Saako lapset ostaa hiusväriä?

Hiusväripinkki

Ajattelin tuossa vaan kun vetäisin hiukeni pinkiksi biozell hiusvärillä jonka ostaisin itse niin saako alle 16w. Ostaa hiusväriä?

10

1674

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pofijvcm

      Mun mielestä se on suositus että hiusvärejä ei alle 16 vuotiaat käyttäisi. Mutta tarkoitatko nyt sitä sävytettä mikä kuluu muutaman pesun jälkeen? Jos meinaat sitä niin olen aika varma että saat ostettua sen. Mutta ei minun mielestä hiusvärien kohdalla papereita kysytä ja ikää varmisteta koska se on vain suositus ettei käyttäisi

    • Paperetta

      Osta enemin cyber shopista niitä shokkivärejä, jotka ei ole niin karuja hiuksille kuin toi karmean värinen biozell.

      • hiusalanopiskelija

        Tuo biozellin pinkki värimaskihan ei tosiaan ole ''hiusväri'' vaan värillinen hoitoaine, melkein samalainen kuin nuo crazycolorit mutta myös hoitaa hiusta... Ne vaan ei tuppaa tarttumaan muuta kuin vaalennettuun tukkaan, mutta etköhän tuon saa ostettua.


    • jqksveudjwJOO

      Ite oon 13w ja oon ostanu neljä vörinpoistoo, kaks blondausta ja kaksi kertaa muita värejä ja ovat ihan yksin antaaneet ostaa

    • JuppisJuu

      Kyllä sinä sitä biozellin sävytettä ainakin saat ostettua, en tiedä sit niistä hiusväreistä...

    • Kuollut

      Minä taas olen 11w tyttö ja olen menossa ostamaan hiusväriä koska värjäsin hiukseni tumman ruskeiksi ja niistä tuli harmaat... Elämäni on pilalla enkä enää ikinä värjää hiuksiani koska menen nyt ostamaan uutta mutta olen värjännyt hiukset 2pv aikana 3eri värillä jotka on pitkä kestosia ja olen valmis kuolemaan jos en saa pelastettua hiuksiani.

    • shokkihiukset

      16v on ikäraja hiusväreissä, mutta harvoin ne ikää tarkistaa. Biozellin sävytteet ja kaikki suoravärit taas ovat vähän niinkuin värillisiä hoitoaineita, joten niitä saa ostaa kuka vaan.

    • punatukkaa

      Olen 12v tyttö ja ostin paripäivää sitten olia hiusvärin että ei ne ees tarkista ikää.

    • PastelCandy

      Mielstäni alle 18-vuotiaan ei kannata värjätä kestovärillä!Biozellin värejen tuoteselosteista kannattaa katsoa onko niissä mitään ihoa ärsyttävia aineita ja onko se vaaleille vai tummille hiuksille.

    • Anonyymi

      Siis haluisin värjätä hiukseni biozelin naamiolla mutta mulla on tummat hiukset ja en oo varma tarttuisiko se niiin tietääkö joku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe