Mitä se on ?

näkemiin

Avioliitto mitä se on ? Onko se sitä ,että tehdään asioita yhdessä vai toinen menee misää ja milloin haluaa. Kapkoissa pettämässa ja puhuu palturia ,kun tulee nukkumaan kotiin jos tulee.Menee ,kun soitto tulee tai vieti tai sähköposti. Tätäkö se on avioliitto ja yhdessä olo ? Ei minusta. Kertokaa mistä se on ? Miesten mielipiteet tietetään jo. Naiset ääneen.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehekövikakaikki

      Ehkein nyt ihan kaikki ole miesten vikaa...?

      Meillä vaimo huitelee harrastuksiaa, eikä juuri osallistu perheen ja kodin askareisiin. Kun lapset jotain tarvitsevat, niin minä se olen joka lähtee viemään. Ruoat ja kaupat,siivoukset ja pyykit olenkin työni ohella hoitanut kohta 20 vuotta. Yhtään suurempaa ristiä en tällä haudalleni saa, mutta en myöskään naiseni huomioita.

      Olisikohan aloittajan hyvä vaihtaa kantaansa ja todeta, että suhdettaan laiminlyöviä on molemmissa sukupuolissa, eikä kaikki miehet oli hulttioita?

    • Jälkiviisautta

      Ehkä olisi syytä esittää tuo kysymys itselle ennen kuin menee naimisiin.

    • jussstussss

      Teidän pitää omassa liitossanne sopia, miten te haluatte toimia. Noin isot asia, kuten yhteiset suunnitelmat ja elämä, ja ajankäyttö, ovat sellaisia, joista kannattaa jutella ennen naimisiin menoa. Jos eivät näkemykset täsmää, niin kannattaa miettiä, mikä on juuri teille tärkeää, ja missä on raja ettei kannata yhteistä taivalta jatkaa.

      Nyt teidän kannattaa viimeistään pitää vakava suhdepalaveri. Keskustella nuo asiat. Jatko riippuu sitten palaverin tuloksesta. Itse sen päätätte, kukaan muu ei voi puolestanne päättää.

    • Kalteritangou

      Hyvässä liitossa on molempia, sekä yhdessä tekemistä ja olemista että yksikseen menemistä. Aikuista ihmistä ei voi kahlita eikä vangita, avioliitto on kahden ihmisen parisuhde eikä mikään vankila, jossa liean nimi on puoliso.

    • Ihkuaon

      Avioliitto on ystävyys ja avunanto sopimus.Jos toinen putoo kuoppaan,toinen
      nostaa hänet ylös .

    • Kirvesmiehenmuija

      Se on kahden ihmisen tekemä sopimus jossa sitouduttan elämään yhdessä. Sitoudutaan kunnioittamaan ja rakastamaan toisiaan. Sitoudutaan elämään taloudellisesti, henkisesti ja fyysisesti yhdessä. Sitoudutaan pitämään toisesta huolta jos hän ei itse enään siihen kykene. Avioliitto on kahden ihmisen elämä josta tulee yksi kokonainen elämä.

      Miksi suostut elämään kynnysmattona? Tee asialle jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe