kuusaanmäen natsitohtorit

hurunaiipalainen

"Psykiatria on mafia, mafia joka markkinoi vanhukset, vangit, laitoslapset, kehonkipupotilaat, kaikki keta kiinni saa psykiatrian teollisuudelle tuottopilleri orjaksi ..suomi on sairastunut psykiatriaan kuin natsisaksa eugenismiin ..samaa sukua ne on molemmat psykiatrien tekemia ja suomen julkinen on gestabo menttaliteetilla toimiva kauhuhallinto ..se pakottaa jokaisen kehon Kivusta kärsivän mafian ottein roska teoreetikolle , Kotka on harjaantuneet barbaariin ihmiskauppaan...barbarismia psykiatria on ollut alusta alkain... Freud Tuotti varoja opioideina kolleegoilleen, joita hän markkinoi uhreilleen ja kun uhrit alkoi vapista opioideista niin satuseta Freud intti..se on psykosomatia ja keksi psykosomatian etta kollegat saa rahaa..ja gollegat julisti freudin roska mielipiteet tieteeksi..ja jotkut sairaat persoonallisuudet yhä opettaa tuota sairasta freudia ja harjoittavat sadistista terroria potilaita kohtaan.

Suomessa tomtpriserna mafia rahastaa kelan kassat psykiatrialla. Zyprexasta tohtori mafia sai v. 2013 vain 38 miljoonaa ja rinnakkaistuotteilla miljardin.

Eli koko psykiatria pyörittää mafia .

Monet psykiatrit ovat IT-sektorn uhreja.

He eivät ole huomanneet että koululääketeollisuus opettaa psykiatriaa tieteenä..Vaikka se on vain teoria kuten pannukakku

Ja kaikki teoriat elävät aikansa kuten kommunismi.

Ensin teoriat totalitarisoituvat kuten kommunismi.

Totalitarisoituneet teoriat tulevat agressiivisiksi, gestabomaisiksi juntaksi, kuten meillä oleva psykiatria on.

Totalitaristit ovat merkanneet joka kivun mielisairaudeksi paansarysta kantapaakipuun. Sairaita totalitarismissa ovat vain totalitarismin harjoittajat.

Suomalaiset te tulette kärsimään paljon näistä sadistisista teorioista joita freud opetti, teitä Tullaan markkinoimaan juntan ottein psykiatrian teollisuudelle tuottopilleri orjaksi,...ja teitä pakotetaan uskomaan psykiatrian totalitarisia iskulauseita ja teidät pakotetaan tuottamaan tohtorimafialle rahaa hermomyrkkyina ja ellette tuota junta hakee pakolla tuottamaan.

Psykiatria on junta koka Eli sieda Pienintä vapaa ajattelua..ja suomen koko itsenaisyyden anka on ollut samaa gestabo aikaa.

mutta odottakaa..silla utse suomi Tullaan juntan ottein siirtämään pakkohoitoon itään...pakkohoitoa suomi tulee saamaan, koska se utse oli musta pakkohoito maa...koska suomi on sairastunut teorioihin, kuten SS saksa eugenismiin ja psykiatria on yhtä sairas kuin eugenismi, Jota hitlerille opetettiin,,samoin suomalainen kun se tulee ulos koululaääketieteestä valmiina tohtorina se tulee ulos aivopestyna psykiatria hulluna kuten SS sotilas.

Ja on valmis gestabomaisiin pidätyksiin ja Valmis sadistisesti inttämään jojka kehonkipua mielisairaudeksi sairaiden oppien mukaan, jota psykiatria hänelle opetti.

mutta hän itse on Saras, koska on pakotettu Lukemaan sairaita teorioita ja saastuttamaan aivonsa roskateorioilla.

Tallaisia mafiamaisia teorioita vastaan ei voi taistella,,

Mutta me voimme sanoa nuorille.." Lähtekää maasta suomi on sairastunut sairaisiin totalitaarisiin teorioihin.

Ja niille joiden on pakko olla maassa voimme sanoa " älkää menkö gestabomaiselle julkiselle valittelee kehon vaivoja..sillä se on varmin tappa joutua "hullen kirjoihin" koska suomea ja sen koululääketiedetta vaivaa mafia joka Gestabon ottein markkinoi ihmisiä psykiatrian hermomyrkkyteollisuudelle, ja sitä ei tule loppua niin Kauan kuin suomi on itsenäinen."

72

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asianytimeen

      ja sinipukuiset pölvästit joiden selässä on 7 kirjainta valkoisella toimivat näiden hinttien ja piilohuorien juoksupoikina.

    • kerronnyttotuuden

      Lääkityksesi ei ole kohdallaan.

    • kertoikototta

      shamaani osaa kaukodiagnosoinnin ja näkee lääkitykset matkan takaa...

    • vaikeeuskoosua

      Gang stalking?

      • uskopoisgay

        Gangbang psykoosiripuliaaaaa


    • ilkkanatsikausalasta

      minulla on rillit ja minulla ei ole lääkitys oikeasti kohdallaan..
      minulla on vittu päässäni ollut jo syntymästäni kun tipahdin lattiaan.

      ps. kaikki syrjäytyneet aivolobotomiaan!!

      • kokoomuksenkannattaja

        Syrjäytyneet monttuun. Yhteiskunnalle hyödyttömiä pummeja.


      • hukkaanmeneeverot
        kokoomuksenkannattaja kirjoitti:

        Syrjäytyneet monttuun. Yhteiskunnalle hyödyttömiä pummeja.

        yhteiskunta sinne monttuun kuuluisi vitun typerine sääntöineen.
        pelkkää pelleilyä koko paska äänestyksineen ,tukevat jotain kermaperseitä jne.
        surkeaa pelleilyä
        ei tämmöisessä valtiossa töitä kannata tehdä


      • pumminpaljastaja

        Kannattaa muuttaa pois. Venäjä on sinun vaihtoehtosi. Mene sinne leikkimään pummi.


      • sinneenainenkaan
        pumminpaljastaja kirjoitti:

        Kannattaa muuttaa pois. Venäjä on sinun vaihtoehtosi. Mene sinne leikkimään pummi.

        ryssäänkö? hyi helvetti!
        eihän sinne kannata mennä edes lomalle.


      • pumminpaljastaja

        Niin, siellä ei pummille anneta rahaa. Pummi on pummi.


      • somalination

        fuckthenation ja somalit ovat samanlaisia. pummaus maistuu, mutta kaikki on ihan pyllystä ja pitäis saada vielä enemmän tekemättä mitään.

        fuckthenationia harmittaa ettei ole syntynyt ruskeana, koska joutuu näkemään enemmän vaivaa pummatessa.


    • haapaonpuulaji

      hyvä ilkka!!!

      natsi-fantasiasi toimii!!

    • tiedänkok

      vittu mitä PELLEJÄ nää psykiatrit onkaan

      • fuckthenation

        Ja sinä olet pelkkä pummi.
        Läl läl lää


    • oikeaftn

      sinä joka siellä aina vittuilet takataustalla niin voin luvata että kun jätät tuon toisten nimimerkkien käytön ja tulet koittamaan livenä niin lataan päihin niin että äitis ei tunne sua.

      ja se on lupaus!

      • fuckthenation

        Laiton uhkaus. Rikosilmoitus ja otetaan sinulta rahat pois.
        Läl läl lää.


      • asteitakovempiäij
        fuckthenation kirjoitti:

        Laiton uhkaus. Rikosilmoitus ja otetaan sinulta rahat pois.
        Läl läl lää.

        siitä ei ole sulle eikä kelekää mitää hyötyä koska m inä en poliiseista välitä mitään enkä maksa mitään, ulosottopellet tietää saman asian.

        haista vittu


      • fuckthenation

        Pummi on pummi! Hyödytön pummi!


      • ATKeXPERT
        fuckthenation kirjoitti:

        Laiton uhkaus. Rikosilmoitus ja otetaan sinulta rahat pois.
        Läl läl lää.

        Se ei ole laiton uhkaus,koska se ei kohdistunut oikeaan nimeesi/henkilöllisyyteesi.
        Henkilöllisyytesi on kyllä mahdollista saada selville,ja neuvoisin pitämään matalampaa profiilia.
        Etenkin tuon kokoomuksen kannattajan.
        Kansa on saanut kylläkseen kokoomuksen rosvoista,ja aion ottaa selville kuka olet,kokoomuksen kannattaja.
        Onnistuu kyllä.


    • haistakaavittu2

      eikö oo muuta elämää ku vittuilla täällä?

      kerjäät päihisi.
      samoin kuten nää paskamahat ja isänsä väkisinnussimat valkotakit. tiesit etten minä
      niitä arvosta ja luovuttaisin ne mielelläni sotavangeiksi ryssälle. eipähän kusipäät
      nyt tietenkään muuta tee ku turvaa kyttiin ja valtioon mutta paskahousuja ovat in real life. pumppaavat aineita porukan täyteen ja piiloutuvat virallisuuksiensa taakse mäen kiviseinien sisään.

      kouvostoliitto nyt on yksi suuri harmaa PASKA.

      siellä kun välillä käyn niin en väistä ketään.

      • fuckthenation

        Toivotaan ettet väistä edes rekkaa tai linja-autoa.

        Läl läl lää


      • fucktheanarchy

        turpa kiinni jaala-kylähullu. sun on turha itkeä että täällä kukaan kerjää päihinsä tai ei tee muuta ku vittuilee. sä et ikinä tee mitään muuta ku vittuilet ja ainoa miksi et saa turpaasi on se että et ilmoita julkisesti henkilöllisyyttäs.

        jotkut tietävät jo kuka säälittävyys sä olet, mutta se miksi sulla ei tule nenä kipeäksi johtuu täysin siitä että sä olet läski-mahoines jossain pusikossa runkkaamassa eikä ketää kiinnosta vaikka sä häiriköit vaan täällä netissä. jos sä olisit tolla asenteella jossain missä oikeasti asuu ihmisiä, löytäisit ittes teholta tai mullan alta hyvin äkkiä.

        mut ota tääkin vaan rohkasuna lässyttää lisää siitä miten muut on paskoja ja miten sä olet muita parempi. älä ikinä tajua ettei ketää kiinnosta.


      • oletjosaanutturpaasi
        fucktheanarchy kirjoitti:

        turpa kiinni jaala-kylähullu. sun on turha itkeä että täällä kukaan kerjää päihinsä tai ei tee muuta ku vittuilee. sä et ikinä tee mitään muuta ku vittuilet ja ainoa miksi et saa turpaasi on se että et ilmoita julkisesti henkilöllisyyttäs.

        jotkut tietävät jo kuka säälittävyys sä olet, mutta se miksi sulla ei tule nenä kipeäksi johtuu täysin siitä että sä olet läski-mahoines jossain pusikossa runkkaamassa eikä ketää kiinnosta vaikka sä häiriköit vaan täällä netissä. jos sä olisit tolla asenteella jossain missä oikeasti asuu ihmisiä, löytäisit ittes teholta tai mullan alta hyvin äkkiä.

        mut ota tääkin vaan rohkasuna lässyttää lisää siitä miten muut on paskoja ja miten sä olet muita parempi. älä ikinä tajua ettei ketää kiinnosta.

        se miksi en saa turpaani on se ettei m ulle pärjää kukaan, tiedoksi vaan vitun apina.
        en muutenkaaan pidä kymenlaaksolaisista joten älä sinä siellä meuhkaa.
        pillität siellä ja soitat poskeas, mikäs pikkukakara lienetkään, etkö tiennyt että isommat hakkaa pienemmät, no nyt tiedät. kasvata sinä munat saatanan ituhippi ja ota selvää asioista niin tiedät aikanaan.
        tuollaisia vitun pitkiä ja kevyitä ukkoja on kiva härnätä kun ette isommille pärjää muutako uhoamalla netissä.
        tällä asenteella olen ja minä löydän itseni voittajana aina missä tahansa. sinä ja sinun itkupillipuheesi on pelkkää runkkarin ulinaa.

        saatanan kun rupes vituttamaan tää sun itkuparku uhoamises..... toivottavasti tiedät pian minne tulet valittamaan niin pääsee pieksemään sut ja jengis ja se on lupaus että se hoituu.


      • lällälläää
        oletjosaanutturpaasi kirjoitti:

        se miksi en saa turpaani on se ettei m ulle pärjää kukaan, tiedoksi vaan vitun apina.
        en muutenkaaan pidä kymenlaaksolaisista joten älä sinä siellä meuhkaa.
        pillität siellä ja soitat poskeas, mikäs pikkukakara lienetkään, etkö tiennyt että isommat hakkaa pienemmät, no nyt tiedät. kasvata sinä munat saatanan ituhippi ja ota selvää asioista niin tiedät aikanaan.
        tuollaisia vitun pitkiä ja kevyitä ukkoja on kiva härnätä kun ette isommille pärjää muutako uhoamalla netissä.
        tällä asenteella olen ja minä löydän itseni voittajana aina missä tahansa. sinä ja sinun itkupillipuheesi on pelkkää runkkarin ulinaa.

        saatanan kun rupes vituttamaan tää sun itkuparku uhoamises..... toivottavasti tiedät pian minne tulet valittamaan niin pääsee pieksemään sut ja jengis ja se on lupaus että se hoituu.

        älä ny työtön läski suutu, jos sulle vähä kirjotellaan täällä netissä. aika neitimäistä tollanen avautuminen. et kuullosta yhtään voittajalta kun tollee itket.


      • fuckthenation
        lällälläää kirjoitti:

        älä ny työtön läski suutu, jos sulle vähä kirjotellaan täällä netissä. aika neitimäistä tollanen avautuminen. et kuullosta yhtään voittajalta kun tollee itket.

        no vittu saatana perkele ku mulla on isot luut ja isot sisäelimet! mä en ole mikään läski! etkä sä kuusaanpelle sitä tajua? jos oisit ite synty näin isoluiseksi kuin minä ni sä vaan itkisit jossain toisinku mä joka hakkaa kaikkia ja hölskytän vatsaani enkä tottele yhteiskunnan sääntöjä! vitun pellet!


    • oikeefuckthenation

      ja mikä vittu tää tällanen ruikulaukkojen huutelukin on olevinaan, kasvattaisitte vittu ite mahat ja olisitte miehiä.
      helppo se on siellä uhota ,, kymenlaakso on täynnä homoja tiedä se.
      nyrkillätapettavia apinoita joka sorkka.

      "löytäisit ittes teholta tai mullan alta hyvin äkkiä."


      vittu katotaanko?
      uhottu on mutta ei ole pikku homokouvostoliiton paskiaisista mihinkään.
      ruikuta siellä vaan apina ja tuo vaikka 10 pelleä kylään, katotaan kuka lähtee.

      kasva mieheksi paskahousu

      • fuckthenation

        Pummi hiljaa tai ei anneta rahaa pummille.


    • kouvolankovin

      "jotkut tietävät jo kuka säälittävyys sä olet, mutta se miksi sulla ei tule nenä kipeäksi johtuu täysin siitä että sä olet läski-mahoines jossain pusikossa runkkaamassa eikä ketää kiinnosta vaikka sä häiriköit"

      ehkä jonain päivänä pääsen vetämään niiltä homoilta nenän poskelle kun ne
      rohkaistuu vittuilemaan kouvolan kovimmalle äijälle.
      tiedät kyllä että en ole pusikossa runkkaamassa, toi on just tyypillistä kouvolapaskahousun itkupillivinkua... tiedät ettet uskalla mitään eikä muut, siinä syy.
      jos asiallasi olisi oikeasti perää, olisit jo tullut vittuilemaan mutta et ole tullut.


      koska olet paskamuna ja ystäväsi myös.
      tule vaan puskasta esiin huutelemaan niin otan niskasta kiinni ja potkaisen nenään ensitervedykseksi.
      luulette itsestänne jotain hurjaa mutta tiedän ettei kaltaisistanne taviksista ole miehelle vastusta. pieksisin jokaisen ja tiedät senkin.

      mene nyt valmistelemaan jo seuraavaa virttäsi, ehkä tavataan.

    • buhahhahhah

      "miksi et saa turpaasi on se että et ilmoita julkisesti henkilöllisyyttäs."


      kovaa on ukolla huuto viestien välityksellä.
      vaikka ilmotan niin sinä se olet se joka TURPAAN saisi. siitä voit olla varma.
      ja sinut kyllä etsisin vaikka kiven alta jos siihen olisi joku pätevä syy.
      kokeile onneas tuohikotissa..

      • fuckthenation

        Pummi ei uskalla kertoa nimeään koska silloin pummaus loppuu. Hyödytön pummiiiii.


    • nenätkipeäksi

      päänaukominen jatkuu, tiedoksi sulle.

      nautin vittuilemisesta ja kouvolalaisten itkupillien ärsyttämisestä.
      kun ne käy päälle, saan puolustautua.

      just toissa päivänä haukuin kaikki kouvola,kuusaa,voikaalaiset homoiksi baarissa.. hahhahhaa!

      ja vittuilu jatkuu!

      • läski-pummi.nauttii

        nautit ai niinku näin vai häh?
        "saatanan kun rupes vituttamaan tää sun itkuparku uhoamises..... toivottavasti tiedät pian minne tulet valittamaan niin pääsee pieksemään sut ja jengis ja se on lupaus että se hoituu."


    • fuckthenation1

      "mut ota tääkin vaan rohkasuna lässyttää lisää siitä miten muut on paskoja ja miten sä olet muita parempi. älä ikinä tajua ettei ketää kiinnosta."


      tule ovelle uhoamaan ?
      ota selvää ja tule.
      viikon päästä paikalla!
      ehkä sitten sulle selviää kuka on gangsta ja mikä sinä olet paskahousuinesi.

      ps. kokeile

      • fuckthenation

        Huui, me ihan pelätään sinua. Ihan niinkuin sinäkin täriset kuullessasi paikan Kuusaanmäki... Sillä se sinua odottaa taas.


    • fuckthenation

      no ei kuule pelota yhtään. jos pelottaisi niin en olisi tänne kirjoitellut lukemattomia uhkauksia ja vittuiluja.

      se sinun kuusaamäkesi on täynnä pikkuhuoria ja ahneita paskapäätohtoreita joiden oikea paikka olis vankila.

      olen pannut puolta niistä akoista siellä mut eivät kehtaa osastolla kertoa.
      tiedän myös että pääjehu eräällä osastolla on oikeesti homo.

      sinä olet räkänokka, minä olen kova.
      en pelkää mitään.

    • valtiotakovempi

      kouvola on perseestä aina ja tulee olemaan.
      olen naureskellut ympäri suomea baareissa miten homoa porukkaa on viranomaiset täällä.

      ja täällä ollaan ip:n takana, ei hävetä yhtään.

    • istutkonetissätaas

      hommaisit läski rullatuolin että pääsisit edes ulos, vitun alkkis. hahhah!
      elämäsi on surkea.
      vanhempasikin erosivat.

    • fuckthenation

      "Pummi hiljaa tai ei anneta rahaa pummille"4

      sinä annat kun minä otan!
      olen koko ajan ottanut ja veroa en maksa.
      hahhaa.

      mitäs paska siihen sanot? tee työt, minä nostan kelalta.

      ps. rahaa riittää....

    • FUCKTHEKOUVOLA

      hauska vetää narusta näitä kouvostoliittopellejä.
      tää ykskin joka matkii mun nimmaria on mun maskotti.

      menepäs urpo töihin siitä, hehheee!

      • oileaftn

        Mutta oikea ftn on pummien pummi. Kaikki raha kerjäämällä ja nöyristelyllä. Pereeiden nuolemiselka Kelassa. Sellainen on oikea ftn.


      • hauskuttelija-läski

        hauskaa on sulla ai niinku näin vai häh?

        "saatanan kun rupes vituttamaan tää sun itkuparku uhoamises..... toivottavasti tiedät pian minne tulet valittamaan niin pääsee pieksemään sut ja jengis ja se on lupaus että se hoituu."


    • sunkiusaajasiforever

      menepäs kouvostoliitto kumimies jumppaamaan ( ettei vaan vyötärö pääse kasvamaan )

      yhyy yhyy yhyy.

    • oikeaftn

      Olen anarkomarko joka rakastaa venäjää. Olen sairaseläkkeellä päästäni!

    • oikeeanarkisti

      mitäs väliä sillä on mistä on "eläkkeellä, pyh. pelkkää teinien vittuilua toisilleen.
      Oikeat äijät miettii miten näistä virkatermeistä ja pelleilyistä hyötyy oma napa.
      sillä ei ole mitään väliä mitä papereissa lukee
      monella täällä osalla suomessa näistä "sairaseläkkeillä" olevista ei ole periaatteessa
      yhtään mitään vikaa/syytä laittaa yhteiskunnan pyöritykseen... mutta systeemi on mätä.
      toisaalta paskanko haileeta tuolla on väliä. no kytäksi et pääse etkä brankkariksi ( vaikka moni voisi kyetäkin ), systeemi leimaa porukkaa.
      Ite tottunut tähän pelleilyyn jo vuosia, eikä se enää kiinnosta.

      rahaa saa ovista ja ikkunoista, elämä on loppujen lopuksi omasta päästä kiinni, ei tarvi kuvitella että yhteiskunta määrää/ pitää otteessaan.
      Itsekin pääsin oravanpyörästä aiemmin irti ja osaan pitää puoleni jatkossakin.

    • oikeeanarkisti

      "Olen anarkomarko joka rakastaa venäjää."

      en tiedä mikä/kuka olet, mutta kovasti tunnut viettävän täällä suomen suurimmalla paskanlotinapalstalla aikaasi.
      itse arvostan perinteistä kirjoittelua oikeisiin lehtiin, näillä hevonvitun neteillä ei ole mitään arvoa mihinkään, pelkkää nykypäivän kakaroiden pelleilyä koko paska.

      ensinnäkin täälllä et opi tuntemaan ketään tällaisten viestien kautta.

      • oikee.idiootti.oot

        painuppa sitten vittuun täältä mainitsemastasi paskalotinapalstalta ja alat kirjottelemaan vihkoon sen sijaan että dissaat täällä olemista olemalla täällä. vitun kaksinaismoraalinenkaksinaama-apina.


      • kylmätotuus

        Ei täällä ketään opi oikeasti tuntemaan ja hyvä niin!
        Jokaisella on vapaus kirjoittaa,minne haluaa ja mitä haluaa.
        Laitan tähän musalinkin,jota ei ole pakko avata.Itse koin,että artisti on tässä biisissä omalla mukavuusalueellaan.


      • fuckthenations
        kylmätotuus kirjoitti:

        Ei täällä ketään opi oikeasti tuntemaan ja hyvä niin!
        Jokaisella on vapaus kirjoittaa,minne haluaa ja mitä haluaa.
        Laitan tähän musalinkin,jota ei ole pakko avata.Itse koin,että artisti on tässä biisissä omalla mukavuusalueellaan.

        ethän sä mitään laittanut. onko pahastikin harhoja vai oletko piripää?

        siltä ainakin vaikutat. ei taida isä saati äitikään olla elossa enää.
        toinen ainakin mennyt, hope so.

        vitun palikka, urpoile lisää


      • kouvolankovinmies
        oikee.idiootti.oot kirjoitti:

        painuppa sitten vittuun täältä mainitsemastasi paskalotinapalstalta ja alat kirjottelemaan vihkoon sen sijaan että dissaat täällä olemista olemalla täällä. vitun kaksinaismoraalinenkaksinaama-apina.

        annoinko sulle luvan kirjoittaa?


    • oikeaftn

      Mielenterveyslääkitykseni valvottaa minua öisin.

      Läl läl lää

    • suosittelensitä

      mitä nyt intternetistä saa lukea melkein joka paikasta niin nää sun lääkkees on aika huonossa maineessa nykyisin.
      lääkebisnes pyörii, tyhmät heitukat huolestuu, myrkkyjä naamariin.
      ja sivareista viis.

      suosittelen lämpimästä koskenkorvaa ennemmin

    • kouvolankovinmies

      "älä ny työtön läski suutu, jos sulle vähä kirjotellaan täällä netissä. aika neitimäistä tollanen avautuminen. et kuullosta yhtään voittajalta kun tollee itket."


      oletko joku jumppaneiti kun läskittelet? etkö kehtaa olla iso ja lihava?
      aika neitimäistä vai mitä?
      lisäksi vielä lässytät netissä.
      olen jo päättänyt tappaa sut jos tietäisin sut.
      tukehduitko jo kun nukuit?
      kyllä täällä sinä pillitit jo aiemmin kun et kestä "valittamista".
      mene vaan sinne pöpilään, tohtorit antaa rahasta sulle.

      ja kuullosta ei ole kielioppia. KUULOSTA on.

      jos pidät itseäsi kovana niin et ole mua vielä tavannut.

    • nyrkkiänaamaan

      "Huui, me ihan pelätään sinua. Ihan niinkuin sinäkin täriset kuullessasi paikan Kuusaanmäki... Sillä se sinua odottaa taas."


      ei vaan sinä siellä yksin pidät kuoroasi
      muut täällä minä mukaanlukien vittuillaan sulle ellet ole huomannut?

      otahan pirinisti rauhallisesti.

    • dulviu

      totuus psykiatriasta on että se on vainoharhainen kuin soviet kgb se näkee mielisairautena kuten kgb, jokaisen joka ei laulanut kommunisti lauluja nähtiin agentteina samoin suomi joka haukku kehon kipu potilaita mielisairaaksi.. todella sairas maa ja mielisairas on se joka nimittelee täällä netissä toisia mielisairaaksi heti jos mielipiteet ei miellytä..eli sadismiin sitä psykiatriaa kaikkialla käytetään ja jokainen psyykke sanaa markkinova ja siihen uskova ja toisia mielisairaaksi simputtaja on aina 100% sadisti, ja. sen näkee koululääketieteen ihmisitä täällä netissäkin, että ne ovat sairastuneet sairaisiin sadistisiin vainoharhaisiin teorioihin ja käyttaytyvät netissä kuten koululääketieteessä on sallittua sadistisesti nimitellen heti mielisairaaksi, josa ei olla sadistin kanssa heti samaa mieltä.

    • viuliudel

      ei muuten ope fiksua kiroilla ja kielenyttö jota on käytetty tallä palstalla ei ole sopivaa koululääketieteen kannattajille, eikä sitä arvosteleville.
      Tämän palstan tavoite oli kertoa psykiatrian ja ssihen uskovan koululääketieteen vainoharhaisuudesta, se jopa näkee psyykkepiruja ja mielisairauksia kehon kivuista ja uskoo vainoharhaisiin psykosomatioihin ja kuskaa. julmana suomalaisen a kehonkipu potilaita gettoon..koska vainoharhaisiin teorioihin sairastunut koululääketiede uskoo freudilaista sadistista psykosomatiaa, freud teki sen siksi koska oli narsisti ja ei silloisilla tutkimusvälineillä eli paljailla käsillä loytänyt syitä kehon kipuhin, narsisti persoonana hän keksi sadistisen psykosomatia teorian, koska ei narsistina voinut sietää että hän joka oli kaikkivoipa ei voinut tietää ja noita sairaita sadistisia oppeja yha opetetaan ja tohtorit saastuttavat aivonsa ja tulevat sadisteina koululääketieteestä ulos joka opettaa sadistisia bisness teorioita.

    • malnisu

      suomalaisten on hyvä käyttää lääkitystä pottuiluun kun 50% suomalaisita elää vain siksi että he tuottavat tohtorimafialle psyykkepillereinä rahaa: vanhukset, vangit, laitoslapset on tohtorimafia aina markkinoinut koko suomen itsenäisyyden ajan psykiatrian hermomyrkkyteollisuudelle, koska ovat puolustuskyvyttömiä psykiatriaa väärinkäyttävää julkis tohtori junttaa vastaan, josta on tullut ihmiskauppias kuin itämafia se myy ihmisiä hermomyrkkyteollisuudelle.

      ja on täysin naivia kuvitella etteikö tämä sama tohtorimafia väärinkäytä kehon kipu ja kehon sairiata hyväkseen ja keksi sairaita teorioita kuten psykosomatia, että muut jotka yrittää hakea apua julkiselta kehonkipuihin härskisti ja barbaaristi julkinen alkaa simputtaa kuin sadisti ja siftaa väkivaltaisesti ne psyykkiseksi ja väkivalloin barbaaristi pakottaa ihmisiä roska-teoreetikolle, kuvottaville saastaisille sadistiesen sairaisiin roska- teorioihin uskovalle psykiatrille.. sairasta mielivaltaa johon maani on sairastunut, hyi suomi millainen sinusta tuli kun itsenäistyit..sadisti sinusta suomen julkinen tuli.
      sadisti on jokainen joka uskoo psykosomatiaa ja muita koululääketieteen sairaita teorioita..hyi suomi olet vajonnut kansasi simputukseen ja sadistisiin teorioihin ja pian sinulta suomi otetaan itsenäisyys pois, koska et kyennyt olemaan itsenäinen, heti kun itsenäistyit aloit simputtaa kansaa sadistisilla roska teorioilla jos se sairasti. ja meni julkiselt hakemaan apua..tohtorit oli juopuneet sairaista teorioista ja sinä suomi annoit heidän harjoittaa sadismia veron maksajaa kohtaan, joka ihmeissään katsoi sadismiasi suomi, mutta sinä suomi et lopettanut sadismiasia, et suojellut kansaa sadismilta, jota julkisterveyden hoito liukuhihnalla mafian ottein harjoitti, jos se näki sairaan, se alkoi simputtaa oireita ivallisesti hampaat irvessä sadistisesti..suomi sinun julkisesi käyttäytymine oli kuin nazi saksan, ja tiedän että sadistinen tai sadistisiin psykiatrian teorioihin sairastunut isanmaa saa kohta kolhaisun kylkeensä ja kenties jakautuu kahtia kuin sadistisiin samanlaisiin teorioihin sairastunut nazi saksa.. joka ei nähnyt omaa sairauttaan, vaan näki juutlaiset mielisairaanja ja heidät vietiin gettoon, joka oli mielisairaala ja sairaat psykiatrit sterilisoi juutalaiset ettei arjalaisiin johin psykiatrit itse kuuluui sairastu mielisairauteen, mutta sterilisointi oli liian hidas mielisairauden poistaja, joten sairaat psykiatrit lastasivat heidät kaasugettoihin, jossa heidät kaasutettiin ja jokainen nazi tohtori, myos tuomitut oli psykiatreja kaasuleireillä, koska heidän oppeihin kuului eugenismi eli luiden pituuden mittaaminen mittanauhalla ja siitä rotuopin eli geeniopin eli eugenismin tekeminen ja sairaiden rotujen eliminointi ja arpa lankesi juutalaisille, koska se kallon muoto ei miellyttänyt eugenismin tehneitä psykiatreja ja juutalaiset koululääketiede merkkasi mielisairaaksi ja otti oppiensa mukaan satoja juutalaisia yhtenä yona mielisairaalaan ja jos joku heistä sanoi ettei he ole mielisairaita, sairas koululääketiede intti: ettei ät he vain näe ja myönnä mielisairauttaan ja kaasuöeirille niin anne frank kuin muut juutalaiset joitui inttämillä " sairauden tunnoton" ja samoja sairaita inttämiä sadistiset koululääketieteen tohtorit käyttät kehonkipupotilaita kohtaan sadistisessa suomessamme tänään ja juuri tästä sadismin harjoittamisesta suomea kohta ravistellaan.

      sillä joka toista vankeuteen ( kehon kivuista) vie se itse vankeuteen joutuu ja joka toista orjuuttaa, ( eli injektoi hermomyrkkyjä väkivallalla, kuten tohtorimafia) se itse orjaksi joutuu..
      Jumala ei jätä kostamatta suomelle sadismia, jota se harjoittaa kehon sairaita kohtaan, eikä suomen itsenäisyyttä tule suojella, koska koko itsenäityytensä ajan suomi on ollut kansan vihollinen ja haukkunut kansaa sadistisesti korvienvälivikaiseksi ja sadistisesti kiskonut gettoon kehon kivuista..ja virkamiehisto ja julkisvalta ei ole suojellut kansaa vaan se on sallinut sadismin ja luullut ettei siihen kukaan tartu, koska suomi on itsenäine, mutta olette väärässä ja näette että jumala tarttuu ja kenties suomi jakautuu kahtia kuin psykiatrien tekemään eugenismiin eli geeniteoriaan uskova sadistinen saksa jakautui kahtia ja sama kohtalo voi olla sadisti suomella.

    • kusipuntinkauhu

      Kusipuntti ulvoo.

      Muut ulvovat naurusta Kuusaanmäkeä myöten.

    • kaikkinauraasinulle

      Me nauretaan vain sinulle

      • pelottaaaaaaa

        Hui kamala mikä kosto! Kouvoloidien rankaisumenetelmä??


    • laihojenpieksijä

      "älä ny työtön läski suutu, jos sulle vähä kirjotellaan täällä netissä"

      haluaako pikku salihinttari saada kunnolla turpaansa isommalta körmyltä vai mitä siellä iniset, sovitaanko paikka missä haluat selkääsi?

    • totuuskusipuntista

      kusipunttti sopii tapaamisia ympäri suomen.

      yhtä tyhjän kanssa. samoin auto valmiina jutut. kusipuntin kadett ei enää käynnisty.

      kusipuntti on sairaseläkkeellä päästään. pelkkä häviäjä joka ei koskaan ole pystynyt huolehtimaan itsestään ilman kuusaanmäen apua.

    • tuomotässäterve

      phahhah.
      itse sait pari päivää sitten pataasi kunnolla jos vielä edes muistat.

      mitäs menit tuomolle huutelemaan, eikä ollutkaan kadettia vaan joku ihan muu.

      onko nenä kipeä itselläsi kusipuntti vai etkö halua myöntää?
      ei riittänyt edes sun kaksi kaveria kun yksi antoi löylyä.

      ota ensi kerralla mukaan 2 lisää kun taas kerjäät opetusta.

      ja sun kuusaanmäkeä ei ole näkynyt, ainoastaan sinulle siellä varmasti
      oli tarvetta naaman paikkaamiseen hahhah.


      tää "Kusipuntti" on suurin luuseri kouvostoliiton.
      sulle nauraa koko kulmakunta ja kerroin jo tutuillesi minkälainen
      pässi olet.

    • tuomotässäterve

      tuomon haukkuja itse ollut syyntakeettomana valkoisella osastolla
      nuolemassa tohtorien persettä.
      sopii hyvin sinne homojen sekaan.

      hah

    • bibolaari

      Kylläpäs sohasit hulluihin liikettä !

    • puheetkoviataas

      taisit itse sohaista perseeseesi siellä linnassa missä sait moloa

      • savonkingi

        bibolaarille hepoisen molo persiiseeen!!!!!


    • tohtorikuusaanmäki

      Ota Tuomo lääkkeesi

      • veronmakselija

        älä ota kylähullu lääkkeitä. oot parempi tollasena raivohulluna sekopäänä. jos turrutat ittes sussa ei ole viihdearvoa eli olet täysin hyödytön. =)

        pidä ittes lääkkeettömänä ja sekoile kunnolla ni saamme rahoillemme vastinetta =))


      • ihqpissishymiö

        Tuomo nuolee vain karvaisten miehen kasseja...


    • hilkkarajal

      valkotakkisadistelle parru perseeseen

      • tumpelo87

        Kuules sulle hilkka laitetaan parru suuhus!!;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe