Hyvä liukkari peppuseksiin aloittelijoille?

Kiitosavusta

Onko teillä hyviä kokemuksia anaali-liukkareista?
Se varmasti tekee kokemuksesta miellyttävämmän?!?
Merkkiä? Kauppaa?
Kiitos asiallisista vinkeistä ;)

37

12546

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamuniittynen

      Naisena olen ainakin tyytyväinen niin ykköseen kuin kakkoseenkin käytettynä ainakin Yliopiston Apteekista (ja varmaan muistakin apteekeista) käsikaupasta saatavaan Aco Intimate Care Caring Glide 50 ml (9,90 e). Myös mies on ollut tyytyväinen. Ainakin neutraalia ja varmasti hyvälaatuista, itse en viitsisi mitään epämääräisiä seksiliikkeiden merkkejä intiimeihin paikkoihini tunkea. (Seksiliikkeistä saa kyllä ihan laadukkaita hierontaöljyjä, mutta ne ei ainakaan naisten limakalvoille sovi. Muutenkin liukkari liukkarina ja hierontaöljy hierontaöljynä, neuvoi seksikaupan fiksu täti = )

    • otm7

      Ööö,täh! Ei siihen apteekkia tarvita..kaikki löytyy esim.seksikaupasta..Olen vuosia käyttäny..Ja naisille! Myyjänä saattaa olla vaikka nainen..mukavia,ymmärtäviä ihmisiä..Olen 48v. nainen : )

      • Anonyymi

        Sä oot upee nainen ja upeessa iässä.. saisimpa sua tyydyttää käyetään liukkaria tai ei!! Kotkassa olisin


    • helppohomma

      Apteekista Ceridal oljyä - käy kaikkeen. Hinta laatusuhde ok. Eikä kukaan ihmettele miksi ostat.
      P.s ja toimii.

      • kaverit

        Ceridal oljystä hyviä kokemuksia - suosittelemme.


      • Pyllyreikään

        Meilläkin käytössä kyseinen tuote ja hyvin onnistuu peppupanot, tällä kun voitelee kalun ja pyllyreiän niin hyvin liukuu sisään ja se taas tuntuu niiin hyvältä että…


    • Kiitosavusta

      Kiitos vastauksista! :)
      Ei hankinta ole ongelma, voin sanoa apteekissakin, että peppuseksiin se tulee...
      Mutta kokemuksen tuomaa suositusta hain täältä... Kiitos.

      Lisäkommentit on myös tervetulleita!

      • Lube

        Decubal Body Care on hyvä rasva. Aika tuoksuton ja kestää pidemmänkin session kiitettävästi. Kokemukset oikein positiivisia. Käytetty on tuubi jos toinenkin.. ;-)


    • Protex liukuvoidetta olen käyttänyt vaimoni kanssa harrastaessamme peppuseksiä, sitä on myytävänä tavarataloissa eikä hintakaan ole kovin kallis.

    • Mloounnbhutrvvgtrxx

      Esim. Kaalimato-nettikaupasta löytyy siihen vartavasten kehitettyjä liukkareita...

    • minnatv1

      Ihan apteekista KY voidetta sopii hyvin

    • Matkantekijä

      Joku pitkään kestävä on parempi kuin nopeasti haihtuva vesipohjainen, vaikka sellainenkin kyllä toimii, jos akti ei kestä tolkuttoman kauan tai jos voidetta lisää välissä. Oma pienen "testivalikoiman" suosikkini on K&Y Jelly. Ceridal-öljy on myös miellyttävää ja luultavasti samalla hoitavaa :) Ylempänä vinkattu Acon voide haisee mielestäni ikävästi kemikaaleilta.

    • marcandrew

      Ceridal-voiteen ja -öljysuihkeen ohjeissa lukee 'ulkoisesti'. Kumpikin ovat erittäin hyviä iho- ja hierontavoiteita. Olen käyttänyt niitä anaaliyhdynnässä pari kertaa, mutten enää uskalla käyttää. Upea voide kuitenkin hieronnassa ja masturbaatiossa esim. partnerin reisien tai pakaroiden välissä tai missä tahansa ihoa (myös kalu kalua) vasten nainnissa. Apteekin Jelly- ja Elivo-liukastinvoiteet sekä tavarataloista löytyvä rsfu:n Sense Me Magic Glide -voide (huomaamaton tummansininen tuubi) ovat erinomaisia sekä vagina- että anaaliyhdynnässä!

    • Homojoo

      K marketeista löytyy vihree tuubi, jitain klimax tms. Toimii todella hyvin, luistaa eikä haise eikä kuivu kesken kaiken, suosittelen

    • Max-Ppppppp

      Anaaliseksiin ja -seksileluihin hyvä liukkari on meillä oma sekoitus. Siinä on puolet Erioilin hajutonta käsivoidetta ja toinen puoli Prismasta saatavaa liukkaria nimeltään Protex. Ilman sitä Erioil - käsivoidetta tuntuvat parhaatkin vesiliukoiset liukkarit olevan usein hieman nitkahtelevaista sorttia eli välillä liuku loppuu kesken. Kannattaa kokeilla.
      Öljypohjaisista liukkareista ja silikoniöljyyn perustuvista liukkareista en anaaliseksissä pidä.

      • ksajdljdlsk

        Ja Erioilhan ei ole tietenkään "öljypohjainen".... jep jep.. kannattaa pitää mielessä, että nuo öljyt ja rasvat pehmittää kortsut hetkessä, siinä tulee sitten herkästi tauti jos toinenkin, kun kumi pettää!!!!


    • Vegaaniliukkari
      • hahahahhahahah

        MIten vegaani voi ottaa lihaa peppuun? :-)


      • toinenhahahhah
        hahahahhahahah kirjoitti:

        MIten vegaani voi ottaa lihaa peppuun? :-)

        Ihan samalla lailla kuin lihansyöjäkin! :D


    • sesio

      kookosöljyn toimii hyvin,

    • epäileväinen

      Oikeasti kookosöljy? Mä oon skeptinen näihin kaikkiin ruoka-aineisiin..... Itse kyllä olen käyttänyt ihan virallisesti asiaan valmistettuja tuotteita.

    • reikäpeli

      Kookosöljy on hyvä ja toinen hyvä on valkovaseliini. Vaseliini liukuu varmasti, eikä takertele. Lisänä voi käyttää sitten jotain muutakin, mutta ensin vaseliinia peppureikään.

    • piiiiaaaaa
    • Panomiekkonen

      Itse tulee käytettyä myös extrasafe kortsuja

    • Itse suosin normaali kauppojen perus käsivoiteita. Eivät herätä kotona huomiota. Monesti miehet tuovat omat voiteet. Niitä viehättää haju tai liukkausominaisuudet. Jotkut haluaa taasen ilman. Siitä en pidä.

    • Vaivaöljyä

      Vauvaöljy on oikein mainiota. Saa vähän joka kaupasta. Eikä maksa mansikoita.

    • Voikunluistaa

      Jokaisella se on jääkaapissa - VOIkun luistaa hyvin ;)

    • Anonyymi

      Rfsu Magic glidee (Sinisessä 75ml tuubissa) olen käyttänyt paljon peppuakteissa ja todennut sen yksi parhaimmista merkeistä. se on sellaista Vesi-ja Silikonipohjaista Liukuvoidetta. Luistaa todella hyvin, tuntuu erittäin miellyttävältä, ei satu ollenkaan, voidaan käyttää myös
      kondomin kanssa ja sitä ei tarvise kuin vain ja ainoastaan vähän peräaukonsuulle laittaa niin johan luistaa kuin latu, eikä sitä näin ollen tarvitse kokonaisen aktin aikana kertaakaan lisätä. Tämä tuote sopii niin Aloittelijoille kuin myös Kokeneillekkin, Sekä on helposti lämpimällävedellä huuhdeltavissa pois. Tätä kyseistä tuotetta saa melkein jokaisesta päivittäistavara kaupoista ja eikä maksa paljoa.
      Terv: Bi-Btm poika Satakunnasta.

    • Aika monet oli tullut jo mainittuakin. Ceridal, vauvaöljy, kookosöljy ja erilaiset hajuttomat puhtaat hierontaöljyt on toiminut hyvin. Meillä menee monesti siinä hieronnan yhteydessä, hierotaan hieman selkää, pakaroita ja samalla liukastellaan paikat, niin menee öljyä pyllyynkin. Erilaiset hyvät puhtaat käsirasvatkin on kokeiltu HTH oli ainakin yksi ja jotain apteekin pumppupulloja... ja joskus kun on oikein paneskeltu ja mälliä jo entuudestaan alapäässä, ihan siitä vaan ykkösestä kakkoseen. Kumin haurastumisesta ei ole tarvinnut huolehtia, kun ei käytetä sellaisia.

    • Anonyymi

      Ensin kannattaa käyttää ihan puhdasta vaseliinia, joka pysyy ja liukuu. Toisena sitten jotain varsinaista likuvoidetta.

    • Anonyymi

      Enpä laittaisi käsivoiteita limakalvoille.

    • Anonyymi

      Eräs kreikkalainen kundi, alan ehdoton asiantuntija sanoi, että peppupanossa parasta on vuohenjuusto! Silloin on kuulemma tuntuma, tunnelma ja tuoksut kohdallaan, kun bordellissakin sanoo, että "kreikkalaisittain" se tarkoittaa juuri analiin! :D

    • Anonyymi

      Minä käytän pääsääntöisesti Natusan Babyöljyä. Hajuton ja hyvä sekä halpa.

      • Toimii, on kokeiltu. Manteliöljy on todella hyvä ja liukas, ja kivan makuinenkin vielä. paikat jää touhuilun jälkeen vielä mukavan pehmeiksi. Ihan käsirasvaakin on käytetty paremman puutteessa, ja jos on oikein kiimassa, niin menee ihan kiimalimoilla muuten. Pimpasta siirtelee liukkautta pyllyn puolelle ja alkaa menemään pikkuhiljaa sisään. Joskus pyydän ottamaan suuhin ja kuolaamaan munan oikein hyvin ja nuolen pyllyn märäksi. Menee omillakin liukasteilla.


    • Anonyymi

      Haluisitko myös aitoa sisääsi rasvattuna ja paikat ensin hyvin rentoutettuna? ;)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe