Valmiita aterioita kotiin?

Utelias1000

Onko Suomessa olemassa toimijaa, joka valmistaa terveellisiä, urheilijan ruokavalioon sopivia aterioita valmiiksi tehtynä ja suoraan kotiovelle?

Kaipailen tämänkaltaista palvelua, joka toimii jenkeissä:
http://www.leanmeals.com/index.php

6

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutsi2234678

      Varmaan äitisi

    • taasyksiuusavuton

      Siis aktiivinen, urheileva ihminen kaipailee valmisaterioita valmiina kotiovelle!

      Taidat olla sukua Stubbidolle, kun jenkeistä mallia haet.

      Kuten edellinen kirjoitti niin äitisi se varmaan toimittaa ruoan pyynnöstä ovellesi - ei muita toimijoita taida olla uusavuttomalle aikamiespojalle.

      Pieni vinkki - opettele tekemään ruokasi itse - siihen kuluu aikaa huomattavasti vähemmän kuin kännykän hinkkaamiseen ja on myös halvempaa ja maukkaampaa.

      Voisin antaa useammankin reseptin ruoan valmistukseen, mutta asenteesi vuoksi en sitä tee - etsi itse netistä kun noin sporttinen ja aktiivinen kerran olet.

      • Utelias1000

        Ruoan valmistaminen ei ole ongelma, olen aika monta vuotta kokannut itse kaikki safkat. Kyse on vain ajankäytöstä ja vaivasta, itse käytän ajan mieluummin johonkin muuhun kuin ruuanlaittoon ja tiskaamiseen. Äitivainaa kuoli jo vuosia sitten mutta hyvin olen pärjännyt.

        Hienoa, että sinulla riittää intoa ja tarmoa aukoa päätä suomi24 forumilla ja ymmärrän kyllä että köyhää (monellakin tapaa) vituttaa. Niin minuakin jos olisin sinä.


      • nohyihäpeä
        Utelias1000 kirjoitti:

        Ruoan valmistaminen ei ole ongelma, olen aika monta vuotta kokannut itse kaikki safkat. Kyse on vain ajankäytöstä ja vaivasta, itse käytän ajan mieluummin johonkin muuhun kuin ruuanlaittoon ja tiskaamiseen. Äitivainaa kuoli jo vuosia sitten mutta hyvin olen pärjännyt.

        Hienoa, että sinulla riittää intoa ja tarmoa aukoa päätä suomi24 forumilla ja ymmärrän kyllä että köyhää (monellakin tapaa) vituttaa. Niin minuakin jos olisin sinä.

        Voevoevoe kyykkyä - kyllä se on ihan kauheeta kun "köyhä" tulee opettamaan "menestyjää" ruoka-asioissa.

        Onneksi en ole kuin sinä, sillä silloin häpeäisin kovasti ja vetäisin itseni jojoon.

        Vai vielä valmis-aterioita Stubbidon kaltaiselle ylisuorittajalle, jonka aika ei vain riitä terveellisen aterian tekoon ja tiskitkin on paha panna koneeseen - no voi helevata mikä vitun vinkuja onkaan kyseessä. Toivottavasti joku keksii markkinaraon ja myy kaltaisillesi ylihinnoiteltua skeidaa eli hinnat kuin huippuravinteleissa, mutta laatu ei edes lähelläkään sitä.

        Puoli tuntia ruoan valmistukseen on siis mielestäsi helevetin moinen lovi aiphounin hinkkaamisesta yrittäessäsi saada jobsin hengen taas näkyviin kolmen toiveen toivossa.

        Itseasiassa sinä olet samanlainen turhake ihmiskunnalle kuten haluamasi palvelut - minäminä-yksilö erinomaisuuttaan hehkuttaen ja kaiken pitäisi olla valmiiksi katettuna juuri Sinulle.


    • fitnes_boss

      Laiska typerys...

    • Anonyymi

      En ymmärrä mikä saa suuttumaan aivan normaalin kysymyksen tiimoilta. 4 hyvin tökeröä vastausta asialliseen tiedusteluun. Toivoisin asiallista ja rakentavaa keskustelutyyliä, jossa ei pyrittäisi lyttäämäämään ja alistamaan toisen ajatuksia. Mielestäni toisen arvostaminen on vähintä mitä voi toiselle kanssaihmiselle tehdä ja jokaisen tulisi näin toimia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe