Miehet sukkahousuissa

hyvhuom

Amar kiiltolux 20den jalassa, ai että on mukavat.
Kysyttävää?

26

205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roopert

      Ai, että on mukavat?

    • Rupurane

      Ai onko ?

    • Amaritsentekevät

      Näin on, minäkin käytän noita ihonvärisinä tottakai ja ovat hyvät jalassa, tosin 15 denieriset ovat vielä paremmat.

    • Hyvät

      En ole kokeillut mutta 20 denierin tukisukkahousut tuntuvat hyvälle jalassa. Ihonväriset.

      • Tosihyvät

        Näin on asia, jos nuo tukisukkahousut ovat oikean mittaiset.


    • menkääite

      Ikuisesti velkaa miehille. Nyt minun pitää kuntoilla kun miehet ovat ostaneet minulle motskarin, monta autoa, maksaneet elektroniikkalelut jne.. Nähneet niin paljon vaivaa eteeni. Naiset kun niin paljon seuraani kaipaa, ettei halua edes soitella tai nähdä. Kaksi naista ei voi kävellä ulkoilulenkkiä yhdessä. Miehistä seuraani ei sillä tapaa ole vaatinut kuin yksi sukulainen. Kaiken näkemäni vaivan jälkeen minun kait pitäisi mennä bussiin. Ne miehet kun romuttavat elämääni voisivat itse mennä bussiin.

    • ruutuhameessa

      norlyn silk sheer 15 den vaaleat sukkahousut ja lyhyt ruutuhame. mukavemmat kun puristavat pillifarkut ...

    • Marko4

      Totta, tosi mukavat on sukkikset miehenkin jalassa!

    • 20denieriä

      Minä olen todella ihastunut 15-60 denierin sukkiin, sukkahousuihin jopa legginseihin(vuodenajasta riippuen). Kesällä jalassani oli aina 15-20 denierin nilkka- tai polvisukat, jotka kestivät hyvin, kun muisti pitää jalkansa kunnossa, rasvaus ja raspaus ja kynnet kurissa. Kaikki eivät tietenkään tykkää, että mies käyttää 'naisen' asusteita, mutta kaipa he pikkuhiljaa hyväksyvät, kun me vain vain käytämme niitä, niinhän se suvaitsevaisuus aina tulee. Olen myös taipuvainen transvestiittisuuteen, jolloin pukeuden sen mukaisesti (peruukki, meikit, alusasut, rinnat, hame), tunnen tuolloin olevani toinen itseni, jota ilman olen vain puolet, jos sitäkään, omasta itsestäni. Näin on ollut ainiaan, ja tulee olemaan. Sitä vain kaipaa niin mielettömästi, että voi olla toinen itsensä, ja toivoo että toisetkin voivat sen hyväksyä ja suhtautua siinäkin tilanteessa itseensä kuin olisi oikea ihminen. Kiitos hyväksymisestä, toivon positiivista lähentymistä.

      • Köhköhköh

        HIV positiivista lähentymistä ????


      • Väärä_syytös
        Köhköhköh kirjoitti:

        HIV positiivista lähentymistä ????

        Transvestiiteissä ei ole yhtään sen enempää HIV postiivisia kuin muissakaan heteromiehissä.


      • on hyvä kun teet näin wow


    • kyllävaanj

      Mikä ettei.

    • sockman1997
      • Ei_kiinnosta

        Mihin ne sukkahousut jäi?


      • kiinnostaisikokeilla

        Jospa ne on tuol pullossa... hmmm juuum...


      • Suikkanen123

        Siihen törähtää kohta " pullon henki " voi olla vaikka ripulipaskan värinen ja hajuinen.


    • Huomiokysyttävää

      Ei kysyttävää herra vääpei !

    • on hyvät

      • Nylonitkunniaan

        On tosi hyvät ja lämpöset. Pallit hiessä tässä ollaan mutta ei haittaa !


      • kutikuti

        Jo melkein vaippaa tarvii 150 denin sukkiksien kanssa näillä keleillä.


      • Jormapalli

        Jaa, imeekös se pallihiet :)))


    • Pyöräpete

      Urheilen paljon, juoksen, pyöräilen yms. Varsinkin syksyllä (tuki) sukkahousut ovat ihan hyvät jalassa lämmikkeeksi. Mustat tai ihonväriset, ei kukaan huomaa mitä jalassa on tai onko sillä mitään merkitystä.

      • Apinaakoijataan

        Sä mitää urheile...


    • ihanat ovat

    • sukkahousupoika

      ei ihanampaa ole kun sukkikset ja nätitit pikkarit jalassa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe