Kehitystä havaittavissa Sevettijärvellä!

Onkivaa

Ei tarvitse enää katella aitan polulla kouluttamatonta emäntää! Vaan Naiset on muodostuneet ja koulutetut emännät polkuja pitkin vaeltavat. Isännät katselevat voitonriemu rinnassaan. Voi tätä Ihanaa kehitystä.

40

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyryharakalle

      Menisit opiskelemaan suomen kielioppia.

      • elekieli

        Täällä pärjää vaikka puhuisi elekieltäkin. Sopu sijaa antaa.


    • polunvieressä

      Ihminen Hän on kouluttamatonkin.

      • sinfoniaa

        Tasokasta taivallusta tavoitellen.....


      • elämänkoulua

        Kouluttamaton saattaa olla kiltti ja ystävällinen ja oikein hyvä emäntä ja kauniskin. Ei tupakoi, ei juo, ei etsi vieraasta miehestä omaansa. Koulutettu on ylpeä, nokkava yms... Ystävällisen ja kiltin ihmisen kanssa pärjää hyvin ja lapset on tasapainoisia ja rakkautta riittää kodille ja aviomiehelle ja lapsille....


      • sinfoniaarakkauden
        sinfoniaa kirjoitti:

        Tasokasta taivallusta tavoitellen.....

        Tasokasta taivallusta voi tavoitella raittiinakin. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu ja aina humalatilassa ja lääkehoureessa.


      • Anonyymi
        elämänkoulua kirjoitti:

        Kouluttamaton saattaa olla kiltti ja ystävällinen ja oikein hyvä emäntä ja kauniskin. Ei tupakoi, ei juo, ei etsi vieraasta miehestä omaansa. Koulutettu on ylpeä, nokkava yms... Ystävällisen ja kiltin ihmisen kanssa pärjää hyvin ja lapset on tasapainoisia ja rakkautta riittää kodille ja aviomiehelle ja lapsille....

        Ovat nokkavia kouluttamattomia,myös varikset kouluttamattomia.


    • kehi

      Selkeästi humalassa kirjoitettua tekstiä.

      • Anonyymi

        Yrittikö kieltätyä kun oikeuksiin nojaat ?.


    • kljnfv

      Sevetin nimi pitäisi muuttaa suonikyläksi.

      • rakkausihana

        Kolttakylä, tunturijärvi, kolttakulttuurikylä. järvien kolttakylä, tuntureiden kolttakylä, Jotain kaunista jotain ihanaa. Onnea ihanant koltat. Olette sydämellisiä ja menette rakkaudesta naimisiin ja teillä on ihanat aidot tunteet, joita kunnioitan suuresti. Pysykää puhtaina ja Taivaallisen Johdatuksen siunausta. Kaikille Koltille.


      • Rakkauskaunis

        Kolttatunturi, KolttaSamiska, Tyynenkoltta, Kolttakannas, Kolttaletti. Yms. Kiitos


    • hjgrytyykjj

      Kaikki serkkuja keskenään.

      • költtö

        Ja nyt on ensimmäinen nainen läpässy peruskoulun. näin kehittyy tuoki perä


    • gloåoåiåi

      Perät on aina kehittyneet paremmin kuin päät.

      • kokovartalo

        Perä onkin kehittynyt ja puhuu eri kielillä. Huutaen, lausuen ja ääntäen.


      • asiallisesti

        Se on tosi kun, koltissa esiintyy aika paljon narsismia, itsetunto menee aika alas vaikka kuinka yrittää olla kohtelias ja ystävällinen niin, vittuillaan ja piruillaan niin paljon että, oma itsetunto kohoaa ja pilkallisesti naurahdellaan. Ei ole mukavaa, kylässä käydään niin heti oven suljettua aletaan puhumaan perseitä. Selän takana vittuilijoita ja kateus aivan huipussaan, ei tietenkään kaikki mutta joitakin olen kohdannut. että ihan hyi helvetti. Arvostellaan, moititaan, keljuillaan.... toisten vaimoja nussitaan kun juottavat aviomiehen päihin.... olen ollut seuraamassa tapahtunutta ja kauhistellut.... aika ikävää kun muka perhetuttu....


      • hccffff

        Nyt päästiin asiaan.


      • silleensä
        asiallisesti kirjoitti:

        Se on tosi kun, koltissa esiintyy aika paljon narsismia, itsetunto menee aika alas vaikka kuinka yrittää olla kohtelias ja ystävällinen niin, vittuillaan ja piruillaan niin paljon että, oma itsetunto kohoaa ja pilkallisesti naurahdellaan. Ei ole mukavaa, kylässä käydään niin heti oven suljettua aletaan puhumaan perseitä. Selän takana vittuilijoita ja kateus aivan huipussaan, ei tietenkään kaikki mutta joitakin olen kohdannut. että ihan hyi helvetti. Arvostellaan, moititaan, keljuillaan.... toisten vaimoja nussitaan kun juottavat aviomiehen päihin.... olen ollut seuraamassa tapahtunutta ja kauhistellut.... aika ikävää kun muka perhetuttu....

        Peukkua!


      • wöögoouuohko
        asiallisesti kirjoitti:

        Se on tosi kun, koltissa esiintyy aika paljon narsismia, itsetunto menee aika alas vaikka kuinka yrittää olla kohtelias ja ystävällinen niin, vittuillaan ja piruillaan niin paljon että, oma itsetunto kohoaa ja pilkallisesti naurahdellaan. Ei ole mukavaa, kylässä käydään niin heti oven suljettua aletaan puhumaan perseitä. Selän takana vittuilijoita ja kateus aivan huipussaan, ei tietenkään kaikki mutta joitakin olen kohdannut. että ihan hyi helvetti. Arvostellaan, moititaan, keljuillaan.... toisten vaimoja nussitaan kun juottavat aviomiehen päihin.... olen ollut seuraamassa tapahtunutta ja kauhistellut.... aika ikävää kun muka perhetuttu....

        Vai tällaista on väki Sevettijärvellä.


    • kulkumiesten

      Äijät ne vaan punovat veneitään ja oppineet rouvat haikailevat vierasta.

    • napa5

      Kyllä se kehitys ei ole ollut ainakaan parempaan suuntaan.

    • Kattokaaperään

      Näätämöstä vedetään kuitukaapelia Sevittijärvelle päin tienvarteen kivilouhokseen. Kauankohan se kestää ja kukahan valvoo urakkaa.

      • etelänvetelälle

        Soita poliisille, niinku ennenkin.


      • etelänihmisetonhyviä
        etelänvetelälle kirjoitti:

        Soita poliisille, niinku ennenkin.

        Ei tarvitse etelän Ihmisiä haukkua ja nimitellä. Ovat sivistyneempiä kuin siellä päin useat olevat. Osaavat rakkauden taidon ja eivät väkisin makaa naisia.... Raiskaus on vakava rikos, yhtä kuin murha. Siinä murhataan naisen tunteet loppuiäksi jää, vain runko sielu ei voi enää hyvin. Kunnioittakaa kuten etelän Ihmiset. Te lapin varikset...


      • Panevaanporoja
        etelänvetelälle kirjoitti:

        Soita poliisille, niinku ennenkin.

        Muutahan pilhua sinä yhteiskunnan elätti et ole ikinä saanut. Sitä lappalaiset osaa tehdä, tuhotaan hyvät tarpeet. Joku fiksumpi osaisi käyttää laajakaistaa. Siellä kivien seassa se ei ikinä tule toimimaan. Teidän hommat on yhtä turhaa kuin poron nainti ennen teurastusta. Turistieurot viedään nykyisin Norjaan kun tienvarrenbaarit on täynnä näitä lapin paskapäitä.


      • aitolapinmies

        Etelän vetelillä pitkätukilla tulee peräpäästäkin enemmän asiaa kuin keskikaljan huuhtomasta kurkusta.


      • Ivalonmatkamuisistoparas

        Voit asioida siellä tunnin eikä yhtään muita asiakkaita. Inarin turismi tulot näivettyy. Syyt selviää tuosta aitolapinmies asenteesta. Homot mietti ensimmäisenä peräpäätä. Kun äiti elättää ja pesee pyykit ei tarvitse akkaa eikä työtä. Etelänmiehet käyvät panemassa lapin geeniperimän kuntoon siittäeessään kesäisin lapin miehille uusia lapsia. Se on kuin 40-luvulla, sen teki silloin saksalaiset.


      • siianpyytäjä

        Voi teitä pubinuoria, ette osaa käydä vessassa ilman kaljatölkkiä, että sellaista etelänlaatua.


    • hieskoivu

      Kas kun jäänyt huomaamatta tällainen viesti ketju.pitäisiköhän minunkin joku sana lausua sevettijärven puolesta.olen kyllä hyvin puolueeton ja ei ole tapana nostaa jotain paikkakuntaa toisen yläpuolelle.mutta sevetin kohdalla voisin tehdä poikkeuksen,mutta jään vielä hieman miettimään vastausta.olisihan se näin vapun kunniaksi syytä vähän kehaista hyvää paikkakuntaa.

    • hieskoivu

      No niin,lupasin hieman puolueettomalla näkö kannalla mainita muutaman sanan sevettijärvestä.sevetti on lapin helmi,lapin kultainen kruunu,tunnettu ahkerista ja avoimista ihmisistä.lapin aidoimmat saamelaiset.vieraan varaisia ja kohteliaita.sevettijärven nais kauneus on maan kuulu.mutta ei enempää ylistys sanoja etteivät ylpisty.kehuttavaa kyllä löytys lisääkin.

    • luettu.on

      Mutta harvinaisempa vähään jätit kehumisen "tällä kertaa".

    • Anonyymi

      Ei tarvi paikallisten halveerata Sevettijärven asukkaita, tätä samaa oli
      silloinkin kun asuin Inarissa puhetta riitti. Oletteko muuten huomanneet
      että ne Sevettijärven tytöt ovat hirveän vaatimattomia, ei tarvi heti olla
      kaksikerroksista kivitaloa eikä mersua pihalla.

      • Anonyymi

        Mersuja löytyy pihoilta ja akat muistavat ilmoitella kaikille.


    • Anonyymi

      haukkujia riittää myös suhteen pettäjiä.

      • Anonyymi

        Sevettijärvi on vahvaa Trumpin aluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sevettijärvi on vahvaa Trumpin aluetta.

        Trumpetti on hieno mies.


    • Anonyymi

      Olen käynyt siellä päin aina turpiin lyöty ja haukuttu! Tunsin itseni hyvin masentuneeksi piereskelivät päin naamaa ja paska haisi.

      • Anonyymi

        Se oli sulle oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sulle oikein.

        Ei ollut vaan sulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe