Himoksen portsarit

Himosareena3

Olen 4 kk seurannut Himos Areenan portsareiden toimintaa. Minulla itselläni on järjestymiehen oikeudet. Nämä henkilöt käyvät kiinni aivan rehellisiin kylläkin humalaisiin asiakkaisiin. He käyttävät liiallista fyysistä kontaktia.
Poliisi on kuitenkin tietoinen näistä tapahtumista mutta järjestysmies oikeuksiiin ei ole kuitenkaan puututtu. Suurin osa asiakkaista joihin on käyty kiinni eivät muista tapahtumaa seuraavana päivänä ja oikeus ei tapahdu. Mielestäni Jämsän Poliisin tulisi puuttua asiaan.

17

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TouhuTaavi

      Niin että neljä kuukautta meni tuommoisen asian seuraamiseen? Mitäs nyt touhuat, kun areena on kiinni?

      • moneyinbank

        Tuollaiset areenat kuppaa vaan tyhmiltä rahat pois.


    • Anonyymi

      Tämä kommentti on täyttä asiaa. Erityisesti näiden järjestysmisten päällikön pitäisi hakeutua oppimaan sivistyneitä käytöstapoja jopa muita ulkopuolisia toimijoita kohtaan.

      • Anonyymi

        Myös ns henkilökohtaiset kaunat vaikka ei edes kuulu
        portsarille estää sisäänpääsyn.
        Aloin käymään Tampereella. Himokselle ei tarvi mennä.


    • Anonyymi

      Se on erikoista että tarjoilijat myyvät ihmisille niin paljon alkoholia, että ovat aivan liian humalassa. Eikös se ole laitonta?

    • Anonyymi

      Tossahan se taas näkee,kun hölmölle annetaan valtaa,niin sehän käyttää sitä väärin. Valta juovuttaa. Harmittomiahan nämä känniset örveltäjät useimmiten on,mutta eihän niitä pidä kuitenkaan rusikoida turhan takia. Ne on kuitenkin asiakkaita,mitkä pitää sen puljun pystyssä ja rahoittavat sen portsaria palkankin. Nyrkein huiskivat voi kyllä paketoida poliisia odottelemaan.

    • Anonyymi

      Nimet julki.

    • Anonyymi

      Koulutuksesta ja esimiehen sallimisesta/sallimattomuudesta tuo on pelkästään kiinni.

    • Anonyymi

      On tainnut meno muuttua ja paljon entisistä Kaken ajoista. Ei siellä enää nykyään pitkäparta yrmytä lavan reunalla

      • Anonyymi

        ryhmäseksibileitä näyttävät netissä mainostavan tällä Areenan huippumestan maineella ja tärkeää on ilmoittaa pitkäkös matka sieltä areenalta on sinne panomökkeihin..
        Naisilla on siis yleisesti jo siellä areenalla olla ns. horatsulook päällä??
        Kyllä siinnä pokeille saumaa riittää...


      • Anonyymi

        Miksi Kake lopetti siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Kake lopetti siellä?

        Taidettiin laittaa firma pihalle..


    • Anonyymi

      Näytä mulle normaali järjellä varustettu poke niin mä näytän sulle ahkeran paperimiehen....

      • Anonyymi

        Kumpaan porukkaan itse kuulut, vajaisiin vai laiskoihin? 😂


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe