Hennan kannattajalla alahuuli väpättää ...

Just_juuuuu

Hennan kannattajat naputtelevat epätoivoisia viestejään tänne alahuuli väpättäen ja toivoen että hanke ei tyssää, vaikka höpöhöpö hanke tulee varmuudella tyssäämään rahan loppumiseen.
Ennen kun rahat ovat lopullisesti finaalissa, niin ehditään tehdä tyhmyyksissä Hennan bulevardi, vetää alueelle infraa ja tehdä pysäköintialue seisakkeelle jota ei ole!

Ketkä tästä kaikesta hyötyvät ? Eivät ainakaan ne jotka hankkeen maksavat.

Kuntaliitos Lahteen tulee se on selvää, mutta siinähän saa taas moni virkamies 5 vuodeksi suojatyötä.

38

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hennapölhölä

      Hyvä aloitus. Olen samaa mieltä. Vaikka olenkin kaupungilla töissä.

      • Pussijussi

        Et ole enää. Käys kassan kautta. Näillä lakeuksilla ei pilkata uskontoa ja Hennaa.


    • Huolestuin

      Kyllä se on niin että,sinä jos kuka olet epätoivoinen. Ensin aloitat ja sitten kehut omaa aloitustasi. Kannattaisko lähteä hakemaan apua jostai ettei hennan vastustus vie koko terveyttäsi.

      • Just_juuuuu

        Olen aloituksen tekijä ja voin käsi sydämellä vakuuttaa etten ole tuo joka kehui aloitustani.

        Sinulle suosittelen pitkää poissaoloa tältä palstalta ja netistä ylipäätäänkin, koska sinulla alkaa olla skitsofreniaan viittaavia oireita - luulet asioita.


      • hennaONpölhölä

        Olen samaa mieltä. Täällä on monta skitsofreenikkoa, jotka kuvittelevat ja luulevat. Koko Henna on skitso.


      • Just_juuuuu
        Just_juuuuu kirjoitti:

        Olen aloituksen tekijä ja voin käsi sydämellä vakuuttaa etten ole tuo joka kehui aloitustani.

        Sinulle suosittelen pitkää poissaoloa tältä palstalta ja netistä ylipäätäänkin, koska sinulla alkaa olla skitsofreniaan viittaavia oireita - luulet asioita.

        Älä puhu paskaa.. käsi sydämellä. Minä se aloituksen tekijä olen.Samoin vastasin itse siihen.


    • KankaanniemiKanki
    • haudankaivaja

      Hennankannattajalla alahuuli väpättää, koska hänppä viheltelee nyt iloissaan. Puntisakin pullistelee. Henna on nyt haudan partaalla.

    • Riemua

      Oikein väppätää molemmat huulet riemusta kun se Henna tulee kuitenkin !!

    • hymyähuuleen

      Hennan kesäteatteri esittää upean villin Lännen näytelmän: Juna pysähtyy Hennan asemalle. Ensi esitys kesäkuun 21. päivä, eli juuhannuksena. Pääosien esittäjät tiedetään muttei kerrota kuka saapuu seriffinä uudelle asemalle. Ohjaus on kuitenkin tuttua kamaa: Tarmo Puolipaappa ompi kulisissien mestari.

      • eteneekuinjuna

        Näköjään 4 Orimattilan 23 sta. Kunnanvaltuutetuista on allekirjoittanut adressin jossa halutaan lykätä Hennan rakentamista tuonnemmaksi. Ei kovinhyvin aikalisän haluajilla näytä menevän.


      • KERROHETI
        eteneekuinjuna kirjoitti:

        Näköjään 4 Orimattilan 23 sta. Kunnanvaltuutetuista on allekirjoittanut adressin jossa halutaan lykätä Hennan rakentamista tuonnemmaksi. Ei kovinhyvin aikalisän haluajilla näytä menevän.

        Mistä tuo nimilista kokonaisuudessaan löytyy ja siellähän piti olla nimiä joita ei julkaista?


      • eteneekuinjuna
        eteneekuinjuna kirjoitti:

        Näköjään 4 Orimattilan 23 sta. Kunnanvaltuutetuista on allekirjoittanut adressin jossa halutaan lykätä Hennan rakentamista tuonnemmaksi. Ei kovinhyvin aikalisän haluajilla näytä menevän.

        Piti olla 4 kunnanvaltuutettua 43 sta on allekirjoittanut sen.


      • tietotässä
        KERROHETI kirjoitti:

        Mistä tuo nimilista kokonaisuudessaan löytyy ja siellähän piti olla nimiä joita ei julkaista?

        Tässä ne neljä Riitta Lonka, Juha Hirvonen, Ville-Petteri Erola ja Janne Blomerus.


      • Hyvältänäyttää

        Muutamia nimiä puuttuu (8 kpl). Eivät halunneet nimeään julkisuuteen.


    • pussijussi

      Koeta nyt hyvä junastondari saada edes yksinkertaiset luvut oikein. Orimattilassa on hieman enemmän kuin 23 kaupunginvaltuutettua. "Hennalaisillahan" menee tosiaan kovaa - tiedotustilaisuudessa ne vähäisetkin paikalle tulleet rakennuttajien edustajat olivat kuolla nauruun kun kuulivat Hennan suunnitelmista.

    • Kerätkäävaannimiä

      Kyllä me nyt vaan alamme sitä Hennaa tekemään. Mitään ette voi adressienne kanssa, sillä mikään adressi tähän mennessä ei ole meihin milläänlailla vaikuttanut? Ei mikään! Teemme juuri niinkuin haluamme ja Hennahan vaan tulee.

      • Pietromennea

        Kaikin mokomin. Kiva olisi kerrankin nähdä kerran se että teette jotain. Tänä keväänähän piti jo TAPAHTUA ja etenihän tuo hanke jo kuin juna 10.2.2015
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13404765

        Onks' veturi rikki vai mikä maksaa kun kevät meni ja mitään ei tapahtunut? Henna on kuin junan vessa - kaikenlainen paska sen ympärillä pyörii.


      • lototkaa

        Niinpä niin. Unta ja utopiaa. Kaksi tärkeää puuttuu, asemasopimus ja sitten se RAHA!!! RAHA. Mistä te tollot saatte rahaa? Lotosta vai? Niinkuin Pukkila. Heh, heeHennaa...


      • Painukaanimiäkeräämään

        Ei tarvitse lotota,sillä kaikki verorahoista ja palveluiden karsinnalla maksetaan. Jollet ole huomannut niin nurmikoita ei enää niitetä,eikä katuvaloja poltella, vanhusten ja terveydenhoidosta tingitään ja Ladecille satojatuhansia maksetaan, niin kyllä se Henna sinne ilmestyy. Me teemme mitä on yhdessä päätetty. Paskat me muista.


    • Bauhhaaaaaa

      Henna hanketta kannattava on selkeästikin DORKA ja dorkan mielipide on yhtä tyhjän kanssa.

    • älyttömät

      Hennan kannattaja on vahva, keskituloista paremmin ansaitseva, kunnon kansalainen. Ei mikään räkänokka huuteluija kuten monet Hennan vastustajat. Yleensä en sorru arvostelemaan muita mutta pakko tähän alahuuliväpätysjuttuun on jonkun puuttua. On niin älyllisesti vajaata keskustelua.

      • Salli.mun.nauraa

        Mainitsepa yksikin " vahva, keskituloista paremmin ansaitseva, kunnon kansalainen " joka kannattaa Henna hanketta ja on lisäksi jalat maassa oleva realisti, eikä pilvilinnoja rakenteleva tollo.


      • eteenpäinpyrkijä

        MINÄ!


    • sepuli

      Olen kanssasi samaa mieltä. Monet viestiketjut alkaa olla täynnä typerää ihmisten mollaamista, ei kunnon keskustelua puolesta ja vastaan. Suoranaisia uhkauksiakin muutama.

      • lapsellista

        Vaikuttaa siltä, että nämä kirjoittajat ovat lapsia ( tai sillä tasolla ) Puhuvat rusakoista, variksista, leppäkeihäistä, majoista ym.


    • suuruudenhulluus
      • tätsrait

        Tätä ilmenee Hennan kannattajissa: Megalomania voi kuulua lievempänä versiona ihmisen perusluonteeseen, jolloin henkilö kokee ahneutta rahaa ja valtaa kohtaan, mutta muuttuessaan pakkomielteiseksi diagnosoidaan se sairaudeksi. Megalomaniaa diagnosoitaessa sitä kutsutaan suuruusharhaksi, joka on yksi harhaluuloista.


      • otanytlääkkeesi

        Varmaan sinusta itsestäsi tehty diagnoosi, kun tunnut sen noin hyvin tietävän.


      • Heh_heh_heh
        otanytlääkkeesi kirjoitti:

        Varmaan sinusta itsestäsi tehty diagnoosi, kun tunnut sen noin hyvin tietävän.

        Hennan kannattaja ? Buahhaaaaaa! Buahhaaaaaa!


      • tuleekuinjuna

        Hennan vastustajan alahuuli alkaa jo väpättämään, kun jäi kiinni sairaudestaan.


    • Gandalf

      Onko Hirvonen se Maikkarilla mainoskatkoilla esiintyvä vihreä klonkku?

      • junakulkeevaan

        Sama heppu.


    • Saynomore

      Arvoisat peräaukon nuuhkijat. Aivottomat imbesillit. Pakoputken haistelijat. Kigulin imeskelijät. Haistakaa kaikki löysä ja hikinen vagina. Te ette ymmärrä mitään, joten menkää aivottomat äpärät hoitoon.

      • Hermotmenee

        Loistavaa analyysia. Tämän sivun käyttäjät todellakin ovat aivottomia pikku lapsia.


    • jokaaamutöihinmeen

      Kyllä nyt väpättää alahuuli Hennan vastustajilla kun pöytään iskettiin komiat matkustajamäärät.

    • Gamla.i.biblioteket

      Pääseekö sinne päin? Minä olen saanut vielä vastausta haulle ja kastelussa. Puhdas vesi on hyvä. Peräsuolirakastelun mielellään ottava osapuoli on. Mutta se oli. Oon nyt töissä. Ei kommentteja yhteensä. Ja jos. Ei ole. Verrattuna tähän aikaan vuodesta toiseen suuntaan ja toiseen. Ja kun on jo nyt. Jos haluat ostaa lisää tuotteita niin vinkkaa lipulla. Mulla on se ammuttu pers silmä. Samalla tavalla kuin se on ihan hyvä idea. Slaikka peppuun ja ininät pois. Tänää oli ihan kiva nähdä pitkästä aikaa.

      • Pjotr.srewich

        En saanut lippuja. Ei kommentteja yhteensä noin puolet. Jos haluat käyttää kuvaa hakutermillä on, niin sitten tuntuu olevan aika paljon. Pidetään huolta itse asiassa se on. Mutta se oli ihan kiva kuulla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe