Leima tuli

Eijummarra

Viisivuotiaalla Daciallani oli välivuoden jälkeen toinen katsastus tänään. Ja tietenkin läpi ensimmäisellä kerralla. Hämmästyttää hieman, koska tälläkin palstalla aasiantuntijat ovat todenneet merkin täydelliseksi romuksi. Joku jopa käytti lähteenään omia lapsiaan, kertoen heidänkin tietävän Dacian huonoksi. Näin varmaa tietoa asiasta, mutta leima silti ekalla paperiin. Outoa.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läpimenikuninssilöi

      Mistä kohtaa se inssi löi sen piikin "läpi" Menikö se läpi ihan ensimmäisellä kerralla? Kerro mistä kohtaa löi niin tiedämme mikä on Dacian heikko kohta.

      No tokihan me tiedämme että Daciassa ei muita olekaan kuin heikkoja kohtia!

      • piikkiläpi

        Pohjasta. Auto oli Toyota.


      • Ehhehee

        Eipä ollut heikkoja kohtia, eli tietosi ovat sellaisia kuin ne tojokuskeilla yleensäkin ovat.


      • ruostepesä
        piikkiläpi kirjoitti:

        Pohjasta. Auto oli Toyota.

        Minunkin Tojotaan piti hitsata isoja paikkoja. Takajarrut sai isolla työllä pelaamaan katsastuksen ajaksi. Päästöt olivat siinä rajoilla.


      • helppoa_matkaa

        Sain eilen 415.000 ajetun -98 Tojon katsastusraportin käteen. Päästöt oli todella pienissä lukemissa. Takajarruihin kun vaihtaa 5 vuoden välein levyt ja palat, niin meni helposti läpi katsastuksesta. Jo 11:a huoleton katsastuskerta minun omistuksessa . Tuona aikana vaihdettu vaan koiranluut, taakse 1 laakeri (eli napa) ja 1 säädettävä poikittaistanko.


    • Leimaamitäleimaat

      Tämä yksi veijari puhuu leiman saannista ihan niinkuin joku sen muka uskoisi.

      Säälittävä yritys peittää virheinvestoinnin aiheuttama valtava pettymys!

      • Hyihyi

        On se vaan hienoa ajella kunnollisella autolla. Kannattaisi tojofanaatikkojenkin käydä koeajamassa Dacia sillä aikaa, kun oma romu on taas kerran korjaamolla takaisinkutsuttuna.


      • Ressukankunnollinenauto
        Hyihyi kirjoitti:

        On se vaan hienoa ajella kunnollisella autolla. Kannattaisi tojofanaatikkojenkin käydä koeajamassa Dacia sillä aikaa, kun oma romu on taas kerran korjaamolla takaisinkutsuttuna.

        Mitähän hienoa sinäkin muka löydät siitä romanialaisesta pas kakasasta?

        No ainakin kertoo sen että et ole ressukka päässyt ajamaan ikinä kunnon autolla !


      • VoiSinuaLasta
        Ressukankunnollinenauto kirjoitti:

        Mitähän hienoa sinäkin muka löydät siitä romanialaisesta pas kakasasta?

        No ainakin kertoo sen että et ole ressukka päässyt ajamaan ikinä kunnon autolla !

        Sinä et ole päässyt ajamaan kuin neppariautolla!


      • Eienääromuja
        Ressukankunnollinenauto kirjoitti:

        Mitähän hienoa sinäkin muka löydät siitä romanialaisesta pas kakasasta?

        No ainakin kertoo sen että et ole ressukka päässyt ajamaan ikinä kunnon autolla !

        Kyllähän kaikki, jotka autoista vähänkin ymmärtävät, tietävät että Rellu on maailman paras ajettavuudeltaan. Ja eiköhän sama koske Daciaakin, sama tekniikka kuitenkin kyseessä.

        Sinä voit nimitellä Daciaa millä nimellä haluat, mutta totuus on, että oma autosi on varmasti huonompi.


      • multidirectinal

        Eihän leiman saanti ole uskonasia vaan TOSIasia.
        Mutta jo on monisuuntainen mielialahäiriö, niin saahan sitä elää epäilyksessä vaikka maailman tappiin.


      • Pojuaonhöynäytetty
        Eienääromuja kirjoitti:

        Kyllähän kaikki, jotka autoista vähänkin ymmärtävät, tietävät että Rellu on maailman paras ajettavuudeltaan. Ja eiköhän sama koske Daciaakin, sama tekniikka kuitenkin kyseessä.

        Sinä voit nimitellä Daciaa millä nimellä haluat, mutta totuus on, että oma autosi on varmasti huonompi.

        Kuvittele poju ihan mitä haluat jos se helpottaa. Heh heh.Maailman paras......
        Kyllä näkee ettei pojulla ole juuri kokemusta autoista vaan ainoastaan romuista !


      • sdfbhjBHSVDJVaddASNCF
        Pojuaonhöynäytetty kirjoitti:

        Kuvittele poju ihan mitä haluat jos se helpottaa. Heh heh.Maailman paras......
        Kyllä näkee ettei pojulla ole juuri kokemusta autoista vaan ainoastaan romuista !

        No, amisviiksi, kerro missä on Rellua paremat ajo-ominaisuudet? Ja nyt puhutaan sitten autoista, eikä mistään leluista, tyyliin Ferrari.


      • rekkakuski48
        Ressukankunnollinenauto kirjoitti:

        Mitähän hienoa sinäkin muka löydät siitä romanialaisesta pas kakasasta?

        No ainakin kertoo sen että et ole ressukka päässyt ajamaan ikinä kunnon autolla !

        Kummallista, että Keski-Euroopan automarkkinoilla katoavat myyntiin tulleed Daciat välittömästi ja markkinoilta löytyy jopa 700000km ajettuja terveen näköisiä yksilöitä, jossa katsastus kunnossa.
        Viron autolehtien tutkimuksen mukaan Dacialla saa kaikkein edullisimmat ajokilometrit. Tuttavani on ajellut nyt 7h Logan MCV 1,5D tilafarmarilla jo yli 500 000km ilman mitään suurenpaa vikaa. Uutena hän teetätti siihen täydellisen ruostesuojauksen (240€), joten kori ja alustakin on virheettömässä kunnossa vaikka sillä on ajettu talvet Viron kuoppaisilla suolaloskateillä.
        Ei saksalainen aja millään romulla, mutta Dacialla he kyllä ajelevat mieluusti - miksiköhän?! Dacia Duster on Keski-Euroopan eniten myyty maasturi.
        Itse olin samana päivänä Toyotan ja Dacian kyydissä. Toytotassa oli tunne, että selkänikamat tai hanpaat hajoavat, mutta Dacian kyyti oli melkein edustusautoluokkaa , vaikka kulkine oli hinnaltaan alle puolet sen Toyota-helistimen hinnasta.
        Suomalaisella täytyy olla aina jokin kohde ,mitä mollata,nolata ja nöyryyttää. Onko se nyt Dacia ja sillä ajavat.
        Minun mielestäni eniten älämöivät eivät ole ikinä olleet yhdenkään kyseisen merkkisen auton kyydissä. Toki Daciassa on vikoja, niinkuin kaikissa koneissa joskus, mutta siinäkin tilanteessa Dacialla on se etu, ettei osat ja remontit maksa kuin kymppejä tai korkeintaan satasia, kun saksalaisilla ja japanilaisilla remonttilaskut ovat usein tuhansissa.
        Esim VWn nykytuotteet ovat täyttä PEEtä, eikä valmistaja ja maahantuoja vastaa mistään mitään.

        Mieluummin siis Dacia, kuin tupla- tai triplahintainen VW, Skoda tai etenkin Audi. Itselläni on ollut yksi edustus-Audi ja siinä oli joka kuukausi joku kallis (tuhansia maksava) vika, eikä huolto osannut muuta kuin kirjoittaa suuria laskuja.
        Ikinä ei meidän perheeseen tai yritykseen tule enää minkäänlaista VW-konsernin tuottamaa vehjettä.


      • rakkakuski48

        Ja Toyotasta vielä! Tuttava osti uuden Toyota Avensis 2,0 D-4-D farmarin viime vuonna. Puolen vuoden ikäienä ja alle 15000 km mittarissa siitä hajosi kone, mitä myyjä ei korvannut takuusta kuin osittain. No, meni seuraavat 1/2 vuotta ja taas oli kone sökönä lisäksi ne riesat kaikista takaisinkutsuista.
        Ilmankos Toyota ja VW harjoittavat kilpaa alennusmyyntejä, missä yrittävät päästä eroon ongelmatuotteistaan pitkin maailmaa.
        Dacialla ei ole ollt yhtään suurta alennuskampanjaa, sillä autot tekevät kauppansa muutenkin enkä ole kuullut yhdestäkään takasisinkutsusta tuotevian korjaamiseksi.


      • Ainanäitävaansikiää
        rekkakuski48 kirjoitti:

        Kummallista, että Keski-Euroopan automarkkinoilla katoavat myyntiin tulleed Daciat välittömästi ja markkinoilta löytyy jopa 700000km ajettuja terveen näköisiä yksilöitä, jossa katsastus kunnossa.
        Viron autolehtien tutkimuksen mukaan Dacialla saa kaikkein edullisimmat ajokilometrit. Tuttavani on ajellut nyt 7h Logan MCV 1,5D tilafarmarilla jo yli 500 000km ilman mitään suurenpaa vikaa. Uutena hän teetätti siihen täydellisen ruostesuojauksen (240€), joten kori ja alustakin on virheettömässä kunnossa vaikka sillä on ajettu talvet Viron kuoppaisilla suolaloskateillä.
        Ei saksalainen aja millään romulla, mutta Dacialla he kyllä ajelevat mieluusti - miksiköhän?! Dacia Duster on Keski-Euroopan eniten myyty maasturi.
        Itse olin samana päivänä Toyotan ja Dacian kyydissä. Toytotassa oli tunne, että selkänikamat tai hanpaat hajoavat, mutta Dacian kyyti oli melkein edustusautoluokkaa , vaikka kulkine oli hinnaltaan alle puolet sen Toyota-helistimen hinnasta.
        Suomalaisella täytyy olla aina jokin kohde ,mitä mollata,nolata ja nöyryyttää. Onko se nyt Dacia ja sillä ajavat.
        Minun mielestäni eniten älämöivät eivät ole ikinä olleet yhdenkään kyseisen merkkisen auton kyydissä. Toki Daciassa on vikoja, niinkuin kaikissa koneissa joskus, mutta siinäkin tilanteessa Dacialla on se etu, ettei osat ja remontit maksa kuin kymppejä tai korkeintaan satasia, kun saksalaisilla ja japanilaisilla remonttilaskut ovat usein tuhansissa.
        Esim VWn nykytuotteet ovat täyttä PEEtä, eikä valmistaja ja maahantuoja vastaa mistään mitään.

        Mieluummin siis Dacia, kuin tupla- tai triplahintainen VW, Skoda tai etenkin Audi. Itselläni on ollut yksi edustus-Audi ja siinä oli joka kuukausi joku kallis (tuhansia maksava) vika, eikä huolto osannut muuta kuin kirjoittaa suuria laskuja.
        Ikinä ei meidän perheeseen tai yritykseen tule enää minkäänlaista VW-konsernin tuottamaa vehjettä.

        Älä jauha paskaa !


      • kelpaa-ne
        rekkakuski48 kirjoitti:

        Kummallista, että Keski-Euroopan automarkkinoilla katoavat myyntiin tulleed Daciat välittömästi ja markkinoilta löytyy jopa 700000km ajettuja terveen näköisiä yksilöitä, jossa katsastus kunnossa.
        Viron autolehtien tutkimuksen mukaan Dacialla saa kaikkein edullisimmat ajokilometrit. Tuttavani on ajellut nyt 7h Logan MCV 1,5D tilafarmarilla jo yli 500 000km ilman mitään suurenpaa vikaa. Uutena hän teetätti siihen täydellisen ruostesuojauksen (240€), joten kori ja alustakin on virheettömässä kunnossa vaikka sillä on ajettu talvet Viron kuoppaisilla suolaloskateillä.
        Ei saksalainen aja millään romulla, mutta Dacialla he kyllä ajelevat mieluusti - miksiköhän?! Dacia Duster on Keski-Euroopan eniten myyty maasturi.
        Itse olin samana päivänä Toyotan ja Dacian kyydissä. Toytotassa oli tunne, että selkänikamat tai hanpaat hajoavat, mutta Dacian kyyti oli melkein edustusautoluokkaa , vaikka kulkine oli hinnaltaan alle puolet sen Toyota-helistimen hinnasta.
        Suomalaisella täytyy olla aina jokin kohde ,mitä mollata,nolata ja nöyryyttää. Onko se nyt Dacia ja sillä ajavat.
        Minun mielestäni eniten älämöivät eivät ole ikinä olleet yhdenkään kyseisen merkkisen auton kyydissä. Toki Daciassa on vikoja, niinkuin kaikissa koneissa joskus, mutta siinäkin tilanteessa Dacialla on se etu, ettei osat ja remontit maksa kuin kymppejä tai korkeintaan satasia, kun saksalaisilla ja japanilaisilla remonttilaskut ovat usein tuhansissa.
        Esim VWn nykytuotteet ovat täyttä PEEtä, eikä valmistaja ja maahantuoja vastaa mistään mitään.

        Mieluummin siis Dacia, kuin tupla- tai triplahintainen VW, Skoda tai etenkin Audi. Itselläni on ollut yksi edustus-Audi ja siinä oli joka kuukausi joku kallis (tuhansia maksava) vika, eikä huolto osannut muuta kuin kirjoittaa suuria laskuja.
        Ikinä ei meidän perheeseen tai yritykseen tule enää minkäänlaista VW-konsernin tuottamaa vehjettä.

        Asia on suomessa, kuten nykyään monissa entisissä "itä-blokin" maissa. Halutaan maksaa statuksesta, naapurille ja työkavereille näyttämisestä hirveästi ylihintaa, vaikka saatavilla on Dacian kaltaisia perustehtävänsä hyvin täyttäviä autoja halvempaan hintaan. Monien kalliimpien autojen varusteistakaan tavis käyttäjä ei tarvitse arkiajoissaan puoliakaan, mutta onhan se kiva esitellä naapurille kaiken maailman hilavitkuttimia, joiden kanssa sitten tuskaillaan takuun loputtua. Usein ominaisuuksia ei osata edes käyttää mutta sujuvasti ne osataan työpaikan parkkipaikalla työkavereille luetella...Keski ja Etelä-euroopassa auto on kulkuväline ja siellä ei ole paineita statuksen kanssa. Joka toisessa autossa on naarmuja ja kolhuja mistä viis veisataan. Dacia kelpaa siellä taksiksikin. Todellinen statusasuto on sitten S-Mersu, Urheilu-auto tms. eikä mikään perheenisän kiillottama farmari-Golf niinkuin täällä luullaan.


      • Turhaalöpinääaina
        kelpaa-ne kirjoitti:

        Asia on suomessa, kuten nykyään monissa entisissä "itä-blokin" maissa. Halutaan maksaa statuksesta, naapurille ja työkavereille näyttämisestä hirveästi ylihintaa, vaikka saatavilla on Dacian kaltaisia perustehtävänsä hyvin täyttäviä autoja halvempaan hintaan. Monien kalliimpien autojen varusteistakaan tavis käyttäjä ei tarvitse arkiajoissaan puoliakaan, mutta onhan se kiva esitellä naapurille kaiken maailman hilavitkuttimia, joiden kanssa sitten tuskaillaan takuun loputtua. Usein ominaisuuksia ei osata edes käyttää mutta sujuvasti ne osataan työpaikan parkkipaikalla työkavereille luetella...Keski ja Etelä-euroopassa auto on kulkuväline ja siellä ei ole paineita statuksen kanssa. Joka toisessa autossa on naarmuja ja kolhuja mistä viis veisataan. Dacia kelpaa siellä taksiksikin. Todellinen statusasuto on sitten S-Mersu, Urheilu-auto tms. eikä mikään perheenisän kiillottama farmari-Golf niinkuin täällä luullaan.

        Vaihda sinäkin kunnon autoon ja lopeta nuo turhat jaaritukset !


      • Amazon_123
        rakkakuski48 kirjoitti:

        Ja Toyotasta vielä! Tuttava osti uuden Toyota Avensis 2,0 D-4-D farmarin viime vuonna. Puolen vuoden ikäienä ja alle 15000 km mittarissa siitä hajosi kone, mitä myyjä ei korvannut takuusta kuin osittain. No, meni seuraavat 1/2 vuotta ja taas oli kone sökönä lisäksi ne riesat kaikista takaisinkutsuista.
        Ilmankos Toyota ja VW harjoittavat kilpaa alennusmyyntejä, missä yrittävät päästä eroon ongelmatuotteistaan pitkin maailmaa.
        Dacialla ei ole ollt yhtään suurta alennuskampanjaa, sillä autot tekevät kauppansa muutenkin enkä ole kuullut yhdestäkään takasisinkutsusta tuotevian korjaamiseksi.

        Jos autosta hajoaa kone puolen vuoden välein, niin syy löytyy takuuvarmasti peiliin katsomalla. Mulla on mennyt jo 40 vuotta ilman konerikkoa, vaikka kaikki omistamani autot on ajettu 200 - 300 tkm, nykyinen jopa yli 400 tkm.


      • Kuvittele.eettäjokuuskoo
        rakkakuski48 kirjoitti:

        Ja Toyotasta vielä! Tuttava osti uuden Toyota Avensis 2,0 D-4-D farmarin viime vuonna. Puolen vuoden ikäienä ja alle 15000 km mittarissa siitä hajosi kone, mitä myyjä ei korvannut takuusta kuin osittain. No, meni seuraavat 1/2 vuotta ja taas oli kone sökönä lisäksi ne riesat kaikista takaisinkutsuista.
        Ilmankos Toyota ja VW harjoittavat kilpaa alennusmyyntejä, missä yrittävät päästä eroon ongelmatuotteistaan pitkin maailmaa.
        Dacialla ei ole ollt yhtään suurta alennuskampanjaa, sillä autot tekevät kauppansa muutenkin enkä ole kuullut yhdestäkään takasisinkutsusta tuotevian korjaamiseksi.

        Taitaa tämä Rekkakuski olla oikein Valehtelijoiden Klubin puheenjohtaja !

        Oletko oikeasti muuta rekkaa ajanutkaan kuin sellaista 4-6 vuotiaalle tarkoitettua muovirotiskoa?

        Tuskin olet !


      • TodellinenRekkakuski
        Kuvittele.eettäjokuuskoo kirjoitti:

        Taitaa tämä Rekkakuski olla oikein Valehtelijoiden Klubin puheenjohtaja !

        Oletko oikeasti muuta rekkaa ajanutkaan kuin sellaista 4-6 vuotiaalle tarkoitettua muovirotiskoa?

        Tuskin olet !

        Täyspellehän tämä rekkakuski on !


      • oletäyspelle
        TodellinenRekkakuski kirjoitti:

        Täyspellehän tämä rekkakuski on !

        Sinä olet suurin pelle. Jäikö neppariautosi patterin väliin?


      • Lisääilmaantuu
        oletäyspelle kirjoitti:

        Sinä olet suurin pelle. Jäikö neppariautosi patterin väliin?

        Onkos tämäkin pelle joku vitun rekkakuski?


      • paraskuski
        Lisääilmaantuu kirjoitti:

        Onkos tämäkin pelle joku vitun rekkakuski?

        Sinusta voi tulla isona roskakuski jos saat kortin ajettua.


      • Lantasaapaslitisee
        paraskuski kirjoitti:

        Sinusta voi tulla isona roskakuski jos saat kortin ajettua.

        Lapioi sinä vaan niitä paskoja,luuseri !


      • ylempäsi
        Lantasaapaslitisee kirjoitti:

        Lapioi sinä vaan niitä paskoja,luuseri !

        Älähän isottele aivoton lapamato. Leiki sillä Tojon neppariautolla vai onko siihen tullut takaisinkutsu?


    • särkänniemeen

      Romanian helmi yllättää kotimaisen sukan kuluttajan!

    • kävitsäkä

      Sulla on käynyt lottovoittajaan verrattava tuuri.

    • dusteristi

      Minun Daciasta lähti kilvet katsastuksessa,jarruputki katkesi.Kyseessä oli Duster ja ensimmäinen katsastus.

    • Tämäoliodotettavissa

      Mulla lähti kans kilvet vuoden vanhasta Dusterista . Vallesmannmi pysäytti ja sanoi ettei näin rumalla autolla saisi ajaa yleisillä teillä vaan pitäisi pysytellä jossain metsäpoluilla pois muiden näkyvistä.

      Täytyy kai myydä pois vaikka ei siitä taida saada kuin ehkä tonnin verran!

      • mannmi

        Vallesmannmi, hehhee, tarkoitti varmaankin, ettei noin rumalla naamalla saisi ajaa yleisillä teillä.


    • ruostetojo

      Minun RAV4:stä otettiin kilvet pois jo uutena kun oli läpiruostunut!

      • Jokurav4hörhövinkuu

        Minkähän takia Daciat on niin helvetin rumia.Kertoisitko urpo kun tunnut tietävän kaiken ?


      • oletvajakki
        Jokurav4hörhövinkuu kirjoitti:

        Minkähän takia Daciat on niin helvetin rumia.Kertoisitko urpo kun tunnut tietävän kaiken ?

        Komeempia ne ovat kuin Tojot, muista se vajakki!


    • Dacia-forever

      Onneksi olkoon! Olette ensimmäinen asiakkaamme, joka on yltänyt tähän tulokseen. Kiitoksena autonne hyvästä ylläpidosta Nordic Automotive Services Oy tarjoaa teille kahvit osoitteessa Kellokukantie 2, 01300 VANTAA. Omat pullat mukaan.

    • GLK

      Onko dacian hankkineiden salainen haave saada joskus ostettua Toyota vai miksi he joka käänteessä mainitsevat Toyotan.Onhan se toki hyvinkin ymmärrettävää haaveilla kunnollisesta,laadukkaasta ja luotettavasta autosta.

      • Toyotaonromu

        No ei semmoista Tojon rumaa romukasaa täyspäinen ihminen halua. Tojotistit täällä trollailevat. Aja sinäkin se Aven paska paalaamoon!


    • Maisematkaunistuu

      Dacia on kauneimmillaan silloin kun se on juuri paalattu.Se vaan on niin älyttömän kaunis paketti että siinä oikein silmä lepää !

      Taitaa muuten suurin osa Romanian raadoista jo paalattu kun niitä ei näe yhtään liikenteessä.Tosin eihän niitä ole juurikaan ikinä näkynyt ennenkään joten alkaa maisemat kaunistua siltäkin osalta !

      • Jeess

        Kyllähän se häiritsee ajamista, ja vastaantulevan liikenteen seuraamista, jos tojo tärisee ja hyppii kuin meksikolainen hyppypapu. Ja takaisinkutsut vie mielen taas kerran matalaksi.


    • Ihneidenaikaeioleohi

      "Viisivuotiaalla Daciallani oli välivuoden jälkeen toinen katsastus tänään"

      Onnittelut.Ensimmäinen Dacia Suomessa joka on läpäissyt toisenkin katsastuksen.

      Oliko ajokkisi ehkä pois kaksi vuotta liikenteestä sen ensikatsastuksen jälkeen?

      • Eiosaalukeahän

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Auto oli Dacia, ei ylihintainen ja yliarvostettu volsu, tai tojo.


      • romuroope-

        Väärin, Dacia ei ole auto vaan pyörien päälle nostettu romukasa.


      • maskinerna
        romuroope- kirjoitti:

        Väärin, Dacia ei ole auto vaan pyörien päälle nostettu romukasa.

        Mikä on maailman paras auto onko tietoa ? (Ei haukutta romuksi ei vikoja )


    • HarvinaistaHerkkua

      Täällä joku luuseri ylvästelee romanialaisromunsa läpimenosta katsastuksessa.

      Kyllähän tuollainen poikkeuksellinen tapahtuma ylittää aina uutiskynnyksen koska ei ihan joka kuukausi tuollaista tapahdu.

      Pidä vaan edelleenkin kotterosi seisontavakuutuksessa sillä eihän sitä koskaan tiedä vaikka menisi läpi vielä vuoden kuluttuakin !

      • hbfaahhSCJVZBSSGH

        Eipä tarvitse Dacioita pidellä seisontavakuutuksissa. Daciat kestävät jokapäiväisessä ajossa, toisin kuin puolet ajasta korjaamolla seisovat "premium"röttelöt. Kalliiksi tulee ihmiselle heikko itsetunto. Mutta tyhmä maksaa.


      • Nippon_Deeku

        Katsastusmiehen meisseli meni Aurikseni pohjasta läpi !

        Pelti on kuulemma riisipaperia !


      • Voihanjorma
        Nippon_Deeku kirjoitti:

        Katsastusmiehen meisseli meni Aurikseni pohjasta läpi !

        Pelti on kuulemma riisipaperia !

        Katsastusmiehellä on ilmeisesti tosi iso jortikka!


      • faktaa

        Katsastustilastoissa näkyi Toyotat olevan ihan kärkipäässä mutta täällä kehutut Daciat löytyivät listan häntäpäästä joten kannattaa todella riemuita jos Dacian ropponen leiman saa se nääs on todella harvinainen poikkeus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe