Missä se vika on

Täysinhämmentynyt

Moi!!olen mies kohta 22v tällä hetkellä avopuoliso ettiny omaa kämppää ja ollaan puhuttu vaan "asumuserosta".. Molemmat tunnustaneet että rakkautta on muttaTiedä häntä mitä nyt sitten tarkoittaa. Ongelma on kuulemma että olen äkkipikainen ja menetän malttini helposti.. Totta tunnistan nuo itsestäni. Mutta en jumalauta ymmärrä miksi toinen on onneton ja jankkaa eroa?! Olen mielestäni ollut hyvä, hoitanut lasta auttanut kaikessa, antanut huomiota puolisolle käyn töissä.en vaan ymmärrä missä mättää oikeasti. Olisikohan joku parisuhdeterapia tai vastaava oikea paikka mennä keskustelemaan?
Plaah ei kohta enää jaksa itsekkään!

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkinenväkivalta

      No, siinäpä teillä on selkeä ongelma!
      Äkkipikaisen ja malttinsa menettävän kanssa oli hän sitten mies tai nainen, on todella raskasta elää.
      Jos puolisosi on halukas parisuhdeterapiaan, menkää ihmeessä!Myös sinä itse voit hakeutua vihan hallintaterapiaan.
      On rankkaa elää ihmisen kanssa, jonka kanssa saa olla koko ajan varpaillaan ja varoa. Olet vielä kovin nuori, osaltaan voi olla kypsymättömyyttäkin, mutta jos kuitenkin olet jo isä, on sinulla suuri vastuu lapsesi takia. Hänellä on oikeus turvalliseen ja rakastavaan isään.

    • nainen18v

      Olen itse äkkipikainen ihminen, ja suhteeni kariutui juuri sen takia. Mielialani heittelevät laidasta laitaan ja tilannetta pahentaa vielä se, kun käytän e-pillereitä. Alan pikkuhiljaa ymmärtää kumppaniani (tai siis entistäni) sen suhteen, että hänen voimansa ovat loppu. Hän ei jaksa elää kokoajan siinä pelossa, että vahingossakaan suututtaisi minut. Se on hyvin raskasta hänelle ja toki myös minulle.
      Vihanhallintakurssi voisi olla hyvä, olen miettinyt sitä itsekin. Pariterapiaakin suosittelen, kunhan löydätte ammattitaitoisen terapeutin. Me kävimme pariterapiassa, mutta terapeutti ei ymmärtänyt tilannettamme ja sotki asioita vaan lisää ammattitaidottomuuttaan (oli virallinen psykiatri/psykologi/pariterapeutti, mutta puhui mitä sylki suuhun toi.)

      Olen niin samassa tilanteessa, että en osaa muuten neuvoa. Tärkeintä olisi se, että sinulla olisi joku ihminen jonka puoleen voisit kääntyä juuri nyt.

      • miksikö

        Mitäpä jos nyt lopettaisit e-pillerien syönnin. Ei sovi kaikille, jotkut muuttuvat jopa arvaamattoman väkivaltaisiksi.


      • lääkkeetön

        Joo ei kannata popsia niitä, itse olen enemmän tasapainossa ilman,kierukka on keksitty. E-pillerit vaan lisää hulluutta, ei sovi kaikille, esim,pms oireet epillereiden käyttö ja helvetti on valmis.


    • Olen elänyt tuollaisen kimpoilijan kanssa. Se on todella raskasta, kun pitää lopun perheen kävellä varpaillaan, ettei vain suututtaisi yhtä. Raivokohtaukset ovat myös yksi narsismin merkki.

      Voi myös olla, että koska olette noin nuoria, että naisellesi on vain tullu tunne, että elämää on vielä elämättä, eikä haluaisi tästä maailman tappiin olla parisuhteessa.

    • kiitollinen

      kiitos vastauksista! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe