Mies lyö ja mököttää

Ei_enään_nyrkistä

Ensimmäistä kertaa elämässä tuli tällainen vastaan.
Mies lyö suuttuessaan eikä pyydä anteeksi vaan jatkaa vihoittelua mököttämisellä!
Kaikki on tietysti minun syytä! On monta päivää kotonta pois eikä tietenkään vastaa edes puhelimeen.
Nyt riitti omalta kohdaltani.
Kiinnostaisi, että onkohan samanlaisia miehiä kuinka paljon liikkeellä?

15

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skölkasö

      On ja niitä ei kannata jäädä katselemaan yhtään kauemmin kuin on välttämätön pakko. Tervepäisiäkin miehiä on, miksi helkkarissa kuluttaa elämäänstä sekopäihin..

    • täältäpäin

      Heidååå! Jag talar liten svenska.

    • oppeliini1

      Miksi sinä VALITSET elää tuonlaisten ihmisten kanssa? Miksi?

    • sinkkumies39

      Niin juuri, miksi otat tuollaisen miehen. Minä en löisi ketään mutta ei naiset halua tälläistä miestä.

      • nyrkkeilysäkki

        minä otin sinunlaisesi miehen. Ja sinä löit,potkit ja kuristit.


    • NOviolence

      Itsesuojeluvaiston tulee jo sanella ihmiselle ettei missään nimessä kannata olla väkivaltaisen tai arvaamattoman ihmisen läheisyydessä odottamassa että mitä se mahtaa seuraavaksi saa päähänsä.
      Ellei itsesuojeluvaisto pelaa normaalisti ja aiheuta välitöntä pysyvää poistumisreaktiota mielenvikaisen ihmisen luota, niin on syytä miettiä miksi ei suojele itseään (pahimmassa tapauksessa lapsiaankin).

      • dfsdfaf

        Ei lisättävää.


      • puroistasuurijoki

        On naisia jotka kohtaavat väkivaltaa useissa miessuhteissa, ei vain yhdessä. Toisaalta löytyy paljon naisia jotka eivät kohtaa väkivaltaa miessuhteissaan.

        Tulisi kysyä onko miehen väkivaltainen käyttäytyminen vain miehestä kiinni?

        Naisen ei tule hyväksyä väkivaltaista käyttäytymistä kuten ei miehenkään. Olkoon kysymys sitten henkisestä väkivallasta joka johtaa fyysiseen väkivaltaan tai ...onkohan muita väkivallan alkusyitä mitä henkinen väkivalta?


    • HALOOOO_piippaako_

      Ei W'ttu näitä alaliokan ongelmia.. HERRÄÄÄTYSSSSS

    • Tuomarit

      Vaikee ottaa kattavasti mitään kantaa kun et suostu kertomaan millaisissa tilanteissa hän kertomasi mukaan lyö? vaiko lyökö lainkaan? etet nyt vaan liioittele...saapuessasi kapakka illan jälkeisenä aamuna himaan ja miehes siitä suivantuneena hiukan ääntää korottaa ja miellät sen väkivallaksi...ettet nyt vaan hae hyväksyttävää syytä olla itse suhteen lopettaja hylätyksi tulemisen sijaan..kas asioilla kun kaikilla on ainakin kaks puolta...

      • Kilttis

        Lyöminen ei ole sallittua missään tilanteissa mutta naiset ei sitä tajua.


    • sinkkumies39

      Mies lyö eikä pyydä anteeksi. kuulostaa siltä että sallit lyömisen jos mies pyytää anteeksi. Naiset on oikeesti tyhmiä ja heikkoja erotakseen.

      • miesvm_1967x

        Ja sinä olet sinkkumies39 koska arvotat naisia noin.


    • NarsistiaTurpaan

      Vedä kerran rengasraudalla tai vastaavalla otsaan ilman, että henki lähtee.

    • valvovasilmä

      Siis kyllä aivan samanlaisia löytynee paljonkin. Vaikka tarinat tuntuvat täysin samanlaisilta,on tuskin mahdollista,että kyseessä olisi vain yksi tai muutama samankaltainen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe