Kansalaiskeräys

pennit.jojoon

Tavastilan urheilukentällä kerätään kolehtia eräällä haminalaiselle kusipäälle. Paljonko olisit valmis maksamaan tälle rehelliselle ja syyttömällä typerykselle?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mussalon.ahtaaja

      Survokoon Atro sille kyrvän anaaliin.Siinä on kolehtia ihan riittävästi.

    • mukana.myös

      Mulla olis melkein täys pakkaus rotanmyrkkyä

      • rehellinenihminen

        lataani tehokkaampaa


      • Mitenköhän.kävisi

        Helppo huuella sieltä anona, mees sanomaan Kerviselle tai Hirvoselle noi kyrvän survomiset niin olis kiva nähä miten sulle laitetaan oma kyrpä suuhun. Mumise siinä sitten kyrpäjuttujasi ihan vapaasti. Olis se ihan mukava nähä muutenkin miten Kervinen sua vähän kouluttaisi ja sen jälkeen sun oma mulkku tutiksi.


      • Vuosien.kokemus

        Vellihousut eivät uskalla tulla sanomaan naamatusten yhtään mitään Hirvoselle.


      • Astro.Hirponen
        Mitenköhän.kävisi kirjoitti:

        Helppo huuella sieltä anona, mees sanomaan Kerviselle tai Hirvoselle noi kyrvän survomiset niin olis kiva nähä miten sulle laitetaan oma kyrpä suuhun. Mumise siinä sitten kyrpäjuttujasi ihan vapaasti. Olis se ihan mukava nähä muutenkin miten Kervinen sua vähän kouluttaisi ja sen jälkeen sun oma mulkku tutiksi.

        Eihän missään mainita Hirvosta tai Kervistä.
        Mitä oikein sekoilet ?


      • SalillaMuroja
        Mitenköhän.kävisi kirjoitti:

        Helppo huuella sieltä anona, mees sanomaan Kerviselle tai Hirvoselle noi kyrvän survomiset niin olis kiva nähä miten sulle laitetaan oma kyrpä suuhun. Mumise siinä sitten kyrpäjuttujasi ihan vapaasti. Olis se ihan mukava nähä muutenkin miten Kervinen sua vähän kouluttaisi ja sen jälkeen sun oma mulkku tutiksi.

        Olisikohan tekstistä päätellen saatu Jarstzu someen kommentoimaan


      • Pysytään.K-asiassa

        KOTKAN TARKASTUSLAUTAKUNNALLE


        Valitus tietopyyntöön vastaamatta jättämisestä.


        Arvoisat Kotkan tarkastuslautakunnan päättäjät ja vastuuhenkilöt, olen kysynyt lukuisilta Kotkan kaupunginvaltuutetuilta, mitä minun pitäisi tehdä, että saisin kaupunginsihteeri Raino Hassiseta pyytämäni asiakirjajäljennökset ja lain takaaman kirjallisen vastauksen jäljempänä olevaan 19.3.2015 päivättyyn tietopyyntööni. Kaupunginvaltuutetut ovat kehottaneet tekemään asiasta virallisen valituksen tarkastuslautakunnalle ja osoittamaan valituksen myös Kotkan kaupungin tarkastuspäällikkö Ritva Kiiskelle, jotta minä saisin itselleni kuuluvat asiakirjat ja tiedot, joita olen laillisella tietopyynnölläni pyytänyt, mutta vieläkään en ole saanut jäljempänä olevassa tietopyynnössäni pyytämiäni tietoa ja asiakirjoja itselleni.

        Kohteliaimmin pyydän, että Kotkan tarkastuspäällikkö ja tarkastuslautakunta ryhtyisi asiassa tarvittaviin toimenpiteisiin, jotta saisin pyytämäni tiedot ja asiakirjat.

        Kohteliaimmin pyydän myös, että tarkastuspäällikkö ohjaisi virkansa puolesta valitukseni virallisesti vireille ja että minulle ilmoitetaan tämän valitusasian diaarinumero.


        Haminassa 23.5.2015

        Asko Kervinen





        KOTKAN KAUPUNGILLE JA KAUPUNGINSIHTEERI RAINO HASSISELLE


        ASIA

        Tietopyyntö Kotkan kaupungille ja kaupunginsihteeri Raino Hassiselle


        SELOSTUS JA PERUSTELUT

        1. Kohteliaimmin pyydän, että Kotkan kaupunki ja/tai kaupunginsihteeri Raino Hassinen toimittaisi minulle jäljennökset kaikista Asko Kervisen lähettämistä sähköpostiviesteistä, joissa minä olen uhannut kaupunginsihteeri Raino Hassisen henkeä.

        Kaupunginsihteeri Hassinen on 25.2.2015 allekirjoittamassa asiakirjassa käräjäoikeudelle ilmoittanut, että olen joissakin lähettämissäni sähköpostiviesteissä uhannut kaupunginsihteeri Hassisen henkeä.

        2. Kohteliaimmin pyydän myös tiedon, että onko kaupunginsihteeri Hassinen taikka Kotkan kaupunki tehnyt rikospoliisille ilmoitusta tai ilmoituksia, koskien kaupunginsihteerin käräjäoikeudelle 25.2.2015 antamia tietoja Hassisen henkeä uhanneista sähköpostiviesteistäni.


        Haminassa 19.3.2015

        Asko Kervinen


      • dud-dad

        Samma mieltä Nyt ei ojennella nyrkkiä eikä imetä kyrpää, vaan pysytellään Kervis-asiassa joka on kaupungin tärkein ja keskeisin poliittinen kysymys.


      • tosi.valhe
        Mitenköhän.kävisi kirjoitti:

        Helppo huuella sieltä anona, mees sanomaan Kerviselle tai Hirvoselle noi kyrvän survomiset niin olis kiva nähä miten sulle laitetaan oma kyrpä suuhun. Mumise siinä sitten kyrpäjuttujasi ihan vapaasti. Olis se ihan mukava nähä muutenkin miten Kervinen sua vähän kouluttaisi ja sen jälkeen sun oma mulkku tutiksi.

        On sulla aika lailla sairaan tuntuiset unelmat,synkkaa hyvin yhteen noitten mainitsemiesi sairaiden ihmisten kanssa.
        Eli siinähän kyrvinen kirjoittaa itse itsestään vaikka mitään ei ole taaskaan kysytty.
        Yhteiskunnan pohjamutaa nuo pari oliota.


    • kohta.sataa

      Minkä takia tavastilan kenttä on valikoitunut keräyspaikaksi ja mikä on kerättävä summa?

      • B.Brinkas

        Saa lahjoittaa rahaa kenelle tahansa. Ei siinä mitään rahankeräyslupia tarvita.


    • juuriukko

      Eikös A Hirvonen ole aikaisemmin harrastanut eahankeräystä? Nyt vain uusi yritys mielestäni vähintään oudolla paikalla jossakin Tavastilan korvessa.

      Tässä lainaus aiemmasta keskustelusta tällä palstalla. Ha ha...

      "Höpö Höpö... Mitenhän se totuus menikään... Olisikohan se kuitenkin nyt ollut niin, että Hirvonen järjesti rahankeräyksen ilman lupia, mutta koska keräys EI OLLUT TUOTTANUT YHTÄÄN EUROA keräystilille, päätti poliisi luopua syytteistä!"

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13604838

      • Vakavat.asiat.ensin

        KOTKAN KAUPUNGILLE JA KAUPUNGINSIHTEERI RAINO HASSISELLE


        ASIA

        Tietopyyntö Kotkan kaupungille ja kaupunginsihteeri Raino Hassiselle


        SELOSTUS JA PERUSTELUT

        1. Kohteliaimmin pyydän, että Kotkan kaupunki ja/tai kaupunginsihteeri Raino Hassinen toimittaisi minulle jäljennökset kaikista Asko Kervisen lähettämistä sähköpostiviesteistä, joissa minä olen uhannut kaupunginsihteeri Raino Hassisen henkeä.

        Kaupunginsihteeri Hassinen on 25.2.2015 allekirjoittamassa asiakirjassa käräjäoikeudelle ilmoittanut, että olen joissakin lähettämissäni sähköpostiviesteissä uhannut kaupunginsihteeri Hassisen henkeä.

        2. Kohteliaimmin pyydän myös tiedon, että onko kaupunginsihteeri Hassinen taikka Kotkan kaupunki tehnyt rikospoliisille ilmoitusta tai ilmoituksia, koskien kaupunginsihteerin käräjäoikeudelle 25.2.2015 antamia tietoja Hassisen henkeä uhanneista sähköpostiviesteistäni.


        Haminassa 19.3.2015

        Asko Kervinen


    • tiedosta.kiinostunut

      Onko kyseessä se samainen kusipää jolla on päänuppi vain sitä varten, että laho selkäranka ei valu kalsareihin?

      • HullunPaperit

        Sama tapaus kaikkee sitä elämä maan päällään kantaa ihmisä häiriköimässä ja suoranaista kiusaamista joku lähestymis kielto voisi olla hyvä


      • justiinsa.just

        Lähestymiskieltoa juu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe