Hot Girls Kuopio avattu

jeejees20

Kellään kokemuksia paikasta ?

30

15774

    Vastaukset

    • James_potkukelkka

      Ajoivat ulos ja sain porttikiellon kun aloin huutamaan.

    • pena-33

      Mitä huusit? Pilua?

      • apuva_etkö_arvaa

        Etkö arvaa mitä james potkukelkka on huutanut?


    • JapetsuKuopio

      - Loistava sijainti. Liikkeeseen pääsee myös muiden huomaamatta.
      - Siisti
      - Parhaimmat ja ammattitaitoisimmat esiintyjät
      - Hinta laatu suhde hyvä
      - Itse esiintyjä kassalla vastassa
      - Riittävä info liikkeen ulkopuolella (kuvat, tulevat esiintyjät)

      Miinuksena se että esiintyjät eivät tarjoa seksiä. Mutta eiväthän kaikki sitä tietysti haluakkaan.

    • HeikkiPekka1

      Ei valittamista

    • OutoaTodellaOutoa

      Kuka vittu menee katsomaan kun akka ottaa vaatteita pois päältä samalla kun ketkuttelee paskan musiikin tahtiin?

      Ymmärrän, jos riisuminen on esileikki suihinotolle tai panolle, mutta että se on siinä?

      Ei helvetti, kyllä on tyhmiä ihmisiä...

      • Anonyymi

        HUUTISTA :DD


    • GentlemanKuopio

      Miten jotkut ihmiset on niin ahdasmielisiä..

    • halavemmalla

      halavemmaks tulloo katella netistä videoita jos kerran käsityöttii pittää ite tehä.

    • Vki7dkdm

      Hei ahdasmieliset, pysykää te vain mm. asenäyttelyissä, niin pysyy teidän kiukkunne ja mielenne tasapainossa.

      • ewqrerwer

        Et tajuu? Alastomuus on hirveän inhottavaa ja rangaistavaa. Lue raamattua!


      • Vki7dkdm

        Joo, Raamattu onkin inhottava ja alastomuutta tukeva. Miksi pistät satujumalan tarut tähän yhteyteen ja vielä pienelle R:llä? Oletko sinä se omaa pallihikeään nuuskiva tori-jeesustelija?

        Etovaa että aikuinen mies jahtaa ihmisiä saturaamattu kainalossa! Pysy homoluolassasi jos ei juttu kiinnosta.

        Älä lahjoita aivojasi tietelle, ne ei tee mitään sun rusinalla :D


      • ewqrerwer

        Mitä sinä sanoít?? Tuo on pöyristyttävää. Etkö tajua, ettei tuollaista kieltä voi oikeasti käyttää.
        Minä olen opiskellut oikeaa käyttäytymistä ja tiedän että sinä et ole tervetullut älykkäiden joukkoon. Olen pahoillani sinun puolesta.


      • ewqrerwer

        Hahah. Kunhan kaverin kanssa väitettiin, saako savolaisia suuttumaan näinkin läpinäkyvillä ärsytys viesteillä.
        Sori, jos pahoitit mielesi.


    • Kohtasyrjäytynyt

      Tuonne pitää päästä käymään. Tulee käyttöä minun itt:lle.. siis ikävän torjunta tykille :)

    • Keskiviikkopnp

      Juu on , mutta Rauhalahti palljon
      on parempi :-)

      • Anonyymi

        Rauhalahti pettää aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhalahti pettää aina.

        Ka vieläkös se Kuummiin tyttölöehin paekka on pystyssä?:D:D


    • Anonyymi

      7.7.2021 ihana paikka on kyllä kannataa käydä itse kävin just tänää ja ostin sieltä itselle ihanaaaa!!!!

    • Anonyymi

      Surkea paikka. En tykännyt

      • Anonyymi

        kannattaa ennemmin käydä kuninkaankadun thai paikassa siellä nuori kaunis tyttö.


    • Anonyymi

      Surkea paikka. Tytöt olivat sekasin ja nauroivat asiakkaille.

    • Anonyymi

      Otin tunnin bodyn ja tyttö valitti hierotessa että kuinka ei jaksa tuntia hieroa. Ammattitaidotonta käytöstä.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe