Mitä mieltä olette huivipäisistä muslimi tytöistä?

Noora944

Onko huivipäiset tytöt kauniita? Suomalainen mies kiinnostaako sinua huivipäinen nainen? Minun mielestä he ovat kauniita !

32

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfaafafd

      Joo muuten, mutta niiden suvun reaktiot huolestuttaa sen verran, että ehkä parasta unohtaa koko juttu.

      • Setä52v__

        Samaa mieltä, tiedä jos vaikka tulisi puukkoa kylkeen isoveljeltä tms.

        Pari päivää sitten yläasteen koulun ohi ajaessani huomasin lenkillä olevassa tyttöporukassa pari huivipäätä. Säädyllisesti huivi kiinni, mutta jalassa todella tiukat ohuet trikoot, jotka olivat kovin paljastavat. Mutta tärkeintä toki, että huivi rajasi kasvot ja peitti hiukset ;)


      • näin_oon_jummartanut
        Setä52v__ kirjoitti:

        Samaa mieltä, tiedä jos vaikka tulisi puukkoa kylkeen isoveljeltä tms.

        Pari päivää sitten yläasteen koulun ohi ajaessani huomasin lenkillä olevassa tyttöporukassa pari huivipäätä. Säädyllisesti huivi kiinni, mutta jalassa todella tiukat ohuet trikoot, jotka olivat kovin paljastavat. Mutta tärkeintä toki, että huivi rajasi kasvot ja peitti hiukset ;)

        Eikös näissä kulttuureissa se väkivallanteko kohdisteta yleensä siihen naiseen?
        Mies on mies ja saa naida ketä haluaa.


      • Älävalita
        näin_oon_jummartanut kirjoitti:

        Eikös näissä kulttuureissa se väkivallanteko kohdisteta yleensä siihen naiseen?
        Mies on mies ja saa naida ketä haluaa.

        On se kyllä niin outoa että muslimeihin on leimattu toi väkivalta vaikka ette te tiedö muslimeita yhtään mitään


      • ykskahdeksakolme
        Setä52v__ kirjoitti:

        Samaa mieltä, tiedä jos vaikka tulisi puukkoa kylkeen isoveljeltä tms.

        Pari päivää sitten yläasteen koulun ohi ajaessani huomasin lenkillä olevassa tyttöporukassa pari huivipäätä. Säädyllisesti huivi kiinni, mutta jalassa todella tiukat ohuet trikoot, jotka olivat kovin paljastavat. Mutta tärkeintä toki, että huivi rajasi kasvot ja peitti hiukset ;)

        Niin, nuo tiukat trikoot on hyvä esimerkki siitä mitenkä viime vuosina tietynlainen paljastava pukeutuminen on nuorten naisten kautta ujutautunut Islaminkin alueelle. Jos käyt katsomassa webcam - sivustoja niin sieltä löytää ihan samalla tavalla seksikkäänä, tiukoissa trikoissa, napa paljaan olevia nuoria naisia kuin muistakin maista. Privana ja maksua vastaan näkeekin kaiken mitä haluaa.
        Huivia siis pitävät sielläkin mutta se tekeekin hommasta hieman hassua kun kaiken muun voi näyttää mutta ei päätä.


      • 212456
        Älävalita kirjoitti:

        On se kyllä niin outoa että muslimeihin on leimattu toi väkivalta vaikka ette te tiedö muslimeita yhtään mitään

        Onko kunniamurha tuttu termi ja mihin porukkaan se liittyy?


    • dick_tracy

      Kait ne voi olla yhtä viehättäviä kuin vastaavat huivittomatkin. Mutta: viisaan miehen sanoin: "never put dick in crazy"

    • Halvat_on_huivit

      Kaunis on kaunis huivilla tai ilman... mutta kulttuuri toki estää tutustumasta kiinnostaviin huivipäisiin naisiin, mielestäni pitäisi kaikkien kulttuurien oltava "pariutumiskelpoisia" keskenään tai sitten pysykööt omissa maissaan jos ei voi toisen kulttuurin edustajan kanssa edes teoriassa pariutua. Silloin on oma vika jos on ongelmia kotimaassa, avoimuus on ainoa tie voittoon.

    • sdfwefsdf

      Kauniskin saattaa olla, mutta huivi tuo mukanaan niin paljon turhaa painolastia että se siitä.

      • aliBaaba

        Huiviton musliminainen on kuin parraton joulupukki. You know..


    • Porthos

      Nättejä tummia tyttöjä, mutta mikä on likan kohtalo jos uskaltautuu riiaamaan?

    • 1212

      Olen itse huivipäinen muslimityttö :)

      • 1) mene rannalle, jossa tuuli puhaltaa

        2) ota huivi pois

        3) tunne tuuli hiuksissa, anna hiusten elää


        Miksi helvetissä huivi?


    • tkdman

      Yksi kauneimmista kohtaamistani naisista on muslimi. Ei käytä kylläkään huivia, mutta silti. Siitä huolimatta jaan monen muunkin miehen huolen siitä, miten käy tytön/naisen, jos rupeaa seurustelemaan suomalaisen ei-muslimin kanssa. Monissa huivipäisissä muslimineidoissa on melkoisesti eksoottista kauneutta. Se menee kuitenkin niin, että katsoa saa niin pitkään, kun ei tuijota loukkaavasti ja varsinkaan ei koske.

    • 1212

      Siis minäkin olen seurustellut ennen ei siitä ole minulle harmia ollut. On kivaa seurustella suomalaisen miehen kanssa mutta kun suomalaiset ei uskalla tulla kysyy enkä minäkään naisena uskalla mieheltä kysyä jos on kiinnostunut :/

    • huivieukoilleEI

      Ei todellakaan, jos kyse on muslimista... heidän tapansa ja mustien naisten haju on niin omalaatusen kuvottava ettei voi kuin yököttää. Sen takia ne niiden maanmiehetkään ei voi sietää niitä. Minua paitsi ottaa päähän kaikki estoiset ja uskonnolliset naiset ja toisekseen en kehtaisi sellasta esitellä kavereille. Kolmanneksi ainakin mustilla naisilla kasvaa perse isoksi, eivät ole kiinteitä eikä kiihottavia myöhemmälläkään iällä, joten tulihan huiviasiakin selväksi. EI KIITOS, totaalinen turn off!

      • Älävalita

        On kyllä tosi törkeetä haukkua toisi pahanhajuisrksi kun te suomalaiset olette iljettäviä ja likaisia. Ette edes pese persettä kun käytte paskalla ja me taas ollaan aina puhtaita sinuna pitäisin turpa kiinni kun et tiedö yhtään muslimeista tai mustista


      • Ruots.lainen
        Älävalita kirjoitti:

        On kyllä tosi törkeetä haukkua toisi pahanhajuisrksi kun te suomalaiset olette iljettäviä ja likaisia. Ette edes pese persettä kun käytte paskalla ja me taas ollaan aina puhtaita sinuna pitäisin turpa kiinni kun et tiedö yhtään muslimeista tai mustista

        Olen samaa mieltä tuota pahan hajuiseksi haukkumista. Kirjoittaja ei varmaan ole koskaan päässy niin lähelle, että olisi oikeutta hajun perusteella syrjiä.
        Kommentoiva Älävalita on aivan oikeassa ja kirjoittaa asian tuntemuksella kommentin joka on kanssani yhdenmukainen.


    • Yhteinenmaapollo

      Joo. tosin ne on kauniinpia ilman huivia ,mutta minkäs teet.Eniten mua harmittaa se jos haluais tämmöstä kaunotarta lähestyy ystävällisin sanoin.
      Ja tää on, mun, omakohtanen kokemus, vuosien takaa .Sinä väärä oppininen Mene pois!!!!!

      • 2020

        Eihä kaikki ole saman laisia jotkut ovat kauniita jotkut ei eihä kaikki suomalaiset naiset ovat kauniita. Itse käytän huivia koska tykkään käyttää ei mua ole pakotettu siihen se on vaa minun oma juttuni en vaa ymmärrä noita ihmisiä jotka ärsyyntyy huivi käyttäneestä naisista.


    • tkdman

      Sen verran täytyy kertoa, että pyysin aikoinaan tätä aiemmin mainitsemaani nuorta naista kahville. Kieltäytyi, mutta teki sen ystävällisesti ja hienotunteisesti. Siitä on kai viitisen vuotta aikaa. Senkin jälkeen on moikattu nähdessämme. Kunnioitukseni häntä kohtaan vain kasvoi. Pari viikkoa sitten matkasimme samalla kulkuvälineellä keskustaan ja istuessamme pitkästä aikaa toisiamme vastapäätä rupattelimme koko matkan. Se hänen eksoottinen korostuksensa kuulosti viehättävältä. En voisi kuvitella kauniimpaa naista, mutta hän on jo kerran vastannut kieltävästi kutsuun. En voisi kuvitellakaan tekeväni uutta.

    • 2020

      Mä voisin sano ihan suoraan että jos oikeesti kiinostaa tutustua menkää ihmeess puhumaan ! Älkää pelkäätkö muslimi tyttöjä niitä on paljon ja kaikki mietti eri taval! Olen itse muslimi ja tiedän hyvin että muslimi tyttöt tutustuu ja heillä on suhteita ei ole pakko olla muslimi mies ! Suomalainen kristitty mies on ihana! :)

    • 2021

      Huivipäisistä en tiedä mutta tuollaisen Nasima Razmyarin kaltaisen maallistuneen muslimin kanssa voisi varmaan moni Suomimies seurustella.

    • menettelee

      Joo! Kyllähän sen tempun voitehdä, vaikka on huivi päässä.

    • kassu6565

      "Mä voisin sano ihan suoraan että jos oikeesti kiinostaa tutustua menkää ihmeess puhumaan ! Älkää pelkäätkö muslimi tyttöjä niitä on paljon ja kaikki mietti eri taval! Olen itse muslimi ja tiedän hyvin että muslimi tyttöt tutustuu ja heillä on suhteita ei ole pakko olla muslimi mies ! Suomalainen kristitty mies on ihana! :)"

      Haluatko tutustua mun kaa?
      Olen kristettymies

    • Eisaakatsoa

      Tyylikäs huivi on tyylikäs ja herättää ihailua, mutta silti muslimin huivin tarkoitus on suojata naista miesten katseilta. Siksi koetan katsoa kohteliaasti muualle.

    • pusu56

      Nättejä ovat ja silmät <3
      saisipa halata.

    • rergeg

      Muslimius on sairas ideologia-

    • 0307

      Ei.

    • Hgfujjj

      Ei, näyttää ihan mummoilta.

    • kylläkylläjakyllä

      ihan luonteesta kiinni keneen tykästyn. nähnyt niin paljon perus ns prinsessa missejä jotka heti kättelyssä osoittautuneet kylmän kuiviksi "hienostohirviöiksi että". aurinkoinen ja mukavan oloinen huivipäinen nainen erottuu erittäin positiivisesti tästä hiirenharmaasta suomimassasta. eli kyllä, voisin tykästyä :)

    • sunnyharbour

      Blaa blaa ja blaa. Kuullostaa miehen -pojan- esittämältä kysymykseltä.

      Itse asuin islamilaisessa maassa jonkin aikaa ja voi h-ti sitä mihin naiset pakotetaan/joutuu/suostuu/haluaa ja länsimaissa kaipaa....miljoona sanaa ei tässä riittäisi kertomaan mitään, se pitää nähdä tuntea kokea ja jopa ihastua itse elävään ihmiseen. Suomalaisilla ei ole mitään käsitystä mitä eri kulttuurit ovat, yhtä pihalla ovat mv-lehden ja rasmuksen lukijat vaikka pakko myöntää että mv-suunnalla ollaan hereillä ja faktojakin halutaan. Tänne muuttanut muslimityttö on -meidän käsitteiden mukaan -täysin orja uskonnolleen ja sitä ei muuta mitkään dia-sarjat isälle VOKissa. Itse hetken vihasin kyseistä kulttuuria ja jokaista joka sitä edustaa, sitten suomalaisia - etenkin naisia - jotka sitä haluavat suojella ja tänne tuoda, mutta lopulta tajusin että maailma menee ja elää, paska tulee tapahtuu ja sitä tehdää, yksilöt ei voi vaan estää. Homot marssii hollannissa islamin puolesta...onko mitään mielipuolisempaa enää maailmassa? Mutta kun haluaa hyväksyntää niin kuvittelee että sitä toiselle samaa hakevalle saa myös itse. Homot kuolee ensimmäisinä :I Meillä jo Suomessa lähi-idän homot saavat toisilta tp-hakijoilta tappouhkauksia ja joutuvat pahoinpidellyiksi mutta kaikki tasa-arvoiset ovat hiljaa.

      Ihmiset ovat hulluja, life is grazy. Ja maailmalla monella mantereella asuneena voin sanoa että naiset ovat ihania, menevät monessa paikassa hukkaan ja meillä eivät tajua mitä ovat jo saaneet.

      Rest my case.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe