kuminpolttajat Jaalassa

barkman

Jotkut nestepäät harrastavat kuminpolttelua k-marketin parkkipaikalla. Mustan bmw:n tiedot on jo viranomaisilla. Toivottavasti telotte itsenne.

41

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täriseeköpuntti

      Huii. Olet tosi kova mut pelkäät mustaa bmw:tä.

    • Kl.ljj.ä

      Jaalassa ei ole K-markettia.

    • FuckTheAnarchy

      kylähullu siellä polttelee autonrenkaita roskiksessa ja imppaa käryä. tanssii roskiksen ympärillä ja huutaa että kaikki psykiatrit ja poliisit ovat natseja. näin anarkisti-kylähullu tekee omasta mielestään psykiatreista ja poliiseista vähemmän natseja. antakaa kylähullun olla. ei kannata lähestyä. siitä tarttuu vaikka mitä tauteja koska ei ole esim. ottanut rokotteita, koska kaikki taudit ovat kuulemma suurta valhetta ja rokotteista saa mikrosiruja.

    • vittumikäpelleolet

      taas tää sama pelle täälläkin. luuletsä vitun spede että minä olen joka viestissä asialla?

      ammu nyt jo kuula päähäsi vitun homo.

      • muahahaha

        empäs ammukkaa! ärsyttääkö? meneekö hermo? itte oot pelle! lällällää!


      • vittumitähomoja
        muahahaha kirjoitti:

        empäs ammukkaa! ärsyttääkö? meneekö hermo? itte oot pelle! lällällää!

        opettiko äiti nettiin? vai onko se sun oikee äitis edes?
        ei taida olla.. ainakin kännissä se on joka päivä. siltä se näyttääkin.

        eläköön vitun nuijapäät ja 2000 luku ja netti.


    • oikeeanarkisti

      "Olet tosi kova mut pelkäät mustaa bmw:tä."

      mitä vitun ihmeellistä tossakin automallissa on? en ymmärrä.
      joo rahaa on ostaa vaikka 10 peeämveetä mutta mitä minä sillä teen.
      jos joku pelle ulvottaa kakkarinkiä asfaltilla niin yleensä mulla tapana
      katsoa tällaista pelleä suoraan silmiin ja nauraa paskaiset naurut ihan
      silminnähden.

      et joo tosi pelottavaa porukkaa.

      kaahareille jotka selvästi vaarantaa liikennettä ajamalla täysillä 40km/h alueella, tekis mieli vetää turpaan koska siellä liikkuu lapsia ja ihmisiä jotka vaarassa.
      saattaa ollakin että kun tällainen hurinapää ilmestyy parkkipaikalle niin pidän
      pienen asiallisen puhuttelun.

      • fuckthenationBMW

        vittu mä ajelen 40km/h alueella ihan niin kovaa ku mä haluan. mua ei mitkään liikennesäännöt, suomen lait tai yhteiskunnan säännöt määrää! menkää töihin! mä ajan BMW:llä teidän rahoilla!!!


      • vittumikäapinaolet
        fuckthenationBMW kirjoitti:

        vittu mä ajelen 40km/h alueella ihan niin kovaa ku mä haluan. mua ei mitkään liikennesäännöt, suomen lait tai yhteiskunnan säännöt määrää! menkää töihin! mä ajan BMW:llä teidän rahoilla!!!

        no älä!

        keksi omat juttusi, älä matki vitun apina.
        kysy siltä rumalta eukoltasi neuvoa.


      • itteootapina
        vittumikäapinaolet kirjoitti:

        no älä!

        keksi omat juttusi, älä matki vitun apina.
        kysy siltä rumalta eukoltasi neuvoa.

        no älä sä ite matki meikää. mä sanoin sun rumaa muijaas ensimmäisenä rumaksi. tottakai matkin sua kun sä teet myös niin. =))

        naura välillä ja kerro miten sä nautit ku saat ärsyttää =))

        älä oo noin vakava =))


      • joshaluattietää
        itteootapina kirjoitti:

        no älä sä ite matki meikää. mä sanoin sun rumaa muijaas ensimmäisenä rumaksi. tottakai matkin sua kun sä teet myös niin. =))

        naura välillä ja kerro miten sä nautit ku saat ärsyttää =))

        älä oo noin vakava =))

        yh-isä kun olen, ei ole muijaa.


    • oikeeanarkisti

      "antakaa kylähullun olla. ei kannata lähestyä. siitä tarttuu vaikka mitä tauteja koska ei ole esim. ottanut rokotteita, koska kaikki taudit ovat kuulemma suurta valhetta ja rokotteista saa mikrosiruja."


      heheheh!
      mikäs jätkä sinä olet?
      missäs pusikossa majailet?
      yleensä kun on menty puhuttamaan sunlaisia irstailijoita kylillä ihan naamatusten niin muistan joskus kuulleeni " en minä mitään oo kirjotellu ".
      varohan ettet paljasta itseäs.

      nyt sitä ollaan niin kiukkusia netissä ja nynneröidään täällä ja väitetään että oikein takkiin tulis jos sitä ja jos tätä..

      pienenä neuvona.. pidä huoli itestäs.

      nää sun isottelut täällä on ihan eri asia mitä livenä olis.
      mä olen semmonen hemmo, että yleensä mua haetaan apuun ja mulla on elämänkokemusta.
      ihan sama mitä sanot.

      • oikeeanaalisti

        mä oon sua hemmompi, mulla on enemmän elämänkokemusta ja mua haetaan ulkomailta asti selvittelemään maailmansotia.

        monta kertaa on meinannu 3. maailmansota syttyä mutta meikä on tullu paikalle ja kyselly että ootko kirjotellu jotain nettiin ni on konflikti heti rauennu. semmonen meikä vaan on ja minä kirjotan pelkkää faktaa ja te kaikki muut kirjotatte olevanne jotain mitä ette ole.

        ihan sama mitä sanot.


      • tomihomoili
        oikeeanaalisti kirjoitti:

        mä oon sua hemmompi, mulla on enemmän elämänkokemusta ja mua haetaan ulkomailta asti selvittelemään maailmansotia.

        monta kertaa on meinannu 3. maailmansota syttyä mutta meikä on tullu paikalle ja kyselly että ootko kirjotellu jotain nettiin ni on konflikti heti rauennu. semmonen meikä vaan on ja minä kirjotan pelkkää faktaa ja te kaikki muut kirjotatte olevanne jotain mitä ette ole.

        ihan sama mitä sanot.

        vittu mikä pelle.


      • ootko.tomi
        tomihomoili kirjoitti:

        vittu mikä pelle.

        uuuh... nyt tuli kova kommentti! oikee loanheittäjä olet! =))


    • suomifuck24

      " tanssii roskiksen ympärillä ja huutaa että kaikki psykiatrit ja poliisit ovat natseja."


      ovat mitä ovat, sama se mulle. sinähän et sitä päätä mitä MINÄ olen mieltä.
      ole sinä mitä mieltä haluat olla.
      mulle viranomaiset ovat yksi paskanmaku. ei kiinnosta, eikä kiinnosta heidän pillin mukaan pomppia tätä elämää.
      ihan omat säännöt on.

    • oikeeanarkisti

      "Mustan bmw:n tiedot on jo viranomaisilla."

      menisit sanomaan suoraan nestepäille.
      Näin minä tekisin sinuna.
      sinulla on oikeus osoittaa mieltäsi jos joku aiheuttaa pahennusta tuolla tavalla.
      jos et pelkää, menet ja sanot itse.
      tuohikotissa ainakin on rauhallista, ei ole moista nähty parkkipaikoilla.

    • oikeeanarko

      yleensä herkillä kavereilla nousee syke pintaan ja kova moottorin/renkaiden ääni herättää pelkoa ja moni jättää sanomatta.
      mutta sieltä pierupurkin sisäpuolelta ei löydy mitään pelottavaa, korkeintaan teini jolla on korkea ääni mutta pienet lihakset ja pieni muna.
      silloin kun auto on "Munanjatke", päättelee tosimies että kuskilta munat puuttuvat.

      bmw toheloillahan ei munia juuri ole, no ehkä loput 50%.... tai no 25% omaa munat.
      volkkarimiehillä on sentään munat jo 90% ellei enemmänkin.

      itselläni etumus pullottaa komeasti ja naiset kääntyilee joka paikassa. viimeksi hesassa iski mahtava erektio viime kesänä kun kävelin pulmusten vierestä.. olisin saanut pillua vaikka kaikilta.
      yleensä minulle tullaan juttelemaan aina missä minua näkyykään ja jostain ihmeen syystä kaikilla näillä on helvetin isot tissit.
      märän vitunhajunkin haistaa, tosimies kun olen, niin on supermiehen hajuaisti.

      • fuckthenation

        sitte jos ajat taunuksella ni sitte on 56% munaa
        jos ajaa trabantilla ni sitte on 79,3% munaa
        ja jos ajaa pölkypyörällä ni sitte on 89% munaa
        jos on mopolla ni sitte on 17% munaa

        ...tämmöstä tuli mieleeni täällä jaalassa kun imppailin liimaa ja pumaan


    • jprpjprpjpteekoo

      imppailitko ruman äitisi vitusta mehua vai veditkö kännit ja ajoit paskalla pemarilla puuhun? oletko sellainen sekasikiö mistä ei ota mitään selvää?
      vähän niinkuin sellainen jonka faija on nainut posessa miesten perseitä?
      semmoisen poikako olet?
      otan osaa.

      minä en ota.
      jos sinusta vain maailma pääsisi niin voisin maksaa omaisuuteni.

      • kylähullu.riehuu

        kukahan susta saisi jotain selvää. sä kirjotat todella sekavaa paskaa.

        "otan osaa minä en ota"

        ethän sä edes tiedä kuka mä olen joten mitä sä lässytät että juuri minusta pitäisi päästä eroon. sä kuvittelet että mä olen joku tietty ihminen jonka sä tunnet. aika vainoharhanen saa olla että sä keksit päästäsi ketkä tänne kirjottelee.

        ja sähän se väität olevasi ärsyttäjä tai kiusaaja tms., joka hihittelee vähän väliä, joten mikä sun ongelma nyt on että pitää vetää herneet nokkaan pienestä kirjottelusta? =))


    • pahoitteluni

      no ei mitään.
      näitä tiettyjä ei ihmisiksi kyllä voi kutsua, maailmaan kun mahtuu paskaa ja ihmisiä.
      paska on ongelmajätettä.

      anteeksi jos olin väärässä.

      • fucktheanaali

        mut hei, jatka samaa rataa. vaikutat todella onnelliselta yksilöltä.


    • fucktheanaali

      ihan pikkasen sun mielialat vaihtelee: paska-raivo muuttui nöyräksi anteeksipyytelyksi. hyvin tulet ihmisten kanssa toimeen. sulla on varmasti paljon kavereita. morjes, heippa, hyvää yötä.

    • anarkkomarkko

      anteeksipyyntö ei tarkoita nöyryyttä.
      voit toki diagnosoida viestien perusteella miten tykkäät mutta ei näistä voi mitään
      kenestäkään päätellä.
      sinun viestejä kun lukee niin voidaan päätyä samaan tulokseen, niitä kyllä riittää.

      ei ole kavereita, olen jo aikuinen. en kaipaa seuraa.

      toivottavasti tukehdut. mitään sääliä ei heru.

    • fuckthenations

      vittu mikä kusipää.

      jos kerjäilet lisää turpiisi tänäkin yönä niin tänne vaan !!!

      - kouvolankovinäijä!

    • hetkilyösulle

      "ethän sä edes tiedä kuka mä olen joten mitä sä lässytät että juuri minusta pitäisi päästä eroon. sä kuvittelet että mä olen joku tietty ihminen jonka sä tunnet."


      näen IP:si, olen ylläpidossa.
      tulen ovelles 5pv päästä....

    • viisipäiväämenee

      "aika vainoharhanen saa olla että sä keksit päästäsi ketkä tänne kirjottelee."

      tutkimusteni perusteella olen selvittänyt sut..... 5pv !

      • fuckthenation

        Tosi kovaa, run.kk.aa välil ni rentoudut vai estääkö lääkitys stondiksen.


    • fuckthenation

      ei ole lääkitystä ja hyvin seisoo.
      kohta menossa runkkaamaan taas.

      otahan lämmintä maitoa tuttipullosta että rauhotut.

      et oikein enää pärjää, missä vika? loppuiko mielikuvitus?

    • fuckthenation

      "ihan pikkasen sun mielialat vaihtelee: paska-raivo muuttui nöyräksi anteeksipyytelyksi. hyvin tulet ihmisten kanssa toimeen. sulla on varmasti paljon kavereita. morjes, heippa, hyvää yötä."


      kato nöyrä pikkulässyttäjä toivottelee hyvää yötä

      taidat olla homokin hahhahhaa

    • anarkkkkkkarvaamikä

      "näin anarkisti-kylähullu tekee omasta mielestään psykiatreista ja poliiseista vähemmän natseja"

      sä et taida tykätä selvästi kun olen tääl kertonut mielipiteitäni kyttävaltiosta ja psykiatrian toiminnasta. Sen olen huomannut.
      Sulla alkaa viirata kun luet sellaista täältä. Asia ilmeisesti koskettaa, en keksi muutakaan syytä mikä siinä niin ärsyttää.

      Minun mielestäni kytät vaan ovat yksiä vitun riesoja.
      valkotakit taasen pyytävät näiltä apua ja toimivat kuin pahimmat tuomarit.

      paskaporukkaa.

      itse sen verran jo katsellut tuota touhua ettei jaksa enää kiinnostaa kumarrella tälle valtiolle ja paskaherroille.
      jos joku on siitä eri mieltä niin panee netin kiinni niin ei ärsytä.
      ei minulta mitään rahaa valtio saa, se on toisinpäin.

    • anarkkkko

      "no älä sä ite matki meikää. mä sanoin sun rumaa muijaas ensimmäisenä rumaksi. tottakai matkin sua kun sä teet myös niin. =))"

      sinulle se ensin sanottiin ja kuinkas kävikään, päätit alkaa matkimaan.
      kyllä näistä ketjuista voit varmistuksen etsiä halutessasi.
      löysitkö sen kaatopaikalta vai mistä?
      rumia huoriahan ei tosimiehet pane joten kerro terveisiä ettei kannata tulla mulle tyrkyttämään. sano että ompelee vittunsa umpeen.

    • kouvolankovinmies

      äitiskin näyttää elävältä zombilta, varmasti tullut isäänsä vai mitä?

      millainen vitun elukka sinä olet? laita facebook profiilisi näytille jos olet mies.
      huutelet ihmisille täällä mutta mitään et itsestäsi sano.
      oletko joku vitun stalkkaaja vai mikä lie?

      PLÄTS!

      ole hyvä, sait avolitsarin keskelle otsaasi. muijalles toinen tuossa noin, PLÄTS!

      äläkä hauku muita vajakeiksi täällä. kaikki osaa lukea ja katsoa että itse nälvit täällä etkä ymmärrä pitää rumaa turpaasi kiinni jos joku kirjoittaa mielipiteitään,
      ne asiat ei kuulu sulle! kuten sanoin jos et kestä, painu vittuun täältä, ymmärsitkö?
      oletko oikeasti idiootti?!

      älä huutele muille jos et kestä lukea mielipiteitä.
      ei ole meidän vika.

      painu helvettiin täältä loinen.

    • oikeaftn

      On selvää että kaikki viestit, paitsi tämän, tähän ketjuun on kirjoittanut vain yksi harhainen ihmisparka. Häntä tuskin mikään enää pystyy auttamaan.

      • otanosaaedelleen

        mikäs vitun nettipoliisi sinä olet?
        eihän tuollaisia kusimunia ennen missään ollut.
        ei ollut nettiäkään ja mitä silllä tekeekään.
        v altio sallii anonyymin vittuilemisen. se v armasti parantaa maailmaa.


    • otanosaatähän

      niin sinä siinä ilmeisesti.
      olet harvinaisen vittumainen tyyppi muuten. jos joku noin haluaa vittuilla puskan takaa niin kustahan sellaisella päässä on. Ilmeisesti oma elämäsi on osittain päin vittua, minulla se ei ole.
      kelaapa omia kirjoituksiasi, olet ihan täysi pelle koko apina. tiedämme kummatkin että vittuilemme täällä toisillemme ja se alkoi sinusta. et kestä kun täällä kritisoidaan jotakin asiaa, niin se on sinusta epäreilua.
      tuntuu olevan vaikea sun sitä käsittää.

      ja vain täällä, painotan vain täällä uskallat haukkua muijia, äitejä, tyttäriä ties miksi, mutta arvaapa mitä ? minä voin luvata että sinun muijasi saisi kuulla isot haukut päin naamaa ihan livenä ja räkäiset naurut.
      sinä paskahousu et siihen kykenisi minun edessäni. olet peruslorttoperse jolla on omat ongelmansa, mikä antaa syyn roikkua täällä.

      kuusaa/kouvolaisissa on just toi asenne. ilkutaan puskista.
      säälittävää paskasakkia.

      • anarkiaajaalas

        Menehän potkii siltarumpui ja leikkii anarkistia, sinä avohoidon karmaiseva esimerkki.


    • oletavuton

      pelle ei edes tiedä missä asustan hahhaa

    • anarkky

      "On selvää että kaikki viestit, paitsi tämän, tähän ketjuun on kirjoittanut vain yksi harhainen ihmisparka."

      harhaan meni tämäkin.
      et vaikuta kovin suoraselkäiseltä, you are lie to yourself

    • 31123

      Yksi nuuskan ja mällin käyttäjä P. P. Kataisen poika joka epäasiottamia ihmisille huuteli Jaalassa teinipoikana miten nyt sitten Osuuspankki suhtautuisi häneen kun hakisi lainaa ?
      Ei ole enää pokkaa huudella minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe