palstan ihanat miehet

ykkös.nainen

Meinaatteko tavata naisia viikonloppuna?

63

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scrg

      Kiitos kysymystä. Yksikössä vain.

    • En tiedä kuulunko näihin (=riippuu katsojasta =)), mutta kysymyksen asettulu jäi vajaaksi, eli mitä tarkoitat "tapaamisella"?

      • Typoilua, niinkuin aina. =D

        "asettulu" = "asettelu"


    • ykkös.nainen

      No siis menettekö esim. ravintolaan tai jonnekin muualle naisia katselemaan. Tai onko jollakin kenties treffit.

      • Ei tietoa vielä tuleeko käytyä yöelämässä, luultavasti tulee, mutta ei varmuutta.......riippuu mikä sattuu olemaan fiilis, mutta tuo "tapaaminen" voi tarkoittaa jokaiselle hieman eri asiaa, mutta aina ihmiset toisiaan "tapaa", varsinkin silloin, kun on paljon ihmisiä samassa paikassa.

        Eli ei ole tiedossa mitään romanttista tai vakavaa tapaamista.


      • Totuus1
        MGTOW kirjoitti:

        Ei tietoa vielä tuleeko käytyä yöelämässä, luultavasti tulee, mutta ei varmuutta.......riippuu mikä sattuu olemaan fiilis, mutta tuo "tapaaminen" voi tarkoittaa jokaiselle hieman eri asiaa, mutta aina ihmiset toisiaan "tapaa", varsinkin silloin, kun on paljon ihmisiä samassa paikassa.

        Eli ei ole tiedossa mitään romanttista tai vakavaa tapaamista.

        Mikäs MGTOW sinä luulet olevasi, jos käyt jossain "yöelämässä"?

        Itse en ole mikään "ihana" mies, mutta vastaan silti, että en käy missään ravintoloissa tai juottoloissa tapaamassa naisia, niin kuin en ole koskaan käynytkään vaan pysyttelen kotona tai menen vanhempieni luo kylään.


      • Totuus1 kirjoitti:

        Mikäs MGTOW sinä luulet olevasi, jos käyt jossain "yöelämässä"?

        Itse en ole mikään "ihana" mies, mutta vastaan silti, että en käy missään ravintoloissa tai juottoloissa tapaamassa naisia, niin kuin en ole koskaan käynytkään vaan pysyttelen kotona tai menen vanhempieni luo kylään.

        Hmmm....en ole sinun luokituksistasi riippuvainen, enkä ole myöskään minkään MGTOW kultin lahkolaisten talutusnuorassa, eli minun polkuni on aidosti minun polkuni....joten työnnä se palkokasvi vielä hieman syvemmälle, jos vaikka saat itseksesi kunnon kiukun itsellesi aikaan....

        Sinun määrityksesi naisten "tapaamisesta" on varmasti täysin minusta poikkeava, yöelämässä näkee tuttuja ja tuntemattomia, minun tapani ei ole vetää perseet ja vongata sitä "pinmppiä" vaan tarkoitus on ihan jotain muuta......

        Ihmettelen vain, mistä tuollainen "takiainen" sai palkokasvin noin nenäänsä ja jaksoi laittaa minulle "halveksunta" viestin.... ;D


      • Totuus1
        MGTOW kirjoitti:

        Hmmm....en ole sinun luokituksistasi riippuvainen, enkä ole myöskään minkään MGTOW kultin lahkolaisten talutusnuorassa, eli minun polkuni on aidosti minun polkuni....joten työnnä se palkokasvi vielä hieman syvemmälle, jos vaikka saat itseksesi kunnon kiukun itsellesi aikaan....

        Sinun määrityksesi naisten "tapaamisesta" on varmasti täysin minusta poikkeava, yöelämässä näkee tuttuja ja tuntemattomia, minun tapani ei ole vetää perseet ja vongata sitä "pinmppiä" vaan tarkoitus on ihan jotain muuta......

        Ihmettelen vain, mistä tuollainen "takiainen" sai palkokasvin noin nenäänsä ja jaksoi laittaa minulle "halveksunta" viestin.... ;D

        Ei ollut tarkoitus suututtaa. Ihmettelen vain, että käyt kuitenkin yöelämässä eli et täysin "omia teitäsi" kulje.


      • Totuus1 kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus suututtaa. Ihmettelen vain, että käyt kuitenkin yöelämässä eli et täysin "omia teitäsi" kulje.

        Hmmmm...en suuttunu...sinulla se palkokasvi nenässä on ei minulla... :D

        "Ihmettelen vain, että käyt kuitenkin yöelämässä eli et täysin "omia teitäsi" kulje."

        Aww....sulla ei nyt kaikki rattaat jostain syystä pyöri samaan tahtiin, kun mulla...koko lause kuulostaa niin oudolta, ettei siitä saa mitään selvää tai ainakaan siinä ei ole mitään järkeä....


      • Rose23
        Totuus1 kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus suututtaa. Ihmettelen vain, että käyt kuitenkin yöelämässä eli et täysin "omia teitäsi" kulje.

        Eikös omia teitään kulkeva ihminen nimenomaan käy aivan missä haluaa muiden mielipiteistä sen suuremmin välittämättä? Ihan sama oli se paikka sitten yökerho, kirjasto, metsäpolku jne.

        Jos tehdään määritelmä, jonka mukaan "omia polkujaan kulkeva" ei saa tehdä sitä tai tätä niin eihän se enää ole omia polkujaan kulkemista vaan jonkun koodiston seuraamista.


      • Rose23 kirjoitti:

        Eikös omia teitään kulkeva ihminen nimenomaan käy aivan missä haluaa muiden mielipiteistä sen suuremmin välittämättä? Ihan sama oli se paikka sitten yökerho, kirjasto, metsäpolku jne.

        Jos tehdään määritelmä, jonka mukaan "omia polkujaan kulkeva" ei saa tehdä sitä tai tätä niin eihän se enää ole omia polkujaan kulkemista vaan jonkun koodiston seuraamista.

        Juuri näin.....mutta kaikki eivät vain ole samalla "taajuudella", sekä joltain yksilöiltä tuntuu puuttuvan maalaisjärki ihan kokonaan...


      • Hyvä veli ja Rose23! Juuri näin, oman tiensä valinnut tekee valintansa itse, välittämättä muitten mielipiteistä tai koodistoista.


      • Totuus1
        Rose23 kirjoitti:

        Eikös omia teitään kulkeva ihminen nimenomaan käy aivan missä haluaa muiden mielipiteistä sen suuremmin välittämättä? Ihan sama oli se paikka sitten yökerho, kirjasto, metsäpolku jne.

        Jos tehdään määritelmä, jonka mukaan "omia polkujaan kulkeva" ei saa tehdä sitä tai tätä niin eihän se enää ole omia polkujaan kulkemista vaan jonkun koodiston seuraamista.

        Yleisten normien mukaistahan se on, että sinkku käy yöelämässä. Sen sijaan kotona netissä surffailu on yleisten normien vastaista silloin kun mukamas pitäisi etsiä kumppania. Minä olen meistä paljon enemmän se MGTOW.


      • nnnnainen
        Totuus1 kirjoitti:

        Yleisten normien mukaistahan se on, että sinkku käy yöelämässä. Sen sijaan kotona netissä surffailu on yleisten normien vastaista silloin kun mukamas pitäisi etsiä kumppania. Minä olen meistä paljon enemmän se MGTOW.

        Toimitko näin, koska haluat "kapinoida" yleisiä normeja vastaan, koska viihdyt paremmin kotona, vai koska sinulla ei ole seuraa jonka kanssa mennä yöelämään ja et halua mennä yksin?

        Eikö ole vähän hölmöä kilpailla siitä kuka on eniten oman tiensä kulkija? Tai siis, eihän sillä pitäisi olla väliä jos kerran kulkee vaan omia polkujaan?


      • Totuus1
        nnnnainen kirjoitti:

        Toimitko näin, koska haluat "kapinoida" yleisiä normeja vastaan, koska viihdyt paremmin kotona, vai koska sinulla ei ole seuraa jonka kanssa mennä yöelämään ja et halua mennä yksin?

        Eikö ole vähän hölmöä kilpailla siitä kuka on eniten oman tiensä kulkija? Tai siis, eihän sillä pitäisi olla väliä jos kerran kulkee vaan omia polkujaan?

        Toimin näin, koska haluan kapinoida yleisiä normeja vastaan ja koska minulla ei ole seuraa, jonka kanssa mennä yöelämään, mutta ennen kaikkea sen takia, että viihdyn paremmin kotona.

        En minä missään kohtaa ole mitään kilpailua ole ollut luomassa.


      • nnnnainen
        Totuus1 kirjoitti:

        Toimin näin, koska haluan kapinoida yleisiä normeja vastaan ja koska minulla ei ole seuraa, jonka kanssa mennä yöelämään, mutta ennen kaikkea sen takia, että viihdyn paremmin kotona.

        En minä missään kohtaa ole mitään kilpailua ole ollut luomassa.

        Itse ajattelisin niin, että myös silloin kun toimii jollain tavalla erityisesti kapinoidakseen, antaa normien vaikuttaa omaan käytökseensä. Siis jos jokin itseä kiinnostava juttu jää tekemättä, koska se olisi normien mukaista, niin eihän siinä silloin toimita enää puhtaasti vaan omien arvojen mukaan. Esimerkiksi ei enää tykätä jostain bändistä, kun se on noussut myös valtavirran suosioon. Ei kai ne aiemmin hyvät biisit siitä miksikään muuttuneet? No joo, vähän väsynyt esimerkki...
        Tietysti silloin jos jokin asia on omien arvojen vastainen kannattaakin kapinoida ja toimia kuten itse näkee oikeaksi.

        Tuo kilpailu juttu liittyi siihen, kun aiemmassa kommentissasi ilmoitit olevasi enemmän "mgtow" kuin toinen kirjoittaja.


    • Ikis__M

      Sunnuntainahan on helluntai ja niinhän sitä sanotaan että jos ei heilaa helluntaina ei sitten koko kesänä. Pitäisiköhän olla ihan niin viitterä että pistäytyisi jossain terassioluella ja antaisi mahdollisuuden tai sitten pakit jollekulle päällekäyvälle naiselle kun on niin hyvät kelitkin ainakin toistaiseksi.

      • heilataan

      • ykkös.nainen

        Tulisin seuraksi terassille, mutta on niin pitkä matka.


      • scrg

        "... tai sitten pakit jollekulle päällekäyvälle naiselle ... "

        Tässä olisikin hyvä kisa viikonlopuksi palstan lukijoille: kuka antaa eniten pakkeja ? Pisteytys: pakit humalaiselle miehelle 1p; pakit selvälle miehelle 2p; pakit humalaiselle naiselle 100p ja pakit selvälle naiselle 1000 pistettä.


      • kolmasnainen
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Tulisin seuraksi terassille, mutta on niin pitkä matka.

        Missä tuo Ikis sitten asuu?


      • Ikis__M
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Tulisin seuraksi terassille, mutta on niin pitkä matka.

        Niin taitaapi olla mutta ainahan voi olla hengessä mukana :) Saa nyt nähdä tuleeko lähdettyä mutta hyvähän se olisi ihmisten ilmoilla välistä pyörähtää.


      • Ikis__M
        kolmasnainen kirjoitti:

        Missä tuo Ikis sitten asuu?

        ei se kerro :D


      • Ikis__M
        scrg kirjoitti:

        "... tai sitten pakit jollekulle päällekäyvälle naiselle ... "

        Tässä olisikin hyvä kisa viikonlopuksi palstan lukijoille: kuka antaa eniten pakkeja ? Pisteytys: pakit humalaiselle miehelle 1p; pakit selvälle miehelle 2p; pakit humalaiselle naiselle 100p ja pakit selvälle naiselle 1000 pistettä.

        :D Palstan naiset varmaan voittaisivat mutta tuo pistetys sentään jättäisi meille miehillekin mahdollisuuden.


      • kolmasnainen
        Ikis__M kirjoitti:

        ei se kerro :D

        Ykkös.naiselle kuitenkin on kerrottu?


      • ykkös.nainen

        En minä tiedä missä ikis asuu, jossain etelässä kait. No täytyy olla hengessä mukana ja siemailla Vickyä pihasaunalla. :)


      • Ikis__M
        ykkös.nainen kirjoitti:

        En minä tiedä missä ikis asuu, jossain etelässä kait. No täytyy olla hengessä mukana ja siemailla Vickyä pihasaunalla. :)

        Just olin ehdottamassa että tehän voisitte ujo-ketmin kanssa piipahtaa terdellä mutta se näkyykin tuolla alempana kehuskelevan fuckinder -valloituksillaan, ei siis ainakaan sen kanssa kannata mennä kun tuommoisia harrastaa.


      • ykkös.nainen

        Niinpä.. Täytyy nautiskella saunassa ihan itsekseen.Vietä mukava ilta jos lähdet liikkeelle.


      • Ikis__M
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Niinpä.. Täytyy nautiskella saunassa ihan itsekseen.Vietä mukava ilta jos lähdet liikkeelle.

        Juu, todennäköisimmin kyllä kuitenkin jos tulee lähdetyksi niin jos ei mitään kummoisempaa näy tulee sitten aika nopsa reissu.


      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Niinpä.. Täytyy nautiskella saunassa ihan itsekseen.Vietä mukava ilta jos lähdet liikkeelle.

        Kovia löylyjä. :)


      • vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

        :D Palstan naiset varmaan voittaisivat mutta tuo pistetys sentään jättäisi meille miehillekin mahdollisuuden.

        Sinähän annat itse ainakin palstapakkeja. Myös ujo tai kiltti ktm tjtn ja ykkös.nainen antavat pakkeja toisilleen täällä ja muille muualla tjtn....


      • Ikis__M
        vihatipunen kirjoitti:

        Sinähän annat itse ainakin palstapakkeja. Myös ujo tai kiltti ktm tjtn ja ykkös.nainen antavat pakkeja toisilleen täällä ja muille muualla tjtn....

        Juu ja annan joskus livenäkin, naisten "ongelma" kun tuntuu olevan se että usien kun ne tulee "iskemään" ne on liian kännissä ja sitten jos vähän juttelee tuntuu olevan lapsi/lapsia ja vaikka ollaan sinkkuja niin on "joku", ei niihin sitten välttämättä innosta sen kummemmin tutustua. Palstan naiset kuitenkin voittaisi kisan kun nainenhan saa niitä lähestymisiä jatkuvasti viihteellä ollessaan, parisataa jaettua pakkia tulee äkkiä täyteen.


      • ykkös.nainen

        Raportoi sitten miten iltasi meni jos et sitten löydä sitä heilaa. :) Oli kyllä kuumat löylyt.


      • Ikis__M
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Raportoi sitten miten iltasi meni jos et sitten löydä sitä heilaa. :) Oli kyllä kuumat löylyt.

        Ei taida tulla paljon raportoitavaa jos ei näy tuttuja, aika nopsaan sitten vaan käväisen. Vaikka näkyisikin tuskin siltikään tulee mitään yökerhokeikkaa.


      • ykkös.nainen

        Ikis on tainnut langeta johonkin naiseen..


      • Ikis__M
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Ikis on tainnut langeta johonkin naiseen..

        Mistäs tuo päätelmä tuli :D Ei sitten tullut eilen lähdetyksi kun telkkarista tuli "Paha maa", suomalaista arkirealismia ja h..in hyvä kotimaiseksi filkaksi, likimain paras mitä täällä on tehty. Saas ny nähdä tuleeko tänään lähdetyksi, jos hyvät kelit voisi siellä terdellä käväistä :)


      • ykkös.nainen

        Kunhan kiusoittelin.:)


    • pieleenmeni
    • ätmel

      Voin vastata kaikkien palstan ihanien miesten puolesta:

      Olemme vain kotona runkkaamassa.

    • hc-ytmi

      En meinaa :)

    • Just sain tinderissä tuohon lähelle kahvittelupyynnön naisen kotiin.

      • ykkös.nainen

        Meinasitko mennä?


      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Meinasitko mennä?

        En varmaan nyt viikonloppuna.


      • rohkea-ytm
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        En varmaan nyt viikonloppuna.

        Pitää takoa kun rauta on kuumaa.


      • ykkös.nainen

        Niinhän se pitäs. Näin tänään kivan näköisen miehen. Oiskohan pitänyt käydä kimppuun. :)


      • ktm40
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Niinhän se pitäs. Näin tänään kivan näköisen miehen. Oiskohan pitänyt käydä kimppuun. :)

        Näitkö pohjoisessa vai etelässä? Kimppuun vaan.


      • ykkös.nainen

        Pohjoisessa päin. Siellä päin niitä näkyilee. :)


      • ktm40
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Pohjoisessa päin. Siellä päin niitä näkyilee. :)

        Ok. Kuulostaa hyvältä. ;)

        Laitat nyt syötin ja kesällä otat saaliin.


      • ykkös.nainen

        No ei se nyt niin varmaan ole tuleeko sitä saalista. :)


    • palstariippuvainen

      Huomenna olen supersosiaalinen ja lähden baariin iskemään humalaisia naisia ätminkäisen karismalla ja itseluottamuksella. Sunnuntaina tuun tekee tänne aloituksen "miksi naiset antaa vaan jännämiehille".

      • ohohoho

        Sä juomass, ei uskois :DD


    • Eräsmies-80

      Ihana tuskin oon kun naiset ei huoli mutta mitä kysymykseesi tulee niin en meinaa jos eivät tänne korpeen eksy. Tulin mökille ja heti grilli kuumaksi ja herkkuja käristymään sekä muutama viron olut kyytipojaksi. Kalassa käyty hyvin tuloksin meinaan kala on otillaan ja nyt lämpiää sauna. Ja juuri korkkasin suomiviinan. Aah kevyt känni hakusessa ja youtubella pauhaa rokki. Aina tää voittaa sen tyhjän yöelämän jossa komeat vie kaikki naiset. Viimeks viikkositten kokeilin kumpanakin päivänä kaupungin yöelämää ja ei jääny kun känsät käteen. Kun tietää et naiset ei vaan kiinnostu musta niin mikäs tässä sit vietellessä mukavaa mökkikesää. Ja äsken kaveri pyysi kylään itä-suomeen ja kesällä viikoks lomalle toisen kaverin luo lappiin. Vaikka se kaipuu aina naiseenkin on mut kun en kelpaa niin en. Sit pidetään hauskaa itsekseen ja kaveripiirin kesken.

    • nosiitäihanastanytiedä
      • Pettäjäntie

        Samaa naista tavannut jo 4 vuotta, alkuvuodesta sai vitoset, eikä yksikään ole minun näköinen, elatus kyllä kelpaa..


    • Pettäjäntie

      Samaa naista tavannut jo 4 vuotta, alkuvuodesta sai vitoset, eikä yksikään ole minun näköinen, elatus kyllä kelpaa.

    • Kilttiatm

      Katselen naisia naisina, en kumppani ehdokkaina. En usko että tapaan ketään naista.

    • Munaotus

      Piti tavata tänään nainen mutta meninkin töihin joten en tavannut naista.

    • ihana-mies

      nai-si-a

    • Percheno

      Hmmm, ensinnäkin - oletko nainen?

      Toiseksi - haluaisitko tavata?

      Kolmanneksi - mikäli olet jostain humpasta, en lähde liian pitkälle riiuumatkalle-

      Painun siis mahdollisesti Helsingin sykkivään yöhön...ellei sada;)

    • btw_

      Voisit joskus etes kysellä meiltä mörköiltä et kuis panee tai jotai.
      Ihan tasapuolisuuden vuoks.

      • ykkös.nainen

        Kuis panee?
        En kyllä pidä ketään mörkönä. :)


    • ruma-ätmi

      En tunne ketään naista eikä ole naisia ystävinä yhtään. Naiset ei tykkää minusta.

    • jokuätmitaiketmi

      En meinaa tavata naisia tänä viikonloppuna. Yksi aiemmin tapailemani nainen halusi taas tavata ja seksiäkin saisin varmasti jos haluaisin, koska jokaisella tapaamisella se nainen on sitä aiemminkin halunnut.
      Mutta enpä ole juuri nyt vapaa niihin puuhiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe