tyttönä kouluun

maisasai

minä olen jo kansakoulussa joutunut olemaan siskojeni vaateissa.Ensin Äitini puki minulle sukkahousut ja titysti aina pikkuhousut,sistoki vanhoja puseroita ja juppereita.Sitten tapahtui se että minulle alkoi kasvaa rinnat jaäitini pakotti pitämään rintsikoita ensin kotona sitten myös koulussa.Kotona minua oli hame melko usein päälä mutta kun isä tulii niin hame riisuttiin ja pidin housuja.Ennen koulun loppumista pari kaveria viereiseltä luokalta alkovat olla kanssani välitunnilla ja menimme nurkantaakse .

7

2369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika outo juttu. Siis jos olet mies. Me ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu jo seiskaluokalta. Mä olen siis tyttö. Me ollaan yläkoulussa mutta syksyllä mennään kasille. Heti alkuun mä sain kuulla et jotkut ylempiluokkalaiset pojat panee mun poikaystävää aina aamuvälkällä. Aluks mä en uskonut mut se myönsi sen itsekkin. Joku niistä on sen perhetuttu. Kun ne oli pienempiä. Niiden perheet oli paljon toistensa kanssa tekemisissä. Monesti se oli niillä yökylässä. Ne nukku aina sen pojan huoneessa vierettäin.

      • Ne ylempi luokkalaiset oli saaneet avaimen yhteen varastoon. Muita avaimia ei sinne ollut. Se perhetuttu piti sitä hallussaan. Sanoi mun poikaystävälle milloin tulla. Valkkas ne kaverit jotka sai tulla mukaan. Kerran mäkin pääsin mukaan. Mä olin eka tyttö sielä aamu tapaamisessa. Kukaan ei ollut kiinnostunut musta. Ei mitään ylimääräisiä sanoja. Ne vaan siemensi mun poikaystävää. Ehkä ne halus nöyryyttää sitä kun ne toi mut katsomaan. Mä vaan epäilen et se vaan nautti enemmän.


    • Anonyymi

      siellä nurkantakana pojat puristelivat rintojani ja myöhemin myös panivat kätensä puseroni sisään ja puristelivat rintojani kun ne ollivat kasvaneet vähän.Itse ollin hämilläni kun en tienyt homoudesta mitään.
      Viimeiselllä luokalla olessani olin pukeutunut jos hameeseen ja sukkiin pallerinat jalassa.Pojat yrittivät saada minut imemään kalujaan ja joskus suostuin ottamaan suihin kun olin kiihottunut tarpeeksi.Tavallaan se oli ihanaa mutta aina tuli morkkis että olenko poika vai tyttö?Lopulta anoin yhdelle toiselle pojalle ottaa minut täkaapäin ja se oli kivuliasta mutta kuiitenkiin halusin sitä.Sana lähti kiertämään koulussa ja sain antaa monelle pojalle perääni.kaikille pojille terveisiä jotka muistavat Bertan joka otti ja antoi!

    • Anonyymi

      Ihana tarina, tosi kiihottava...kiihottaa tyttö pojat...namiii...Justus 60v olen...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      yläkoulussa esitin olevani poika vaikka olin tyttö. muut oppilaat pitivät minua kauniskasvoisena poikana. toisinaan tuli tyttöjen kanssa suudeltua. kerran suudellessa yksi tyttö työnsi kätensä housuihini että olisi päässyt elintäni tunnustelemaan. kun toinen huomasi että olen tyttö niin hän oli sen verran nolona pussailustamme ettei kertonut tapahtuneesta muille.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe