Mite suojata itsesä psykiatriselta hyväksikäytöltä

jaskae

Tuossa on kysymys, johon moni varmaan haluu tietää vastauksen.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3355

      Oppimalla pelaamaan sitä peliä. Tiettyjä asioita voi saada jos sen osaa. Avoimilla korteilla pelatessa häviää.

    • Pysyvät_poissa

      Pitää pimahtaa niin kunnolla psykiatrisesta hoidosta/rääkistä että "auttajat" alkaa pelkäämään oman turvallisuutensa puolesta.Sitten jättävät rauhaan.

    • rty5gdrgdr

      Vaatimalla tiettyjä puolueita tai järjestöjä ryhtymään käyttäytymään ihmisiksi sanktioiden uhalla. Kyse on poliittisesti johdetusta ja motivoidusta nykyisin ylikansalliseksi levinneestä toiminnasta, jolla vedätetään sosiaali- ja terveysbudjettia naurettavalla tavalla tai yritetään saada hankalaksi määriteltyjä (lue: sääntöjen ja kohtuuden noudattamista vaativia) ihmisiä tieltä pois.

      Ihailemanne puolueet ja järjestöt ovat avainasemassa.

      • mttnuhri

        Ja mitkä järjestöt lienevät kyseessä? kun ei vooi toteuttaa jollei tiedä...


    • Äänestämällä Perussuomalaisia.

      • 2644624

        Eikä perussuomalaisissa ole useampikin edustaja, jotka ovat valmiita sortamaan heikompia auttamisen nimissä. Tosin samanlaisia alistajia taitavat olla muutkin puolueet täynnä.


      • vaihtoehtoja

        Jos et ole kärsinyt psykoosista, niin ei hätää. Vain psykoottiset joutuvat pakkohoidon piiriin. Et vain hyväksy "hoitoa"etkä mene sinne.Kyllähän apu löytyy muualtakin kuin julkisesta mielenterveyshoidosta. Myös itse alan kirjallisuutta lukemalla voi saada avun. Usein ongelmat ovat ennemminkin sosiaalisia kuin psyykkisiä. Mieti ovatko ihmissuhteet tai taloudelliset tekijät pielessä. Ei niihin auta kuin asiaintilojen muuttaminen-ei masennuslääkkeet.


      • Pysyvät_poissa

        Kyllä mm. itsetuhoiset voi joutua pakkohoitoon.Eikä se "hoidosta" kieltäytyminen ole niin yksinkertaista.Puhelin alkaa soida kun ovat muka huolissaan,tulevat oven taakse pimputtelemaan.Sitten on tietysti vielä pakkohoito keinovalikoimassa.
        Pakkohoidossa voidaan ihminen "hoitaa" sellaiseen kuntoon että hän tosiaankin tarvitsee apua pitkän aikaa.


      • hyl
        vaihtoehtoja kirjoitti:

        Jos et ole kärsinyt psykoosista, niin ei hätää. Vain psykoottiset joutuvat pakkohoidon piiriin. Et vain hyväksy "hoitoa"etkä mene sinne.Kyllähän apu löytyy muualtakin kuin julkisesta mielenterveyshoidosta. Myös itse alan kirjallisuutta lukemalla voi saada avun. Usein ongelmat ovat ennemminkin sosiaalisia kuin psyykkisiä. Mieti ovatko ihmissuhteet tai taloudelliset tekijät pielessä. Ei niihin auta kuin asiaintilojen muuttaminen-ei masennuslääkkeet.

        En luottais psykiatreja arvioimaan kuka on psykoottinen ja kuka ei.


      • hyl kirjoitti:

        En luottais psykiatreja arvioimaan kuka on psykoottinen ja kuka ei.

        Kenetkäs sitten, jos ei asiaa - tieteellisin menetelmin - opiskellut henkilö kelpaa?


      • hytrec
        pepep kirjoitti:

        Kenetkäs sitten, jos ei asiaa - tieteellisin menetelmin - opiskellut henkilö kelpaa?

        Eivät ole opiskelleet tieteellisin menetelmin. Sehän siinä onkin niin hullua.


      • hytrec kirjoitti:

        Eivät ole opiskelleet tieteellisin menetelmin. Sehän siinä onkin niin hullua.

        Sinähän sen tiedät.


      • gegeg
        pepep kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät.

        Ei tieteellistä psykiatriaa ole ja tule koskaan olemaankaa. Se on looginen mahdottomuus.


      • gegeg kirjoitti:

        Ei tieteellistä psykiatriaa ole ja tule koskaan olemaankaa. Se on looginen mahdottomuus.

        No nythän meni filosofiaksi. Miten se mielestäsi on loogisesti mahdotonta?


      • fhjt
        pepep kirjoitti:

        No nythän meni filosofiaksi. Miten se mielestäsi on loogisesti mahdotonta?

        Ei mieltä voi nähdä, ja neurologit tutkivat jo aivoja. Psykiatria koettaa olla joku ihmeellinen kaikkien alojen sekamelska, ja siten ei itseasiassa edisty mihinkään.


      • fhjt kirjoitti:

        Ei mieltä voi nähdä, ja neurologit tutkivat jo aivoja. Psykiatria koettaa olla joku ihmeellinen kaikkien alojen sekamelska, ja siten ei itseasiassa edisty mihinkään.

        Mutta sen voi tuntea: esimerkiksi, jos haistatan sinulle paskan, niin tunnet vitutusta. Se osoittaa, että mieli on olemassa.


      • Pokke
        Pysyvät_poissa kirjoitti:

        Kyllä mm. itsetuhoiset voi joutua pakkohoitoon.Eikä se "hoidosta" kieltäytyminen ole niin yksinkertaista.Puhelin alkaa soida kun ovat muka huolissaan,tulevat oven taakse pimputtelemaan.Sitten on tietysti vielä pakkohoito keinovalikoimassa.
        Pakkohoidossa voidaan ihminen "hoitaa" sellaiseen kuntoon että hän tosiaankin tarvitsee apua pitkän aikaa.

        Itsetuhoisuuden takia ei jodu pakkohoitoon. Itselläni krooninen itsetuhoisuus ja olen suoraan sanonut pian lähteväni. edelleenkään en ole pakkohoidossa ja vaikka joutuisinkin niin väkisin saisivat viedä. Osastolla ei hoideta ketään


      • kassuliini

        Olet siis sanonut lähteväsi pian? Mutta oletko varsinaisesti yrittänyt mitään, oletko ottanut yliannosta, viiltänyt reippaasti ranteita, yrittänyt hirttäytyä? Pelkkä uhkailu ei vie pakkohoitoon. Mutta varsinainen itsetuhoinen teko vie varmasti osastolle. Se on jo laissa, jos on vaaraksi itselle tai muille, on toimitettava tahdonvastaiseen hoitoon. Minä tiedän, olen kokenut sen.


      • 2644624
        vaihtoehtoja kirjoitti:

        Jos et ole kärsinyt psykoosista, niin ei hätää. Vain psykoottiset joutuvat pakkohoidon piiriin. Et vain hyväksy "hoitoa"etkä mene sinne.Kyllähän apu löytyy muualtakin kuin julkisesta mielenterveyshoidosta. Myös itse alan kirjallisuutta lukemalla voi saada avun. Usein ongelmat ovat ennemminkin sosiaalisia kuin psyykkisiä. Mieti ovatko ihmissuhteet tai taloudelliset tekijät pielessä. Ei niihin auta kuin asiaintilojen muuttaminen-ei masennuslääkkeet.

        Määrittele psykoosi...


      • 2644624
        pepep kirjoitti:

        Mutta sen voi tuntea: esimerkiksi, jos haistatan sinulle paskan, niin tunnet vitutusta. Se osoittaa, että mieli on olemassa.

        Ei se kyllä sellaista todista. Todistaa kylläkin, että ainakin hajuja aistivat elimet toimvat ja tieto välittyy aivoihin sekä synnyttää tunne- ja/tai ajatusreaktion.


      • Pokke
        kassuliini kirjoitti:

        Olet siis sanonut lähteväsi pian? Mutta oletko varsinaisesti yrittänyt mitään, oletko ottanut yliannosta, viiltänyt reippaasti ranteita, yrittänyt hirttäytyä? Pelkkä uhkailu ei vie pakkohoitoon. Mutta varsinainen itsetuhoinen teko vie varmasti osastolle. Se on jo laissa, jos on vaaraksi itselle tai muille, on toimitettava tahdonvastaiseen hoitoon. Minä tiedän, olen kokenut sen.

        Olen ottanut 2 krt yli-annostuksen ja toisella kertaa olin päästä pois. Olin tajuttomana 3vrk. harmi että heräsin. en viiltele enkä ole aikonut hirttäytyä. Olen sanonut hyvin suoraan käveleväni junan alle joka tapahtuu hyvin pian.


      • 2644624 kirjoitti:

        Ei se kyllä sellaista todista. Todistaa kylläkin, että ainakin hajuja aistivat elimet toimvat ja tieto välittyy aivoihin sekä synnyttää tunne- ja/tai ajatusreaktion.

        Ja sinä kuvittelet olevasi robotti, jonka toiminta on selitettävissä pelkällä fysiikalla. Fysiikan ja lääketieteen välissä on paljon tutkimatonta. Näkökulmat ovat kyseisillä tieteenaloilla erilaiset - miksi edes tätä selitän?


      • Pokke kirjoitti:

        Olen ottanut 2 krt yli-annostuksen ja toisella kertaa olin päästä pois. Olin tajuttomana 3vrk. harmi että heräsin. en viiltele enkä ole aikonut hirttäytyä. Olen sanonut hyvin suoraan käveleväni junan alle joka tapahtuu hyvin pian.

        Paskalta puheesi vaikuttaa, sillä minutkin on otettu hoitoon, kun kerroin ajatuksistani.


      • Pokke

        Kaikille ei löydy edes pakkohoito paikkaa ja miksi puhuisin paskaa...Jotkut osaavat kumminkin puhua tilanteesta kuin tilanteesta itsensä ulos. Älä usko jos et halua mutta joka paikkakunnalla hyvinkin erilainen käytäntö. Ja asianhan voi ajatella niinkin että odottavat minun lähtevän...olisi yksi kusipää vähemmän


      • Pysyvät_poissa

        Voi hyvin olla mahdollista että mt-väki haluaakin että teet itsemurhan.Älä tee sitä,voittavat jälleen kerran.Jos olet päässyt lääkkeistä eroon niin mihin sinä niitä pilleridiilereitä edes tarvitset,ei sieltä muuta apua saa.
        Jos tuntuu että tarvitset keskustelu tai muuta apua niin esim. kirkolla on työntekijöitä sitä varten,ei tarvitse olla uskovainen.


      • Pokke

        Apua olisin tarvinnut jo kauan aikaa sitten mutta käynnit mtt.ssä ovat olleet yhtä tyhjän kanssa. Polkivat minua vaan enemmän lyttyyn ja en osannut olla niiden mieliksi. Sairaanhoitajan mielestä pukeutumisellani viestitän väärin. Otin oikeudet omiin käsiini ja lopetin lääkkeet ja hoidon. Tai ei se hoitoa ollut vaan minun lyttäämistä. Lääkäri vei viimeisenkin ihmisarvon toteamalla ettei minusta ole mihinkään ja en höydy mistään niin miksi sitten haluaisin keskustella heidän kanssa...Surullisinta on että lapset jää ilman äitiä ja lapsenlapsi ilman mummia. Elää en enää jaksa, viimeiset 5 vuotta olleet liian raskaita


    • nautineläkettä

      kyllä niistä paskiaisista eroon on päässyt.
      lopetin kaikki hoidot. diagnoosini oli yhteiskunnan tekaisemaa, ei pitänyt edes paikkaansa.
      nyt ahneet paskapäätohtorit nuolevat näppejään. tein valituksetkin ihmisoikeustuomiistuimeen.

      jos vielä nenilleni hyppivät, puolustaudun.
      vasikat soittelee ihmisiä pöpilään. syy voi olla mitätönkin mutta kusipäät "huolestuvat" eli hoidon nimissä vankilaan!

      kuusankosken psykiatrinen sai pitkän nenän minulta, häh hää!

    • turpaanvaan

      mihinkään vitun seurantaan nämä eivät oikeasti pysty jos joku niin väittää.

      eivät tiedä minusta enää mitään! olen vapaa.
      minua ei kiinnosta mitä jossain virallisissa papereissa minusta lukee.
      minä päätän nimittäin itsestäni ja vapaudestani.

      suomen paskalakit, sinivuokot ovat myös kyrpää porukkaa.
      niitä kannattaa vältellä, vitun tinanappipersereiät.

      tämmöinen tämä valtio on.... hypitään toisten reviirille ja viedään vankilaan syyttömiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe