Olipa kiva räkäissä kyttää

rmääräyssakko

Päin naamaa, siitä voi jo maksaakin pienen sakon.
Olisiko mahdollista ettei se kyyditys ollut kovin tasaista vaan tahallaan vedetään niitä mutkia suoriksi jolloin maijan kopissa lentelee ympäri terässeiniä.
Tahallista provosointia kytiltä ja voi jopa sanoa että pahoinpitely käyttäen kyttäautoa välineenä.
Näppärää sinänsä, ei siinä mitään kytät voi sanoa että itse lankeillut mutta kyydin jälkeen ei tartte ihmetellä jos asiakas on hieman vittuuntunut.
Minä maksan sakon ihan ilomielin ja kehystän sen seinälle minulle tuosta jää hyvä muisto.
Sinulle kyttä jää muisto minun räkäisy sinun naamalle.
Mitä tässä nyt enää voi sanoa, sitä saa mitä tilaa.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfglkfhgkljfhgkla

      Eikö niillä ollut kameraryhmää matkassa?
      Olisivat muuten ajaneet fiksusti luulisin.

      • asief

        just näin. aivan myötähäpeää tuntee jos tullee katottua sitä poliisisarjaa. kytät on niiiiiin muka lepposia ja plaa..plaa.. sitten tosielämässä (ei siis tosi-TV ssä) oli täysiä diktaattoreita! kertakaikkiaan! hullua porukkaa ovat! saatana!


      • fjhfdjfdyjfdjfy
        asief kirjoitti:

        just näin. aivan myötähäpeää tuntee jos tullee katottua sitä poliisisarjaa. kytät on niiiiiin muka lepposia ja plaa..plaa.. sitten tosielämässä (ei siis tosi-TV ssä) oli täysiä diktaattoreita! kertakaikkiaan! hullua porukkaa ovat! saatana!

        Tuo tv-show on jotenkin niin feikkiä ettei tartte ihmetellä jos ei pidetä kytistä ja rovaniemen kytät on täynnä sitä itteänsä ei tulis mieleen pistää niillä kampoihin jos eivät itse aloita. Minä kyllä häpeän myös niitten puolesta. Kun tuo Mäyrän tapauskin tuli julki ja muka lääkkeitä hakemassa sitä varten on taksi tartte rattiin lähteä päissään jätkä itte sävelsi et


    • kumipampulla

      Oisivat roimineet hamppia pampulla.

    • PuliukotSäilöön

      Tai työntäneet sen kumipampun koko mitaltaan häirikön anukseen. Tai ei sittenkään, sehän olisi tykännyt siitä.

    • dkghdkjgfjkhg

      Sylkäsitkö poliisia päin siitähän tulee tuomio vitun hivnarkki

      • hihihiv

        ja n sillä poliisillakin on hi hi hi hi hiv


    • AadaAnniina

      ;) Uulalaa..

    • Höpötystä-koko-juttu

      Aloitus on pelkkä provo !
      Et selviä Poliisin sylkemisestä pelkällä sakkolapulla.

      • rmääräyssakko

        Eipä ole provo.


    • Simosimo

      Vähissä ovat huvit Rovaniemellä. Ei käy kateeksi. Hanki Elämä.

      • Oiskohantotta

        Sitten joku väittää , ettei Rovaniemellä ole mitään toimintaa.
        Näkyyhän tuossa olevan ja vilkasta toimintaa noin Rovaniemeläisittäin.


    • rmääräyssakko

      Putkavahdeillahan on luppoaikaa vahdata näitä palstoja.
      Miltä tuntuu kun melkein kollegaa räitään päin naamaa ja siitä selvitään pikkusakoilla häh. :)

      • rmääräyssakko

        Piti lisätä:
        Että ihan rikkomus ja haitanteko virkamiehelle?
        Olisitte kiitollisia että yleensä räkäisen teitä kohti se oli kohteliaisuus.
        "Jos olette jo suorittanut maksun, tämä ilmoitus on aiheeton" sanoo oikkari ja ratkaisijana lapin syyttäjänvirasto.
        Maksettu jo! Mahtaa teillä vituttaa paljon ja siitä olen hyvin iiiloineennn. :)


      • AadaAnniina

        Ootko minkä ikänen? :)


    • olenkovajätkä

      12 v.

    • olenkovajätkä

      on karvojaki.

    • hiilloksillamakkaroo

      sami brunfeldt täälä salanimellä huutelee taas,tunnettu "kytänpieksäjä" tosin kaverista ei ole piekseen kun suutaa samalla kun ottaa isku omaan naamhaan.
      puheukko koko mies joka leikkii gangsteria

    • palautetta_

      Tuo on muuten niin totta onko tuolla kyttäsarjalla tarkoitus kiillottaa heidän kilpeänsä se ei nimittäin onnistu. Rovaniemen poliisit ovat sadistisempia kuin missään muualla tottakai ne kameran edessä osaa käyttäytyä. Minut haettiin todistajana erääseen tapaukseen josta en tiennyt mitään ja laitettiin ihan säilöön, ekakertailaisena se oli todella pelottava kokemus ja sitten vaan sanottiin että voit lähteä kuulusteluiden jälkeen.
      Ei mitään anteeksipyyntöä ei mitään ne repi minulta puhelimenkin kädestä ja sehän meni rikki ja ranne murtui. Laitoin siitä infoa tietysti mutta tyypillinen syyttämättäjättmispäätös olin muka itse pistänyt vastaan kaksi kuukautta kipsi kädessä.
      Ihan heti en ala pistämään poliiseille vastaan jos on vielä selvinpäin eikä mitään pelkoa että on tehnyt väärin.
      Olen erittäin pettynyt rovaniemen poliisiin ja laitoin siitä myös oikeusasiamiehelle nootin tietenkään ei mennyt läpi.

    • Limppaaja

      Tuuppa täne nii räkäsen su aki namaan

    • Tositapaus

      Linja-autoasemalla kymmenisen vuotta sitten seisoi kaksi poliisia Eskelisen linja-auton vieressä. Heillä oli saatettavanaan aika räjähtäneen näköinen ylä-lapista kotoisin oleva puliukko. Poliisit pistivät miehen linja-autoon, kyseessä oli häirikön palautus kotikuntaansa.

      Mies karjaisi ennen autoon nousua poliiseille kuuluvalla äänellä: HAISTAKAA PASKA!

      Poliisit hymyilivät miehelle ja toinen heistä totesi: Kyllä se paska heittää haisemasta täälläkin kun sinä lähdet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1776
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1336
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1209
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1176
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      615
      1138
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      974
    Aihe