Oliko VictoriaMilan sittenkin huijaus?

Veelu29

Kuukausi sitten päätin liittyä Victoriamilan.fi sivulle kokeilumielessä, ja maksoin 3 kk jäsenyydestä tilimaksuna. No en kuukausi kohta mennyt, ja en ole päässyt jäseneksi sisään, ja asiakaspalvelu ei vastaa, vaikka niin lupailevat kovasti auttavan ilomielin. Ohjeiden mukaan maksoin vielä, mutta hukkaan meni nekin rahat, vaikka olisi ollut parempaa käyttöä näinä aikoina. Ja ihmetyttää, että VictoriaMilan sivusta on hyvää sanottu nettikeskusteluissa että se toimii, mutta huijausta se taisi olla sittenkin.

Onko vastaavia kokemuksia?

83

14587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies39

      Kaikki deitti sivustot on huijausta. Ei kukaan nainen koskaan vastaa. Turha maaksaa.

      • victoria_milan

      • guynotgay

        Kiitos alekupongista Victoria Milaniin!


      • maaaqw

      • mooooka

      • nfnsn

        Tänks! Pitää laittaa kokeiluun!


      • sportam

      • massi_mika

        Noniin tuo alennuskuponki tulikin tarpeeseen!


      • kookka
        maaaqw kirjoitti:

        No tuolla alennuksella voisikin kokeilla Victoria Milan sivua

        Siis mikä alennus tai alennuskuponki? En löydä!


      • vilhoooos

        Oikeessa ylänurkassa on alenuskuponki linkki :)


      • pikaflirttiii

      • Omamieli

        Siksi deittailusivustot ovat hyvin tuottavia. Maksat palvelusta mitä et koskaan saa. Sitten kun asiakas vielä syyttää itseään siitä ettei saanut sitä palvelua mistä maksoi. Silloin se on bisnes missä ei voi muuta kuin voittaa.
        Pitäisi olla palvelu vähintään deittitakuulla. Tyyliin viikossa yhdet deitit. Siis tapaaminen livenä.
        Jos ei niin sitten ei myöskään rahoja.
        Jos pelkkää kirjoittelua niin sille joku minimihinta korkeintaan. Parikymppiä vuodesta tyyliin.
        Sekin vasta kuukauden kokeilun jälkeen.
        Itse voisin maksaa tuloksista en lupauksista.


      • hoooos1

      • Albufeiraa

      • nannaaaaa
        victoria_milan kirjoitti:

        Tuossa on muuten Victoria Milan sivustosta blogikirjoitus: http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2016/10/victoria-milan-huijaustako.html

        En kyllä löydä mistään alennusta? Vai tuleeko etu vasta liittymisen jälkeen?


      • nunnaaa1
        nannaaaaa kirjoitti:

        En kyllä löydä mistään alennusta? Vai tuleeko etu vasta liittymisen jälkeen?

        Tulee vasta liittymisen jälkeen sähköpostiin, siis jos rekisteröidyit Kuluttajapossun kautta


      • bihtori

      • Haikko

      • Juukolo

      • tuhkisa

      • aaaaapoa

        Kiitos kiitos!


      • Anonyymi

    • ykskantaan

      Ei ole huijausta. Kokemusta on. Luulen vian olevan omien korviesi välissä.

      • MrMilan

        Oma parinviikon salapoliisityö.

        Kun kirjaudut ilmaisjäseneksi saat huomiota naiskäyttäjiltä. (Viestejä ilman että olivat edes vierailleet profiilissasi) Mutta ko. Käyttäjät ei löydy jos teet normaalin haun. Nimimerkihaulla löytyy.

        Asiakaspalvelusta jyrkästi kiellettiin, ettei sivusto viestittele asiakkailleen luomillaan "testi profiileilla".

        Nooo tein testin, luomalla naisprofiilin ja sitä kautta pääsin ilmaiseksi lähettämään viestin minuun yhteyttäottaneisiin, joiden viestejä en olisi ilman maksua pystynyt lukemaan. Kohtelias viesti ja selvitys, josko ottaisi yhteyttä suoraan sähköpostilla 0/16 naisesta vastasi, mutta profiili laitettiin lukkoon... Ylläri! (ps. hemmetin monta ukkoa rynnisti viestittelemään, viestittelyn sai loppumaan kun laitto painoksi 120kg)

        Tekaistut naisprofiilit olivatkin liian hyvän oloisiaja kaikissa jonkin asteisia kuvia, normiprofiileissa oli enempi tavanomaisia suomalaisnaisia.

        Testin aikana luvattiin alennuskoodia, tosin jäsenyyttä maksaessa ei olisi mahdollista käyttää koodia... lopuksi tuli jo 1€ tarjous, mutta en halunnut, että saisivat luottokorttini kautta oikeat tietoni HAH! (rikoin todennäköisesti jotain sääntöä)

        Joten sanoisin, että on siellä muutama naikkonenkin, mutta jäitähattuun ko. Palvelun kanssa.


      • Tämän saman havinnon olen tehnyt nyt kahden päivän aikana. Ensin tulee vinkkauksia ja naiset lisäävät suosikikseen, mutta sitten kun kirjoitan viestiä heille, ei yksikään vastaa :-D Tää haisee hyvin vahvasti palveluntarjoajan rahastusyritykseltä. Ilmeisen täynnä feikkiprofiileja (naisia siis). En tosin maksanut kuin sen 1 euron kahden päivän kokeilujäsenyydestä.


      • premium

        Sama homma. Kun oot free user niin viestejä pukkaa. Sitten kun maksat niin kukaan ei vastaa vaikka just äsken oli kova hinku jutella.
        Ei voi suositella...


    • nautittavakuumana

      Minulla on toiminut kyseinen VM hyvin. Kahdesti olen joutunut elämäntilanteeseen, jossa rakastajalle on ollut tarvetta, ja molemmilla kerroilla löytyi aivan ihana salasekstailukaveri tuolta. Olen nainen, joten oli ihan varaa valita. Vain muutama "kandidaatti" jotka tapasin ei olisi ollut mitenkään "tarkoitukseen sopivia". Maksujen päättäminen ja profiilin kätkeminen kaverin löytymisen jäkeen oli kätevää ja helppoa.

      Sellainen yleinen miesten harhaluulo pitää korjata että VMssä naisetkin maksaa kuukausimaksua siitä että voi lukea ja lähettää viestejä. Miehet jotka kirjoittaa profiiliin sähköpostiosoitteensa ja viestin "en viitsi maksaa, laittakaa naiset viestiä meiliini", tulee automaattisesti skipattua. Jos ei ole valmis sijoittamaan muutamaa kymppia rakastajataren etsimiseen niin not my cup of tea.

      • puhutaanpa

        VM: maajohtaja on esim. televisiohaastattelussa sanonut, että palvelu on naisille täysin ilmainen. Itse olen sivuilla nainen, enkä koskaan ole maksanut senttiäkään!
        Totuutta kehiin.


      • nautittavakuumana

        On ilmainen jos vain katsoo profiileja ja lukee viestejä. Jos haluaa lähettää viestejä jne. niin jotuu maksamaan.


      • puhutaanpa
        nautittavakuumana kirjoitti:

        On ilmainen jos vain katsoo profiileja ja lukee viestejä. Jos haluaa lähettää viestejä jne. niin jotuu maksamaan.

        Luen ja lähettelen viestejä, enkä edelleenkään maksa mitään.
        Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää???


      • nautittavakuumana

        Miten tämä nyt sinulle on niin vaikeaan. Minä en ole päässyt lukemaan tai lähettämään viestejä, vaan laajennus on täytynyt tehdä ja siitä maksaa. Jos olet jotenkin onnistunut tuon kiertämään niin ei se tee asiasta dogmia.

        Ilmeisesti VM on huijausta koska kuluttajaehdot eivät ole samat kaikille. Jotku tytöt saa ilmaseksi ja jotkut joutuu maksamaan. Vai oletko yksi niistä jotka palveluntarjoajan puolesta lähtettää tusinaviestejä kaikille?


      • puhutaanpa
        nautittavakuumana kirjoitti:

        Miten tämä nyt sinulle on niin vaikeaan. Minä en ole päässyt lukemaan tai lähettämään viestejä, vaan laajennus on täytynyt tehdä ja siitä maksaa. Jos olet jotenkin onnistunut tuon kiertämään niin ei se tee asiasta dogmia.

        Ilmeisesti VM on huijausta koska kuluttajaehdot eivät ole samat kaikille. Jotku tytöt saa ilmaseksi ja jotkut joutuu maksamaan. Vai oletko yksi niistä jotka palveluntarjoajan puolesta lähtettää tusinaviestejä kaikille?

        Maajohtajan mukaan miesten ja naisten suhdeluku on kansainvälisesti vertaillen hyvä.

        – Yleensä luvut ovat 70–30, miesten tappioksi.

        Naisia on houkuteltu sivustolle muun muassa tarjoamalla heille ilmainen jäsenyys. Netin keskustelupalstoilla jotkut tunnustavat kirjautuneensa sivustolle tarkistaakseen, onko oma mies seuranhaussa. Toiset uhittelevat ”käräyttävänsä pettäjät”.

        Miehelle perusjäsenyys Victoria Milanissa maksaa vuodessa tuntuvat 179 euroa.

        – Markkinatilanne nyt vain on sellainen, että miehet maksavat tällaisista palveluista, naiset eivät, kommentoi Uusi-Kerttula maksuttomuutta


      • nautittavakuumana

        Kiinnostavaa. Pitääpä ottaa yhteyttä Victoria Milaniin ja pyyttää rahat takaisin.


      • anon111
        puhutaanpa kirjoitti:

        Maajohtajan mukaan miesten ja naisten suhdeluku on kansainvälisesti vertaillen hyvä.

        – Yleensä luvut ovat 70–30, miesten tappioksi.

        Naisia on houkuteltu sivustolle muun muassa tarjoamalla heille ilmainen jäsenyys. Netin keskustelupalstoilla jotkut tunnustavat kirjautuneensa sivustolle tarkistaakseen, onko oma mies seuranhaussa. Toiset uhittelevat ”käräyttävänsä pettäjät”.

        Miehelle perusjäsenyys Victoria Milanissa maksaa vuodessa tuntuvat 179 euroa.

        – Markkinatilanne nyt vain on sellainen, että miehet maksavat tällaisista palveluista, naiset eivät, kommentoi Uusi-Kerttula maksuttomuutta

        Kannattaa tehdä esim kuluttaja-asiamiehelle tms vastaavalle kantelu tästä sivustosta koska kuluttajaehdot eivät ole kaikille samat. Itse olen ottanut sen linjan näihin deittisivustoihin jotka kusettavat ihmisiä että tarvittaessa näitä deittisivuja kohtaan voi kohdistaa palvelunestohyökkäyksiä jolloin sivusto kaatuu ja sivultolta loppuu se rahantulo ja alkaa vain se rahanmeno kun koittavat epätoivoisesti torjua hyökkäyksiä. Se etu myös siinä että nämä ulkomaalaiset huijarideittisivustot tuskin menevät poliisille itkemään ja tuskimpa poliisia kiinnostaa alkaa tutkimaan ja puuttumaan siihen jos hakkeroit nurin jonkun kusetusdeittisivuston jonka ylläpito on ulkomaalainen


      • pupupa

        VM ilmeisesti lahjoittaa ainakin useimmille naisille täysjäsenyyden vuodeksi liittymisen yhteydessä. Näin kerrotaan ainakin täällä: http://www.nettideittailu.com/victoria-milan-arvostelu/ Toki käytäntö saattaa olla ollut joskus aiemmin eri tai se saattaa myöhemmin muuttua. Samansuuntaisia kokemuksia olen kuitenkin lukenut muualtakin. Voisi sanoa, että sivusto on periaatteessa maksullinen kaikille, mutta käytännössä ilmainen naisille. Omasta mielestäni tämä on vain hyvä asia, koska kaikissa deittipalveluissa on kuitenkin miehiä selvästi enemmän kuin naisia. Tämä tasoittaa hieman tilannetta.


      • doohan

        Naisena rekisteröityessä saa tosiaan ilmaisen vuoden jäsenyyden. Miehet joutuvat maksamaan. Alennuskoodit, joita netistä löytyy ovat poikkeuksetta feikkejä, eli osa sivuston markkinointia. Jos mies tekee naisena profiilin ja ottaa naisiin yhteyttä vinkkaamalla, että sähköpostissa jatkettaisiin, niin profiili menee kiinni. Monet naisprofiilit ovat siis VM:n lukuun toimivia henkilöitä. Samoin monet yhteydenotot ovat näistä ammattiprofiileilta eivätkä johda paria viestiä pidemmälle. Jos löytää oikean naisen ja on supliikki ja kivan näköinen, niin homma toki toimii, mutta niin se toimii muuallakin.

        Samoin asiaan liittyvät blogipostaukset tuppaavat haiskahtamaan maksetuilta. Niissä mainostetaan esim. ilmaista liittymistä tiettyä linkkiä seuraamalla, vaikka liittyminen on joka tapauksessa ilmainen. Tai kuten eräässä kuluttajablogissa kirjoitettiin: pitää kuitenkin muistaa, että Victoria Milan palveluun voi liittyä täysin ilmaiseksi vain tietyt lisäpalvelut maksavat. Nojoo, tässä tapauksessa lisäpalvelu on esimerkiksi se, että voi ottaa yhteyttä ylipäänsä kehenkään. Ilmaiseksi voi vain katsella.


    • kallistesti

      Tässä oma kokemukseni joku aika sitten, pidin pientä päiväkirjaa. Olen 39 vuotias mies pk-seudulta.

      1. päivä
      ===========
      Rekisteröidyn vähemmän käytetyllä sähköpostillani. Täytin profiilini totuudenmukaisesti ja lisäsin pari kuvaa, jotka ilmaisjäsenyydellä sai lisätä. Eihän tässä sinkkuna ole niin väliä, vaikka oma naama siellä loistaa. Siihempä se ilo sitten loppuikin. Ilmaisjäsenyyllä voi katsella naisten profiileja, mutta kehenkään ei voi ottaa yhteyttä. Suurin osa naisten kuvista on yksityisiä, mutta joukossa on ei-kasvokuvia joistakin naisista. Osa näyttää siltä, että eivät voi olla suomalaisia. Alan heti epäilemään feikkiprofiileja, joita Victoria Milan olisi itse lisännyt palveluun. Minulle sopivalla haulla (33-43 vuotiaat naiset, <70 kiloa, >155 ja <177 cm) löytyy yli 1000 naista jo pelkästään pk-seudulta. Hmm... onkohan noin. Jätän homman tähän tälle erää.

      4. Päivä
      ===========
      Palaan palveluun. Maksan jäsenyyden suoraan tilisiirrolla, niin eivät pysty jatkamaan laskutusta ilman lupaani. Muttamutta, eipäs se kuukauden jäsenyys enää onnistukkaan. Tilisiirrolla minimi on 3 kuukautta ja hinta reilun 100 euroa. Noh, menköön tämän kerran, mutta vähän on kusetuksen makua.

      7. Päivä
      =========
      Tilini on aktivoitu.
      Käyn lisäämässä lisää selkeitä kuvia itsestäni, sillä haluan antaa sen kuva, mikä oikeasti olen. Jotkus ovat sanoneet meikäläistä komeaksikin, mutta naisilla on tunnetusti laaja maku, mikä on meidän miesten onni. Pituutta on reilut 180 senttiä, ikää 40 ja painoa sata kiloa, eli muutama kilo ylimääräistä, mutta ei merkittävästi, sillä olen aika vankkarakenteinen ja harteikas.

      Täyttelen profilini totuudenmukaisesti, olen sinkku ja tulin tänne vähän vahingossa ja katson mitä löytyy. En nyt varsinaisesti ole ylpeä, että isken täällä varattuja naisia, mutta ei tämä elämän suurimpiin typeryyksiin sentään mene.

      Käyn läpi naisia ja laitan hiukan muotoilun vakioviestin 13 naiselle. Ja sitten vain odottelemaan.

      8. Päivä
      ==========
      Kymmenestä kaksi on vastannut ja seitsemän kävi katsomassa profiilini. Yksi sanoi suoraan, ettei sytytä. Lisäksi on tullut yksi lyhyt viesti "hi there, how are you" viesti ulkomaalaistaustaiselta naiselta, jolle en itse ole laittanut viestiä. En vastaa, vaikuttaa hyvin epäilyttävältä.

      Mutta toinen suomalaisnainen (34v) vastaa ja kertomaan itsestäni lisää. Haluaa kuulemma koko salasuhteen. Kerron itsestäni melko paljon, rehellisesti.

      9. Päivä
      ===========
      Nainen A vastaa. Ei asu Helsingissä, mutta käy täällä työmatkoillaan usein ja voisi rakentaa siihen salasuhteen. Sitten kysyn, että miten haluaisit jatkaa. Ja siihen ei tule vastausta vasta kuin kahden viikon päästä.

      10. Päivä
      ==========
      Koska A-rouva ei vastaa, mietin lisäkysymysten laittoa muille naisille. En kuitenkaan jaksa. Seuraavan kahden viikon aikana käyn palvelussa harvakseltaan katsomassa, onko kukaan laittanut viestiä. Ei ole, enkä jaksa itsekkään, kiireitä työelämässä.

      23. Päivä
      ===========
      Käyn huvikseni katsomassa viestit. Nyt rouva A on vastannut ja on tulossa Helsinkiin tulevalla viikolla ja voitaisiin kuulemma nähdä. Vastaan, että tuletko suoraan minun luokse vai nähdäänkö ensin jossain kaupungilla.

      30. Päivä
      ===========
      Eipä ole A:sta mitään kuulunut. Ettei vain olisi ollut palvelun maksama joku finninen, lihava, hikinen ja nuori peräkammarin sälli jostain tuppukylästä, joka saa pari kymppiä päivässä palkkaa naisena esiintymisestä. Koskaan ei tiedä, mutta pakko mennä eteepäin, että saisi sijoitukselleen jotain tuottoa.

      Tänään laitoin viestin kymmenelle naiselle. Viestin perusrunko on sama, mutta vaihdoin vastaanottajan nimeä profiilin mukaan, jotta niihin tulisi vähän persoonalisempi kosketus.

      40. Päivä
      =============
      Ei yhtään vastausta lähetetyistä viesteistä. Vain kolme kävi edes katsomassa meikäläisen profiilia. Hohhoijaa.

      Noh, ei vieläkään luovuteta. Vaihdoin pari kuvaa paremmiksi ja laitoin taas kymmenen lottokupongia vetämään. Kuvien katselukertojen perusteella nämä naiset ovat saaneet keskimäärin 100 viestiä ennen meikäläisen viestiä, että ei ihme, että on heikko vastausprosentti. Ja lisäksi suurin osa ei varmaan ole edes aitoja profiileja.

      Feikkuprofiilien puolesta puhuu sekin, että yritin sättäillä varmaan kymmenen naisen kanssa, joiden piti olla paikalla, mutta yksikään ei vastannut. Ei ainuttakaan lausetta takaisin.

      43. Päivä
      =============
      Kuusi henkilöä on käynyt katsomassa profiiliani, ei yhtään vastausta.

      n. 60 Päivä
      ================
      Empä jaksa enää. Poistin kuvani ja profilini. Naista saa niiiiiiin paljon helpommin muualta, mutta tulipa tämäkin kokeiltua. Kokonaisuutena aika hiljainen meininki on. Kannattaa pistää rahansa mielummin johonkin maksulliseen deitti-palveluun, niin on taatusti enemmän tapahtumia.

      • fghjuiokijh

        Jos olisin suhteessa oleva nainen ja kaipaisin salasuhdetta niin kelpuuttaisin siihen ainoastaan varatun miehen. Sinkkumiestä en edes harkitsisi.


      • kaikkionvinksinvonksin

        No, etkös juuri maksullisessa deitissä ollut???
        VM:ssa ihmiset jättävät profiilinsa palveluun, vaikka eivät ole enää aktiivisia. Kaikki nämä ovat siten laskennassa mukana.
        Esim: tein haun määrätyn ikäisistä määrätyllä alueella, jolloin palvelu ilmoitti jäseniä olevan yli 300. Todellinen luku oli 3, siis 3!!!
        On lähinnä ihme, että eivät poista näitä passiivisia profiileja.


      • kallistesti
        fghjuiokijh kirjoitti:

        Jos olisin suhteessa oleva nainen ja kaipaisin salasuhdetta niin kelpuuttaisin siihen ainoastaan varatun miehen. Sinkkumiestä en edes harkitsisi.

        Totta, saattoi olla huono idea mennä sinkkuna. Useimmat naiset haluavat varmaan tuossa palvelussa varattuja miehiä, jotka eivät niin helposti jää roikkumaan. Vai onko se sittenkään niin..


      • fghjuiokijh
        kallistesti kirjoitti:

        Totta, saattoi olla huono idea mennä sinkkuna. Useimmat naiset haluavat varmaan tuossa palvelussa varattuja miehiä, jotka eivät niin helposti jää roikkumaan. Vai onko se sittenkään niin..

        Ei ole siitä roikkumisesta kyse vaan vaitiolosta. Kun molemmat varattuja, todennäköisempää, kun kummallakin jotain mitä voi menettää, pysytään suhteesta vaiti.
        Varattu sinkku sisältää aina vaaratekijän.


    • Örkkii

      Maksoin viikko sitten 3kk jäsenmaksun jonka jälkeen on ollut (yllättäen) aika hiljaista. Ennen maksua eli ilmaisprofiililla tuli kovasti flirttejä, viestejä tyyliin "Oletko?, lempicocktailisi?, how are you?" jne. Suosikkilistauksia ja vierailuja riittää mutta yksikään mimmi ei ole vastannut vastauksiini, eli vahvasti haiskahtaa huijaukselta koko p*ska! Kuka laittaisi jollekin tällaisen viestin: Oletko? :D :D

      • Ko11

        Hei,
        Itse ollut siellä ehkä vuoden ja käynyt ehkä noin 20kahvilla (ikähaarukka 19-45v). Tavannut uudestaan kuusi naista ja kahden kanssa ollut pidempi suhde 19v (seurustelee) ja 33v (naimisissa), kuumaa rivoa seksiä riittää..
        T. 37v sporttinen herrasmies


    • 2015w

      v.2015

    • äölkjhgfd
    • VictoriaMX

      yli puolet kuvallisista naisista on feikkejä - ovat olleet "aktiivisia" saitilla jo ainakin kolme vuotta - juuri näitä jotka ovat läsnä mutteivät vastaa mihinkään - saitilla on kuitenkin myös aitoja profiileja mutta suhdeluku miesten ja naisten välillä sillä tasolla että melkoinen munkki on jos onnistuu erottumaan positiivisesti - muutaman kanssa käynyt han asiallista dialogia ja yhden tavannut kahvilla, varsinaiseen suhteeseen ei ole edennyt

    • Kyvyttömät

      Onks toi taas joku vinttipimeitten uusavuttomien runkkupalsta.

    • matti770

      Kolme kuukautta nyt takana maksettua jäsenyyttä ja voin sanoa rehellisesti että aivan turha saitti.. lopputulos täysi nolla ..vaikka kirjoittelin kokeilumielessä viestejä varmaan sadoille eri naisille.. olen itse siis 39 v. Mies

    • Hulijvili

      Pirusti feikkejä, jotka houkuttelevat miehiä flirteillään maksamaan jäsenmaksun (muuten et näe viestiä tai saa tietää flirtin lähettäjää). Kolme kuukautta jäsenyyttä maksaa 120 €, joka jatkuu kestotilauksena jos et katkaise. Palvelu saattaa katketa yhtäkkiä, minulla noin 2 vko maksamisen jälkeen. Kukaan ei vastaa posteihin, palautelomakkeeseen tulee automaattivastaus. Aivan paska huijaussivusto.

    • make325963258

      On se suuremmalta osalta huijausta, mutta osaltaan toimii.
      Olen tehnyt testejä.
      Tein feikkiprofiilin, laitoin ihan tavallisia tietoja ja kuvan. En maksanut maksua vaan roikuin ilmaisjäsenenä. Tuli paljon flirttii,viestiä jne. Sitten maksoin 1 kk jäsenyyden , johan hiljeni. Ne jotka laittoivat viestä ja flirttiä olivat siellä jo 4 vuotta sitten kun olin siellä "omalla" profiililla. Eivätkä tietenkään vastanneet vaikka olivat viestitelleet ja flirttailleet.

      Mutta olin siellä silloin 4 vuotta sitten ja tapasin mukavan naisen, joten on siellä oikeitakin ilmoittajia. Mutta tietenkin ylläpitäjät houkuttelee noilla feikkimuijilla maksamaan jäsenyyden. No eihän siellä mitään ole ilmaisjäsenelle kun ei voi laittaa viestä eikä muutakaan.

      Pettynyt mutta onnellinen

    • Kokemukseni

      On siis tosiaan osittain huijaus se saitti.
      Olen siis MIES,
      Ilmaisjäsen saa määrätyiltä profiileilta flirttejä ja viestejä kymmenittäin.
      Kun olin jäsen, jatkoin juttua näitten feikkiprofiilien kanssa.
      Vastasivat jotain jotenkin muodollisen kankeasti.
      Hauskinta oli, että kaksi näistä feikkinaisista vastasi minulle aivan sanatarkasti samoin sanoin. Kysyin, että mistäpä tämä johtuu. No, bännäsivät minut kumpikin. Myöhemmin minut bännäsivät myös muutkin niistä profiileista, jotka olivat olleet aktiivisia flirttailijoita, kun olin ilmaisjäsen.
      No, siis katson, että minulla näyttöä siitä, että feikeillä siellä metsästetään uusia jäseniä.
      MUTTA. Ei se mitään.
      Löysin kyllä muutaman aidon naisen sieltä ja meidän välillämme tapahtui se, mitä varten se saitti on olemassa.
      Olin 3 kuukautta jäsenenä ja se riitti ikuisiksi ajoiksi.
      Vaikka VM toimii, niin sisältää huijausta niin paljon, että neuvon kaikkia pysymään poissa.

    • Kokemukseni2

      Lisään vielä edelliseen kokemukseeni VM:stä sen,
      että vaikka Iskuri on täynnä feikkejä, niin se on ilmainen ja kun MIES, kuten minä, ei vastaa kenenkään naisen ilmoitukseen, koska se on ajan haaskausta,
      vaan laittaa hyvin mietityn oman ilmoituksen, niin lopputulos on aivan yhtä hyvä kuin VictoriaMilanissa ja oikeastaan parempi, koska minä miehenä laitan usean ilmoituksen samalla kertaa ja hiukan siis tekstiä vaihdellen ja näin hakemalla sitten päädyn siihen, mitä tarvitsen.
      En osaa neuvoa tarkalleen, miten feikit tunnistaa, mutta sanoisin, että kyllä sen oppii.
      Pieni vainoharhaisuus on tässä hyve.

    • Jaska_Susi

      VM sivusto muuttui syksyllä radikaalisti ja käyttäjät katosivat.
      Itse olen normaalisti fiksu 50-kymppinen mies ja olin pari vuotta siellä enemmän tai vähemmän aktiivisesti - ja siitä kyllä riitti loppuelämäksi :)
      Käytännössä oikeita aitoja naisia sivustolla oli aivan riittävästi ja kymmenien kanssa kirjoittelin enemmänkin ja usean kanssa tavattiinkin ... ja ... no sitä juuri .. ja muutama pitkäaikainen kirjoitteluystävä on jäänytkin.
      Nyt vain sivusto on kuollut ja mietinkin että minne seuraavaksi - onko ideoita?

    • VictoriaMilanRosvojoukko

      Täyttä huijausta. Älkää ihmeessä antako luottokorttinne numeroa.

      Itse jouduin kuolettamaan luottokorttini, kun uudistivat tilauksen ilman lupaa ja irtisanouduttuani. Vastausta kysymyksiin on turha odottaa. Tänne ovat jokusen kehumisviestin laittaneet, en usko niiden aitouteen.

      Rahanne häviävät Maltalle ja sehän on lainsuojattomien rosvojen pesäpaikka. Kiinni heitä ei vastuuseen saa.

    • Mikko589
    • pekkapano

      Kyllä on turha yrittää VM:stä mitään varsinkin jos on ikää enemmän, ei kukaan vastaa viesteihin, ottaa tietysti päähän kun on maksanut liittymisestä ja luuli että siellä olisi elämää.
      Onkohan noita sivustoja ollenkaan mistä jo lähes 60 vuotias voisi naista saada?

    • aikaohi-on
    • just vei tililtä 234e kun ostin kuukauden paketin :D ikinä ei varmaan saa rahoja takas????

    • comebackandstay

      Näin naisena ja Victoria Milanissa roikkuva täytyy kyllä sanoa, että seuraa olis viestien perusteella viikon jokaiselle päivälle. Minäkin sain vuoden ilmaisjäsenyyden pian liittymisen jälkeen. Viestejä tulee niin älyttömän paljon miehiltä, että väkisinkään ei kaikille ehdi vastata. Ja siinä kohtaa tietynlaiset viestit jää auttamatta huomioimatta.
      Seksiseuraa siellä ollaan hakemassa, mutta jos eka viesti on: Moi tuun tiistaina sun paikkakunnalle, ehditkö hotellihuoneeseen pikapanolle? No mitäpä luulet. Sitten on nämä tyypit jotka kertoo olevansa maailman parhaita suuseksisankareita, tykkää kuulemma nuolla kaksi tuntia kunnolla. Okei ihan kiva että suuseksi kelpaa, mutta epäilen että klitoris irtoaa ennen ajan kulumista. Tai jos mulla on ilmoituksessa 35-45 ikähaarukkana, miten yli kuusikymppiset luulevat menevänsä tähän väliin. Samoin yllättävän paljon tulee viestiä parikymppisiltä jotka haluaa kokeilla vanhempaa... Joo ihan kiva, nelikymppisenä itsestäni huolehtivana en ajattele olevani mikään ikäloppu puuma. Lisäksi nuorella kandilla varmaan seisoo sähäkästi, mutta harvalla sen ikäisellä on kunnolliset rakastajantaidot. Sinkut tippuu ehdottomasti pois salaseksiseuraa etsittäessä, riskit liian isot.

      Onneksi joukossa on sitten näitä helmiä mieheksi. Jo ensimmäinen viesti saa aikaan tunteen, että tyyppi on huumorintajuinen, tasapainoinen ja tajuaa että hyvään seksiin tarvitaan kaksi.

    • Pallopoika55

      On osoittain todellinen, mutta osittain myös huijaus. Esim. sama nainen samalla kuvalla oli edellisellä kerralla 56 vuotias ja nyt 40 vuotias.

      En olisi kiinnittänyt tähän välttämättä mitenkään huomiota, mutta kyseinen nainen oli yllättävän aktiivinen kun mun maksullinen aika päättyi siellä ja yritti flirteillä viesteillä saada mut maksamaan heille lisää. Luultavasti taustalla provikkapalkkainen mies?

      Kun kirjauduin eri profiililla uudestaan samalla kuvalla varustettu nainen oli nuorentunut 15 vuotta ja oli välittömästi flirttailemassa.

      Ei koskaan muuten vastaan viesteihin, mutta on kova "tyttö" flirttailemaan.

      Tapasin sivujen kautta 3 eri naista (eli on siellä oikeitakin) ja varmaan 10 kanssa kävin kahveilla. Plösöt skippasin heti eka treffien jälkeen. Naiset kaunistelevat (eivät räikeästi) ikää ja painoa.

      En osta koskaa enää sivuille aikaa.

    • Runqqari

      Ei ole olemassa tyhmempää ihmistä kuin kiimainen mies.

    • Tyytyväinenukko

      ^^
      Täysin samaa mieltä :D

    • 5552350äthotmailpistefi

      Jäsennyden uusiutumisen voi lopettaa itsekkin sivulla olevan linkin kautta, mut se on tosi vaikea löytää.
      Oon ollut sivuilla parikertaa ja aina on irronut... ronkelit runkkaa.... :-)
      Kuviin kannattaa panostaa ja onhan tämä kallista ja tyhmää mut kiimainen mies maksaa mitä vaan mistä vaan...
      Oon ollut sivuilla myös naisena ja äijiä on aivan helvetisti, toinen toistaan tyhmenpää ja kiimaisempaa...

      • russian_lovetta

        hahaa oon sun kanssa niin samaa mieltä!


      • Tavoitetäynnä

        Mistä löytyy tuo jäsenyyden uusimisen katkaisu?


      • tikkitakki2

        Nyt on pakko kysyä, että onko toiminut hyvin tuo treffisivusto?


      • aastea

        On joo!


    • Albufeira1

      On kyl hyvä sivusto ja kannattaa poimia toi kuluttajapossun liittymisetu! Linkki tais olla tuol aika alussa.

    • Tipuaterialla

      Olen käyttänyt VM pari vuotta sitten,eikä tulos ollut ihan mitä hain :(

      Olen 49v nainen, joka etsi seuraa miehistä/naisista/pareista. Ilman jäin...Olen aikoinani mallintöitäkin tehnyt ja yhä samoissa mitoissa oleva 85D kinkku ;) Ongelmani ei ole viina/huumeet/tupakka, vaan olen kaikkiruokainen seksiaddikti.

      Yhden 31v miehen tapasin...ihan mukava ja jooo.....kaveri oli sinkku ja etsi itselleen vanhempaa naista vakiseurusteluun (itse hain salasuhdetta, iloisen irrottelun merkeissä). Tulos: ei seksiä. Sitten oli mies (nähtiin), jolta lopulta puuttui rohkeus syrjähyppyyn.

      Eräs nainen viestitteli ihan kiimoissaan, mutta lopulta ei ollut rohkeutta ensimmäiseen lesbokokemukseen.

      Yksikään pari ei ottanut yhteyttä (toisin kuin S24 treffeillä).

      VM ei taida olla huijausta, mutta sen suomalaisjäsenet eivät ole tositarkoituksella liikenteessä.

      • jussi_128

        Ihana nainen :D


    • KyllästynytFeikkeihin

      Huijaus pääsääntöisesti. Olen mies ja minulla on ollut maksetulla sivustolla hyvä profiili ja hyvät kuvat. Osaan kirjoittaa jne. Jos et etsimällä etsi neulaa heinäsuovasta, mitään ei pitäisi sivuilla tapahtua. Ja yhtäkkiä, kuukauden hiljaisuuden jälkeen, kuusi kuvankaunista naista vastaa sinulle yhden vuorokauden aikana... Tyyliin, robotti- tai feikkiprofiilivastaus, että hei kulta, olisitko kiinnostunut kuumasta jne... Ja sitten taas täysi hiljaisuus. Onkohan huijausta? No on, vuorenvarmasti. On sivuilla joitain oikeitakin profiileja, mutta sanoisin että pienellä panostuksella saa ihan oikeaa seuraa lähes mistä tahansa...

    • Junteiltarahatpois

      Hah! Tuttu oli tuolla duunissa. Jossain kusisessa toimistossa espanjassa joukko finninaamaisia teinijätkiä notkuu koneilla ja esiintyy tuolla saitilla naisina ja laittelee kiimaisille äijille lemmenviestejä. Feikkiprofiilien kuvat varastettu jostain netistä. Ja perheenisät maksaa satoja euroja tuosta "palvelusta"... ja automaattiveloitukset menee luottokortilta näppärästi. Kunnon kusetusta urpoille!
      Ja vielä näillä keskustelupalstoilla samat jätkät sitten kehuvat saittia naisina esiintyen, että löysivät ihanaa seksiseuraa nopeasti. Hah! Onnea matkaan.

    • maakaa
    • Viimeisenkerranhuijattu

      Se on täyttä huijausta. Jäsenyys uusitaan automaattisesti, ei voi lopettaa mistään sivuston asetuksista. Asiakaspalvelu ei vastaa. Rahat menee varmasti etkä saa jäsenyyttä lopetettua. Pitää vissiin luottokortti sulkea että saa nuo automaattiset veloitukset loppumaan.

      Toivottavasti kukaan ei erehdy tuota kokeilemaan.

      • Anonyymi

        Tee rikosilmoitus sivuston valeviesteistä ja rikollisesta toiminnasta. Tuskin pilipali poliisi Suomessa mitään asialle tekee, niillä on kuitenkin liian kiire omien rikosten teossa.


    • Härskihuijaus

      Härskiä huijausta koko sivusto!

      Oikeita naisia suhteessa oikeisiin miehiin vain muutama prosentti. Näin siitä huolimatta että naiset saavat miehille maksullisen jäsenyyden ilmaiseksi. Kaikille mainostettu ilmaisjäsenyys on paskapuhetta. Mitä teet jäsenyydellä jolla et pysty lukemaan/kirjoittamaan viestejä?

      Joukko VM:n trolleja pyörittää käytännössä toimintaa. Ei tarvise olla nero huomatakseen että tuo samainen joukko kirjoittelee esim. tässä palvelussa positiivisia kommenttaja (kts. yllä olevat viestit, helppo nähdä mitkä ovat VM:n trollien tekemiä).

      Ilmaiset ja paljon halvemmat sivustot toimivat paljon tuloksellisemmin, ainakin miehen näkökulmasta.

    • feikkiä_feikkiä

      Vieläkö tämä huijaus vetää? Luulisi jo tyhmimpienkin oppineen ettei tuollaisella sivustolla ole ainuttakaan oikeaa naista.

    • edvardsuo

      Luin joitakin muita arvioita, jotka haukkuivat VM:ia. Ajattelin kuitenkin, että kannattaahan sitä kokeilla. Ne toiset arviot ovat saattaneet pitää kutinsa aikanaan, mutta ainakin nyt kaikki tuntuu toimivan niin kuin pitääkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuntuu olevan täysin huijausta kuten ennenkin olen todennut. Kirjauduin vuosien tauon jälkeen tuonne uudestaan ja ihme kyllä niin ensimmäisen yön aikana tuli paljonkin viestejä. Mielessä kävi jo maksaa tämä 3kk jäsenyys jotta pääsen lukemaan viestit. En maksanut ja päätin poistaa tilin, tuolloin sain tarjouksen että 7vrk ilmaista.

      Pääsin lukemaan viestit ja tulleiden viestin kieliasusta päätellen ainakin osa on tullut roboteilta. Kukaan kahdeksasta viestittelijästä ei enään vastannut kun heillä vastasin vaikka osa ollut kirjauteneena koko päivän. Kun katson heidän profiileitaan niin mitään itse kirjoitettua tekstiä vaan kenties tietokoneen tekemiä profiileita.

      Joukossa on aivan varmasti myös ihan oikeita käyttäjiä mutta ainakin miesten kannalta sanoisin että huijausta koko juttu. Täytyy koittaa vielä toinen profiili luoda tänne ja katsoa josko käy samalla tavalla.

    • Anonyymi

      Jos sinun on palkattava luotettava hakkeri seuraamaan puolisosi puhelinta tai sosiaalista verkostoa, ota yhteyttä [email protected] Se on erittäin luottamuksellistaa.

    • Anonyymi

      Aivan täys huijaus sivusto ! Jos vähänkin viitsii kaivaa tietoja tästä "luotettavasta" ja "arvostetusta" Victoria Milan sivustosta, niin suuresti ihmettelen miten tuo rikollinen toiminta jatkuu edelleen. Heidän omat työntekijät tietysti antaa palautetta tähän viestiini, niin kuin nuo kaikki muut alla olevat viestit. Mut minkä takia yleisimmät hakutulokset on: ( alkaen vuodesta 2015 ) Scam ! , Fraud ! Steal ! Cheat ! Fake ! Pikaflirtti sivusto ohjasi minut tälle "parhaalle" sivustolle 🤔 Maksoin jäsenyyden ja hyvin nopeasti huomasin, et pelkkää kusetustahan tämä on. Nyt lähettänyt 11 sähköpostia lopettaakseni tilin... ei onnistu, enkä saa rahojani takas. Lopetin luottokorttini ja ilmoitin tästä pankkiini, etteivät ryöstä rahaa tililtäni kuten ovat tehneet ties kuinka monelle. Seuraavaksi rikosilmoitus ja katotaan siitä sit eteenpäin

      • Anonyymi

        Tuossa yllä anonyymi kertoo totuuden. Älä maksa Victoria Milanista! Se on kokonaan huijaus!

        Olen selannut saittia nyt kuukauden.

        Miten tunnistat valeprofiilin?

        Kuvat liian hyviä ollakseen totta.
        Kun vierailet vaikka 10 profiilissa, kaikki käyvät systemaattisesti katsomassa omaa profiiliasi peräjälkeen riippumatta kellonajasta.
        Kun rekisteröidyt sivustolle, saat heti todella paljon viestejä ja tykkäyksiä, jotta maksaisit ja näkisit keneltä. Ja kun olet maksanut, paljastuukin, että kaikki on feikkiprofiileja.

        Ja nyt kun kuukauden tuota on tullut selailtua ja läheteltyä todella paljon viestejä, niin voin varmuudella sanoa, että 99,8% profiileista on feikkejä. Kuvat kuvapankista, ei tekstiä/kuvausta tai tosi lyhyt Google Translatella tehty. Ainoat aidot profiilit ovat niitä, joissa ei ole kuvaa, eivät yleensä ole premium-jäseniä, ja joihin on laitettu pitkä teksti, jossa yhteystiedot ovelasti kirjoitettuna, jotta algoritmi ei niitä hoksaisi. Ja toki saitilla päivystää maksullisia palveluita tarjoavia, kuten Alaston Suomi Treffeillä jne.

        Tässä yksi freelanceri kertoo, kuinka hänet palkattiin deittisivustolle huijaamaan maksaneita asiakkaita. Kuvaus sopii täysin..

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006416060.html


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1253
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1157
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1156
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      601
      1114
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1027
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe