En osaa ratsastaa

entaju

Mä en ole koskaan uskaltanu olla päällä ...
siis mun poika-yde pyys sitä joskus mut sanoin etten oikeen osaa.. enkä uskalla koittaa.... en tiä oisko jo aika yrittää xDDD
sisi en tajuu miten siinä pitäis pomppii???? siis wtf
missä pidätte tei jalkoja sillon? entä käsii? pitäskö vaan istuu "sen" päälle ja antaa jäbän hoitaa homma??

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helenakuula69

      siis mää oon pohtinu kans samaa... kysyin yheltä kamult kun se kuulemma harrastaa ratsastusta tosta jalkajutusta ja se rupes selittää jostai jalustimista et niiden avul on helpompi pysyy kyydis????? mistä semmosii saa mihin ne kiinnitetää?????

      • kovakankinen

        Minä tuuppaan ratsastajia aina paljaalla.


      • novoisu

        Muahhahaaa! Mistä niitä saa! Mihin ne kiinnitetään XDD tuosta sain päivän naurut. Siis jalustimet on kiinni satulassa. Ne roikkuu siinä "remmeistä" ja sinne jalustimiin pistetään jalat. Ei niitä mihinkään kengänpohjiin pistetä :D


    • heppagöörli

      Eli jalustimet on (tyhmästi sanottuna) sellatteet metalliset kolmiot, joihin jalat pistetään. Kun sulla on jalustimet, niihin voi ottaa tukea ja ne pitää sut siellä selässä paremmin. Käsiin otetaan suitsetm eli ohjat. (Oikeaoppisesti suitsia pidetään kireällä, mutta ei nyt liian kireellä. Ohjia pidetään ottamalla niistä eka ihan vaan kiinni ja sit pikkurilli pistetään ohjien alle ja ylimääräinen "naru" kipsautetaan yläkautta sen harjaa kohti.)
      Ei siellä selässä voi mihinkään horrokseen vaipua, vaan istu selkä suorana (ravissa\ laukassa noustaan vähän taaksepäin) ja ryhdissä, niin et ainakaan tipua. Eihän se niin mutkikasta ole :D

      • prkl.....r

        *nojataan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe