Suomen tyhmin mies

sappipanila

Olen Suomen tyhmin mies:
"En ole opiskellut mitään, en ole oppinut mitään, en ole saanut mitään tutkintoja, en ymmärrä mitään, ja kirjoitan pitkiä typeriä juttuja."

Ja kehun:
- Vaikka en osaa mitään, enkä ymmärrä mitään, haukun kaikkia profressoreita ja tohtoreita ja heidän kirjoituksiaan. Koska sillä täydellisellä tietämättömyydellä, jonka lukemattomuus ja opiskelemattomuus ja täydellinen typeryys ja tietämättömyys takaa, voin saada kaikkien lappalaisten tuen ja kehut puolelleni.

Minusta tulisi vaikka valtuutettu.

- Vaikka en ymmärrä mistään mitään, minua tyhmempiä on vaikka kuinka paljon. He kannatavat minua. Osaan kirjoittaa idiootit puolelleni. Vaikka olen typerys, osaan kirjoittaa. Olen kuningas. Olen diktaattori.

VETÄYTYKÄÄ KÄTEENNE

12

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erotus

      Mutta onneksi tajusit erota !

    • kohteliaskin

      Pääasia että, olet tervemies. Tyhmät on kaikkein terveempiä. Hyvä käytös riittää.

    • oleihminenvaan

      Hyvä terveys, ystävät ja pärjäät itsesi kanssa niin kaikki on hyvin. Osaat ottaa toiset huomioon ja ja ole ystävällinen, siihen ei tarvitse kouluja käydä. Ethän ole väkivaltainen.

      • Anonyymi

        Jästipää on taivasten lahja kansakunnalle, joka ei ymmärrä


    • tjaaaaaaaaaaaaa

      jaa ,että sillai niin

      • tietojataito

        Eihän kirjahyllytkään nykyään ole tietosanakirjoja täynnä, mahtuu mukaan muutakin. Rakkautta, lempeä, hellyyttä, kahdenkeskistä jutustelua. Kirjahyllyt ei ole enää muodissa kun, kirjoja ei enää tarvi. Tasoja, pöytiä vaan. Sisustus uudistuu.... Vastakohdat täydentävät toisiaan. Ei ole tyhmää miestä olemassakaan! Tyhjää haukut siinä olemattomia. Kuinka paljon pitää ihmisen tietää ennenkuin on viisaiden seassa.


    • TOTTA_LIENEE

      Miksi aina Inarissa keskustelun polttopisteeseen nostetaan tyhmin?

      Kaikkialla muualla, jopa Kitellä, puhutaan aina viisaimmasta. Vai onko niin, että Inarissa ääneen ja lehteen pääsee VAIN TYHMIMMÄT?

    • Faktatieto

      Niilo22 on Suomen tyhmin mies (ihminen)

    • tyhmäjamukava

      Entäpä jos on viisasmies ja helvetin huono rakastaja ja vieläpä pienikullinen?

      • tiedoksitumputtajille

        Viisasmies on hyvä rakastaja, koska on viisas ja opiskellut asian perusteellisesti. Tärkein sukupuolielin ovat aivot. Sen huomaa jo katseesta, kenellä sytyttää. Naisia vähättelevä juntti on tuomittu iänikuiseseen tumputukseseen.


    • Anonyymi

      Oletteko poromiehiä

    • Anonyymi

      Ihan tyypillinen ivalolainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe