Tissien tuijottelu

Miltä teistä tytöistä tuntuu kun aikuiset miehet tuijottaa teidän tissejä?

32

176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö15

      Oudolta, mulla tulee myös kiusaantunut olo.
      T:15v tyttö

      • Olen aina miettinyt milloin katsominen menee tuijotteluksi. Toisaalta kun jossain kauppakeskuksessa kävelee niin sitä katselee vastaan tulevia ihmisiä mitään ajattelematta. Mutta sitten tulee mieleen että teinkö jotain sopimatosta kun huomaan jollakin olevan hyvännäköiset sissit. Jos olisi saman ikäinen niin asiaa ei varmasti miettisi. Mutta kun on reilusti vanhempi niin sitä ajattelee.
        Terveisin Mies 55v


    • Perusnätti

      Jos laitan vähän paljastavampaa päälle, niin kyllä mä sitä osaan odottaa.
      Joskus on vain sellainen fiilis että haluaa katseita :D
      Ei se mua haittaa, antaa miesten katsoa vaan :D

      • Kiva kuulla. Jossain kaupassa se on vaan nopea vilkaisu. Mutta metrossa sitä miettii että näyttääkö hölmöltä jos vaan tuijottaa ikkunasta pimeyteen. Vai pitäisikö tuijottaa reilusti sitä vastapäätä istuvaa kun kumpikin tietää miten nätti ja seksikäs se on.


      • mitä.pahaa.niis.on

        Tissut reilusti esille vaan rohkeasti


    • n18

      Välillä ehkä vähän ahdistaa tai kiusallista. Tulee itselle olo että mihin nyt pitäisi katsoa yms..

      • Hauska huomata että tunne on samanlainen niin katsoja kuin katsottavan puolella. Jos kumpikin olisi saman ikäinen niin asia olisi varmasti ok. Mutta jos katsoja on vaikkapa 55 sohvaperuna eikä mikää rockstara niin asia on eri? Ei voi olla katsomatta ja toisaalta ei varmaan vastapuoli halua minunlaisen tuijottavat tissejään. Mutta ei malttaisi olla katselemattakaan. Siinä sitten miettiin miten pitkä aika lasketaan jo tuijotteluksi?


      • naane18

        Vilkaisu on ehkä sekuntti pari ja sen jälkeen se menee tuijottamiseksi kun silmät jää tapittamaan kohteeseen, oli sitten kyseessä katsominen mihin vain. Ainakin itse koen näin.


      • eioolaissakielletty
        naane18 kirjoitti:

        Vilkaisu on ehkä sekuntti pari ja sen jälkeen se menee tuijottamiseksi kun silmät jää tapittamaan kohteeseen, oli sitten kyseessä katsominen mihin vain. Ainakin itse koen näin.

        ei sillä ole meile paskan haileen väliä tuijottaako vai ei.
        ei kiinnosta mokomaa miettiä.


    • ffffgggggggggghjjjjjj

      Ite en ees kiinnitä huomiota siihen että kattooko joku mua. Mutta tuskin mua kukaan kattelee kun pukeudun aika peittävästi ja mulla on aika pienet rinnat. Mut emmä siitä kyl kauheesti tykkäisi hyvää jos joku tuijottais mun vartaloo, oli sit minkä ikänen tahansa. Vois tuijottaa mielummin vaikka kasvoja.

      • Yleensä sitä tuijottaa kokonaisuutta. Sitä silmät seilaa tissien ja silmien väliä. Varoo katse kontaktia. Yrittää selvittää huomaako toinen katselun. Monesti katsottava kattelee muualle tai lukee jotain. Tissien koko ei ratkaise. Eihän sielä kukaan alasti ole. En minä, eikä vastapuoli. Enemmän siinä pelaa mielikuvitus. Onko t-paita vai löysä kaulupaita merkkaa enemmän.


    • mörgö

      Ei mielet voi sille mitään.

    • miesssss40v

      saa teidän tissejä katsoa.
      pitäisikö rajata katse vasempaaan vai oikeaan? ei kaik ukaan tuollaisia mieti.

      pikkulikalla viiraa päässä.
      miehet katsoo aikuisten naisten tissejä, ei pikkuisten.

    • lolololololollllero

      "os kumpikin olisi saman ikäinen niin asia olisi varmasti ok. Mutta jos katsoja on vaikkapa 55 sohvaperuna eikä mikää rockstara niin asia on eri?"


      hahhah. eli tykkäätkö ennemmin ikäisestäsi kakarasta vaikka tarjolla olisi
      oikeita miehiä joilla olisi rahaakin enemmän pannaa sut paksuksi ?
      miten 55v on sohvaperuna, kerrotko?
      enemmän läskiä ja kusta päässä teillä 20v pelleillä on. vähemmän kokemusta,
      vähemmän raamia, karismaa sekä rahaa.
      tunge sinne pilluusi karamelli ja kasva vähä

    • Omavika

      Jos ne rinnat vaatetuksella laitetaan näkyviin, on turha vinkua, jos tuijotetaan.

    • mies5555555

      "Oudolta, mulla tulee myös kiusaantunut olo."

      Miltäs meistä 55v miehistä tuntuu, kun te tuijotatte meidän munia ja rintakehää?
      Mietipä sitä.
      Minä tekin itseänne pidätte?
      Kuukautiset haisee jokaisen muijan läheltä, pillunhajulöyhkä on kuvottava!
      miten kehtaatte vielä väittää että teitä joku katsoisi?!
      Nuoret pojatkin katselee mielellään kolmekymppisiä opettajattaria. Niillä on oikeasti tissit.

    • xdlollollollol

      "Jos ne rinnat vaatetuksella laitetaan näkyviin, on turha vinkua, jos tuijotetaan."

      mitkä rinnat?
      miten alle 30v tytöillä voi olla edes oikeat rinnat?

    • Sini05

      Tykkään kun isäni koskettelee rintojani kun olemme saunassa kahdestaan :)

      • kkkkkkiii

        Kamalaa


      • Jos se on susta kiva juttu ja oot aloitteellinen niin kiva vaikka ei ehkä yleistä. Itse olen saanut rasvata tyttöystäväni teini-ikäisen tyttären tissejä. Ihanaa mutta outoa.


    • kalalallaallaa

      Kyllähän se vähä ahistavaa on, esim meijä musiikin opettaja kyylää jatkuvasti miun rintoja... Uhuhuh en tykkää

      • Voisikohan sen jotenkin ilmaista sille suoraan. Älä tuijota mun rintoja. Tai sitten nimetön sähköposti, älä tuijota oppilaitten tissejä. Ehkä se ei ole ajatellut asiaa?


    • tyrkyttämätön

      Takapuoli kiinnostaa paljon enemmän. Sitäpaitsi tuijottaa saa niin paljon kuin jaksaa kunhan ei koske.

    • VakoVanhaVäinämöinen

      Kaiken kaikkiaan silmillä nuss...... on täysin sallittua ! Koskea ei saa. Mikä tyrkylle tuodaan siitä nautitaan.... kuin rainbowin grillimakkarasta.

    • rumatyttö

      No kylhän se saattaa vähän vituttaa ku oon niin nuori ja jo niin isot rinnat :/ ja muutenki ku ite oon viel niin.. niin niinku ruma ja tällee tyhmän näkönen :D mut riippuuhan se kyl kans katsojasta et kuinka paljon vituttaa :DD

      • 12wtyty

        Minkä ikänen sitten olet?


    • janne666kvl

      niinhän sä oletkin mutta onhan sullakin pillu mihin tunkea kyrpää.

      hehhehhee!

      T; 40v setä

    • Kankin

      Saakelin sairas pedofiili. Et ansaitse elää. Pienikaluinen hikisika.

      • Nuhaako

        Mistä päättelet että pedofiili? Kesä flunssa?


    • Pienirintainentyttö

      Ahdistavaa... mua myös ahdistaa olla semmosen epäilyttävien maahanmuuttajasetien porukan lähellä.. paitsi että en usko et kukaan on näitä hirveesti katellu, eihän nää ees erotu kauheen hyvin. En käytä vielä rintsikoita. Mut jos käyttäisin niin koko olisi 65AA koska olen niin laiha. Alta 63 ja päältä jtn 70. Meni ohi aiheesta :D

      • Erilaisuus pelottaa. Ei kaikki mamut ole ahdistelijoita. Niitäkin on mutta myös kantasuomalaisissa. En usko että rintojen koko ratkaisee. Joskus huomaan tuijottavani niitä AA kokoluokan rintoja ja miettiväni miltä ne näyttävät paidan alla. Pienirintaisten tulee muistaa painovoima. Isot on kivat mutta jos napa lähestyy liikaa niin ei sekään hyvä ole.


    • liisa14

      No hyi helv... Mun mielest se on ainaki ahdistavaa ku joku 55.v fyken ope tuijottaa tyttöjen vartaloo... Mutta se on kuitenkin sallittua, koskeminen on sitten ihan eri puuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe