Paras kirpputori pk-seudulla, MYYJÄN näkökulmasta

Pettynyt-

Missä mahtaa olla paras kirpputori myyjän näkökulmasta helsingin/vantaa/espoon alueella? Missä tavarat menee parhainten kaupaksi (missä ostajia löytyy paljon)?

Itse vuokrasin pöydän Kampin kirpputorilta viikoksi ja pettymys oli kova.
Myin paljon nuoren ja aikuisten vaatteita helpaan/kohtuu hintaan (1-4€max). Suurin osa nuorten vaatteita oli Zaran, Vero modan tai Onlyn vaatteita ja aikuisten vaatteet oli suurinmilta osin Modasta ym ostettuja. Myös Reiman ulkoluvaatteita ja käyttämättömiä pelejä, kodinkoneita koitin myydä. (lähes uudet kodinkoneet, vedenkeitin meni heti kaupaksi)
Vaatteet eivät menneet kuitenkaan ollenkaan kaupaksi.. sain raahata kotiin oikeastaan kaikki sinne viedyt tavarat takaisin vaikka vaatteet oli ehjiä, todella hyviä ja puhtaita. Pöytä oli 25€ ja myydystä tavarasta sain 30€... :o

En sitten tiedä olenko huono hinnoittelija vai onko Kampin kirpputori kuitenkin liian syrjässä ja alueen rahakkaat asukkaat eivät halua ostaa käytettyjä vaatteita/tavaroita muut ohikulkulaiset eivät osaa kulkeutua paikalle.

23

11100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirppistelijä

      Manskun Majakka Meilahdessa on todella kiva kirppari. Se on siisti ja avara, ei yhtään nuhjuinen. Mulla oli siellä myynnissä hyvälaatuista tavaraa (sisustusjuttuja, aurinkolaseja ja joitain astioita ja muuta kodin tavaraa) ja pääosin naisten vaatteita parin viikon ajan ja tuotto oli vähän alle 300 euroa. Voin suositella. Ja meinaan myös itse mennä uudestaan.

    • kirppiskierroksella

      Samoin kävi minulle Kampissa sijaitsevalla kirpparilla :( Ihan turha reissu vaikka myimme poikaystäväni kanssa merkkivaatteita 2-8 euron hinnoilla. Melkein kaikki tuli takaisin kotiin.

      Kaivarin Kanuuna on loisto mutta sinne pitää jonottaa ikuisuuksia sairaat paikkavuokrat provisioineen. Sen lisäksi lisäkustannuksia tulee hälyttimistä jotka on pakko vuokrata ellei halua että kaikki varastetaan.

      Manskun Majakka vaikutti tosi hiljaiselta kun kävin piipahtamassa, mutta saattaahan siellä kauppa käydäkin.

      Mellukirppis ja Aino ovat kokeilemisen arvoisia jos sattuvat kuulumaan lähiympäristöösi, itse en sinne asti lähtisi päivittäin siivoamaan pöytää.

      • Ostelija

        Minulla on Manskun Majakasta myös positiivinen kokemus. Vein tavarat kokonaispalveluun ja tienasin kuukaudessa yli 250 eur, eikä itse tarvinnut tehdä oikeastaan paljon mitään. Tai siis vein tavaroita sinne pariin otteeseen, mutta Majakka hoiti hinnoittelun ja kaiken muun. Majakassa on usein myös aika hyvälaatuisen oloisia vaatteita ja tavaroita myynnissä.


    • Himoshoppaaja28
    • kymmenenn

      pääkaupunki seudulla on on monia hyviä kirppiksiä.

      • millä.seudulla

        pääkaupunki seudulla

        Millä seudulla se pääkaupunki on?


      • hyvin_yksinkertaista
        millä.seudulla kirjoitti:

        pääkaupunki seudulla

        Millä seudulla se pääkaupunki on?

        Sillä seudulla, millä seudulla on pääkaupunkiseutu.


    • Testiin_menee

      Ajattelin nyt sitten testata sitä Manskun Majakkaa. Siellä näytti olevan kuitenkin pöytähinnoittelu vielä kohtuullisella tasolla, verrattuna moneen muuhun paikkaan. Voin tulla kertomaan kokemuksia parin viikon päästä :)

    • tui_tui_

      varaakirppis.fi Helsingin Pihlajisto, Salpausseläntie 11

    • testiin_menee

      Joo varmaan Pihliksessä myös ihan hyvä kirppis, mutta to Mansku houkuttelee hyvien ja helppojen kulkuyhteyksien takia :)

    • kirppistelijä

      No mites kävi Manskulla? :)

    • EijaSa

      Myyrmannissa Bella kirppis- tosi siisti paikka jossa vuokra 39€ ja myynti mulla oli viikossa lähes 500€. Hyvää mesta!

    • Marjukka32

      Manskun Majakka oli näemmä muuttanut vielä parempaan paikkaan. On nyt täysin katutasossa siinä Tullinpuomin Shellin kohdala, tien toisella puolella. Osoite on nykyään Mannerheimintie 77. Minulla on nyt siellä pöytä 2 viikkoa, ensimmäisen viikon jälkeen jo tosi hyvä myynti ja paljon siellä on ollut asiakkaita joka kerta, kun olen itse nyt käynyt katsomassa tai järjestelemässä pöytää. Sekä 3 AUTOPAIKKAA Majakan asiakkaille pihassa, tosi suuri plussa ainakin minulle!

    • Pettynytmyyjä

      Kampin kirpputoria suosittelen välttämään. Meiltä melkein kaikki vaatteet ja tavarat meni, hinnoiltaan 0,50-4,00 euroa. Oltiin kirjattu kaikki ylös ja käytiin joka päivä moneen otteeseen tarkistamassa pöytä ja muutkin pöydät ja sovistuskopit. Rahaa jäi lopulta puuttumaan noin 30e. Kuitti, joka lopussa saatiin, ei täsmännyt lainkaan meidän oman kirjanpidon kanssa. Kuitissa oli hintoja, millä ei myyty tavaraa ja muitakin epäselvyyksiä. Vietiin edellisenä päivänä klo 18 aikaan tavarat ja nähtiin ihmisiä kassalla meidän tavaroiden kanssa. Niistä ei saatu ollenkaan rahoja, vaikka pyydettiin.

      Todella hämärää, myyjänä jäi tosi huono fiilis paikan toiminnasta...

    • töölönrundi

      Mietin, että mille Töölön seudun itsepalvelukirppikselle veisin tavaroitani myyntiin ja ajattelin ensiksi kokeilla Töölöntorin Relovea. Siellä ei kuitenkaan ollut vapaata moneen viikkoon, joten seuraavaksi pirautin Kampin kirpputorille. Puhelimeen vastasi omituisen ilottoman ja tympeän kuuloinen henkilö, joten en sitten innostunut viemään kamppeitani sinnekään, vaan valitsin kirpputori Domin hyvän sijainnin (manskulla, Hesperian puiston nurkilla ihan bussipysäkin kohdalla) ja ystävällisen henkilökunnan takia. Siellä näytti olevan joissain pöydissä ihan kivaa ja uudenveroistakin tavaraa, joten ei kannata antaa ikkunassa olevan turistikrääsän hämätä, vaan rohkeasti poiketa peremmälle. Turistikrääsää on varmaankin tarjolla läheisten hotellien takia, liikkeessä kävi useita matkailijoita viimeksikin kun kävin siistimässä pöytää.

    • lähiökirppisfani

      Positiivinen yllätys löytyi Pihlajistosta, siitä alepan vierestä varaakirppis.fi
      Myyntipaikka oli vain 40e ja 2 viikkoa, eihän keskustasta saa edes viikkoa tolla hinnalla. Menen varmaan syyskuussa uudestaan.

    • Posketonta

      Teillä on ollut luultavasti vain väärää tavaraa, tai poskettoman hinnat kuntoon nähden. Minä olen kolme kertaa vienyt Kampin kirpputorille tavarani, enkä ole ikinä huomannut, että jotain puuttuisi. Henkilökunta on ystävällistä ja tuottoakin on aina tullut muutaman sataa euroa.

    • NeaMiisa

      Bella kirpputori Myyrmannista, Myyrmäellä ! Aivan paras kirppis nykyään- paljon porukkaa ja kauppa käy hyvin.

    • Kcs

      Tuusulan femmatori on erittäin hyvä kirpputori! Aina menee lähes kaikki tavara yleensä olen myynyt tavaroita 2-10€ ja melkein aina kaikki tavarani mennyt! Pöytävuokrakin vain 15€/2 viikkoa. Henkilökuntakin erittäin mukavaa! SUOSITTELEN!

      • Ihmettelijä

        Pöytävuokra näyttää kylläkin olevan 33 € viikko.


    • Anonyymi

      Mikä itsepalvelukirppis on tällä hetkellä paras paikka Helsingissä myydä naisten vaatteita edullisesti?

    • Anonyymi

      Ei mikään nyt on korona vallalla.

    • Anonyymi

      Vermon konttitori sunnuntaisin 👍 super kiva tunnelma!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe