Kata - osa 1.

Coprojevski

Kata - osa 1. Miten paskatyttö oppii elämään mielihalunsa kanssa.

Muutama vuosi takaperin Janet ja hänen perheensä muuttivat, uusi luokka oli tehty, johon osa oppilaista taasen tuli pienestä kylästä jonka koulu lakkautettiin. Niiden joukossa oli seksikäskin tyttönen, Katariina, mutta kaikki, hän mukaanlukien, kutsuivat häntä Kataksi. Itse olin tuolloin 16 tai 17 vuotias, sen jälkeen kun kakkaleikkisuhteemme Katan kanssa loppui, eikä minulla ollut ketään muuta jonka kanssa harrastaa samoja asioita. Toki yritin löytää jotakuta, sormettellen jokaisen tytön peppureikää oikein urakalla kenen kanssa olin. Mutta jokaikinen kerta, tyttöä kuvotti edes ajatus leikkiä paskalla. Joten Katan jälkeen, minulla ei ole ollut mahdollisuutta toteuttaa itseäni niiden parissa.

Kata oli todella seksikäs tyttö. Hieman pienempi kuin minä ja tosi hoikka. Luulen ettei hän itsekään enää tiennyt oikeaa hiusväriään sen vaihtuessa muutaman viikon välein, mutta se ei vähentänyt yhtään hänen vetovoimaansa. Hän rakasti pitää yllään tiukasti istuvia farkkuja tai leggingsejä jalassaan ja juuri muutama päivä takaperin olin aivan varma että halusin nussia häntä; välitunnilla, hän joskus istui minua vastapäätä jalat levällään juuri laittaen fantasioiden tulvia mieleeni. Toisella välitunnilla, hän istui pulpetissaan kirjoittaen jotakin. Kurkottaessani hänen taakseen lukemaan paperia, sain toden teolla ponnistella etten puristaisi hänen pyöreää takamustaan. Meillä oli tapana kirjoitella toisillemme pieniä lappusia, pieniä paperin paloja, ja koitin kertoa hänelle tunteistani, mutten maininnut heti ensimmäisenä paskaleikkejä. Joskus hänen vastauksensa olivat todella kiihottavia, joskus taas kysymyksiä väisteleviä, mutta peli oli alkanut.

Muutaman viikon kuluttua, tuli välitunnilta ja menin luokkaan tietämättä oppitunnin olleen peruttu. Kata seisoi pulpettinsa takana, aivan kuten ennenkin, peppu pystyssä jotain kirjoittaen. Luokassa ei ollut ketään muuta. Hiivin hänen taakseen, aivan kuin tilaisuuteni olisi tullut, ja puristin hänen muodokasta peppuaan, jonka seuraksena hänen hyppäsi ilmaan säikähtäen.

"Hei! Oletko hullu?! Miksi oikein kourit persettäni?"

"Rauhoitu nyt - tiedäthän itsekin miten kuuma mimmi oikein olet, tiedät mitä haluan etkä ole mitenkään koittanut ilmaista että 'ei'. Nyt on aika huomatta etten minä leiki turhaan, haluan haistaa kiiman joka sinusta huokuu."

Olin toivonnut pikku panoa tai edes treffejä, mutta hän vääntäytyi käsieni ulottuviltani ja meni kauemmas.

"Mikä saa sinut uskomaan että edes harkitsisin nussia kanssasi??"

"Viestisi joita kirjoitit olivat välillä aika kiimaisia", murahdin takaisin. "Sait minut aivan hulluksi kiimasta ja sen takia sain päähäni että voisin iskeä näppini sinuun."

Hänen naamansi valahti punaiseksi, selvästi miettiessään mitä sanoa.

"Öö, Mikke.. lappuset oli vain leikkiä... et voi ottaa niitä niin vakavasti..", hän sanoi kiivaasti,

"Hei!", oli minun vuoroni älähtää. "Et voi saattaa miestä kiiman valtaan ja sitten sanoa että häivy"

Hän mietti ja tuli johtopäätökseen.

"Selvä, mutta ei nyt, muu luokka voi tulla hetkenä minä hyvänsä. Sitä paitsi - jos haluat panna minua, sinun täytyy todistaa että todella haluat minut. Teen pienen testin, joka näyttää mitä todella aiot ja sittenhän nähdään."

Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä kuulemani, ja hän oli oikeassa ainakin yhdessä asiassa: muut voivat tulla luokkaan koska tahansa. Sitä paitsi, en voinut edetä pidemmällekään, hän kiiruhti hakeamaan tavaransa pulpetistaan ja juoksi ulos luokasta hetkeksi.

Muutama päivä myöhemmin hänen testinsä oli tuli. Minun pulpettini oli takarivissä, kirjoja ja karttoja täynnä olevien kaappien edessä. Seuraavalla tunnilla olisi maantietoa, ja Katalla oli tehtävänä vetää esille tarvittavat kartat takaani. Hän alkoi vetää karttaa alas sen paljastuessa näkyviin, mutta ennen sitä hän hymyili minulle hieman iskien silmäänsä. Siitä tiesin että seuraavaksi taitaa tulla juuri se testi. Hänen seuraavaksi etsiessään kaapista kirjoja, hänen perseensä komeillen muotojaan. Hänellä oli jalassa seksikkäät leggingsit ja oletin ettei hänellä ollut lainkaan pikkuhousuja. Käytin tilaisuuteni ja hyväilin tuota seksikästi, pyöreää persettä vaivihkaa kenenkään huomaamatta.

Tällä kertaa hän ei säikähtänyt eikä perääntynyt. Sen sijaan hän puristi persettään kättäni vasten ja alkoi keinahdella. Hän liikautteli peppuaan juuri siten, että sormeni luiskahtaisi hänen persereikäänsä kohti, ja aivan hiljaa, annoin sen mennä syvemmälle, uskaltamatta toivoa mitä tapahtuisi seuraavaksi, tuntien elimeni jäykistyen kivikovaksi.

3

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coprojevski

      Mutta en ollut pettynyt. Tuntiessani hänen tiukan aukkonsa sormeni ympärillä, se aukeni hitaasti päästäen ulos ruskean, pehmän paskapökäleen kärjen. Välittömästi alan hieroa sitä pyörivin liikkein. Selvästikään hän ei ollut odottanut minun tekevän niin, sillä kun sormeni oli tehnyt pari-kolme pyöreää liikettä hänen aukkonsa ympärillä, levittäen tuon kaunokaisen ihanan pehmeää paskaa, hän veti perseensä kauemmaksi, loittoni läheltäni, otti kirjat ja käveli pulpetilleen.
      Muutaman minuutin jälkeen hän tuli takaisin pulpetilleni, vieläkään sanaa sanomatta, sen sijaan ottaen maantiedon kirjani, avaten sen, ja istuen sen yläpuolelle. Nyt hän istuutui perse minuun päin, istuen tuolilla kirjani päällä, jutellen ystävilleen aivan kuten mitään ei olisi tapahtunut. Katselin häntä takaapäin, tarkastellen vihjettä siitä, jatkaisiko hän kiusoitteluaan, sitä löytämättä. Pian kun välitunti oli ohi ja tunti taas alkanut, pari minuuttia siitä pulpetilleni ilmesti repäisty paperilappu, hänen heittämänään.


      Siinä luki 'Etkö halua haistella kirjaasi?' Vilkaisin häneen ja huomasin hänen katselevan minua varovaisesti. Kohautin olkapäitäni ja avasin kirjani etsiäkseni edes pienen vilauksen, jonkinlaisen ruskean tahran edes, mutten nähnyt mitään. Hitaasti laskin pääni kirjaa vasten, muka lukien sitä aivan liian läheltä, ja haistoin. Siinä oli aivan pieni ripaus hänen paskaansa - todella, todella pieni. Otin sivun itselleni.

      Sormeni haisee paremmalta!

      Ei kestänyt kauaakaan kun hän vastasi

      Kykenetkö tähän? Sillä jos mielit panna minua, sinun ei pitäisi inhota mitään minusta tulevaa.

      Minä nostin pääni

      Onko tuo kaikki mitä löytyy? Tällainen pikku pikku paska? Odottaisin kyllä että sitä olisi isompiakin määriä.

      Katselin kun hän luki viesti - hän hämmästyi silmin nähden.

      Oletko tosissasi?? Miten muka pystyn kävelemään lapiollinen paskaa housuissani? Ja vaikka antaisin sinun jatkaa leikkiäsi ja paskoisin ison lastin, pikku pervo, minullahan olisi nyt kaikkien nähtävät tahrat tuolillani."

      Senkö takia lopetit? Tunsin kerran tytön joka teki näin. Ehkä sinä vaan et uskalla vastata ikiomaan haasteeseesi edes itse?

      Jällen kerran, henkeään pidätellen hänellä oli selvästi vaikeaa saada selvää mitä lapussa luki. Hänellä kesti minuuttikaupalla vastata viestiini.

      Haluatko tavata minut juuri täällä ruokatunnilla?

      Virnistin, huomatessani saavani hänet vakuutetuksi.

      Oli onni ettei ruokatuntiin ollut pitkä aika. Ensiksi kävelin hieman kunnes kaikki olivat lähteneet, sitten palasin luokkaan. Kata oli jo siellä.

      "Haluat siis lisää?", kysyin.

      "Hei, pikku pervo, en uskonut että todella palaisint. Mutta siinä sinä olet - läpäisit pienen kokeeni. Joten..."

      "So you're up for more?", I asked.

      Tämän sanottuan, hän hyppäsi nelinkontin pulpetilleen selin minuun. Hän laski leggingsinsä alas polviin. En hukannut sekuntiakaan kun käteni olivat jo koskettamassa hänen persettään.

      "Ei niin äkkiä. Ekana, haistele mun persereikää että näen että olet tosissasi", hän sanoi, kääntäen päätään minua kohti nähdäkseen teinkö työtä käskettyä.

      Totta kai olin. Levitin hänen ihanan perseensä pyöreitä poskia tosistaan kaummas, etsien hänen paskaisen persereikänsä, mutten löytänyt kuin pienen ruskean tahran aivan keskellä sulkijalihasta. Laitoin nenäni sitä vasten ja haistoin - ja haistoin nenässäni paskan hajun, pehmeän pikku paskan, ei epämiellyttävän, vaan kiimaisen hajun, ja minun oli aivan pakko laskea kivikova elimeni ulos housuista etteivät ne repeä. Sitten katsoin hänen kasvojaan hymyillen onnekkaasti.

      "Tuoksuu mahtavalle, mutta sitä on liian vähän. Onko mitään mahkuja saada lisää?", minä kysyin makea hymy kasvoillani vieden sormen jo valmiiksi ryppyrei'älle. Mutta ennen kuin edes olisin ehtinyt sormettamaan hänen persereikäänsä, tai edes pilluaan, hän perääntyi. Aivan selvästi, hän on epävarma.

      "Tuota, luulenpa että minun täytyy kertoa totuus.. minä vain halusin että jätät minut rauhaan. En olisi voinut arvata että pidät paskaleikeistä..! Kunhan koitin pelotella..! Mitähän seuraavaksi?"
      Annoin käteni valua alas katsoessani häntä.
      "Mitä tuo kaikki taas nyt meinaa? Tykkäätkö paskaleikeistä vai et?, vaadin vastausta.
      "Totta puhuakseni, olen fantasioinut niistä jonkin verran, mutta en ole ikinä uskaltanut tehdä niistä totta... ja en voi edes kuvitella ketään poikaa joka voisi antaa minun kokeilla tällaista, minä aina ajattelin että aivan jokaista inhottaisi koko ajatus ja leimaisivat minut joksikin pervotytöksi, juosten karkuun ja kääntäen minulle selkänsä juoruen kuinka pervo olinkaan", hän tunnusti.

      "Näyttää että olet löytänyt herra oikean juuri nyt."

      "Hei Mikke, en ikinä kuvitellut että sinä olisit herra oikea.. emme voi tehdä tätä nyt.. miksemme voisi unohtaa koko asiaa?"

      Voin tuntea hänen suuttuvan hieman. On aika ottaa tilanne ja hänet hallintaan, ajattelin.

    • Coprojevski

      "Kuuntelehan. Kuten sanoin aikaisemmin, et voi tehdä poikaa kiimaiseksi, erityisesti käyttämällä salaisia fantasioita, sitten paeta ja sanoa että se oli vitsi. Se ei toimi niin! Nyt teemme pikku fantasiastasi totta, tai muuten..!"

      "Mitä muuten?", hän huusi takaisin.

      "Tietävätkö muutkin ystäväsi pienen fantasiasi? Ehkä minun täytyy kertoa heillekin?."

      Katan naama valahti paperinvalkeaksi.

      "Ei, et voi..! Minä en..! Selvä, minä suostun.. mutten tiedä miten. En ole ikinä tehnyt mitään tällaista. Tarkoitan, pannut olen kyllä, totta kai, mutten ikinä mitään paskajuttuja."

      Ääneni pehmeni.

      "Älä ole huolissasi. Kuten kirjoitin, joskus tunsin yhden tytön, kenen kanssa teimme tällaisia juttuja enemmän kuin kerran. Joten, ensiksi sinun kannattaisi kumartua ja pyllistää oikein kunnolla."

      Hän teki työtä käskettyä, ja sain tilaisuuden kurkistaa hänen leggingseihinsä. Siellä oli vieläkin aivan pienen pieni, kostea kokkare jotakin ruskeaa juuri siinä missä sormeni oli ollut, mutta liian vähän tullakseen kankaan toiselle puolelle. No, hän ei halunnut pilata housujaan, se minunkin piti hyväksyä, mutta voisimme silti pitää hauskaa vaikkei hänen housunsa tahriintuvaisitkaan joka puolelta. Nappasin kiinni hänen persposkistaan levittäen niitä erillen.
      "Näetkö. Tämä käsi on matkalla jalkoväliisi, hyvälläkseen vakoasi.", sormeni vaelsivat hänen ympärilleen löytääkseen sen mistä oli puhe, ja löysin paljaaksi ajellun pienen pimperon, se oli täysin karvaton, sileä ja pehmeä. Huomasin osin ilolla, ja toisaalta, myös sormillani, että nyt voin pitää huolta hänen pienestä ruskeasta reiästään. "Se menee näin -", käteni liikkuivat kohti persereikää, ja hän alkoi hengittää nopeammin. Käytin etusormeani ja pyöritin sitä sormen pää peppureiällä, levittäen tuota pientä paskamäärää kauemmaksi, sitten hitaasti työnsin sormen hänen sisäänsä saaden hänet irvistämään. Sillä välin, en unohtanut hyväillä myöskään hänen pilluaan, ja tunsin kuinka kiimanesteet alkoivat valua.
      "Näetkös, minua ei inhota vähääkään.", kerroin hänelle samalla kun sormeni oli sukeltanut melkein pohjaan asti hänen ruskeaan reikäänsä. Tunsin kostean lämmön, saman minkä joskus Janetin kanssa. Liikuttelin sormeani, pyöräytin ja vedin sen ulos hitaasti, ja juuri mitä saatoin odottaa, se oli kauttaaltaan ruskean tahran peitossa. En voinut vastustaa sitä ja toin sen nenäni lähelle haistaakseni sitä, ja sain nenän täydeltä ihanaa, lämmintä tyttöpaskaa ja minunkin hengitykseni kiihtyi.
      "No niin, Kata, tämä sai minut täysin vauhtiin. Sinun pitäisi kokeilla sitä!"
      Tämän sanottuani, vein sormeni hänen naamansa eteen, ja olen varma että hän kurotti nenäänsä siihen ja haistoi. Ensiksi saatoin nähdä inhon väristyksiä hänen naamassaan, mutta se muuttui äkkiä ja hän haistoi. Nyt tuon posliinipillun kiimanesteet alkoivat toden teolla valua.
      "Etkö sinä halunnut panna minua?"
      "Ehei, ei niin nopeasti. Meillä on vielä aikaa, ja tähän asti olemme saaneet aivan pieniä määriä paskaa." Otin paskaisen käteni takaisin hänen perseensä viereen, ja koitin asettaa sen oikein "-Joten nyt, tulehan, aloitetaan kunnon paskaleikit - paskanna minulle, Kata. Pasko minulle, pieni likainen ruskea prinsessa, otetaan esiin kunnon paskat."
      Hän ajatteli hetken mutta sitte, laitoin kaksi sormea hänen posliinipimperoonsa, liikuttaen niitä hitaasti sisään ja ulos. Hän kohautti olkapäitään ja tunsin hänen ruumiinsa jännittyvän. Hänen peppureikänsä avautui ja pienellä vaivalla, hän sai puristettua vähän lisää paskaa ulos. Ennen kuin se ennätti pillulle asti, nappasin sen likaiseen käteeni. Se oli pehmeä pökäle, kauniin ruskeaa ja todella seksikkäästi paskalle haisevaa.
      "Jeah, paskanna tyttönen, hienosti menee. No niin, saammekohan hieman lisää", rohkaisin häntä. Taas, hän alkoi työntää, saaden naamansa kauttaaltaan punaiseksi ähkimisestä ja taas lisää paskaa tuli ilmoille. Nappasin sen myös ja nyt minulla oli kourallinen paskaa.
      "Siinä oli kaikki, en usko että tulee enempää", hän sai sanotuksi.
      "Tuo oli hyvä, alku", rauhoittelin häntä. "Nyt vasta alkaa tulla kunnolla, jos vain uskaltaisit."
      "Senkin pervo - olet jo saanut minut pidemmälle, ei ole enää väliä, nyt haluat loppuun asti."
      Hänen ei tarvinnut käskeä minua kahdesti. Alan hyväillä hänen ihania persposkiaan likaisella kädelläni - ja paskalla mitä hän minulle antoi - antaen niille ruskean sävyn peittääkseni ne osittain. Huone täyttyi nyt paskan hajulla, hengityksemme kiihtyivät koko ajan, ja puhtaalla kädelläni hivelin kosteana valuvaa posliinia. Mutta yhtäkkiä, hän säikähti, ehkä hän yllättyi ja säikähti omaa uskaliaisuuttaan, ja perääntyi.
      "Nyt perseeni on paskan peitossa... et todella voi tykätä tästä! En olisi saanut mennä näin pitkälle, ethän sinä tätä edes loppuun asti... mitä me olemme oikein tehneet?"
      "Mutta Kata - sinun ei tarvitse murehtia. Tarvitko vielä todisteita ettei inho saa minusta valtaa ja haluan jatkaa?"
      Hän nyökkäsi ujosti.
      "No sitten - katsohan tätä."

    • Coprojevski

      Puhtaalla kädelläni (toisessa kädessäni vieläkin pitelin tuota paskaa, kaikkea sitä mikä ei ollut pitkin peppua), avasin farkkuni napit, jotta hän näkisi minun teräksenkovan seisokkini, ja hän käänsi katseensa kohti sitä, näyttäen hämmästyneen sen koosta. Nojauduin pulpetilleni ja katselin häntä.
      She nodded shyly.
      "No sitten - katsohan tätä!"
      "Nyt lasket housusi ja tulet tänne kuusysiin. Saat mulkkuni, mutta minä pääsen pienelle poslarillesi ja paskalle haisevalle perseelle. En nuole sitä puhtaaksi paskasta, mutta annan kyllä kieltä pimpillesi ja kunnolla sillä välin kun muu naamani on paskasta ruskeata persettäsi vasten."
      Hänen ei tarvinnut minua kahdesti käskeä. Nopeasti, hän kiipesi päälleni, meni asentoon ja alkoi imeä kyrpääni. Löysin hänen kostean vakonsa ja aloin liikuttaa kieltäni sitä vasten - ja, aivan kuten kerroin hänelle, eteeni avautui näkymä paskalla päällystetystä pyöreästä pepusta, hajun tunkeutuessa nenääni. Äkkiä hän löysi asennostaan hieman lisää potentiaalia, nopealla liikkellä hän sai nenäni aivan persereikäänsä vasten ja minä hengitin sisään. Tuon seurauksena, mulkkuni lihakset nytkähtivät, ja hän nousi hieman minua epäuskoisena katsoen, sitten silminnähden iloisena.
      "Sinua todellakaan ei inhota! Onpas hienoa...! En ikinä uskonut että nämä leikit voivat olla näin kiihottavia!"
      Tämän sanottuaan hän palasi asentoon ja jatkoi imemistä. Minä taas jatkoin omaa hommaani, pillun nuolemista, ja muutamassa sekunnissa hän alkoi liikkumaan nopeammin. Mielissään hän liikahteli hallitsemattomasti ja melkein hyperventiloi - hän oli saamassa orgasmin!

      Jatkuu..(ko?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe