Ihastuin pleieriin

idioottioon

Mä niin näen mitä se pelaa ja silti...

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoivoi

      Voinko auttaa mitenkää? :D

    • idiootasmyös

      Toinen idiootti täällä, niin kävi minulle myös.

    • arvosta-itseäsi

      On epävarma ja rikkinäinen, pelkää ettei kelpaa itsenään ja siksi pelaa.Erittäin mustasukkaisia, eivät pysty normaaleihin ihmissuhteisiin. Sellaisenko haluat?

      • khylllä

        Tottamaar ;D miten oikeesti voitkaan kuvata mua noin huonosti ;)


    • zupa

      Voi että, näin pääsi käymään mullekin ja mä hölmö annoin sille periksi. Tai en tiedä olenko ihastunut vaan haluan vaan jotain siitä ihmisestä. Kaduttaa ja samalla haluan lisää.

      • sävaanhaluat

        En voi sun haluille mitään


      • zupa

        Mut miks sä haluat mua? Onko pakko? Liian vaikeaa.


      • hmmmmm

        Sille on syynsä


    • pelimiesmäoon

      Ihastuin mä pleikkariin. Pelaan kaikennäkösiä.

    • aiderdale

      Tiedän, että se on ennenkin pyörittänyt vaikka ketä. Tiedän tasan tarkkaan,että millään mitä se tekee ei ole mitään merkitystä. Vaan ja ainoastaan sen egon pönkittämistä ja nautinnon hakemista. Ei sen suurempaa. Se vähän puistattaa kuitenkin, vaikka en itsekään mitään halua suurempaa tai ylipäänsä mitään. En pystynyt katsomaan sitä tänään. Hrrr...haluan piilotella ikuisuuden ja unohtaa kaiken....tai sitten en. Voi pska.

      • apuvaaaaa

        Piiloudu! Pommi tulee!


      • kunhanlevitätpahaa

        Et tiiä yhtään mittää.Oot vaa kuullu juttuj ja huhuja ja uskotttelet niitä kaikille.Tuskin mitään omakohtasta juttujen perustaksi.


      • ahaaavai

        Niin. Näkemyksensä kullakin.


      • aiderdale

        Miten sitten voi selittää sen, että se yrittää kaikkia ja iskee kiinni siihen, joka lämpenee? Se tarkoittaa juuri sitä, että sen toiminta ei takoita yhtään mitään.


      • tähtäh_

        En tajunnu nyt, selitä paremmin.


      • aiderdale

        Sitä tarkoitan, että en halua lähteä mukaan tämän tyypin touhuihin, vaikka hän on selvästi minua yrittänyt ja osoittanut kiinnostusta, koska tiedän hänen olevan pleijeri. Olen aivan varma sitä. Tiedän olevani hänelle merkityksetön. Hän yrittää kaikkia. Minä vain satuin vastaaamaan hänen iskuyrityksiinsä. Itsekin olen joskus ollut tuollainen enkä ole siitä ylpeä ja se puistattaa, koska haluaisin kai taas sortua samaan. Enkä osaa sanoa miksi.


      • tiedätkö_onko

        Hän oikeasti tälläinen? Vai oletko tehnyt hänestä vain päätelmiä "sanomiensa" perusteella?


      • aiderdale

        Olen kuullut joitakin juttuja ja olen nähnyt, kuinka hän koskettaa ja flirttaa naisille. Hän tietää olevansa komea.


      • uskotkomuiden

        Kertomia juttuja? Oletko varma että hän tarkoittaa kosketusta juuri tuolla tavalla? Kosketus voi tarkoittaa myös mm. Hyvää ystävyyttä.


      • aiderdale

        Olen aivan liian varma kaikesta. Valitettavasti. Hän ei ole osoittanut kiinnostustaan minua kohtaan varmaankaan sen ihmeellisemmällä tavalla kuin ketään niitä muitakaan kohtaan.


      • oletkokysynyt

        Tuota häneltä itseltään?


      • aiderdale

        En ole, enkä pysty niin tekemään. Tavallaaan kysyin kyllä jotain sinne päin eikä hän osannut sanoa mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe