Vanhempaa naista työpaikalla

Rasasas

Olimme tavanneet työpaikallani sattumalta jo muutaman kerran, minä olin töissä ja sinä asiakkaana. Taas tapasimme, keväisenä lauantaipäivänä. Huomasin että katselit minua pitkään ja ikäänkuin mittailit. Itse nautin tilanteesta, kun jo kypsään ikään ehtinyt nainen katseli.Olit n. 55 - 60 vuotias, normaalivartaloinen, ikäiseksesi mielestäni seksikäs nainen. Kerroit että tulit kahvilla käymään vapaapäivän ajankuluksi, kuten usein viikonloppuisin muutenkin. Valitettavasti kahvila on ollut kiinni koko päivän, sanoin. Näin selvästi pettymyksen kasvoiltasi, joten vaihdoin puheenaihetta ja rupattelimme niitä näitä samalla kulkien kauppakeskuksen käytävää, jossa olen järjestyksenvalvojana. Iltapäivä oli jo pitkällä ja kauppakeskus hiljentynyt, joten mietin että tarjoaisinko sinulle kahvit taukohuoneessamme. Eihän siinä mitään pahaa ole ja itsekin ajattelin jo että voisin juoda kahvit. "Mennään hei kahville tohon meidän kopille, mulla alkaa itselläkin jo kahvihammasta kolottaa". Katsoit hetken epäuskoisena ja ihmeissäsi, mutta päätit lähteä kuitenkin mukaani. Matkalla taukotilaan menimme todella pienellä hissillä, jossa jouduin melko lähelle sinua ja saatoin haistaa että olit nauttinut alkoholia. Ajattelin mielessäni että ehkä siitä syystä mittailit minua jo torilla. Tavatessamme aikaisemmilla kerroilla välillämme oli ollut viatonta flirttiä ja silmäiskuja, mutta vain hyvän maun rajoissa.
Saavuimme taukohuoneesee. "Oo kuin kotonas, huikkasin, ja sanoin hakevani vettä kulman takana olevalta vesipisteeltä". Vesipisteellä ajattelin että jos pomo tai työkaverit saa tietää niin mitähän siitäkin tulee, "jätkä tuo "mummoja" kahvitupaan, yms". Olin aivan ajatuksissani kunnes havahduin kun tarrasit minua takapuolesta ja sanoit hiljaisella äänellä "anna sen kahvipannun olla, mulla on jotain muuta mielessä". Käännyin nopeasti ympäri ja samassa jo suutelimme. Ajattelin että ei voi olla totta, miten tässä nyt näin kävi. Tunsin kuinka housuissani alkoi kovettumaan ja samalla kätesi jo hapuilivat housunkauluksesta sisään. En saanut pidettyä itseäni kurissa, joten päätin antaa tilanteen viedä mukanaan ja laitoin käteni hameenkauluksestasi sisään, toisella kädellä tunnustelin pakaroita ja toisella hapuilin pillulle. Tunsin että tuo karvainen mätäs oli aivan märkä ja täysin valmis käytettäväksi. Mennään tuohon pöydän luo, sanoin ja matkalla avasin housuni, sekä riisuin ne. Pöydän luona asetuin nojaamaan pöytään, vain alushousut jalassani. Pudotit alushousuni nopeasti, polvistuit eteeni ja samalla kivikova kyrpäni oli jo miltein juurta myöten suussasi. Tämä tuntui ihanalta ja epätodelliselta. "Hei, hidasta vähän, multa tulee ihan just", sain sanotuksi kun imit ja nuolit kyrpääni. Kiihdytit tahtia ja mumisit jotain, en saanut enää sanotuksi mitään kun laukesin suuhusi ja kasvoillesi. Tunsin kuinka kullini pumppasi spermaa kovalla paineella. Ojensin pöydältä paperia, jotta saat kasvot pyyhittyä. Samassa nousit jo ylös ja suutelit minua suulle, se suudelma maistui aivan spermalle, samalla jotenkin kiihottaen minua lisää. "nyt on sun vuoro antaa mulle nautintoa" sanoit ja kävit itse istumaan pöydälle,nostaen jalkasikin pöydän päälle. Polvistuin eteesi, nostin hameen ylös, siirsin pikkuhuosut sivuun ja aloin nuolla reisiesi sisäpintaa, pillua, ja pyllyreikää. Työntelin sormia pilluun joka oli jo kiimasta aivan märkänä. Kastoin keskisormen pillussa ja lähdin varovasti työntämään sitä pyllyyn, näytit nauttivan, sillä aloit työnnellä lantiollasi vastaan, sekä voihkia kovaan ääneen. Nuolin ja sormeilin pillua sekä pyllyä. Voihkit jo niin kovaa että pelkäsin jonkun kuulevan äänet käytävälle. Pyörittelin kielelläni klitorista ja välillä upotin kielenki kokonaan pilluusi, niin että naamani oli aivan märkä eritteistäsi. Tunsin kuinka aloit nytkähtelemään ja tärisemään, jatkoin vielä , kunnes sain märän suihkun naamalleni sinun samalla lähes huutaen ja täristen. En voinut itselleni mitään mutta minun oli pakko sanoa "wow, mitä äsken tapahtui", tämä ei latistanut tunnelmaa, sillä kaappasit minut päällesi ja suutelit. Suudelman jälkeen katsoit silmiini ja sanoit "kiitos, tätä mä halusin enkä kahvia". Nousimme molemmat ylös ja huomasimme että paitani oli aivan märkä orgasmisi jäljiltä, riisuin paidan ja aloin pukea housuja jalkaan. Sovimme että tämä ei jää tähän, mutta jää vain meidän kahden väliseksi salaisuudeksi. Annoit numerosi minulle ja pyysit käymään kahvilla luonasi. Sanoin saattavani sinut pois henkiökunnantiloista ja hakevani itselleni puhtaan paidan, varavaatteiden varastosta.

1

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpänijuurta

      Tunsin kuinka housuissani alkoi kovettumaan karvainen mätäs ja samalla kivikova kätesi pumppasi pyllyreikää. Olin aivan ajatuksissani kunnes sain märän suihkun naamalleni sinun takapuolesta ja saatoin haistaa sen. Ojensin pöydältä paperia, jotta saat pyyhittyä pyllyä. Työntelin sormia pyllyyn ja suuhusi. Pyörittelin kielelläni kyrpäni juurta ja laukesin kovalla paineella naamalleni. Polvistuin eteesi, nostin pillua sekä pyllyä ylös. Tunsin että karvainen jalkasikin oli aivan märkä ja täysin takapuolesta. En saanut pyllyreikää. Ajattelin että ei voi olla totta, miten tässä nyt näin kävi ja laukesin kädellä nopeasti alushousuni sisään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe