toimistossa ihan rauhassa.. ;) nyt ois aikaa vaikka mihin toimintaan ;)

        Jos oisit ollut lähempänä tälläinen kiimainen kissa ois kyllä auttanut sua ja samalla saanut itsekin.


      • kIimasssaa kirjoitti:

        Jos oisit ollut lähempänä tälläinen kiimainen kissa ois kyllä auttanut sua ja samalla saanut itsekin.

        Niin....harmittaa...ois oikeasti kiva herättää sinut aamulla...pienellä kielileikillä....suudella niskaa...edetä selkää pitkin alaspäin..


      • fusebox67 kirjoitti:

        Niin....harmittaa...ois oikeasti kiva herättää sinut aamulla...pienellä kielileikillä....suudella niskaa...edetä selkää pitkin alaspäin..

        suudella reisiäsi...mmmm


      • kiimasssaa
        fusebox67 kirjoitti:

        suudella reisiäsi...mmmm

        Taatusti silloin ei heräsi kiukkusena. Ja sama toisinpäin, kunnon proteiinit alas kurkusta ja sit aamusalitreeni sujusi kuin leikiten.


      • kiimasssaa kirjoitti:

        Taatusti silloin ei heräsi kiukkusena. Ja sama toisinpäin, kunnon proteiinit alas kurkusta ja sit aamusalitreeni sujusi kuin leikiten.

        no jos sanon suoraan niin aamulla on kiva nuolla pillua ;)...luultavasti heräisit hymyillen..."kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään...mä ihan lähelläin.."


      • kiimasssaa
        fusebox67 kirjoitti:

        no jos sanon suoraan niin aamulla on kiva nuolla pillua ;)...luultavasti heräisit hymyillen..."kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään...mä ihan lähelläin.."

        Aamulla vielä vähän unisena on ihana kun just mies nuolee tai sit vaikka tulee takaa päin lusikka asennossa. Itse kun kiihotun ns. Nollasta sataan minuutissa ja olen märkänä ni tollanen mies ois unelma....nammm


      • kiimasssaa kirjoitti:

        Aamulla vielä vähän unisena on ihana kun just mies nuolee tai sit vaikka tulee takaa päin lusikka asennossa. Itse kun kiihotun ns. Nollasta sataan minuutissa ja olen märkänä ni tollanen mies ois unelma....nammm

        Joo..nuo on kivoja tapoja..karistaa unihiekat tytön silmistä :)..oon vapaaehtoinen...ja aamunvirkku :)


      • fusebox67 kirjoitti:

        Joo..nuo on kivoja tapoja..karistaa unihiekat tytön silmistä :)..oon vapaaehtoinen...ja aamunvirkku :)

        aamuinen pimpsa maistuu hyvälle...nam...


      • kiiimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Joo..nuo on kivoja tapoja..karistaa unihiekat tytön silmistä :)..oon vapaaehtoinen...ja aamunvirkku :)

        Tykkäätkö myös nuolla tooosi märkää vai onko vastenmielistä, jos märkä ja ilmainen heti


      • kiiimassaa kirjoitti:

        Tykkäätkö myös nuolla tooosi märkää vai onko vastenmielistä, jos märkä ja ilmainen heti

        ei laisinkaan vastenmielistä....oikein kunnolla märkä ja liukas pillu on ihana..


      • fusebox67 kirjoitti:

        ei laisinkaan vastenmielistä....oikein kunnolla märkä ja liukas pillu on ihana..

        ja haluan nuolla pitkään ja hitaasti...kiusoitellen...ja antaa ekat orkut nuolemalla..


      • kiiimassaa kirjoitti:

        Tykkäätkö myös nuolla tooosi märkää vai onko vastenmielistä, jos märkä ja ilmainen heti

        voisit tulla istumaan mun kasvoille, ja tuntisit uteliaan kieleni syvällä...


      • kiimassaaa
        fusebox67 kirjoitti:

        voisit tulla istumaan mun kasvoille, ja tuntisit uteliaan kieleni syvällä...

        Arvaappa valunko pelkästä ajatuksestakin. ...


      • kiimassaaa kirjoitti:

        Arvaappa valunko pelkästä ajatuksestakin. ...

        kiva....:) tule mun kasvoille...mmmm


      • kiimasssaa
        fusebox67 kirjoitti:

        kiva....:) tule mun kasvoille...mmmm

        Kyllä nyt tekis todella mieli istuakin ja olis kyllä ihan hirveä ku. ..n puute.


      • kiimasssaa kirjoitti:

        Kyllä nyt tekis todella mieli istuakin ja olis kyllä ihan hirveä ku. ..n puute.

        Huomenta...Vieläkö puute vaivaa?...täällä vaivaa pi....un puute ;)


      • kIimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Huomenta...Vieläkö puute vaivaa?...täällä vaivaa pi....un puute ;)

        Huomenta. ..kyllä vaivaa edelleen.....


      • kIimassaa kirjoitti:

        Huomenta. ..kyllä vaivaa edelleen.....

        Hitsi kun olisimme samassa sängyssä aamuisin...voisi olla että kahvinkeitto jäis vähemmälle huomiolle :) ja lehdenluku....


      • kiimasssaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Hitsi kun olisimme samassa sängyssä aamuisin...voisi olla että kahvinkeitto jäis vähemmälle huomiolle :) ja lehdenluku....

        Uskon , että niin kävis. ........hyvä kun töihin kerkeis. ......vaikka mulla vuorotyö ni ei sit aina niin kiire oiskaan. ....mietin just milloin viimeksi oisin ollut näin puutteessa. ....no en tiedä olenko koskaan näin pahasti. ...vai miltä kuulostaa neljä itse tehtyä orkkua päivässä. ... huoh


      • kiimasssaa kirjoitti:

        Uskon , että niin kävis. ........hyvä kun töihin kerkeis. ......vaikka mulla vuorotyö ni ei sit aina niin kiire oiskaan. ....mietin just milloin viimeksi oisin ollut näin puutteessa. ....no en tiedä olenko koskaan näin pahasti. ...vai miltä kuulostaa neljä itse tehtyä orkkua päivässä. ... huoh

        Eilen kaksi kertaa runkkailin ...nuo neljä pitäisi minun aiheuttaa sinulle /päivä.Nuolemalla ja naimalla...mutta oishan sinulla aamuisin kiva lähteä töihin ...mie oon nyt työmaalla.....kyrpä jäykkänä....unelmoin sinusta...


      • kiiimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Eilen kaksi kertaa runkkailin ...nuo neljä pitäisi minun aiheuttaa sinulle /päivä.Nuolemalla ja naimalla...mutta oishan sinulla aamuisin kiva lähteä töihin ...mie oon nyt työmaalla.....kyrpä jäykkänä....unelmoin sinusta...

        Mä olen lomalla ja vettä tulee ku saavista kaataen. Olis kyllä ihanaa antautua sinunlaiselle miehelle ja saada monta orkkua. ....


      • kiiimassaa kirjoitti:

        Mä olen lomalla ja vettä tulee ku saavista kaataen. Olis kyllä ihanaa antautua sinunlaiselle miehelle ja saada monta orkkua. ....

        Rainy days are made for lovers...arvaa vaan kuinka paljon haluan sinua....just nyt..parin-kolmen tunnin rakastelutuokio....eikä kiirettä mihinkään...


      • kiiimassaa kirjoitti:

        Mä olen lomalla ja vettä tulee ku saavista kaataen. Olis kyllä ihanaa antautua sinunlaiselle miehelle ja saada monta orkkua. ....

        vettä muuten tulee täälläkin....ja eilen oli pirunmoinen tuuli...


      • kiimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        vettä muuten tulee täälläkin....ja eilen oli pirunmoinen tuuli...

        Lupas kovaa tuulta tännepäin tänään. No toivottavasti ei tule kovaa myrskyä kun pitäisi lähteä risteilylle. ...mietin tossa just et ei varmaan pitäis käydä tääl palstalla ku ei tää nyt ainakaan millään lailla helpota oloa. ....Päinvastoin. ....mut aina vaan löytää ittensä täällä lukemassa ja kommentoimassa.


      • kiimassaa kirjoitti:

        Lupas kovaa tuulta tännepäin tänään. No toivottavasti ei tule kovaa myrskyä kun pitäisi lähteä risteilylle. ...mietin tossa just et ei varmaan pitäis käydä tääl palstalla ku ei tää nyt ainakaan millään lailla helpota oloa. ....Päinvastoin. ....mut aina vaan löytää ittensä täällä lukemassa ja kommentoimassa.

        Risteilyltä varmaan löytyy sopivaa seuraa :)) no ei helpota ei....halut vaan kasvaa....mutta ois kiva vaihdella ajatuksia kanssasi jossain muualla, vaikka sähköpostilla...jotenkin häiritsee, kun nämä meidän jutut on täällä kaikkien nähtävillä..


      • kiimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Risteilyltä varmaan löytyy sopivaa seuraa :)) no ei helpota ei....halut vaan kasvaa....mutta ois kiva vaihdella ajatuksia kanssasi jossain muualla, vaikka sähköpostilla...jotenkin häiritsee, kun nämä meidän jutut on täällä kaikkien nähtävillä..

        Joo vois kyllä. No risteilylle menen omien lasten kanssa et ei oikein ole sellanen reissu. Onko sulla sp


      • kiimassaa kirjoitti:

        Joo vois kyllä. No risteilylle menen omien lasten kanssa et ei oikein ole sellanen reissu. Onko sulla sp

        No eipä siinä sitten oikein hilluta, kun lapset mukana....joo on täällä suomi24:ssä[email protected] free to write :) ja mie vastailen takaisin..


      • kiimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        No eipä siinä sitten oikein hilluta, kun lapset mukana....joo on täällä suomi24:ssä[email protected] free to write :) ja mie vastailen takaisin..

        Kiva laittelen sul viestii sit ku kerkeen. Olen kyllä vähän surkee käyttää sp.mut enköhän jotai saa aikaseksi. Näät sitten etten ole mikään feikki.


      • kiimassaa kirjoitti:

        Kiva laittelen sul viestii sit ku kerkeen. Olen kyllä vähän surkee käyttää sp.mut enköhän jotai saa aikaseksi. Näät sitten etten ole mikään feikki.

        Okei...soppii hyvin ;)


      • kiimassaa kirjoitti:

        Kiva laittelen sul viestii sit ku kerkeen. Olen kyllä vähän surkee käyttää sp.mut enköhän jotai saa aikaseksi. Näät sitten etten ole mikään feikki.

        Hyvää huomenta :)


      • kiimassaa
        fusebox67 kirjoitti:

        Hyvää huomenta :)

        Huomenta.koitin lähettää sul sp en tiedä tuliko perille?


    • panotypy23

      Kaikki kikiin panotypy23 nyt!!!

    • saatko

      JÄTKÄ tyydytyksen moisesta

    • vitukiimane

      Pojat tulkaa kik panotypy23 nyt oon vitun kiimanen

    • turusta

      Moikka! täältä saisi apuja ;D Oon turun seudulta.

    • turusta

      No pitäähän silloin sitä saada...

    • no kyrpää kyllä saat kun kysyt oikeasta paikasta

    • jussisssss

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe