Painonhallinta - elämä tulee huokeaksi

terveysfasisti

Tosin vitamiineihin menee 1500€ vuodessa, mutta sitten pystyy elämään pienillä ruokamenoilla.
Minua, vanhaa pappaa sanotaan syyttä suotta anorektikoksi kun en syö mitään hiilihydraatteja illalla.
Marjoja saan omasta puutarhasta tarpeeksi. Kasvikset ovat suht edullisia. On totta ettei illalla jaksa tehdä mitään. Eipä ole tarviskaan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästyt_pultilta

      Terveempänä elää sekä henkisesti että fyysisesti kun syö sillon kun nälkä, jo kun on jano.
      Jos kiusaa itseään vanhana nälässä se tekee ihmisesta häijyn tapauksen.

    • syökää.vaan

      Tarkoitatko vitamiineja pillereinä, mulla on sairaus jonka tähden d-vitaamiinia olisi syötävä monin verroin normaaliin,vuosikausia niitä söin sitten tuumasin jättää pois ja jätin, vuosi on menny ei mitään negatiivista ainoastaan rahaa säästynyt.
      Monet napsii pillereitä mainonnan uhreina, taas tuoreet vihannekset on sitte eri juttu.

    • Painonhallintaa

      Eli siis yhden kuun bruttoeläke pillereihin?
      Minulla ei ole varaa kuin syödä terveellisesti.

      • terveys.f

        Ei pelkästään pillereihin vaan osa jauheina. Myös apteekista saatava kuitu on tässä mukana. Lääkemenot ehkä 600e vuodessa.
        Osa voi olla vain tavan vuoksi terveystuotteiden syömistä. Ruokamenot ovat pienet. Matkustelut olen jättänyt toistaiseksi kokonaan pois.


      • Painonhallintaa

        Tavallinen ja monipuolinen ruoka riittää minulle. Ruisleipää, kauraleipää, juustoa, kasviksia, juureksia, rasvatonta lihaa, pois lenkkimakkarat ja läskit, omena päivässä pitää lääkärin loitolla. Piimää, kahvi ilman sokeria ja kermaa, ei makeita leivonnaisia, siinä minun keinoni terveelliseen elämään.
        Ei mene senttiäkään vitamiinipillereihin.


      • vanha.kärppä.63
        Painonhallintaa kirjoitti:

        Tavallinen ja monipuolinen ruoka riittää minulle. Ruisleipää, kauraleipää, juustoa, kasviksia, juureksia, rasvatonta lihaa, pois lenkkimakkarat ja läskit, omena päivässä pitää lääkärin loitolla. Piimää, kahvi ilman sokeria ja kermaa, ei makeita leivonnaisia, siinä minun keinoni terveelliseen elämään.
        Ei mene senttiäkään vitamiinipillereihin.

        Kdehtittava tilanne sinulla. Minulla vielä vapaaehtoinen kolmivuorotyö. koska pidän vuorotyöstä.
        Olin Ortonilla viikon. Raudanpuuteanemian takia hoitajat toivat kiireesti rautakapseleita, koska ilman rautaa ei voi parantua kirurgisesta toimenpiteen jälkihoidosta.
        Sama joidenkn muiden hivenaineen kohdalla kuten mgnesiumin ja sinkin saannin.


    • Einiinvaikea-aihe

      Miksi näissä kaikissa ruokaa ja lisäaineita (vitamiinit, proteiinit, hiven- ja kivennäisaineet) koskevissa kommenteissa tietämättömyys ellei suoranainen tyhmyys 'hyökkää' aina ensimmäiseksi 'silmille'? Tietäkää enemmän niin ei tarvitse luulotella niin paljon.

      • heippakillii.elämä

        Kuka mitenkin itsensä elämänsä loppuun keplottelee. Ellei meillä olisi toimivaa eläkelainsäädäntöä olemassa, niin ei sitä jaksaisi pohjolassa elää.
        Useampa vuosituhat on tolkutettu elää niin luonnonmukaista elämää kuin vain osaa. Lääkärit olisivat työttömiä jos opeillani eläisivät.


    • cöpe.nick

      Elämänhallintaa. Ohjeita on tähän annettu jo tuhansia vuosia. Ihmiskunnan vanhimmista kirjoitetuista niitä löytyy; myös kansojen perimätiedossa.

      Miksei syntymäruma ja kehitysvammainen saisi lahkoliikkeen ahdistelematta elää omassa torpassaan vielä muutaman vuoden, ehkä?

      Vaikeuksia tämä näyttää tuottavan lahkoaktiiville, ns. viidenteen herätysliikkeeseen hurahtaneelle heittouskovaiselle, lähes ikäiselleni miehelle.

      Toivo Lång
      Inkeroinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe