Ihannemies

ladyline111

Miten määrittelette ihannemiehen?

Pituus? 160-170-180-190-200 cm?
Paino? 60-70-80-90-100-110-120 kg?
Hiukset? Tummat-vaaleat-joku muu?
Koulutus?
Harrastukset?
Muita jutskia?

62

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäoleellista

      Kaikki nuo on ihan epäoleellisia asioita, pääasia pitäisi olla että ihannemies olisi hyväsydäminen/kiltti/kunnollinen.
      Ei ihme jos naisten suhteet kaatuu ja naiset jäävät yksinhuoltajiksi jos tekevät parisuhdevalintansa täysin väärin perustein.

      • 7674

        Nämähän ovat itsestään selvyyksiä. Näitten lisäksi sopii yp. teksti.


      • Ihnenenne

        Nämä kyselythän on lähinnä miesten tekemiä, miehillä on näitä ihmeen tarkkoja vaatimuksia ihannenaisille, joten olettanevat että naisilla on samanlaisia. Harvoin naisilla ihan hirveän tiukkoja vaatimuksia on. Harva osaa edes ihannettaan kuvailla, ja ne jotka osaavat, saattavat sitten kuitenkin rakastua ihan täysin erilaiseen kuin siihen ihanteeseen.


      • salli.mun.nauraa
        Ihnenenne kirjoitti:

        Nämä kyselythän on lähinnä miesten tekemiä, miehillä on näitä ihmeen tarkkoja vaatimuksia ihannenaisille, joten olettanevat että naisilla on samanlaisia. Harvoin naisilla ihan hirveän tiukkoja vaatimuksia on. Harva osaa edes ihannettaan kuvailla, ja ne jotka osaavat, saattavat sitten kuitenkin rakastua ihan täysin erilaiseen kuin siihen ihanteeseen.

        Hah, naisilla ei muka tarkkoja kriteereitä miehille :D


      • kaukana.totuudesta
        7674 kirjoitti:

        Nämähän ovat itsestään selvyyksiä. Näitten lisäksi sopii yp. teksti.

        Kun katselen ja kuuntelen minkälaisia miesvalintoja naiset ovat tehneet niin ei todellakaan tunnu olevan itsestäänselvyys valitettavasti.
        Naiset tuntuvat enemminkin karttavan tuollaisia kuvauksen kaltaisia hyviä miehiä.


      • nnihhI
        salli.mun.nauraa kirjoitti:

        Hah, naisilla ei muka tarkkoja kriteereitä miehille :D

        No tottahan se on. Tietysti jos kuuntelet vain niitä nuoria 18-20-v. missejä niin voipi olla tarkat kriteerit, mutta muutkin naiset ovat naisia.


      • salli.mun.nauraa
        nnihhI kirjoitti:

        No tottahan se on. Tietysti jos kuuntelet vain niitä nuoria 18-20-v. missejä niin voipi olla tarkat kriteerit, mutta muutkin naiset ovat naisia.

        17-30v naisia pidän vielä naisina, muut ovat kurpahtaneita/tätiytyneitä.


      • fagerholmi

        Kyllä se komia kulli on se juttu jos se vaan toimii.


      • LevanderinKulli
        fagerholmi kirjoitti:

        Kyllä se komia kulli on se juttu jos se vaan toimii.

        Hura huhhahhei ei näillä main ole nähty Levanderin kullia komiampaa..


    • unelmiaJaHommia

      Akateeminen, minua pidempi (yli 173) ja painavampi (>65 kg), itsevarma, hauska, haluaa seksiä ja näyttää sen.

    • 171717

      180-200cm, 80-100kg, tumma tai vaalea ei väliä, urheilullinen, hyvät hiukset ja hampaat, elättää itsensä ja huolehtii muistakin, hyvät elämänarvot ja asenne, kohtelias, ottaa naisen huomioon, fiksu, hyvä kuuntelija, ei tatuointeja eikä väkivaltainen

    • Piia-Noora

      Loppujen lopuksi kullin pituus on ainoa asia millä on väliä.

    • ihannevaimo1

      180-190cm
      80-90kg
      Tummat
      Ei väliä
      Mikä tahansa liikunta, ei lenkkeily
      Hymyhymy, ruskeat silmät, ei jännitä, oma itsensä

      • Jo_löytyi

    • pohojonmaanerkki

      Joku täällä väittämähän ettei naisilla olisi vaatimuksiaha. Pitää ollahan melekonen pelimies jos pystymettästähän voi nuin sanoa.

      • heinähanko

        totta turiset!


    • tyär26

      Ihannemieheni ominaisuuksia: pituutta tulisi olla enemmän kuin itselläni, mikä on helppoa kun olen alle keskiverto mittainen. Painolla ei väliä, kunhan ei olen mikään tuulen nussima pulkannaru, massaa saa ja pitää olla! Siisti parta on seksikäs. Ruumiillisessa työssä kuntonsa saanut ja ulkona viihtyvä, liikaa tullut katteltua nenä tietokoneen ruudussa olevia, yksi niistä ei varmaan tänä päivänäkään tiedä, että muutin pois kolme vuotta sitten. Lisäksi ihannemieheni osaa ottaa tilanteen haltuun makkarin puolella, mutta myös minut huomioon ottaen.

    • nnnnainen

      Suhteen kannalta muut piirteet määrävät enemmän, mutta vastataan nyt tässä esitettyihin kohtiin.

      Pituus 175-190

      Painolla ei väliä, mutta ei saa olla kovin ylipainoinen (eli riippuu esim lihasten määrästä)

      Hiukset tummat

      Koulutus vähintään amk

      Harrastuksia saa olla, mutta ei mitään ihan älyttömän aikaa vievää. Kiva jos on jotain mihin voin osallistua. Kitaran soittaminen ja laulaminen.

      Muut jutskat kuten yhteensopivuus, älykkyys, haluaa seksiä usein ja paljon, sosiaaliset taidot jne. on tärkeitä, paljon tärkeämpiä kuin ylemmät kohdat.

    • harvinaisuudet

      Olen aina ihmetellyt ns.yleisiä ihannemiehen standardeja.Ihannemies on (mukamas) lihaksikas, sporttinen, lyhyttukkainen,jykeväleukainen,miehekäs ja hyvätuloinen.Oma ihannemies on hintelä, mutta pitkä, pitkätukkainen (tummatukkainen) ja tosi feminiininen. Missäs tällaisia näet? Et missään.Homoinakin saatetaan usein pitää.

    • frv40

      180-190, paino siinä 80-90 riippuen pituudesta tietty. Solakka, ei liian lihaksikas, sopivasti "työtätekevän" lihakset. Tumma hyvähiuksinen, hyvin leikattu lyhyt klassinen malli, ei näitä nykyajan pitkiä suiruja tms. outouksia. Ikä 25-30.

      Koulutuksella ei niin väliä kuten ei työlläkään, vaan asenne sellainen että homma hoidetaan ja tyylillä ja taidolla, oli se sitten vaikka paskakuskin homma. Harrastuksillakaan ei niin väliä, ei meillä tarvitse yhteisiä harrastuksia olla. Ja ainahan sitä voi kumpi tahansa kiinnostua siitä toisen harrastuksesta niin että innostuu itsekin, onhan näitä tapauksia.

      Ulkoiset kuvailuni on tosiaan Ihannemiehen kuvailua. Se mikä kelpaa ja riittää ja saattaa sen ulkoisen ihannemiehen ohikin mennä, onkin sitten paljon laajempi valikoima. Mutta vastasinpa kun kysyttiin. ;)

    • sopivannn

      185-195 cm, urheilullinen, paino suhteessa pituuteen n. 85-100 kg, lihaksia miehekkäästi, miehekäs olemus, iloinen, ystävällinen, kohtelias, tulee toimeen omillaan, osaa ottaa lapset ja vanhukset huomioon

      • minnihiiris

        Tässä olis jo aika hyvä paketti! Taitaa kaikki hyvät miehet olla jo varattuja. :(


    • dfghyuioplk

      Ottaaka nyt huomioon että kysytään ihannetta ei vaatimuksia!!! Kaksi eri asiaa.

      • hfhdhdhh

        Hyvä pointti!


    • unelmieni_mies

      Miten määrittelette ihannemiehen?

      Pituus? 160-170-180-190-200 cm?
      - 165 - 200

      Paino? 60-70-80-90-100-110-120 kg?
      - 65-120

      Hiukset? Tummat-vaaleat-joku muu?
      - Tumman ja vaalean välimaastossa. Tummahiuksiset eivät minua kuitenkaan säväytä.

      Koulutus?
      - Mielellään duunari. Ei toimistossa istuva eikä lähihoito alaa.

      Harrastukset?
      - Elektroniikka, autot, moottoripyörät, yleinen nikkarointi jne.

      Muita jutskia?
      - En jaksa luetella.

    • ihanaolisihän

      Mukavasti tukevahko, pituudella ei niin suurta merkitystä. Hieno, kiltti luonne. Halaava nallekarhu.

    • joparisuhteessa

      Miten määrittelette ihannemiehen?

      Pituus? No ei kovin ratkaisevaa. Yksi exä oli 170cm ja toinen 190cm. Mutta ihanne on jossain 175-185cm. Mutta kuten sanoin, ei ratkaisevaa. Ihan ääripäät ei käy. (Esim 150cm ja 210cm)

      Paino? Tässä vähän sama juttu kuin edellä, mutta kyllä miehen täytynee painaa yli 70kg... Ihanne jossain 80-90 kieppeillä. Riippuu toki paljon siitä miehen pituudesta yms.

      Hiukset? Värillä ei väliä, kaljukin on hyvä. Ponnaria ei saa olla!

      Koulutus? Yliopisto tai ammattikorkeakoulu käytynä. (Itse olen käynyt molemmat.) Alalla ei juurikaan väliä...

      Harrastukset? No sellaiset harrastukset joista mies itse tykkää.:) Toivottavasti jotain kiinnostuksenkohteita on. Jos joskus liikkuukin vähän, niin hyvä. Himourheilija ei tartte olla.

      Muita jutskia? No tähän tulisi sitten ne kaikki oleellisimmat... Kummallisia nuo edellä mainitut vaihtoehdot. Tähän tulee se, että on samankaltainen arvomaailma, perhekeskeinen, luotettava, sama kulttuuritausta, samat odotukset tulevaisuudelta, valmis sitoutumaan, käyttäytyy kohteliaasti, empaattinen, ainakin jossain määrin sosiaalinen, uskollinen jne.... Lukuisia asioita.

      • No minä edustan tuota ääripäätä koska käytännössä näytän puolitoistametriseltä. Pituusasioissa naisille ihanteet ovat vaatimuksia ja vähän muutkin asiat, koska naisilla on siihen varaa. Miehen tulee näyttää action leffojen päätähdeltä ja omata korkeakoulutus sekä hyväpalkkainen työ.
        Itse en ole naisten ihannemies missään muodossa. Ensimmäisenä minut tiputtaa pois lyhyys ja sen jälkeen tulee muita tekijöitä.
        -Mielenterveysongelmat
        -Neurologisetongelmat
        -Alkoholismi
        -Kouluttamattomuus
        -Työkyvyttömyys
        -Yleinen syrjäytyneisyys
        -Asun vanhempien luona
        -Ei ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan
        -Eikä ole kokemusta niistä naisistakaan
        Kun tässäkin paljon puhutaan paskaa siitä että ihanteet ovat vain ihanteita, niin kuinka moni nainen alkaisi suhteeseen minun kanssani?


      • eåokåoker
        164cmM kirjoitti:

        No minä edustan tuota ääripäätä koska käytännössä näytän puolitoistametriseltä. Pituusasioissa naisille ihanteet ovat vaatimuksia ja vähän muutkin asiat, koska naisilla on siihen varaa. Miehen tulee näyttää action leffojen päätähdeltä ja omata korkeakoulutus sekä hyväpalkkainen työ.
        Itse en ole naisten ihannemies missään muodossa. Ensimmäisenä minut tiputtaa pois lyhyys ja sen jälkeen tulee muita tekijöitä.
        -Mielenterveysongelmat
        -Neurologisetongelmat
        -Alkoholismi
        -Kouluttamattomuus
        -Työkyvyttömyys
        -Yleinen syrjäytyneisyys
        -Asun vanhempien luona
        -Ei ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan
        -Eikä ole kokemusta niistä naisistakaan
        Kun tässäkin paljon puhutaan paskaa siitä että ihanteet ovat vain ihanteita, niin kuinka moni nainen alkaisi suhteeseen minun kanssani?

        Tuskin kukaan. Paitsi kenties joku yhtä ongelmainen kuin sinä? Alkaisitko sinä suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka:

        On vahvasti ylipainoinen
        Työtön ja työkyvytön
        Mielenterveysongelmia
        Epäsosiaalinen erakko
        Asuu mummonsa vintillä
        Yksinkertainen ja kouluttamaton
        Seksiä on harrastanut, koska on välillä tehnyt sitä pakon edessä rahasta setänsä kanssa

        Kelpaako? Jos kelpaa, niin etsi tällainen. Vertaisesi.:)


      • eåokåoker kirjoitti:

        Tuskin kukaan. Paitsi kenties joku yhtä ongelmainen kuin sinä? Alkaisitko sinä suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka:

        On vahvasti ylipainoinen
        Työtön ja työkyvytön
        Mielenterveysongelmia
        Epäsosiaalinen erakko
        Asuu mummonsa vintillä
        Yksinkertainen ja kouluttamaton
        Seksiä on harrastanut, koska on välillä tehnyt sitä pakon edessä rahasta setänsä kanssa

        Kelpaako? Jos kelpaa, niin etsi tällainen. Vertaisesi.:)

        Paitsi että en ole ylipainoinen ja taustoistani huolimatta harrastan urheilua, niin en huolisi ylipainoista naista. Lihavuutta ei voi sitten verrata lyhyyteen koska toiseen voi sentään itse vaikuttaa ja se on seurausta paskoista elämäntavoista. Ehkä joissain tapauksissa geeneistä.

        "Jos kelpaa, niin etsi tällainen. Vertaisesi"
        Ei tuollaisia naisia ole markkinoilla johtuen juuri siitä että ovat epäsosiaalisia erakkoja, eivätkä välttämättä kykenisi suhteeseen. En tiedä kykenisinkö minäkään todellisuudessa.
        Ainiin joo ja enhän minä kykene lähestymään ihmisiä saati sitten juttelemaan mitään, joten tilanne on jo lähtökohtaisesti täysin mahdoton.


      • mdgsdgsjd
        164cmM kirjoitti:

        No minä edustan tuota ääripäätä koska käytännössä näytän puolitoistametriseltä. Pituusasioissa naisille ihanteet ovat vaatimuksia ja vähän muutkin asiat, koska naisilla on siihen varaa. Miehen tulee näyttää action leffojen päätähdeltä ja omata korkeakoulutus sekä hyväpalkkainen työ.
        Itse en ole naisten ihannemies missään muodossa. Ensimmäisenä minut tiputtaa pois lyhyys ja sen jälkeen tulee muita tekijöitä.
        -Mielenterveysongelmat
        -Neurologisetongelmat
        -Alkoholismi
        -Kouluttamattomuus
        -Työkyvyttömyys
        -Yleinen syrjäytyneisyys
        -Asun vanhempien luona
        -Ei ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan
        -Eikä ole kokemusta niistä naisistakaan
        Kun tässäkin paljon puhutaan paskaa siitä että ihanteet ovat vain ihanteita, niin kuinka moni nainen alkaisi suhteeseen minun kanssani?

        Ihmeen fiksusti ja perustellusti osaat kirjoittaa, jos olet "kuvailemasi henkilö". Ehkä heität huumorilla tai omaat sarkasmin jalon taidon?


      • mdgsdgsjd kirjoitti:

        Ihmeen fiksusti ja perustellusti osaat kirjoittaa, jos olet "kuvailemasi henkilö". Ehkä heität huumorilla tai omaat sarkasmin jalon taidon?

        Miksi en osaisi kirjoittaa noin jos minulla on mainitsemani ongelmat? Neurologisella puolella vaivaavat assburger kaikilla mausteilla ja puhevikaisuus, joiden takia sosiaalinen kanssakäyminen on lähes mahdotonta. Lisäksi noiden syiden takia minua kiusataan lähes joka paikassa.
        Työkyvyttömyys johtuu pääosin vakavista mielenterveysongelmista jotka ovat johtaneet myös alkoholismiin. Tuntuu että vaivaa myös joku mania ja ADHD. Ei pysty pysymään paikallaan ollenkaan, aina pitäisi mennä jonnekin ja tuhlata rahat kaikkeen paskaan. Lisäksi olen aivan helvetin impulsiivinen.


    • mitenkö

      1. oikeat arvot
      2. kykenevä
      3. sivistynyt
      4. ei pehmo
      5. avoin ja rehellinen
      6. toiset huomioonottava

      • sfdw

        Niin, YTM ottaa kyllä toiset huomioon ihan makuukammaria myöten.


      • gjhsggsg

        Hieno kommentti, mutta eikö "seksuaalinen vetovoima" merkitse mitään?


    • Ihannemies on perin tapauskohtainen. Ja riippuu erittäin paljon sinusta. Eli aikalailla varmaan pitaa tähdätä omaan sektoriiinsa. Se, etta toisella on esimerkiksi aikaa vieviä harrastuksie ja sinulla ei, voi olla epäsuotuisa yhtälö.

      Tietysti, jos absoluuttisesti etsitään ideaalimiehen tietoja sanoisin seuraavaa:

      Pituus? 175-190

      Paino? BMI välillä 18.5–24.9

      Hiukset? Päässä.

      Koulutus? Riittävän vaativa [joko intohimokoulutus (esim taiteelliinen ala) tai korkeakoulu]

      Harrastukset? Jotain musiikkiin liittyvää. Ainakin hanakkaa kuuntelua.

      Muita jutskia? Hauska. Uskollinen. Välittävä.

      • ladymoona

        Mä olen 178 cm nainen ja tunnen itseni amatzoniksi jos mies on mua lyhyempi.


      • Ei ole olemassa ihanteita vaan ihannevaatimuksia. Eiköhän se ole aika selvää että saa olla melkoinen supermies jos meinaa tänä päivänä pariutua naisen kanssa.


      • ladymoona kirjoitti:

        Mä olen 178 cm nainen ja tunnen itseni amatzoniksi jos mies on mua lyhyempi.

        Tuo on mielenkiintoinen asia tämä pituus ja moni muukin asia. Eli meillä on uskoisin opittu malli, että mies on pitempi, mies on vanhempi ja mies lämmittää saunan. Mutta pitääkö se niin olla. Itse sinua pari senttiä lyhempänä jouduin kerran pohtimaan tuota pituusasiaa, ja päädyin siihen, ettei se minun miehisyyttäni lannista, jos nainen on hieman pitempi. Tietty, jos siihen heittää 13 senttiä korkokenkää jatkoksi, niin voihan se näyttää ja tuntuakin oudolta.


      • hherhergdfgdfg
        niinhän.se.menee kirjoitti:

        Tuo on mielenkiintoinen asia tämä pituus ja moni muukin asia. Eli meillä on uskoisin opittu malli, että mies on pitempi, mies on vanhempi ja mies lämmittää saunan. Mutta pitääkö se niin olla. Itse sinua pari senttiä lyhempänä jouduin kerran pohtimaan tuota pituusasiaa, ja päädyin siihen, ettei se minun miehisyyttäni lannista, jos nainen on hieman pitempi. Tietty, jos siihen heittää 13 senttiä korkokenkää jatkoksi, niin voihan se näyttää ja tuntuakin oudolta.

        Naisia on joka lähtöön, samoin miehiä. Mulla on kaunis ja pitkä sisko, joka rakastui paljon lyhyempään mieheen. Miehellä kun on arvot ja moraali kohdillaan.


    • fdslkjaaflskj

      185-190cm, paino tuohon sopiva normaali/hoikka. Tummat hiukset, ei haittaa jos vähän harvat :D Miehekkäät kasvot, karvoitusta (ei selässä sentään). Sivistynyt, koulutustaso ei tätä välttämättä kerro kylläkään. Ajatteleva, syvällinen, ymmärtäväinen, aikuinen ja vastuuntuntoinen. Riittävän seksuaalinen (koska se sytyttää puolestaan mut). Mies jota voin kunnioittaa päivisin ja palvoa öisin ;)

    • miisaporvoo

      Pituus 185 tai yli, sopiva paino sen mukaan, miehen kokonen ja näkönen, siniset tai tummat silmät, ei välii, mielummin, vaalea, vieraat kulttuurit ei oikein kiinnosta, huumorintajuinen, rehti ja mukava. Liikunnallisuus on plussaa sekä kokkaustaito. Tässä ihannemieheni, mutta aika vaikeaa on löytää tai on jo varattu.

    • Suhteellista

      Olen tullut päätelmissäni ja kokemuksissani siihen lopputulokseen, että yksinkertaisesti Suomesta ei kannata kunnollisen suomalaisen miehen etsiä naista, kun monesta muusta maasta ulkomailta tällainen suomalainen mies saa tasoaan vastaavan tai paremmantasoisen naisen.

      Täällä naiset ovat enimmäkseen nirsoja, ylimielisiä ja sielunsa materialismille myyneitä. Luonnollisesti nuo ominaisuudet ruokkivat myös toisiaan jatkuvasti ja kun tuollaiset naiset ovat keskenään tekemisissä, sellainen käytös vain lisääntyy ja tällaisia naisia tulee enemmän. Ei kannata siis tuhlata aikaansa epätodennäköiseen tapahtumaan eli tasoisensa fiksun, nätin ja ei-materialistisen naisen löytämiseen Suomesta.

      Suomalaiselle naiselle kelpaa yleensä mikä tahansa muu kuin suomalainen mies ja se näkyy juuri siinä, että suomalaiselta mieheltä vaaditaan useimmiten täydellisyyttä. Jos muu kuin täydellinen mies sattuukin pääsemään tasoaan suunnilleen vastaavan suomalaisen naisen kanssa treffeille, nainen haluaa yleensä käyttää tätä miestä taloudellisesti tai muuten hyväkseen ja sitten jättää kuin nallin kalliolle.

      Edellämainittu pistääkin miettimään tiivistettynä sitä, että onko Suomessa normaalia enemmän persoonallisuushäiriöisiä narsisteja naisissa tai jollain muulla tavalla mieleltään järkkyneitä tai sitten miehiä pohjattomasti vihaavia naisia, joilla on motiivinsa tukea esim. sitä, että nimenomaan miehiä otetaan tänne asumaan kriisialueilta.

      Mikään tuollainen näissä kappaleissa kirjoittamani negatiivinen ominaisuus / käytös jatkuvasti tapahtuvana kun ei mielestäni kuitenkaan normaalia toimintaa ole naisilta sillä perusteella, että ulkomailta löytyy niin paljon täysjärkisiä, jalat maanpinnalla olevia, kivoja, läheisyyttä kaipaavia, kilttejä, herttaisia ja suloisia naisia. Ehdottoman lämpimästi suosittelen siis muitakin kunnollisia miehiä etsimään ulkomailta naisen itselleen ja muuttamaan pysyvästi ulkomaille.

    • lijrtmw0b

      Pituudella ja painolla ei ole väliä, kunhan ei ole todella ylipainoinen tai aivan lyhyt tai hintelä. Tärkeintä on henkinen aktiivisuus, estetiikan arvostaminen (taideharrastukset), lukeva, yliopistokoulutus, ekologiset arvot, tietty vaatimattomuus ja hyväsydämisyys.

    • naatti4

      Pituus? 160-170-180-190-200 cm? Ihanne on 170

      Paino? 60-70-80-90-100-110-120 kg? Normaalipaino

      Hiukset? Tummat-vaaleat-joku muu? Tummat

      Koulutus? Amk tai yliopisto

      Harrastukset? Miehisiä ja lisäksi jokin yhteinen mielenkiinnon kohde

      Muita jutskia? Loppupeleissä tärkeintä on hyvä sydän, uskollisuus ja kiltteys sekä se että luonteet natsaa

      • lottamaaria

        Ihanne pituus 170 cm? Olet siis 170 cm mies tai 150 cm pituinen nainen? Näin se vaan menee.


    • elämä-on-ihanaa

      Ihannemies; (mahdottomuus)
      -Ei lyö eikä juo
      -Ei ole MILLÄÄN asteella rasisti
      -Turvallinen. Kallio johon luottaa
      -Sinut itsensä kanssa. Ei sairasta itsevihaa ja marttyyriutta, hyväksyy itsensä ja heikkoutensa kuten vahvuutensakin
      -Ei pelkää vaikeuksia. Seisoo rinnalla ylä- kuten alamäissä
      -Ei ole ulkonäkökeskeinen, ei itsestään eikä toisen.
      -Huolehtii terveydestään ja hakee apua tarvittaessa.
      -Huolehtii kumppanistaan ja mahd. lapsistaan. Perhe menee muun edelle
      Siinä nyt jotain. Sen sijaan ikä. paino niin kauan kuin pysytään terveissä luvuissa, hiukset/hiuksettomuus, pituus, kansallisuus, ihonväri, ulkonäkö... sivuseikkoja.
      Ulkonäköön sanottakoon, että kukaan ei ole ruma jos ei ole ruma sisältä. Sisäinen rumuus; katkeruus, viha jne heijastuu komeankin ulkonäköön tehden siitä vastenmielisen.
      Itse en mittaile kenenkään painoa-pituutta-erinäisten ulkonevien osien pituutta paksuutta jne. Sitä samaa vaadin ihannemieheltäni. Ja ei, en ole lihava vaan päinvastoin kuulen olevani luuviulu ja kehotetaan syömään!
      Olen seurustellut, pitkäänkin ja monta kertaa, mutta mutta... Tuntuu tuo pullo olevan elämän sisältö, ja vaikeita asioita paetaan.
      Olen aikuinen nainen, hyvin toimeentuleva ja elän tasapainoista hyvää elämää. Mitään miestä en elämääni välttämättä edes kaipaa, enkä varsinkaan sellaista joihin jatkuvasti törmää. Minulla on humanistinen elämänkatsomus, ja pidän sitä tärkeänä mahd. kumppanillani.
      Tässä on minun kokemukseni, ja "vaatimukseni" sille "ihannemies-kandidaatille" johon voisin ajatella tarkemmin tutustua. Kiire ei ole, jos ei tule eikä löydy, maailmani ei siihen kaadu! :-)

    • Eräkettu

      Jos eukko vaatii että miehen pitää tykätä jostain jihadisti mutuista niin voi mennä sitte ite niiden kainaloon..

      Ei tarvi tulla meikäläiselle lässyttään.

      En näe mitään hyötyä työttömien laiskojen paskojen ja jihadistien ottamisessa Suomeen..

      Semmone naisen ilmapäisyys ei oikein viehätä..

      • Yusu

        Somali culturi, strong.


      • Eräkettu
        Yusu kirjoitti:

        Somali culturi, strong.

        Somali culture is nothing but swinging AK-47, cutting off clitoris´s and acting like a jihadist in general.

        You crooked teeth, skinny little cowards run from your own country because you have fucked it up..

        Theres no civil-war in there... Its the armed gang apocalypse..
        Civil war is too civilized.


      • Sompanssi.nähty
        Eräkettu kirjoitti:

        Somali culture is nothing but swinging AK-47, cutting off clitoris´s and acting like a jihadist in general.

        You crooked teeth, skinny little cowards run from your own country because you have fucked it up..

        Theres no civil-war in there... Its the armed gang apocalypse..
        Civil war is too civilized.

        Siis tällainen: http://christogenea.org/videos/african-culture-see-how-they-run


    • siinäse

      Paino 190 ja pituus 100!

    • 19v166cm50kg

      Miten määrittelette ihannemiehen?

      Pituus? 160-170-180-190-200 cm?
      - 180-200cm

      Paino? 60-70-80-90-100-110-120 kg?
      - 85-120 riippuen pituudesta ja lihasmassasta

      Hiukset? Tummat-vaaleat-joku muu?
      - tummat mutta tummanvaaleakin käy :) en ite henkilökohtasesti pidä ihan platinanblondeista tai punatukkasista.

      Koulutus?
      - Sellanen koulutus mistä mies ite tykkää. Kuitenkin edes joku koulutus.

      Harrastukset?
      - Tykkään urheilullisista miehistä, mut jos mies on enemmän taiteellinen niin sekin käy. Tai jos mies ei harrasta mitään, sekin on ihan ok.

      Muita jutskia?
      - Mun ihannemies olis pitkä ja miehekäs. Lihakset käy, mut jos ei tykkää kuntosaleista, niin leveet hartiat, miehekäs vartalo tyyppi ja miehekäs olemus on myös mun mieleen. Jos on esim isovatsa niin ei haittaa ollenkaan, kunhan mieski on sinut sen kanssa eikä häpeile! :) Sellanen iso lämmittävä mies jonka seurassa olis turvallista. Ja luonne on ehdottomasti ulkonäköä tärkeämpää! Pitää olla kiltti ja hauska! Sillain että uskaltaa tehdä sen seurassa asioita, eikä tarvi miettiä nolaavansa itteään kun se osaa ottaa esimerkiks mokaamisen huumorilla :)

      Mutta tää oli vaan ihannemies, minkä nään mun mielessäni nyt kun oon sinkku. Jos vastaan tulis 173cm normaalivartaloinen mies, jolla olis luonne kohillaan, saattasin ihastuu siihen heti...

      T: 19vuotias 166cm/50kg tyttö.

      • jokuvaan1234321

        Olen positiivisesti yllättynyt, että on olemassa vielä ihmisiä jotka eivät ole vain ulkonäkökeskeisiä. Tässä on loistava esimerkki siitä millainen asenne naisilla pitäisi olla seuranhaussa mukana ja miksei myös miehillä. Ei voi kuin hattua nostaa ja todeta loppuun esimerkin kautta kaikille seuranhaku onnea.

        " Ruoka, jota ei ole ikinä nähnyt/maistanut tuodaan nenäsi eteen ja sanotaan että syö tämä. Hetken aikaa jokainen saattaa miettiä, että mitä tässä pitäisi tehdä. Joku saattaa jättää väliin tietämättään mitä on juuri menettänyt. Tai toisinpäin. Pääpointti on se, että tärkeintä ei ole se miltä se näyttää vaan se, että mikä on se kokonaisuus." (ajatelkaa metaforana)

        Ps. täytän noi sun kaikki kriteerit :)

        T: 18vuotias 191cm/103kg poika


    • ktydjhdrr

      IS:ssa oli juttu 194 cm naismallista. Kuinka pitkiä ovat siis miesmallit?

    • eivaatimuslista

      Korkeasti koulutettu,
      älykäs,
      hyvä keskustelija (osaa ilmaista mielipiteensä, kuunnella ja olla rehellisesti eri mieltä, ei myötäile),
      komea,
      huomaavainen,
      ainakin 180cm,
      hyvä seksissä ja hyvä penis,
      huolehtii erityisen hyvin hygieniastaan,
      huolehtii ulkonäöstään,
      hyvä tukka,
      musikaalinen,
      kiinnostunut tieteistä,
      lukee kirjoja,
      käy lenkillä,
      hyvä kroppa,
      kokeilunhaluinen,
      ei ulkonäkökeskeinen (pitää kai huomauttaa, että tämä ei ole missään ristiriidassa hyvän ulkonäön ja ulkonäöstä huolehtimisen kanssa),
      perhekeskeinen,
      huolehtiva,
      itsenäinen,
      terveesti seksuaalinen,
      hieman naisellinen,
      hyvä ryhti,
      hyvät kulmakarvat ja kauniit silmät,
      vahva leuka..

      :D



      ei esitä mitään,
      ei loukkaa ihmisiä tahallaan,
      ei ole rasisti millään tasolla,
      ei ole sovinisti millään tasolla,

      • eivaatimuslista

        introvertti,
        kekseliäs,
        osaa käyttää tietokonetta monipuolisesti,
        hyvä teknisissä asioissa


      • eivaatimuslista

        Ja olen 20-vuotias, yliopisto-opiskelija, biseksuaali


      • Eräkettu

        Doddih sieltähän sitä tuliki...

        Meikä se vaan sai haukut ku laitoin yhen vaatimuksen..

        Kolossin kokosta muijaa en ota.


    • liljanperhonen

      Aika vaikee määritellä........ sen näkee sitten :)

    • minnieee26

      Ihannemies... noin 180 cm pitkä, lihaksikas, ihanan vahvat kädet..treenattu miehekäs kroppa kokonaisuudessaan..kalju :P siniset silmät. Miehekäs ammatti esim rekkamies, rakennusmies, poliisi... hieman renttu mutta rakastava ja välittävä, toiset huomioon ottava, mahtava sängyssä. Osaa kehua ja arvostaanaistaan mutta ei jokapäivä, muuten menee maku ;) hyvä isä. Ei vietä liikaa aikaa kavereiden kanssa vaan perheensä kanssa. Ottaa naisensa kainaloon sohvalla kun kattotaan esim leffaa.. tässä nyt jotain. Ah unelma ♡

      • jekaterina33

        Jännä miten ihannemies makuja voikin olla laidasta laitaan. Tämä oli muuten hyvä, mutta ulkoiset kriteerit olivat kuvottavia. Kalju ja pätkä? Näitähän on terassit täynnä ja kaikilla haku päällä kaikkiin naisiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe