turkilainenmies

ferhat

Anteksi kaikki suomalainen ihmiset mutta olen veromaksaja suomessa asuva turkkilainen mies ja hyvä mies.minulla on suomalainen vaimo joka on työsä myös ja 4lapsi on. ja olen aina tehnyt työtä suomessa me elätään samanlainen kuin suomalainenkin perhe ja kaikki 4lapsi on kristitty ei sa puhu että kaikki ulkomalainen on samanlainen koska ei kaikki suomalainenkin ole samanlainen tämä on virhe. jos sanon suoran ei tarvitse vihanen mutta kun olen itse asunut myös muuala europassa ei mikään maa samanlainen kun suomi.täällä useat ihmiset. tosi katelinen ja perhekultturi tosi huono kaikki johtu siitä että te juotte paljon alkoholi ja tosi paljon yleistätte että kaikki ulkomalainen on samanlainen.minä en koskaan ole tarvitsenut tuki raha olen pärjänyt omalla työllä mutta valitetavasti vastan tule aina viha ihmiset ja ihmetelen menekö suomalaisella nin huonosti koska on aina vihainen ei ole sama kun ruotsi paitsi vaimoni on erilainen ja tosi kylmä ihmiset täälä. nyt kohta joku ihminen vasta tähän viestin painu takaisin mamu mutta en minä valita koska minä tiedän mikä tämän ihmiset sisällä on vain viha ja kateus ja epäonnistua mutta te turha kirjoittaa vihanen koska minä en tule täälä lukeman enään koska aamula minun aikainen tyo ja minä menen työ autokorjaus siyten sanon kaikki suomalainen nainelle anteksi mutta monta turkkilainen luulet te oletye nin helppo ja yksi yö suhte siksi tule ongelma koska turkissa vain katutytö on helpo ja jotkun ihmiset menee noidn kansa ei kaiki ja suomalainen miesille minä sanon anteksi mutta olete liian mikä se vakaus ei naura ollenkan ja paljon alkoholi ja katelinen mutta sydän joku ihmiset on hyvä ja rehellisyys pydän vain ei sa yleistä.kitos

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PainuVittuun

      Haista karvaranne persettäs, muslimiapina oot.

      • katrihelen

        siinä yks suomalainen jolla menee päin omaa perää..säälittävä tapaus.


      • JormaEgg

        haistele sinä huara persettäs !
        äläkä anna pillua muslimille


    • mitestuota

      Onko sinulla siskoa? Voinko minä naida häntä/hänet, vaikka olenkin "vääräuskoinen"?

      Niinpä, eipä taida onnistua...

      • ferhat

        minä menen nyt nukkuman ja minulla ei ole siskoja vain 2 veliä ja serkkuja on tyttö ja kaikki on naimisissa yksi asu saksassa saksalainen mies kansa ja yksi naisella on suomalainen mies asuvat turkissa heillä on 1 lapsi ja nainen nyt vaihtaa kristitty uskonto mutta olen kyllä istanbulista sielä on eri meininki kun pieni kylasa. turkisa nykyjän naiset on enemmän vapa päättämän kun ennen..tervemenoa sinulle.


    • onneayrityksellesi

      Jos olet tosi kirjoittaja, niin täytyy sanoa, että olet oikeassa. Meillä on hyvin kateellinen kulttuuri. Emme kuitenkaan kadehdi turkkilaista emmekä ketään muutakaan maahan tullutta ulkolaista, joka on tullut tänne töitä tekemään ja maksaa veronsa.

      Taidamme olla enemmän kateellisia ihan suomalaiselle naapurille, jolla menee tosi hyvin.

      Se, mitä me emme hyväksy, on, että tänne tullaan käyttämään meidän sosiaalitukiamme oikein joukolla. Varsinkin, kun alkaa omalla väellä olla tiukkaa. Kaikesta otetaan pois. Silloin emme oikein suvaitse loisijoita.

      Olet ihan OK, kun maksat verot ja hoidat perheesi ilman sosiaaliavustuksia Olet kunnon kansalainen.

      Eikä sinun kannata välittää näistä törkeistä viesteistä, mitä täällä näkyy. Sellaiset ihmiset ovat sivistymättömiä eikä heidän mielipiteilleen kannata juuri korvaansa lotkauttaa.

      • ferhat

        kitos


      • eeeeee555

        Opettele Suomenkieli..öööööööööätötä


      • kotiissiitä
        ferhat kirjoitti:

        kitos

        Vitun urpo,syö enemmän kepapii, niin oot uskottavampi perseelle
        haiseva karvaranne.
        Haistele pakolaine persettäs ennen ku tuut tänne vinkuu !


    • aaronelli

      Me suomalaiset tykkäämme naida nasautella ja juoda viinaa ja jollet ymmärrä ole hiljaa. Ei jeesustelusi tee sinusta parempaa ihmistä.

    • RaakaWatson

      Joo joo. Jos olisit ihminen niin kirjoituksellasi voisi olla jotain arvoa mutta fakta että olet muslimi tekee kaiken tyhjäksi. Siten on ihan yhdentekevää mitä höliset. Onneksi teitä aletaan keräämään kokoon aivan kuten muuallakin maailmassa. Toivottavasti se päivä kun ihmiset ymmärtävät mistä islamissa on kysymys ei ole kaukana ja tarvittaviin toimiin ryhdytään. Rauha ei ole mahdollista niin kauan kun islam on olemassa.

      • RaakaWatson

        Mikä on vajukki?
        Millähän kriteereillä minä olen mielisairas?
        Ymmärrän katkeruutenne kun tuon julki totuuden kerta toisensa jälkeen, mutta koittakaa kestää.


    • HaiseePerseelle

      Turkilaiset miehet on hyviä tekemään kepappia, lisää tänne vaan ruskean
      kullan veistäjiä.

    • annelitempakka

      Painu karvaranne helvettiin!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe