Väkisin anaaliin

peppu

Onko muilla naisilla tämmöistä mielitekoa? Haluaisin siis tulla raiskatuksi peppuun, vaikka jossain julkisellakin paikalla. Mies voisi ottaa minut väkisin ja laueta suoleen ja sen jälkeen laittaa minulle anaalitapin paikoilleen, pitämään tavaran sisässä. Käyttäisi peppuani sitten aina kun haluaa itse tulla, ehkä jakaisi sitä muillekin?

73

7730

9Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostaa, mutta missä päin vaikutat?

    • psyko23

      Ota yhteyttä niin sovitaan tarkemmin alla olevaan nimimerkkiin.

    • EX.DR.PHIL

      väärään koloon panijat pakkohoitoon

      • otm7

        Oletko kokeillu?


      • Pipppi

        Työ paikallani kun olnin nuori tyttö niin halus vanhat miehet halus pyllyy että en tuu raksaasi. Sitten hommas kondoomeita ja sain molempiin moneltakin ukolta montakin kertaa päivässä.


      • Pipppi kirjoitti:

        Työ paikallani kun olnin nuori tyttö niin halus vanhat miehet halus pyllyy että en tuu raksaasi. Sitten hommas kondoomeita ja sain molempiin moneltakin ukolta montakin kertaa päivässä.

        TET harjoittelu paikalla oli ryhmä miehiä jotka aina kertoi outoja väkisinpeppuun juttuja. Kesä juhlissa mä pääsin jotenkin niiden kanssa saunomaan. Ekaksi mä istuin vain niiden sylissä ahtaassa saunassa. Lopuks yksi, joka oli eniten humalassa, veti mut sylissään ihan perille asti. Se pani ja sitten muut. Sain siitä koko kesätyö aikasen riesan.


      • otm7 kirjoitti:

        Oletko kokeillu?

        Laita tuoppi perseeseen ja riko se sinne tekee nannaa


      • virtasenposti kirjoitti:

        TET harjoittelu paikalla oli ryhmä miehiä jotka aina kertoi outoja väkisinpeppuun juttuja. Kesä juhlissa mä pääsin jotenkin niiden kanssa saunomaan. Ekaksi mä istuin vain niiden sylissä ahtaassa saunassa. Lopuks yksi, joka oli eniten humalassa, veti mut sylissään ihan perille asti. Se pani ja sitten muut. Sain siitä koko kesätyö aikasen riesan.

        Niillä oli sellainen toive että mun piti vastustella. Sit lopuksi annoin periksi.
        Niillä oli toimisto ylimmässä parakissa. Joku kyttäs aina vuorollaan ettei kukaan pääse yllättämään.


      • virtasenposti kirjoitti:

        TET harjoittelu paikalla oli ryhmä miehiä jotka aina kertoi outoja väkisinpeppuun juttuja. Kesä juhlissa mä pääsin jotenkin niiden kanssa saunomaan. Ekaksi mä istuin vain niiden sylissä ahtaassa saunassa. Lopuks yksi, joka oli eniten humalassa, veti mut sylissään ihan perille asti. Se pani ja sitten muut. Sain siitä koko kesätyö aikasen riesan.

        Leikkiin kuului vastustelu. Sitten lopuksi periksi antaminen. Sitten vaan kauhea voihkina.


    • Häähh

      Haluatko oikeasti tulla raiskatuksi ja vielä julkisella paikalla? En usko!

    • sddggh

      On se hyvä että paska lentää ku varpus parvella näitä sikojen juttuja lukiessa

    • Läpipaisto

      Jos sinä olet nainen, minä olen Mahatma Gandhi.

    • Abdullah

      Sinä kertoa minulle missä sinä kulkee, minä tulla kavereideni kanssa ja raiska sinun perse tuusan paska.

      • 16vvv

        Kaverini synttärit ja samppnia riiti. Kun vieraat lähti ja tyttökaverini sammu äitinsä viereen. Sen isä vei vessaan ja käski olla hiljaa kun hameen alle työnsi kyrpääsä molempiin reikiin. Sitten on halunnut autossa naida usein. (molempiin).


    • AnnaMaija_

      Abullah meinaa niiku Tapinilan malliin?

    • AnnaMaija_

      Tapanilan

    • yksnainenvaan

      Pipon kiristelijöille tiedoksi, että raiskausfantasialla on hyvin vähän tekemistä oikean raiskauksen kanssa. :) Esimerkiksi turvasanasta ei oo mitään iloa oikeassa raiskaustilanteessa, seksileikin voi keskeyttää koska tahansa.

      Mulla on kanssa samansuuntaisia haluja, olis ihana kun joku ottais väkisin, vieläpä anaaliin... Ja joo, laukeais ja laittais plugin, ettei spermat valu ulos... Ja vieläpä jossain julkisella paikalla, parasta <3

      • Haluaisitko tavata ja tehdään totta halusta.


      • Näinhän se menee. Joskus miettinyt jos toteuttaisi tuollaisen julkisella paikalla raiskaus fantasian.
        Mutta homma menisi pieleen ja ekaksi ehtisikin oikea raiskaaja.
        Äijä työntäs munaa mun anukseen ja mä huutaisin JOULUPUKKI, JOULUPUKKI...


    • musta.vyö

      Löylykauhat ja muut, teinipojat täällä taas mellastaa.....

      Joo, on ihan samoja fantasioita mullakin, ja ihan naisena, ja ihan täyspäisenä sellaisena. Fantasiat ja haluat on eri asia kuin mitä oikeasti haluaa tapahtuvan. Kukaan normaali mies ei raiskaa naista, eikä nainen miestä (kyllä, sekin on mahdollista). Kaksi täyspäistä aikuista voi leikkiä keskenään rajustikin, alistaa, olla alistettavana. Etenkin alistettuna olo vaatii etenkin naiselta vahvaa seksuaalista itsetuntoa. Se on nautinnollista. Itse koen alistettuna ollessani olevani se tilannetta nimenomaan dominoiva osapuoli. Kaikki tämä vaatii luottamusta.

      Kumppanini tietää tästäkin haaveestaani, kiusoittelee minua julkisella paikalla, ruokakaupassa, kuiskailee korvaani kun valitsen perunoita lihakeittoa varten. Se on hauskaa. Se on mahtavaa. Ja illalla kotona peitto heiluu vimmatusti.

      Jos joku puskarunkku hyökkäisi kimppuuni, hän todennäköisesti satuttaisi itsensä pahemmin kuin minä.

    • arvaakuka2015

      Herkkujen herkkua sanon minä! Saatanan runkut

    • Töiss

      Minä olen 55v nainen ja juhlissa nuori poika tanssiessa hiero pyllyäni. Ukkoni Oli mukanani ja ehdotin että saa vain pyllyäni. Sit mentiin hotelli huoneeseen ja sain 19v poikaa molenpiin monta tuntia.Tuntu olla alistettuna kun kunnolla sai kyrpää.

      • tj74vm

        Niin 19v jaksaa pitkään..tai ainakin monesti..olen kokeillut..heh


    • kassit_tyhjäksi

      Kyllä lastin laskeminen suoleen on mahtavaa.. mitä enemmän nainen kipuilee sen parempi.

    • Jokutyttö

      Olen myös nainen, 21v, ja oon jo pidemmän aikaa yrittänyt löytää miestä, joka tällaiseen suostuisi. Tuloksetta. Saan vastauksia, kuten "sun peppu on ihan liian tiukka, en halua satuttaa". Haluan tulla otetuksi väkisin, juurikin peppuun, KOVAA, tulla täysin alistetuksi. Yllättävän vaikea on löytää miestä tähän :D se on vaan niin kiihottavaa kun mies alistaa ja tuntee sen pepussaan vielä monen päivän päästä... :)

      • Jokutyttö

        Juurikin tää kipu kiihottaa tässä vielä enemmän :)


      • Autuus

        onnex omista tollasen naisen :D


      • jontteri96 ota yhteyttä;D


      • Siitinhuolto

        Miellellään mä suo duunaisin ja monta tuntia ...


    • Kyllä mullakin on fantasia tulla otetuksi väkisin. Peppu tai pimmi, ei väliä.

      • Nettipoliisi

        Yäk!Hyi! Sekun mutta minä en ainakaan purureikään antais laittaa mitään.


    • Olin tyttökaverin luona saunomassa viikonloppuna. Sen vanhemmat oli matkoilla. Illalla se kysyi voisinko lähtee sen ja sen kavereiden kanssa mökille. Sanoin pitäväni ajatuksesta vaikken tuntenut muita. Varpaitaan katsellen se tarkensi että hän olisi ainoa tyttö ja ne muut pojat haluis panna mua väkisin peppuun.

    • visioner00

      vieläkö kiinnostaa ??

      • Nettipoliisi

        Ei yhtään kiinnosta. Hyi! Seksivalistus tarpeen en ryhdä tuollaiseen. Hyi! Hyi!


    • ykköseenvaan

      Olen kuulut et naisten paskan pidätys huononee kun antaa liikaa persepanoja varsinkin isokaluisille. Yks nainen kerran valitteli ja sitten meni rusinareikä "telakalle".

    • Nettipoliisi

      Seksivalistus tarpeen. Älkää missään nimessä. Ei hyvä päivää sentään että joillakin tiettättää kaikenlaita typerää.

    • mitespeppunlaita

      joko tuli saatua? kunnolla vai tarviiko tulla laittaa

    • Meillä vaimo löi vetoa ettei pari kaveria pysty naimaan sitä väkisin. Kyllä se tiesi et se häviää vedon. Mut se oli joku mieli halu silla. Sopimus oli et jos se häviää niin kaikki nai. Sitois samalla vaitioloon.
      Ei vaan muija määritellyt muija naintia tarkemmin. Huuti kyllä kun puolet painoi anukseen ihan äkisti vaan.

    • Löylykauhu

      Olen mies, mutta unelmamme kohtaavat..

    • Arvasin

      No varmaa joo vitun huora.
      Heti kun silmä välttää, täällä huoraamassa!

    • pietuerytyuioiuytrert

      tämä ylös

    • mistänaitäriittää

      Minut on raiskattu ja sillä raiskaajalla oli mahdollisuus raiskata vielä anaaliinkiin, jos olisi halunnut, koska olin lamaantunut pelosta. En usko, että haluat tulla oikeasti raiskatuksi.

    • xcvbnmnbvr67876edfgh

      eikö olekkin ihanaa tämä rakkaus ja runkutus.

    • bootylicious94

      Olen nainen, ja todellakin haluaisin isokaluista miestä kovaa anaaliin niin, että hän minua alistaisi eikä uikutuksestani välittäisi. Oikea raiskaus on sitten asia erikseen :)

      • jjtyjtyj

        Kokekeile vaikka sormella tai dildolla miltä tuntuu jos mies työntää kullin sun anaaliin ilman alkulämmittelyä ja odottamatta pepun rentoutumista. Et uikuttaisi vaan kirkuisit kivusta. Mitä jos ennen anaalia saisit nahkeremmistä ja silloin saisit uikuttaakin:)


      • bootylicious94
        jjtyjtyj kirjoitti:

        Kokekeile vaikka sormella tai dildolla miltä tuntuu jos mies työntää kullin sun anaaliin ilman alkulämmittelyä ja odottamatta pepun rentoutumista. Et uikuttaisi vaan kirkuisit kivusta. Mitä jos ennen anaalia saisit nahkeremmistä ja silloin saisit uikuttaakin:)

        koettu on, joten tiedän mistä puhun. Remmit myös :D


    • Anonyymi

      Feikkipoika

    • Oon ite peppuseksin ja alistamisen ystävä, mukava painaa voimalla nainen naama sänkyä vasten ja tulla päälle. Sitten väkisin repiä housut / pikkarit alas ja työntyä peppuun, sitä ihanaa vikinää ja sätkimistä. Tosta jaloilla pitäen haarat levällään ja naiden syvillä työnnöillä, kunnes vihdoin sykkii spermat syvälle anaaliin. Ihan parasta!

      • Tuo sun viestisi kyllä kummasti selventi sitä, mikä mua olisi odottanut, jos mä olisin sun ehdotukseesi suostunut ja vaikka mihin kaikkeen sen lisäksi. Onneksi tuli nyt tuokin sun mielihalu selville, että mä pysyn visusti sinusta erossa.


      • Anonyymi
        Sanna-98 kirjoitti:

        Tuo sun viestisi kyllä kummasti selventi sitä, mikä mua olisi odottanut, jos mä olisin sun ehdotukseesi suostunut ja vaikka mihin kaikkeen sen lisäksi. Onneksi tuli nyt tuokin sun mielihalu selville, että mä pysyn visusti sinusta erossa.

        Mitä noin kaunis nainen haluaisi


      • Sanna-98 kirjoitti:

        Tuo sun viestisi kyllä kummasti selventi sitä, mikä mua olisi odottanut, jos mä olisin sun ehdotukseesi suostunut ja vaikka mihin kaikkeen sen lisäksi. Onneksi tuli nyt tuokin sun mielihalu selville, että mä pysyn visusti sinusta erossa.

        Huomenta vaan sinullekin trollailija ;) Ymmärrän, että ikäsi puolesta et vielä käsittele asioita rationaalisesti. Mutta, kokeilunhaluisuus ja mieltymykset ovat henkilökohtaisia. Se mistä sinä pidät ( tai et pidä), ei päde välttämättä minuun tai naapurin kundiin. En minäkään dissaa sun mieltymyksistä, koska ei ole mun asiani painaa sua alas jostain mistä sinä ehkä pidät. Annetaan jokaisen kukan kukkia! Aivan naurettavaa kommentoida tänne tollasia, eihän mitään asioita tehdä vasten toisen tahtoa. Musta tuntuu, ettet ole lukenut tämän ketjun aloitusta ajatuksella, vaan käyt asian läpi tunteilla ja peilaat jotain kommenttia omiin mieltymyksiisi. Miksi, oletko kenties epävarma itsestäsi? Miksi muuten alunperin luet tällaista ketjua, jos aihe muodostaa tollaisen reaktion? Kyseessä on yhdessä sovittu (et sinä ja minä siis) AIKUISTEN leikki, joka voi olla kontekstissa vaikka "väkisin anaaliin", tai Isi&pikkutyttö, tai sitomista, tai julkisella paikalla tuhmailua, tai 60 miehen paneminen n. 20v ikäisenä (niinkuin sinä toisessa langassa kerroit)? Jäitä siis hattuun, runkkaat turhat paineet pois ja mietit ajatuksella ennen kuin lähdet hyökkäämään tuntemattomia vastaan. Turvallisia seksiseikkailuja sulle, älä pingota liikaa. Seksi on parhaimmillaan erittäin nautinnollista ja kokeellista. Huonoimmillaan taas toista alas painavaa, sulkevaa, pelkkää omiin mieltymyksiin keskittyvää oman navan tuijottelua.


      • SeikkailevaMies kirjoitti:

        Huomenta vaan sinullekin trollailija ;) Ymmärrän, että ikäsi puolesta et vielä käsittele asioita rationaalisesti. Mutta, kokeilunhaluisuus ja mieltymykset ovat henkilökohtaisia. Se mistä sinä pidät ( tai et pidä), ei päde välttämättä minuun tai naapurin kundiin. En minäkään dissaa sun mieltymyksistä, koska ei ole mun asiani painaa sua alas jostain mistä sinä ehkä pidät. Annetaan jokaisen kukan kukkia! Aivan naurettavaa kommentoida tänne tollasia, eihän mitään asioita tehdä vasten toisen tahtoa. Musta tuntuu, ettet ole lukenut tämän ketjun aloitusta ajatuksella, vaan käyt asian läpi tunteilla ja peilaat jotain kommenttia omiin mieltymyksiisi. Miksi, oletko kenties epävarma itsestäsi? Miksi muuten alunperin luet tällaista ketjua, jos aihe muodostaa tollaisen reaktion? Kyseessä on yhdessä sovittu (et sinä ja minä siis) AIKUISTEN leikki, joka voi olla kontekstissa vaikka "väkisin anaaliin", tai Isi&pikkutyttö, tai sitomista, tai julkisella paikalla tuhmailua, tai 60 miehen paneminen n. 20v ikäisenä (niinkuin sinä toisessa langassa kerroit)? Jäitä siis hattuun, runkkaat turhat paineet pois ja mietit ajatuksella ennen kuin lähdet hyökkäämään tuntemattomia vastaan. Turvallisia seksiseikkailuja sulle, älä pingota liikaa. Seksi on parhaimmillaan erittäin nautinnollista ja kokeellista. Huonoimmillaan taas toista alas painavaa, sulkevaa, pelkkää omiin mieltymyksiin keskittyvää oman navan tuijottelua.

        Hahah.. kylläpä se nyt otti koville ja että sä oikein nyt mielesi pahoitit, kun mä sanoin ainoastaan, että "onneksi tuli nyt tuokin sun mielihalu selville, että mä pysyn visusti sinusta erossa".
        Vetäisit sitten ikäkortin mukaan. Mutta mistä sä edes tiedät mitä kaikkea mä oon ehtinyt edes kokemaan. Mistä sunkaanlainen pian nelikymppinen mies välttämättä sen rationaalisemmin osaa asioita käsitellä? Varsinkaan, kun ottaa huomioon sen, että mä en arvostellut sun mieltymyksiä vaan sanoin että "onneksi tuli nyt tuokin sun mielihalu selville, että mä pysyn visusti sinusta erossa". Ethän sä voi edes dissaa mun mieltymyksiä kun sä et niistä tiedä mitään. Taidat sä itse olla epävarma itsestäsi, ei kai muuten tuollaista purkausta voisi tulla edes kohtuullisen järkevään ajatttelutyöskentelyyn kykenevältä ihmiseltä? Jos kerran sä olet noin päällekäyvä ja "alistamisen ystävä" - kuten itse sanoit, niin voi voi.
        Kyseessä ei ole enää pelkkä leikki, jos se olisi sitä, niin se olisi varmaan palstalla; leikit ja fetissit. Tällä palstalla se on enemmänkin kertomus siitä miten kukin sitä tekee. Kuten nyt vaikka sä sun väkisinottamisihannoimisineen. Niin että hengitä nyt ihan rauhallisesti, kyllä se sun kohtaus ohi menee. :D


    • Anonyymi

      Todella kiihottavaa. Pieni kokemuskin on, mutta ei sentään julkisella paikalla. Tehtiin mahtava video

    • Kyllä

    • Anonyymi

      olen kuullut tuosta halusta

    • Anonyymi

      Saa nöyrän nartun valumaan kiimasta kun mies jota ei voi kuin totella käskee kontilleen, ottaa tiukan otteen hiuksista, työntyy perseeseen ja nai armotta kunnolla... muuta ei voi kuin avuttomana vinkua kivusta ja nautinnosta.
      Kun tuntee lisäksi nahkavyön jäljet pakaroissa ja reisissä, tietää tulleensa käytetyksi...

    • Anonyymi

      Tämä ei ole anaalijuttu mutta olen kuullut parilta naispuolista kaverilta, että jos on sovittu seksistä, niin sopivassa tilanteessa ei tarvitse lupaa esim. nuolemiseen tai munan työntämiseen "sinne".

      • No kyllä ihan pyytämättä alan nuolemaan pillua joskus, ja herättelen vaimon siihen, vaikka nukkuisi, tai vasta heräilisi. Munaa En ala kuivaan pilluun tai perseeseen väkisin työntämään, ensin pitää kostutella vaikka sillä nuolemisella, mutta jos on vaikka yölliset lastit sisällä ja aamulla on hyvä meininki, niin sisään vaan ihmeempiä kyselemättä. Joskus sitten vaikka sinne perseeseen. Hyvin voideltu ja spermattu perse voi olla aamulla vielä ihan ajokunnossa, tippa liukastetta kehiin ja uutta kierrosta.

        Mutta Ei koskaan väkisin siinä mielessä.

        Joskus on ollut tarjolla yllätyksenä kotona valmiiksi liukastettu valmisteltu perse, jonne on saanut suoraan alkaa työntämään ilman lämmittelyitä. Ei huonompi yllätys. Jos tuollaisen leikin tekee, niin huolellinen esivalmistelu takaa raivoisan lemmenhetken


    • Anonyymi

      No niin kaikki nyt vaan nukumaan huomenna on koulupäivä taas.

    • Anonyymi

      Kyllä peppupano on nannaa, kun on halukas nainen alla. Tarjoan naisille turvallisen kokemuksen pks:lla.

    • Rajusti muttei peppuun vaan pilluun

      • Anonyymi

        Kissakata, missä asut. Jos pks, niin voisin tulla rajusti.


    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe