Pinnallisuuksista

EpäeräJorma

Olen tässä miettinyt ja ihmetellyt, että miten kaikilla muilla tuntuu menevän paremmin näissä nettideittihommeleissa, naiset vastailee s24 treffeissä ja matcheja tulee tinderissä yms. yms. ja itsellä ei juuri lainkaan. Ulkonäköäkin mietin, ettei mun pitäis niin kauheesti näistä muista poiketa ja näytän yhtä lailla tavikselta äijältä. MUTTA, mulla on silmälasit ja näillä muilla ei. Olisiko tosiaan näin, että naiset hylkii silmälasipäisiä miehiä, koska "nörtti hyi yäk"? Onhan se tietysti aina parempi ilman laseja ulkonäöllisesti ja kertoo myös täydellisistä geeneistä yms. diibadaabaa vaikka äijä olis ihan sokea.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies39

      Et vain ole komea joten ei naiset vastaile kuten ei minullekkaan.

    • sinäKasvaa

      ..vasta nyt huomasin. mun ihastuksella on silmälasit

    • Edwardo_ja_fränttilasit

      Ehkä olet kuvissa totinen tai muuten vain luotaantyöntävä? Silmälasit tuskin on ongelma, kun hipsterit oikein hankkii imagolaseja antaakseen todellisuutta älykkäämpää ja terävämpää mielikuvaa. Toki tekstien sisällön tuotantoon pitää panostaa, jos et ole veistoksellisuudella pöksyjä kostuttava adonis.

      Hymyä!

      • EpäeräJorma

        Onko ne mun lasit sitten niin helvetin tylsät ja out of fassion, ettei naisia sytytä, ne on kehyksettömät kun en tykkää siitä että naamalla on kasa nenää alas painavaa rautalankaa ja optikkoliikkeessäkin äskettäin käydessäni näöntarkastuksessa, kuulosti ihan vittuilulta kun se kysyi että oonko aina pitänyt tällasia "hengettömiä" laseja. Ihan uus sana mulle kehyksettömistä ja kuulostaa ihan tylsältä, ankeelta.


      • yhdistää

        Muista hymyillä valokuvassa herttaisesti, sillai silmiin katsoen.
        Uutisena sulle että monilla naisillakin on silmälasit.


    • tuunarismies

      Mullakin on silmälasit enkä kelpaa naisille. Monet sanoo että lasit tekee musta viisaan näköisen mutta silti olen tyhmä enkä osaa mitään enkä edelleen kelpaa naisille. Ihan perus duunari pienellä liksalla jolla kyllä tulen mainiosti toimeen ja elän jopa joidenkin mukaan herroiksi kun osaan säästämisen jalon taidon ja ostan aina kaiken uutena enkä katsele kaupoissa hintalappuja. Moni sanoo että uuden auton ostaminen on huono hankinta kun arvo laskee kuin lehmän häntä. Entä sitten jos siitä tulee mulle hyvä mieli. Ostin viisi vuotta sitten uuden auton ja edelleen sillä on hyvä jälleenmyyntiarvo ja vaihdan ensiviikolla uuteen tai laitan tehtaalta tilaukseen. Kai se syksyksi saapuu. Kun naista ei saa niin eipä kukaan kiellä minua itseäni hemmottelemasta kivoilla asioilla.

    • pienetmurheet

      Jos se on vain silmälaseista kiinni, niin sullehan aukeaa pillutaivas kun annat optikon ohjeistaa lasien valinnassa profiilikuvaa varten.

    • lasitlalala

      hei lapset ...minulakin on korvat hihi

    • Pohjallinen

      Naisten profiileissa hauskoja on nämä jotka julistavat, etteivät pidä pinnalisista ihmisistä. Mutta asettavat kuitenkin pituus ja vartalon mallivaatimuksen sinne profiiliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1746
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1272
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1233
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1136
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1127
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      590
      1094
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      934
    Aihe