Seksi se on se A ja O

MökkiKöpelö

Voidaanko nyt alleviivata, että vain seksi on meidän, miesten mielessä ikään ja näköön katsomatta, aina ja ikuisesti, olipa uskossa tai ateisti tai mitä vaan?

Jostainhan ne lööpit on repäistävä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1431916800707.html

Aaamulla kun heräsin, aivan ekana ajattelin...kahvia. Taisinpa imaista...nortinkin.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmimum-mi

      Toimi päätti toimia... mutta Soini alkoi soimia...Toimia.. liiallisesta keväthuumauksen tuomasta sekoilusta....huhhuh

      • de-meter

        Minä ymmärsin, että Toimin soidinmenot alkoivat jo syksyllä..))
        Mutta valtakunnassa kaikki hyvin: kaduttu on ja anteeksipyydetty. Niillä selvitään isommistakin mokista. Ehkä ministeriydestä ei nyt kannata enää haaveilla...


      • mimmimum-mi
        de-meter kirjoitti:

        Minä ymmärsin, että Toimin soidinmenot alkoivat jo syksyllä..))
        Mutta valtakunnassa kaikki hyvin: kaduttu on ja anteeksipyydetty. Niillä selvitään isommistakin mokista. Ehkä ministeriydestä ei nyt kannata enää haaveilla...

        Luin vasta tarkemmin aiheesta....näin oli alkanut jo syksyllä..ja jatkoi keväällä... sanoi vielä että vaimo ymmärtää.. kun on kertonut hänelle viesteistä..


      • KuinkaOnYmmärrettävissä

        Valtakunnassa kaikki hyvin. Vaimokin on lopettanut pihtailun ja antanut anteeksi, kuten kristillisessä hengessä kuuluukin antaa. Toimi ei mennyt sentään puutarhaan asti vaan konsultoi seksiä tekstiviestein :D


      • HolmesinJussi

        Toimi panee asiat kuntoon!


      • toimivitsi

        Mitä sanoi Kankaanniemen vaimo sängyssä, alahan kankaanniemi toimia.


      • Kankaankankeudella

        Toimi ei toimi, onkohan isäntä toimittanut sextiviestejä.


    • EiMuuta

      Sydämen sivistymättömyyttä. Järki jäänyt seisokin pimentoon.

    • Väittävät Aivon olevan seksuaalisin elin.
      Kaikenlaisilla homoilla ja lesboillakin.
      Joten Toimikin sopii hyvin Sateenkaariin, pyllyihin ja vetäisyihin.

      Miksi siis tehdä haloota asiasta?
      Te saastaiset Stadilaiset?
      Pankaa teeveetä.

      H.

      • VaatturiOmatKarvat

        Aiheesta on jo aloitus. Silloin kun Kanerva puutarhuroi Johanna Tukiaisen nokkospuskaa, vai menikö posliinin puolelle kun kyseli kuinka on Johanna parturoinut puutarhaansa.


      • Portinvartija
        VaatturiOmatKarvat kirjoitti:

        Aiheesta on jo aloitus. Silloin kun Kanerva puutarhuroi Johanna Tukiaisen nokkospuskaa, vai menikö posliinin puolelle kun kyseli kuinka on Johanna parturoinut puutarhaansa.

        Kankaanniemen olis sopinut lainata virren sanoja:" Avaja porttisi...", vai kuinka se menee.


    • Nimenomaan A ja O. Jää vielä 13 muuta kirjainta P:stä Ö:hön. Noilla toisilla politiikoilla näkyy olevan A ja Ö.
      Mulla taisi olla heti aamusta mielessä tyyny, sen lämpö vasten poskeain. Ja miltä se mahtaa tuntua vasten vasenta poskea. Ja oikeaa. Ja vasen poski vaati uudestaan lämmittelyn. Ja seuraavaksi mitä teen mun siivoavalle kollille. Mr. Myrtsi kyllästyi mun poskilämmittelyleikkiin ja kävi putsaamassa yöpöydän tähän tahtiin:
      http://9gag.com/gag/aW0MXW3

    • siilimuori

      Miten nuo miehet voi olla noin yksnkertaisia? Eikö älli leikkaa että tuossa asemassa olevalta odotettaisiin jo pikkasen varovaisuutta. Kikkeli vie mistä oli herra tai narri.

      • pirutiinaiseksi

        mun mielestä tässä asiassa miehet on äärettömän fiksuja
        paljon fiksumpia kun naiset
        osaavat pitää suunsa kiinni jos joku heitä seksiviesteillä lähestyy
        toisin kun naiset jotka rupeevat välittömästi retostelemaan
        keltä seksiviestejä saivat ja keltä eivät saaneet

        toivottavasti kankaanniemi ketää tämän höykkyytyksen
        ei varmaan oo hyväksi kenenkään psyykelle

        mulle on ihan sama kuka kellekkin viestejä lähettelee
        miettikääpä omaa tilannettanne jos joku rupeis levittelemään
        tietoja omista tekstiviesteistänne
        koskivatpahan ne mitä asiaa tahansa

        joop ja on se tässä elämässä niin että
        se seksuaalisuus kuuluu tähän elämään
        kuka sen sitten on keksinytkin :)


      • siilimuori
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        mun mielestä tässä asiassa miehet on äärettömän fiksuja
        paljon fiksumpia kun naiset
        osaavat pitää suunsa kiinni jos joku heitä seksiviesteillä lähestyy
        toisin kun naiset jotka rupeevat välittömästi retostelemaan
        keltä seksiviestejä saivat ja keltä eivät saaneet

        toivottavasti kankaanniemi ketää tämän höykkyytyksen
        ei varmaan oo hyväksi kenenkään psyykelle

        mulle on ihan sama kuka kellekkin viestejä lähettelee
        miettikääpä omaa tilannettanne jos joku rupeis levittelemään
        tietoja omista tekstiviesteistänne
        koskivatpahan ne mitä asiaa tahansa

        joop ja on se tässä elämässä niin että
        se seksuaalisuus kuuluu tähän elämään
        kuka sen sitten on keksinytkin :)

        Pitää omata arviointikykyä, missä asemassa kannataa ottaa riski tuollaisesta viestittelystä. Siis hallita riskien minimoinnit, jos ura on tärkeä.


    • Hakemukset-sisälle

      Palaan takaisin työelämään.
      Kankaanniemi lanseerasi uuden viran.
      Toimi Tus Su Johtaja

    • hurskastelematon

      Toimi on toimen mies. Kansanedustaja joka edustaa seksipitoisten viestien lähettelijäkansanosaa ;) On niitä joskus itsekin tullut läheteltyä, ja vielä vahingossa väärään numeroonkin, onneksi ei päätynyt lööppeihin

      • pirutiinaiseksi

        oot lähetelly sit fiksuille naisille tai miehille
        jotka ei oo ruvennu retostelemaan asialla.


      • Hurskastelematon, olen myös joskus s-alkuisia tekstiviestejä lähettänyt. Jotain voi aina oppia joka tarinasta, niin tästäkin. Siveät ihmiset voivat lopettaa lukemisen tähän, meinaan ruveta hävyttömäksi. Muista! Omalla riskillä jatkat tästä, sua on varoitettu.
        Kävi nimittäin niin että sain kännykkääni söpöjä sellaisia tattikuvia. Ja pyyntö vastapalvelusta. Olin silloin nuori ja viaton (n. 45v) ja päätin että vatdöheck, kaikkea pitää kokeilla kerran. Eiku alasti ja mallaamaan kuvia.
        Ei hitto. Eihän siitä värkistä kaunista kuvaa saanut ei millään! Siinä sängyssä hekotellessa rupesin miettimään miten erilaisia olemme, miehet ja naiset. Mies voi esitellä ylpeänä että "kato! kato mikä mulla on!", lähettää kuvia, antaa sille nimen ja pitää sitä parhaana kaverina, ja me naiset... me häpeämme meidän omaa alapäätä.
        Ihan tyhmää. Onhan se antanut meille vaikka mitä, lapsia, nautintoa, avio- ja aviotonta onnea. Päätin siitä lähtien ottaa miehistä mallia ja alkaa rakastamaan omaa värkkiä, ja annoin sille nimenkin. Senhän te haluatte tietää. Se on Orkidea. Tuttaville lyhennettynä.. njääh, jotain saatte päätellä itekin.
        Pitäiskö tuo muuten olla tuttavalle?


      • pirutiinaiseksi
        hmp.f kirjoitti:

        Hurskastelematon, olen myös joskus s-alkuisia tekstiviestejä lähettänyt. Jotain voi aina oppia joka tarinasta, niin tästäkin. Siveät ihmiset voivat lopettaa lukemisen tähän, meinaan ruveta hävyttömäksi. Muista! Omalla riskillä jatkat tästä, sua on varoitettu.
        Kävi nimittäin niin että sain kännykkääni söpöjä sellaisia tattikuvia. Ja pyyntö vastapalvelusta. Olin silloin nuori ja viaton (n. 45v) ja päätin että vatdöheck, kaikkea pitää kokeilla kerran. Eiku alasti ja mallaamaan kuvia.
        Ei hitto. Eihän siitä värkistä kaunista kuvaa saanut ei millään! Siinä sängyssä hekotellessa rupesin miettimään miten erilaisia olemme, miehet ja naiset. Mies voi esitellä ylpeänä että "kato! kato mikä mulla on!", lähettää kuvia, antaa sille nimen ja pitää sitä parhaana kaverina, ja me naiset... me häpeämme meidän omaa alapäätä.
        Ihan tyhmää. Onhan se antanut meille vaikka mitä, lapsia, nautintoa, avio- ja aviotonta onnea. Päätin siitä lähtien ottaa miehistä mallia ja alkaa rakastamaan omaa värkkiä, ja annoin sille nimenkin. Senhän te haluatte tietää. Se on Orkidea. Tuttaville lyhennettynä.. njääh, jotain saatte päätellä itekin.
        Pitäiskö tuo muuten olla tuttavalle?

        onhan se miehien helpompi kuvata sitä omaa tattiaan
        kun meidän naisten... sitä omaa lompsaa
        tietysti värkeissä on eroja niinkun kaikissa muissakin
        mutta täytyy sanoo etten kyllä ite viittis omaani kovin laajalle levitellä :)
        nykyään kun puumat on kova sana
        niin täytyy sanoo että on mullekkin yks nuorehko mies
        kuvia tatistaan lähetelly ja ehdotellu kaikkee maan ja taivaan väliltä
        mutta lähinnä huvittaa innokkuus
        ja kuvitelma että me vanhat naiset ollaan mestareita...
        mutta ei tulis mieleenkää kertoa kellekkään
        kuka se niitä viestejä lähettelee
        jokaisella meillä on omat ns fantasiat
        jos vaan uskaltaa päästää ne irti :)


      • hurskastelematon

        Jos on kanttia lähetellä seksiviestejä niin pitäisi myös olla kanttia ottaa vastaan seuraukset. Toimi-rukka jäi saikulle yhteiskunnan piikkiin, reilumpaa olisi ollut ottaa ommoo lommoo.


      • hurskastelematon
        hmp.f kirjoitti:

        Hurskastelematon, olen myös joskus s-alkuisia tekstiviestejä lähettänyt. Jotain voi aina oppia joka tarinasta, niin tästäkin. Siveät ihmiset voivat lopettaa lukemisen tähän, meinaan ruveta hävyttömäksi. Muista! Omalla riskillä jatkat tästä, sua on varoitettu.
        Kävi nimittäin niin että sain kännykkääni söpöjä sellaisia tattikuvia. Ja pyyntö vastapalvelusta. Olin silloin nuori ja viaton (n. 45v) ja päätin että vatdöheck, kaikkea pitää kokeilla kerran. Eiku alasti ja mallaamaan kuvia.
        Ei hitto. Eihän siitä värkistä kaunista kuvaa saanut ei millään! Siinä sängyssä hekotellessa rupesin miettimään miten erilaisia olemme, miehet ja naiset. Mies voi esitellä ylpeänä että "kato! kato mikä mulla on!", lähettää kuvia, antaa sille nimen ja pitää sitä parhaana kaverina, ja me naiset... me häpeämme meidän omaa alapäätä.
        Ihan tyhmää. Onhan se antanut meille vaikka mitä, lapsia, nautintoa, avio- ja aviotonta onnea. Päätin siitä lähtien ottaa miehistä mallia ja alkaa rakastamaan omaa värkkiä, ja annoin sille nimenkin. Senhän te haluatte tietää. Se on Orkidea. Tuttaville lyhennettynä.. njääh, jotain saatte päätellä itekin.
        Pitäiskö tuo muuten olla tuttavalle?

        jos olis peukutus mahdollisuus niin peukuttaisin, siis tätä viestiä ;)


      • hurskastelematon kirjoitti:

        Jos on kanttia lähetellä seksiviestejä niin pitäisi myös olla kanttia ottaa vastaan seuraukset. Toimi-rukka jäi saikulle yhteiskunnan piikkiin, reilumpaa olisi ollut ottaa ommoo lommoo.

        Sä oot niin oikeassa tuossa. Lisään vielä että noissa viesteissä pitää olla luottamus kohdallaan, ja ehkä jotain vähän vihiä siitä haluaako vastapuoli niitä. Eikä mitään tyrkyttämistä jollekin joka koettaa sanoa hövelisti että ei mua nyt kiinnosta, kiitos. Tai niin kuin tässä Toimi-rukan tapauksessa, että niitä viljellään jaellaan ympäriinsä. Jos ei suhde ole edennyt intiimi-tasolle, ei se taida edetä sinne lähettämällä seksiviestejä.
        Joskus olen työn merkeissä tavannut sellaisen joka ei uskonut millään etten ollut edes huvittunut. Paistinpannua olisi taas tarvittu, mutta sitten työpaikka olisi kärsinnyt.


      • pirutiinaiseksi
        hurskastelematon kirjoitti:

        Jos on kanttia lähetellä seksiviestejä niin pitäisi myös olla kanttia ottaa vastaan seuraukset. Toimi-rukka jäi saikulle yhteiskunnan piikkiin, reilumpaa olisi ollut ottaa ommoo lommoo.

        ihan voin kysästä
        että oisko sulla kanttia vastata kansan edessä
        henkilökohtaisista viesteistäsi
        vaikka ne ei seksistisiä oliskaan
        ja onko tarvetta edes vastata
        kyllä mää tässä syytän näitä naisia siitä
        että tuovat toisten yksityisviestit julkisuuteen
        melko törkeetä.


      • hurskastelematon
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        ihan voin kysästä
        että oisko sulla kanttia vastata kansan edessä
        henkilökohtaisista viesteistäsi
        vaikka ne ei seksistisiä oliskaan
        ja onko tarvetta edes vastata
        kyllä mää tässä syytän näitä naisia siitä
        että tuovat toisten yksityisviestit julkisuuteen
        melko törkeetä.

        Jokainen jolla on tolkku tallella voi itse päättää kenelle tekstaa ja mitä tekstaa. Voisin sanoa ettei itku pääsisi yhdestäkään lähettämästäni viestistä, saati sitten että saikkua tarvitsisin toipumiseen. Jokaisen julkisuuden ihmisen pitäisi jo tietää että aina löytyy näitä tuksuja ja ruususia. Tyhmä on jos ei asiaa tiedosta, vaan antaa vietin viedä ennen järkeä.


      • siilimuori
        hurskastelematon kirjoitti:

        Jokainen jolla on tolkku tallella voi itse päättää kenelle tekstaa ja mitä tekstaa. Voisin sanoa ettei itku pääsisi yhdestäkään lähettämästäni viestistä, saati sitten että saikkua tarvitsisin toipumiseen. Jokaisen julkisuuden ihmisen pitäisi jo tietää että aina löytyy näitä tuksuja ja ruususia. Tyhmä on jos ei asiaa tiedosta, vaan antaa vietin viedä ennen järkeä.

        Pukukutan, näin juuri.


      • siilimuori
        siilimuori kirjoitti:

        Pukukutan, näin juuri.

        pers, peukutan siis :)


      • pirutiinaiseksi

        niin määkin
        mutta alaspäin :)


    • armahda.toimiani

      Ilkeää julkisuutta osaako entisenä kristillisenä katua loppujen lopuksi naurettavaa tekoa, varmasti hävettää näyttää naamaansa hymyillen viatonta ent. Herran julistajana.

      • kansankello

        Kovaa uran metsästän homma. Ainoa mahdollisuus nousta senaattoriksi oli loikata Pesuihin. Se onnistui! Häly on sinänsä pieni, mutta vankka tausta entisenä Kristilisten puheenjohtajana ja moraalin tinkimättömänä opettajana oli nykypuuhiin turhan räväkkä. Mitä tästä opimme: ei ole koiraa karvoihin katsomista.


      • pirutiinaiseksi

        ne herran julistajathan niitä hävyttömimpiä ovatkin
        onhan siellä taustalla niin iso äijä
        joka vielä antaa kaikki anteeksi
        kun osaa vaan pyytää :)


      • siilimuori

        No luulisi kuitenkin kansanedustajan osaavan käyttäytyä luottamus asemansa mukaisesti. Tavikset on erikseen. Mutta sitä saa mitä tilaa.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        No luulisi kuitenkin kansanedustajan osaavan käyttäytyä luottamus asemansa mukaisesti. Tavikset on erikseen. Mutta sitä saa mitä tilaa.

        Herran siunausta hälle, maan päällä Timo katolilainen melkein paavi antaa syntisi anteeksi.


      • pirutiinaiseksi
        siilimuori kirjoitti:

        No luulisi kuitenkin kansanedustajan osaavan käyttäytyä luottamus asemansa mukaisesti. Tavikset on erikseen. Mutta sitä saa mitä tilaa.

        joo niin virka aikana
        eiks meillä kaikilla kumminkin oo vapaa aikaa
        jolloin saadaan olla jotain muuta kun virkamiehiä
        se on mun mielestä niin väärin että
        velvoitetaan olemaan se siviilissäkin mitä työkses teet
        nimimerkki kokemusta on :)


      • Jänniä-päiviä

        Oliko Toimilla tointa viime syksynä, jolloin viestittelyt ovat alkaneet? Vasta nythän hänet valittiin uudelleen. Tuore edustaja.
        Omani veikkaus on, että "sairauslomansa" (psyyke) jälkeen hän heittää pyyhkeen kehään, jää eläkkeelle ja antaa paikkansa varaehdokkaalle. Oli tämä niin kova koukkaus: "pieni noste ihmisen housuissa mutta iso järistys median kynsissä".

        Arvatkaa taputtaako Päivi Räsänen raamatun nihkeyttämiä käsiään ja nauraa viel nukkuessaankin? Sitä paitsi mistä me tiedetään mitä kaikkea Toimi on ehdotellut ollessaan kristittynä, tiedä vaikka Päiville olisi ehdotellut. Mutta uskovaiset Jeesuksen nimeen osaavat pitää suut supussa.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Herran siunausta hälle, maan päällä Timo katolilainen melkein paavi antaa syntisi anteeksi.

        Hah. Vauhtisokeus vissiin iski niin kuin moneen muuhunkin. Onko kyse naivista luottamuksesta vai virhearvioinnista.


      • siilimuori
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        joo niin virka aikana
        eiks meillä kaikilla kumminkin oo vapaa aikaa
        jolloin saadaan olla jotain muuta kun virkamiehiä
        se on mun mielestä niin väärin että
        velvoitetaan olemaan se siviilissäkin mitä työkses teet
        nimimerkki kokemusta on :)

        Ei julkuuilla ja kansanedystajilla. Heidän luulsisi osaavan käyttäytyä "arvolleen" sopivalla tavalla. Julkkis on ylsietä riistaa, vapaallakin. Ja kyllä tällaisten skandaaline kautta menee maine ja uskottavuus tekemiseen. Historiaan jää lähinnä tuhmien tekstiviestien lähettäjänä.


      • pirutiinaiseksi
        siilimuori kirjoitti:

        Ei julkuuilla ja kansanedystajilla. Heidän luulsisi osaavan käyttäytyä "arvolleen" sopivalla tavalla. Julkkis on ylsietä riistaa, vapaallakin. Ja kyllä tällaisten skandaaline kautta menee maine ja uskottavuus tekemiseen. Historiaan jää lähinnä tuhmien tekstiviestien lähettäjänä.

        mitä enemmän tuhma
        niin sitä enemmän kansa tykkää
        ja antaa ääniä
        onhan sen nähny Hakkaraisestakin
        eikä ne muutakaan kovin uskottavia oo
        vaikkeivat tuhmia viestejä lähettelekkään
        vai ootko vielä tavannu sellasta kansanedustajaa
        joka pitää sen mitä lupaa
        ja myöskin saa sen aikaiseksi :)


      • siilmuori
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        mitä enemmän tuhma
        niin sitä enemmän kansa tykkää
        ja antaa ääniä
        onhan sen nähny Hakkaraisestakin
        eikä ne muutakaan kovin uskottavia oo
        vaikkeivat tuhmia viestejä lähettelekkään
        vai ootko vielä tavannu sellasta kansanedustajaa
        joka pitää sen mitä lupaa
        ja myöskin saa sen aikaiseksi :)

        No en kait minä varsinaisesti tavannut ainuttakaan kansanedustajaa. Mut en kyllä haluaisi keltään moisia viestejä, liian rivoa kieltä mielestäni minulle. Ja minä olen osa Kansaa. Ääneni annan sellaiselle, jonka oletan osaavan ja jaksavan olla asemansa mukaisesti tai vähintään omaavan tervetta maalaishenkistä harkintakykyä. Siis sellaista, jota vie ylä- eikä alapää ;).


      • pirutiinaiseksi
        siilmuori kirjoitti:

        No en kait minä varsinaisesti tavannut ainuttakaan kansanedustajaa. Mut en kyllä haluaisi keltään moisia viestejä, liian rivoa kieltä mielestäni minulle. Ja minä olen osa Kansaa. Ääneni annan sellaiselle, jonka oletan osaavan ja jaksavan olla asemansa mukaisesti tai vähintään omaavan tervetta maalaishenkistä harkintakykyä. Siis sellaista, jota vie ylä- eikä alapää ;).

        tuskin kukaan laittaa rivoa viestiä
        jos ei toinen anna aihetta
        sitä kun saattaa huomaamattaan antaa aihetta ;)
        näköjään kun niitä viestejä laitetaan
        paremmissakin piireissä :)


      • ahdistelijoitariittää
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        tuskin kukaan laittaa rivoa viestiä
        jos ei toinen anna aihetta
        sitä kun saattaa huomaamattaan antaa aihetta ;)
        näköjään kun niitä viestejä laitetaan
        paremmissakin piireissä :)

        et taida tietää kauniin ihmisen kirosta mitään, vai onko sekin oma syy jos on syntynyt kauniiksi?


      • pirutiinaiseksi
        ahdistelijoitariittää kirjoitti:

        et taida tietää kauniin ihmisen kirosta mitään, vai onko sekin oma syy jos on syntynyt kauniiksi?

        kauniina íhmisenä hyvinkin tiedän
        ei siinä mitään kiroo ole jos ei itse anna aihetta
        ihan mukavaa olla kaunis ja suosittu :)


      • omakehuhaisee
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        kauniina íhmisenä hyvinkin tiedän
        ei siinä mitään kiroo ole jos ei itse anna aihetta
        ihan mukavaa olla kaunis ja suosittu :)

        kauneus on katsojan silmissä


      • pirutiinaiseksi
        omakehuhaisee kirjoitti:

        kauneus on katsojan silmissä

        mulla vai tolla joka epäili
        etten tiedä kauniin ihmisen kirosta mitään :)
        siis haisee toi omakehu.


      • mieleltäsi
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        mulla vai tolla joka epäili
        etten tiedä kauniin ihmisen kirosta mitään :)
        siis haisee toi omakehu.

        oletko sin aunis mielestäsi .


      • siilimuori
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        tuskin kukaan laittaa rivoa viestiä
        jos ei toinen anna aihetta
        sitä kun saattaa huomaamattaan antaa aihetta ;)
        näköjään kun niitä viestejä laitetaan
        paremmissakin piireissä :)

        Ai oliko tämä viestin saaja antanut nussss....................viestin aihetta, no ehkä sitä emme voi tietää. "Paremmissakin" piireissä sikaillaan kuten muuallakin, jos ei enemänkin. Kyse on siitä, kenelle voi antaa kenelle ei ja sen arvioiminen näyttää näillä parmmankin piirin miehissä olevan hakusessa. Eihän tätä kohua kait olisi tullutkaan jos toinen osapuoli ei olisi antanut sitä julki vaan pitänyt viestin omanaan. Kyllä Toimi saa syyttää vain itseään, otti riskin ja hävisi.


      • pirutiinaiseksi
        mieleltäsi kirjoitti:

        oletko sin aunis mielestäsi .

        kyllä ja monen muunkin mielestä
        sanotaanko vielä että ikäisekseni
        tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus :)


      • pirutiinaiseksi
        siilimuori kirjoitti:

        Ai oliko tämä viestin saaja antanut nussss....................viestin aihetta, no ehkä sitä emme voi tietää. "Paremmissakin" piireissä sikaillaan kuten muuallakin, jos ei enemänkin. Kyse on siitä, kenelle voi antaa kenelle ei ja sen arvioiminen näyttää näillä parmmankin piirin miehissä olevan hakusessa. Eihän tätä kohua kait olisi tullutkaan jos toinen osapuoli ei olisi antanut sitä julki vaan pitänyt viestin omanaan. Kyllä Toimi saa syyttää vain itseään, otti riskin ja hävisi.

        riskinottamistahan tää elämä on
        ja ehkä meidän taviksien viestit ei ketään kiinnostakkaan
        mutta annas olla jos joku julkisuuden henkilö
        jotain viestittelee jollekkin
        ja jos tää vastapuoli haluaa kohauttaa ja
        aiheuttaa toiselle harmia
        niin helppoo on kun heinänteko :)
        mää en rupee ketään tuomitseen ei mullla oo varaa
        jokainen vastatkoon omista viestittelyistään
        saapahan taas ainakin viikon hallitus hillua rauhassa
        kun kaikki keskittyy kankaanniemeen :)


      • JalatTukevastiMaassa

        Eihän meillä vielä edes ole hallitusta.

        Suurin vastuu on sillä joka ne tekstit näpytteli, ilman niitä ei olisi olut mitään mistä kohua nostaa.


      • pirutiinaiseksi
        JalatTukevastiMaassa kirjoitti:

        Eihän meillä vielä edes ole hallitusta.

        Suurin vastuu on sillä joka ne tekstit näpytteli, ilman niitä ei olisi olut mitään mistä kohua nostaa.

        no ei oo ei
        ja sovitaan että vastuu on viestittelijällä
        jos siitä mieles hyväks saat :)


      • siilimuori
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        riskinottamistahan tää elämä on
        ja ehkä meidän taviksien viestit ei ketään kiinnostakkaan
        mutta annas olla jos joku julkisuuden henkilö
        jotain viestittelee jollekkin
        ja jos tää vastapuoli haluaa kohauttaa ja
        aiheuttaa toiselle harmia
        niin helppoo on kun heinänteko :)
        mää en rupee ketään tuomitseen ei mullla oo varaa
        jokainen vastatkoon omista viestittelyistään
        saapahan taas ainakin viikon hallitus hillua rauhassa
        kun kaikki keskittyy kankaanniemeen :)

        Nimenomaan, helppoa kuin heinänteko ja siinä juur piileekin se pointti, mikä tuossa asemassa olevan julkkiksen, etenkin poliitikon, pitää ymmärtää.


      • :D ja tuokin oli varmaan pelkästään silmänväli...


    • mimmimum-mi

      Kyllä Toimi nyt antoi tositoimia...lehdistölle... ja Ile Vainio ehti jo tehdä Seksi-Toimia laulunkin....kuulemma.

    • Psykoterapeutitar

      Yksi varhaisdementian oire!

    • Vietävän vietti, hajottavan hurmion tuotti?

      Siinä ajan ja paikantaju katosi, kun rouva Ilves tiikerin kohtasi:

      http://www.vinegret.cz/wp-content/uploads/2015/04/5858.jpg

      Vaan herra Ilves ei oikein osannut, kovinkaan ymmärtäväisesti suhtautua vaimonsa hurmioon kun uusi vaimo on kait hakusessa?

      Aika vaikea ajatella Jenni Haukiota vastaavassa tilanteessa, ei sitä silti koskaan tiedä, miten kukakin innostuu?
      Virolaiset ihmettelevät kun Jennimme käy töissä ja ostaa itse vaatteensa. Evelin kun käytti vaatemenoihin, muistaakseni 70.000 euroa ...ajassa??? Viron valtion varoja.

      Löysin linkin:

      Samoihin aikoihin suutelukohun kanssa viime kesänä uutisoitiin, että Evelin Ilves on elänyt leveästi veronmaksajien rahoilla. Hän oli käyttänyt elokuuhun 2014 mennessä noin 70 000 euroa enimmäkseen vaatteisiin.

      Eesti Ekspress -lehti ihmetteli Evelin Ilveksen kulutusta ja vertasi, että Suomen presidentin Sauli Niinistön puoliso Jenni Haukio käy töissä ja maksaa vaatteensa itse.
      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1429250264341.html


      Kaikesta huolimatta "hurmio" tuo väriä ja mukavia tilanteita, usein tasapaksuun elämiseen....siis, antaa palaa vaan, jos siltä tuntuu :)

      • "KotkaKolava"

        Aika paljon laitat energiaa siihen että saat sääliviä katseita osaksesi.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "KotkaKolava"

        Aika paljon laitat energiaa siihen että saat sääliviä katseita osaksesi.

        H.

        Moi Mörri-neiti :) Miten sinun "puskasi"? Joko on kevätsiivous tehty?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe