Ollako vai eikö olla?

titteli33

Minulla on poikaystävä, joka ei selvästikään osaa päättää ollako minun kanssa vai ei. Hän on välillä todella ihana eli huomio minua ja kehuu ja sekä viettää aikaa kanssani ja meillä on hauskaa. Ongelmani on että en tiedä mitä poikaystävän päässä liikku silloin kun hän saattaa yhtäkkiä muuttua tosi etäiseksi, häneen ei saa koskea ja häntä kuulemma ärsyttää ja suoraan sanoen riepoo olla minun kanssa. Olen koittanut kysyä, että mikä käytöksessäni riepoo mutta siihenkään en saa kunnon vastausta, enkä siihen miksi hän yhtäkkiä ihan saman päivän sisällä saattaa muuttua etäiseksi ja kylmäksi. Olen alkanut väsymään siihen, että joudun lähes joka päivä arvailemaan mistä tänä päivänä tulee. Mikä voisi olla poikaystävän käytöksen syy ja onko jollakin muulla samanlaisia kokemuksia?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksiarvaus
    • kakkossmies

      Seuraavan kerran kun riepoo, niin lähdet pois. Menet vaikka kaupungille kahville.

    • EräsJamppa

      Pidä kirjaa siitä, että voisiko osasyy olla sussa. Eli kun "etäisyyskohtaus" tulee nikn mieti mitä edelsi sitä ennen. Kun pari kolme kertaa teet tämän niin löydätte syyn ja osaatte kenties ratkaista sen.

      Veikkaampa kuitenkin että syy liittyy riitaan:Te riitelette/sinä, miestä alkaa vitut-tamaan-->käpertyy itseensä-->on etäinen(pohtii eroa).

    • fdgdgsg

      Toinen nainen kuvioissa eikä mies osaa päättää kumman haluaisi.

    • Maargareeta

      Ailahteleva "prinsessapoika" ei ole parasta ainesta tytön ystäväksi. On eräänlaista henkistä väkivallan muotoa muuttaa käytöksensä epäkohteliaaksi ja kylmäksi, silloin kun hän itse ei anna selitystä puuskahduksiin.
      Hänen tarkoituksensa on saattaa sinut epävarmuuden tilaan, jossa et tiedä, mikä sinussa häntä riepoo.
      Reilu mies ilman muuta selittäisi riepomisen syyn, jotta naisellaan olisi konkreettinen mahdollisuus keskustella asiasta... ja ehkä korjata riepomisen syyt.
      Sinun täytyy huomata, että sinua on näin ollen kierolla tavalla loukattu, eikä ole edes annettu mahdollisuutta korjata tilannetta. Jos siinä riepomisen syyssä yleensä on korjaamista.
      Neuvon sinua jättämään kiusaajasi oman onnensa varaan ja lopettaa koko suhde. Se voisi olla hänelle hyväksi, jotta hän voisi opetella reilun ja rehellisen sekä kunnioittavan pelin säännöt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe