Menkää pois minun hiekkalaatikoltani!

nytalkaanyppimään

Jättäkää leluni rauhaan ja ämpärini kaatamatta!
Mun hiekkalinna on vain yksin mun, eikä sinne tarvitse pyytämättä tunkea sotkemaan ja rikkomaan paikkoja.
Jos ei puhe tehoa, niin kohta alkaa syöttötuoli täristä ja pinnasängyn pienat paukkua.
Mätkin jarrusukalla päin näköä, hakkaan nokkamukilla korvallisille ja hieron märällä vaipalla naamataulua.
Aina tarttee tulla pilaamaan toisen leikkituokion!
Pysykää vaan siellä omalla pihallanne nujuamassa.

24

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korppis1

      Minä rakastan käydä rikkomassa hiekkakakkuja silleen salaa, tiedäthän ovelasti, silleen, että kukaan ei tiedä kuka minä oikeesti olen, vaikka kaikki tietävät kumminkin, kuka olen ja se se vasta on hauskaa. Jäi taas pikku tauko töiltäni, jätin maalipensselin vesipurkkiin ja tulin tälle laatikolle hämmentämään liejusoppaa.

      • enyllättynyt

        Sinäkö olet se joka puskaviesteillä yllyttää ihmiset toisten kimppuun ?


      • Korppis1
        enyllättynyt kirjoitti:

        Sinäkö olet se joka puskaviesteillä yllyttää ihmiset toisten kimppuun ?

        En minä, mutta joku muu, joku jolla on hammasraudat kireällä. Minä olen tietovuotaja jolla on ongelma. Itse en tiedä mikä ongelma, mutta kuulemma on.


    • Hiekkakeisari

      Minulla on oma kokonainen hiekkamonttu 1 hehtaari ja montun pohjalla leikkimökki. En tarvitse toisten mitättömiä pieniä hiekkalaatikoita ja leikkilapioita. Minulla on aikuisten lapioita ja lumilapio ja kauhakuormaaja jolla teen valtavia hiekkakakkuja, joihin pistän rautaa ja betonia sekaan. Niitä ei kukaan potki rikki.

      • Korppis1

        V a l e h t e l e t, ei sulla ole kauhakuormaajaa, niin ja todista laskennallisesti montako tonnia pistät rautaa kahden kuution kakkuun?.


      • Santakeisari
        Jos sulla olis kaivamaton hehtaarin hiekkaharju niin olisin kateellinen mut tyhjäksi kaluttu monttu ei herätä tunnekuohuja.


      • Hiekatonkeisari

        Minä puhuin hiekkamontusta, kyllä.
        Tyhjäksi kaluttu, tietenkin.
        Hehtaarin hiekkaharjussa olisikin hiekkaa vähäksi aikaa.


      • Hiekkakeisarihiekaton
        Korppis1 kirjoitti:

        V a l e h t e l e t, ei sulla ole kauhakuormaajaa, niin ja todista laskennallisesti montako tonnia pistät rautaa kahden kuution kakkuun?.

        Rautaa pistän kolme pitkää rautaa pituussuuntaan
        ja kolme lyhyttä rautaa poikittain.
        Survilankaa en käytä vaan nippusiteitä :D
        Elikkä 10 - 20 kiloa rautaa riittää hiekkakakkuun.

        Mitä tulee betonin valantaan, se onkin ihan eri ja siihen menee rautaa omassa kaaviossaan riippuen valetaanko siltaa, anturaa, pylvään alustaa jne.
        Kahden kuution kakkuunhan voi laittaa rautaa vaikka kaksi tonnia. Eri asia saako sen peittoon ja minkä muotoinen kakusta tulee.


      • henrjii
        Hiekkakeisarihiekaton kirjoitti:

        Rautaa pistän kolme pitkää rautaa pituussuuntaan
        ja kolme lyhyttä rautaa poikittain.
        Survilankaa en käytä vaan nippusiteitä :D
        Elikkä 10 - 20 kiloa rautaa riittää hiekkakakkuun.

        Mitä tulee betonin valantaan, se onkin ihan eri ja siihen menee rautaa omassa kaaviossaan riippuen valetaanko siltaa, anturaa, pylvään alustaa jne.
        Kahden kuution kakkuunhan voi laittaa rautaa vaikka kaksi tonnia. Eri asia saako sen peittoon ja minkä muotoinen kakusta tulee.

        tuosta tekeleestä tulee tortunpohja


      • henrjii
        Hiekatonkeisari kirjoitti:

        Minä puhuin hiekkamontusta, kyllä.
        Tyhjäksi kaluttu, tietenkin.
        Hehtaarin hiekkaharjussa olisikin hiekkaa vähäksi aikaa.

        Varsinkin jos on korkeat rinnat, ja pieni tavara


      • Hiekatonkeisari kirjoitti:

        Minä puhuin hiekkamontusta, kyllä.
        Tyhjäksi kaluttu, tietenkin.
        Hehtaarin hiekkaharjussa olisikin hiekkaa vähäksi aikaa.

        Mä asun just tollasen monen hehtaarin kokosen hiekkamontun lähellä sitä riittää Uppsalasta tonne Itämereen saakka. Saa tulla hakemaan, riittää kaikille ja kiva ajaa rallia siellä pohjalla. Autonromu koristaa yhtä montun rinnettä, mistäkähän kohdasta se tuli alas? Jälkiä on, mistä on tultu cross-pyörillä alas tai vastaavasti ylös. Kivaa kun lapsilla on mukavaa.


      • eppu2

        Hiekkaa on ja leikkimökki.
        Lumilapio, betonilapio, ojalapio, kukkalapio, kakkulapio, kissankakkalapio ni, että kyllä lapioissa löytyy meinaan.


    • Arvoituksellinen hiekkamontun kingi, siis kuka?

      Kykenee poistamaan kenet tahansa, koska tahansa hiekkamontustaan.
      Sanoo olevansa mies ja asuvansa yksin asunnossaan, mutta kaatuu joka ilta sänkyyn saman naisen kanssa asunnossaan, herää saman naisen kanssa ja elää saman naisen kanssa, joka hetki, hiekkamontussaan.
      Ei siedä koskaan kauaa ketään montussaan, heittää hiekkaa silmiin, jokaiselle, kaikille, poikkeuksetta, lopulta.
      Kuopii, kaivaa, kuitenkin, hiekkamontun pohjalla, jottei kukaan pääsisi kiipeämään pois. Ei tiedä itsekään miksi tekee näin?

      Siis kuka on Kingi?

      • Sorjonen tietenkin ,sutki hanttina.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sorjonen tietenkin ,sutki hanttina.

        Väärin, kylmää, Sorjonen on jo kuopattu ja Sutki liikemies.


      • KotkaofKolava kirjoitti:

        Väärin, kylmää, Sorjonen on jo kuopattu ja Sutki liikemies.

        Olit oikeassa minä väärässä,nyt vasta muistin.
        Se oli Pohjolan rapa ja petoni, pyörittäjänä Akseli Jaatinen sivumennen sanoen erittäin onnellinen mies.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Olit oikeassa minä väärässä,nyt vasta muistin.
        Se oli Pohjolan rapa ja petoni, pyörittäjänä Akseli Jaatinen sivumennen sanoen erittäin onnellinen mies.

        Likeltä liippaa, vielä arvattava miten voi yksinäinen, onnellinen mies, elää syntymästä, hamaan hiekkakuoppaan, jatkuvasti, alati, yksinollessaankin, naisen kanssa?


      • Lintti-Atja

        Jäniksen vuosi.


    • kukkotappeluako

      Taitaa olla miesten oma kinasteluketju tämä?

      • Ei sinne päinkään ,yritin arvailla mitä kotka kysyy,en onnistunut ja muut ei uskaltanu eres yrittää.


    • ö-Öö
      • ent.siivoojaparka

        Olet sitten kääntynyt lestaatista jehovantodistajaksi?


    • lukutaitoinen

      Käännetään asiat näin He puhuvat meistä VIHA RIKOKSENA

      He ovat RASISTEJA meitä kohtaan.

      Meillä on oikeus puolustaa oikeuksiamme.

      Pommi tikittää. tulilanka palaa. Kohta ollan niin kusessa, jos ei noita saada pysäytettyä.

      Suomen vastaanottokeskuksissa olleet ja olevat henkilöt ovat 80-90 prosenttisesti nuoria miehiä. Missä ovat hätää kärsivät naiset ja lapset?

      Ovatko nämä salskeat nuorukaiset terroristeja jotka ovat täällä saamassa hoitoa, lepäämässä ja keräämässä varoja järjestölleen?

      Kaikki jihadistit on pantava maahantulokieltoon. Sama pakolaisille jotka lomailevat kotimaassaan josta ovat paenneet. Tämä touhu on meidän kustantamaamme ja meidän härskiä hyväksikäyttämistämme.

      Samoin yli ymmärryksen menee ehdollinen tuomio terroristijärjestön rahallisesta tukemisesta. Jopa -hyväntekeväisyys- nimikkeellä he keräsivät Suomessa rahaa terroristeille. Tällä toiminnallaan he ovat osoittaneet, etteivät he sovellu yhteiskuntaamme.
      Tämäkin on hiekkalaatikkoon porvareiden leikkiä

    • Hiekkakuopan kingi on siis tämä machomummo, Hunks:)
      Hänhän asuu sievän naisen kanssa kun on nainen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe