Kareta, kokemuksia kyseisestä puh. myyntifirmasta?

opiskelijatöihin

Oon opiskelija, eikä ole mistään töitä tärpännyt, enkä ole saanut kutsua edes haastatteluun! Oon laittanut (kesä)työhakemuksia oman alan yrityksiin sekä paikkoihin, joihin ei koulutusta välttämättä tarvitse niin paikan päällä kuin netissä, mutta enpä kelpaa minnekään!

Mua kiinnostaisi tuo Kareta-niminen puhelinmyyntifirma. Tuttu, joka oli kyseisessä firmassa 1,5 vuotta sitten, kehui sitä rehelliseksi paikaksi, jossa palkka piti paikkansa provikat, jota on mun vaikea uskoa.

Kertokaa myös muistakin rehellisistä ja hyvistä paikoista :)

17

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsi_varmaan

      Kuuluiskohan tämä aloitus tuonne Työpaikat- alle. Vitsiltä nämä aloitukset tuntuvat

      • tsemppiätyönhakuun

        No kuopion karetastahan tuo aloittaja haluu tietoo et kyll tää mielestäni sopii tännekin. Eihän tuo aloittaja oo mitään työnhakuilmoitusta tehnyt vaan on kiinnostunut minkälainen on kuipion kareta.


    • rewqoott

      Arvaa nuo kysymätäkin!

      • eitarttesoitella

        puhelin myynti on häiriköintiä.


      • Ålhyl

        Kuopioo,kui kauvaks Kauvatsa-Kokemäki ???Kaikki kotoo ei mustikkaa.


    • kokemustaon

      Itse olin vuonna 2013 kesätöissä kyseisessä firmassa ja tykkäsin, vaikkei se mikään unelmaduuni ole :D 800 euroa maksettiin tililleni, oli siis ihan luotettava puhelinmyyntifirmaksi toisin kuin Buusteri (ent. MediaPex). Tarkoitan juuri Kuopion Karetaa.

    • Sitä_minä_vaan_taas

      Yrityksiltä on tosi lyhytnäköistä se, että opiskelijoita ei työllistetä kesällä edes vähäksi aikaa. Aika on muuttunut niin mahdottomasti menneistä ajoista huonompaan suuntaan. Sain olla kaikki lomat ja vapaat työssä ja aivan hyväpalkkaisessa työssä jo ammattikouluaikoina. Sain rahaa asumiseen ja opiskeluuun ihan hyvin. Surettaa nykynuorten asema. Jos jotakin työtä onkin tarjolla, ainakin osa näistä on aivan huijausta.
      Nuorille oikeita töitä! Asiallisen työn tekemisen kautta oppii ammattiin ja muutenkin työpaikan tavoille.

      • oletarkka

        Ainakin noihin puhelinmyyntifirmoihin pääsee helpoiten, ja kannattaa ehdottomasti lukea se sopimus tarkasti! Suuri osa telemarkkinointialan yrityksistä on huijarifirmoja, helposti osaavat kusettaa nuoria. Itse olin joskus opiskeluaikoina töissä MediaPexillä, jota ei enää ole, ja kyseisessä paikassa mulle luvattiin 12 euron tuntipalkkaa. Mitään 12 euron tuntipalkkaa ei ollut, eikä sitä palkkaa edes maksettukaan! Törkeää, että Suomessa suojellaan tälläisia huijareita.

        Töitä kannattaa ennemmin kysyä pikaruokaketjuista, näissä paikoissa nimittäin oppii hygienia- ja asiakaspalvelutaitoja. Itselläni on kokemusta Subwaysta, mieluummin sitä kuin puhelinmyyntiä. Toinen vaihtoehto on myös siivousfirma.


    • KarateMan

      Nuorempana kyllä harrastin karatea, mutta nykyään ei enää aika riitä siihen.
      Karate on kuitenkin mielestäni hyvä harrastus.

    • ENSUOSITTELE

      Hain viimekesänä töihin sinne oli haastatteluissa jne... jannu sano että soittaa/laittaa viestii mut eipä tullukkaa mittää vastausta. En kyllä loppujen lopuksi oisi halunnut sinne huijjari firmaan!

      • Pyllykkä

        karetalla olin työssä 9kk ja uusille tulokaille oli silloin luvassa Turkin matka,mutta se oli ihan kusetusta koko homma.Matkalle pääsijöistä kaikki oli vanhoja työntekijöitä itsekään en päässyt uutena tulijana matkalle.Asian tietoon tullessa teki mieli alkuun puistella hiukan asiasta tietäviä.Ja niinkuin arvaatte selityksiähän ns,kusetukseen kyllä löytyi,silloin loppu luotto kyseistä puljua kohtaan.

        Jos menette sinne töihin ja siellä luvataan jotain uusille tulokkaille ,niin tarkistakaa ettei lupauksen takana ole mitään jujuja / kusettamista.


    • karetalta

      Olen ollut muuallakin myymässä ja karetalla reiluin meininki. Täällä saat päivän lopussa tietoon tuloksesi. Todella usein paikan henkin riippu johtoportaasta ja Kuopiossa on todella hyvä ilmapiiri. Suosittelen kokeilemaan täällä. :) rohkeasti soittoa heille.

    • RuosteReikä

      En tiedä, mutta joka helvetin päivä soittaavat tuosta firmasta. Onneksi finderi tunnistaa kyseisen firman, niin voi pistää puhelimen pöntön viereen ja päästellä ripulipieruja!

    • lllååhouho

      Kuuden tunnin työstä palkka 824 €. Aineistot sellaisia että ei mitään mahdollisuutta saada myyntiä. Provikoille ei pääse. Kelan kassalta saa enemmän käteen. Työolosuhteet muutenkin huonot.

      • hkfhnk

        opettelisit myymään ennen ku tuut huutelee..
        nimim. 3h/pvä 5pvä/vko 1240e/kk


    • ainakinnämä

      Vinkkejä: mansikanpoiminta (selvitä netistä missä niitä on), mäkkärit, heset, torikahviot. Onnea matkaan :)

    • bpibpi

      aineistothan vaihtelee paikkakunnittain, joten täällä ainakin huonot aineistot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe