Mistä saa helpoiten?

m24--

Mikä on Rovaniemellä mielestänne se paras paikka saaha pillua. Omasta mielestä ehottomasti Roippari. Siellä sitä torttua oikein tyrkytetään! Ja sehän on meidän miesten mieleen!

17

6506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edelleenkin

      Sitä ystävväsi, eli Neiti Kyllikki Kätönen kai hänen nimensä on ?

      • m24--

        Kyllä Roipparista irtoaa!


    • ilona

      Niinhän sitä sanotaan, että ei se määrä vaan se laatu....

    • ilona

      Nimittäin roippari on rovaniemen pahin ammaripaikka ja sieltä löytyy kaikenlaista...

      • Kulkijan

        Jos on pelkästään pillun tai mulkun perässä baariin menossa, niin silloin kannattaa mennä roippariin. Sama se silloin keltä saapi, ja ei se laatu siellä välttämättä kovin huonoa ole. Muualla voi kuitenkin olla mahollisuudet kehnommat.


      • 14-vpoika
        Kulkijan kirjoitti:

        Jos on pelkästään pillun tai mulkun perässä baariin menossa, niin silloin kannattaa mennä roippariin. Sama se silloin keltä saapi, ja ei se laatu siellä välttämättä kovin huonoa ole. Muualla voi kuitenkin olla mahollisuudet kehnommat.

        saako 14v poika mistää pillua halluis kovasti isot tissit


    • Pekka Vanttukselta

      Kyllä Paras paikka saada on vanttausksella.Koski-Krouvi tai Mikan Pupi.

      • naapuri

        kyllä pupi tai kruwi on parempi kuin roippari... eihän siellä pääse ees ovesta sisälle...


      • Pekka vanttaukselta
        naapuri kirjoitti:

        kyllä pupi tai kruwi on parempi kuin roippari... eihän siellä pääse ees ovesta sisälle...

        Joo roipparista lentää pihalle varsinkin jos ei ole kenkiä jalassa


      • Kengät katos
        Pekka vanttaukselta kirjoitti:

        Joo roipparista lentää pihalle varsinkin jos ei ole kenkiä jalassa

        pupiin tai krouviin pääsee ilman kenkiä.Jos olisin ollut roissa en olisi päässyt mihinkään paariin,toisin oli vanttauksella.oli muuten hyvä flaksi.junan alle jäätiiin että päksähti


    • reissumies2

      olen tulossa vanttauskoskelle mökille ajalla 30.5-6.6 oisko kellään tietoa mistä tai keltä sais varmasti kunnolla pillua ja tokihan se etelänmies haluaa kunnon suihinotonkin..

    • Voimahoton

      Otappa 13 kupin etukumara ja mene koskikapakkiin,niin tiiät saanees aamulla?Saattaapi tuntua,että ois käyny kunnon paskanki vetaseen,siinä yön mittaan ? ? ?

    • maikkel nait

      Roippari hyvä pillumesta. Koskikapakka taas Rovaniemen ainoa homobaari...mutta "yllättäen" Pohjanhovista heteroille ja homoille tarjontaa. .

    • Olen homo, jesss

      Roipparista löytää aina homo poitsun yhdeksi yöksi viereen. Monta mukavaa yötä olen viettänyt sieltä iskemieni kaverien kanssa. Ihania nassukoita, amisviikset kutittaa.

      • kuulun 99% :n

        Koskikapakista saa nykyään pimpsaa tosi hyvin , kun nämä homo-höpöttäjät ovat karkoittaneet kaikki mies puoliset asiakkaat ja vain naiset ovat jääneet jäljelle.
        99% Koskikapakin asiakkaista on aivan normaaleja terveitä suomalaisia miehiä ja naisia.


    • Valdemariykkösmesta

      Valdemarista, eli siitä karaokebaarista joen rannalta. Oon käyny siellä reissuilla ollessani 5 kertaa ja jokisella reissulla oon saanu naisen lämpöä ja lempeä!

      • V-demari

        Sehän on aina tyhjä tai siellä on yksityistilaisuus .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe