Onko kellään Estemed-kokemuksia

Kiinnostaisi

Ootteko käyneet kyseisessä paikassa? Jos, niin millaisin kokemuksin?

120

13491

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Appeli

      Hei! Venäläisten pitämä paikka,kylmää bisnestä. Pelottava paikka. Mua pistänyt hoitaja ilmeetön ja kuulosti vihaiselta kun halusin kuulla toimenpiteestä yksityiskohtia. En mene toiste. Halpaa mutta pelottavaa.

      • myrnaliisa

        Estemedissä ei koskaan pistä hoitaja, vaan lääkäri. Ja tämä Elena on asiallinen ja hyvä lääkäri


      • Henri1966

        Missä tiedöt, että hän lääkäri?! Valvirassa ei o mitään..


      • lääkäriävaintitteli

        No ei ole lääkäri ainakaan Suomessa. Tuskin muuallakaan.


      • Henri1966
        lääkäriävaintitteli kirjoitti:

        No ei ole lääkäri ainakaan Suomessa. Tuskin muuallakaan.

        Jos hän ei lääkäri tai sairanhoitaja Suomessa hänellä ei ole oikeus tehdä töitä botox tai muut pistoshoito. rikos, kohtaa vankila ja uskomaton sakko.


      • Anonyymi
        Henri1966 kirjoitti:

        Jos hän ei lääkäri tai sairanhoitaja Suomessa hänellä ei ole oikeus tehdä töitä botox tai muut pistoshoito. rikos, kohtaa vankila ja uskomaton sakko.

        voi itku.miksi ihmiset ovat ilkeitä? Elena on lääkäri ja ei tarvitse vihapuhetta tuoda esille jos et kestä, että Venäjältä on kotoisin lääkäri sitten on asiantuntija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi itku.miksi ihmiset ovat ilkeitä? Elena on lääkäri ja ei tarvitse vihapuhetta tuoda esille jos et kestä, että Venäjältä on kotoisin lääkäri sitten on asiantuntija.

        ihmiset eivät ole ilkeitä, ihmiset itse itkevät hoidon jalkeen. ei ole kyse siitä, että lääkäri on venäläinen, Valvirassa pakko olla rekisteröi, että hänellä on oikeus tehdä tätä työtä, Botox jne. Kuuleeko että laki! eikä se, että ihmiset ovat ilkeitä.


      • Anonyymi
        Henri1966 kirjoitti:

        Jos hän ei lääkäri tai sairanhoitaja Suomessa hänellä ei ole oikeus tehdä töitä botox tai muut pistoshoito. rikos, kohtaa vankila ja uskomaton sakko.

        Älä puhu palturia.Elena on tehnyt minulle useita pistoshoitoja.On tarkka ja tulos hyvä.Joa levität tiellaiista tietoa viittaan että hän tai joku muu teke rikoksen.On se vakava
        kunniaa loukkaavaa.
        Elena on Venäjältä kyllä,kultuuri on hyvin erillainen ja höpinät asuikkaan kannssa ei ole tapana.
        Voit toki valita tpisen paikan.Pistoshoidoissa on kyllä monenmoisia yrittäjiä,eikä monellakaan ole mitään terveydehoidon tutkintoa.


      • Henri1966 kirjoitti:

        Missä tiedöt, että hän lääkäri?! Valvirassa ei o mitään..

        Kannattaa ottaa selvää mihin niitä lupia kenellekkin annetaan. Suomessa on tarkka valvonta, et varmaan tunne suomen terveydenhuollon valvontaa. Terveisin terveydenhoitaja vuodesta 1986


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi itku.miksi ihmiset ovat ilkeitä? Elena on lääkäri ja ei tarvitse vihapuhetta tuoda esille jos et kestä, että Venäjältä on kotoisin lääkäri sitten on asiantuntija.

        Aivan niin. Toisten työn tekeminen ei ole onneksi tavallisten kansalaisten lupien varassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu palturia.Elena on tehnyt minulle useita pistoshoitoja.On tarkka ja tulos hyvä.Joa levität tiellaiista tietoa viittaan että hän tai joku muu teke rikoksen.On se vakava
        kunniaa loukkaavaa.
        Elena on Venäjältä kyllä,kultuuri on hyvin erillainen ja höpinät asuikkaan kannssa ei ole tapana.
        Voit toki valita tpisen paikan.Pistoshoidoissa on kyllä monenmoisia yrittäjiä,eikä monellakaan ole mitään terveydehoidon tutkintoa.

        Samaa mieltä. Pistoshoitoja annetaan kampaamoissakin. Itse ole kokenut ammattimaista palvelua kyseisessä hoitopaikassa.


      • Anonyymi
        Henri1966 kirjoitti:

        Missä tiedöt, että hän lääkäri?! Valvirassa ei o mitään..

        Henriäkin kiinnostaa pistoshoidot 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi itku.miksi ihmiset ovat ilkeitä? Elena on lääkäri ja ei tarvitse vihapuhetta tuoda esille jos et kestä, että Venäjältä on kotoisin lääkäri sitten on asiantuntija.

        Kyllä on. Kuka täällä nyt mitään ammatinharjoittamisesta tietää? Eikä noissa hoidoissa olekaan tarkoitus keskustella😅🤣


    • Harmissaan

      Mun kaveri kanssa kävi kyseisessä paikassa kasvohoidossa ja sanoi, että palvelu oli ollut kylmää ja epäkohteliasta, ei voi suositella.

      • Mun mielestä todella ammattitaitoista ja asiallista toimintaa. Olen tyytyväinen saamiini hoitoihin.


    • Kamalakokemus

      En suosittele. Pelkkää rahastusta ja hoito olematonta ja todella tylyä.

      • unelma101

        Mitä hoitoa otit? Minulle laitettiin fillerit ja botoxia, täydellistä! Kaikki hoidot eivät näy heti ja joitakin pitää ottaa sarjana


      • Camilla123467

        Oikein ammattitaitoinen ja hyvä palvelu olen todella tyytyväinen ottamaani botoksiin ja siihen miten minua neuvottiin ja palveltiin suosittelen :)


    • midas75

      Mitä ihmettä! ..olen nyt käynyt muutaman kerran, vastaanotto virkailija/kosmetologi on kyllä koppava ..kylmäkin ..itserakas ynnä muuta ..mutta, lääkäri Elena Vikström (entinen lastenlääkäri Petroskoissa) ..hän on tosi pätevä! ..hän näyttää joka kerta että, pakkaukset on uusia, sterilejä, päivämäärät ja ce merkittyjä. Hän ei tee mitään yliampuvia hoitoja, hinnat on halvat ja ensimmäisen käynnin jälkeen, saat hinnat samaan tarjous hintaan ..mulle laitettin, fillerit ..ja 4d mesolangat ..voin lämpimästi suositella

      • Anonyymi

        Elena Vikström ei ole lääkäri.

        Lääkärit ovat Julkiterhikissä.

        Yksi sen niminen on lähihoitaja Julkiterhikissä, onkohan hän?
        .

        https://julkiterhikki.valvira.fi/


    • Ms.Sesse

      Minä taas olen ollut Estemedin asiakkaana jo pari kolme vuotta ja käynyt mm. seuraavissa hoidoissa:

      - SkinB biorevitalisaatio
      - AHA hedelmähappokuorinta
      - botox
      - mesolangat
      - ja nyt viimeisimpänä SkinR neljän kerran sarjahoito

      Seuraavaksi haluan kokeilla maltillista täyteainehoitoa kasvojeni muutamaan murheenkryyniin :)

      Omat kokemukseni Estemedistä ja minulle hoitoja tehneestä lääkäristä ovat pelkästään positiivisia. Olen saanut paitsi ystävällistä niin myös erittäin asiantuntevaa ja ammattimaista palvelua. Turvallisin mielin ovesta sisään - tyytyväisin mielin ulos.

      Ja mitä edullisiin hintoihin tulee, niin niistäkään en valita :)

    • Einiintyytyväinen

      Onko muille käynyt niin ko. paikassa, että botox on epätasaista ja luomi alkanut roikkua (pistos väärään paikkaan)?
      Nyt hirvittää, kauanko täytyy tällainen Lauri Tähkä olla....
      Tietääkö joku, miten botox vaikutusta voisi lyhentää??
      Niin kehui osaavansa homman, mutta nyt on ilme pilalla.

      • lääkärivaijääkäri

        No ota yhteyttä tekijään, jos kerran on lääkäri niin tietää varmasti miten hoitaa? Tosin nää venäläiset on kaikki olevinaan lääkäreitä, totuus vaan on toisenlainen?


      • Emilia70

        Minulla käynyt kyseisessä. paikassa kaksi kertaa niin, että botox aiheutti yläluomien laskeutumisen, vaikka lääkäri tiesi, että ensimmäisellä kerralla kävi noin.
        Eli; ei ottanut huomioon ensimmäisen kerran kokemusta.
        Valitin; ei voi muuta, kuin odottaa, että vaikutus lakkaa.
        Ei koskaan enää Estemediin.


      • Anonyymi

        Itselleni kävi juuri noin.En saannut aikaa Elenalle,joka aina hyvää jälkeä.Menin isoon Clinikkaan keskustassa.Minulle oli kehuttu laittajaa.Tehdessään jotenkin välinpitämättömän tai väsyneen oloinen.
        Toinen silmä oli ok.mutta toinen lauritähkä silmä.No noin puoli vuotta meni.Nyt menen Elenalle.


      • Anonyymi

        Kyllä, ei osaa ensinkään laittaa Botoxia. Olin ihan Angry Birds-tyyppiä 😖


      • Anonyymi
        lääkärivaijääkäri kirjoitti:

        No ota yhteyttä tekijään, jos kerran on lääkäri niin tietää varmasti miten hoitaa? Tosin nää venäläiset on kaikki olevinaan lääkäreitä, totuus vaan on toisenlainen?

        Kävin valittamassa, mutta jotenkin juttu oli vaan mun korvien välissä ja "aika korjaa" 🙄


    • Tyytyväinen_asiakas

      Olen käynyt kolme kertaa ja kaksi ystävätärtäni useita kertoja. Olen todella tyytyväinen asiakas. Meille on kaikille laitettu mesolankoja, ystävättärilleni tehty muitakin hoitoja. Elena eli hoitoja tekevä lääkäri on todella ammattitaitoinen ja ystävällinen, näyttää aina tarkkaan mitä aineita/lankoja käyttää ja että on varmasti oikeat ja avaamattomat pakkaukset jne. Voin lämpimästi suositella. Hinnatkin ovat edulliset.

    • Mettamaria

      Olen käynyt muutaman kerran kysyt.paikassa ja olen todella tyytyväinen.. lääkäri ystävällinen, osaava, ei tee mitään"yliampuvaa". Itse olen 56v ja minulle on laitettu mesolankoja poskien alueelle, sekä ns.hamsteripusseihin. Kaikki on sujunut erinomaisesti ja lämpimästi Suosittelen muillekin.
      Minä Aion pysyä asiakkaana kauan :)

      • surkeetaineet

        minullekin laitettu ihan hirveää täyteainetta. turvotusta kesti kauan ja aine monella muhkuralla, joten en suosittele vaikka sä mettamaria näytkin kehuvan moneen kertaan tätä mestaa


      • Huulet_

        Lähteekö hän ne muhkuraiset pois? Itselleni laitettiin huuliin ja jäi muhkuraiset :(


      • Huuletpilalla
        Huulet_ kirjoitti:

        Lähteekö hän ne muhkuraiset pois? Itselleni laitettiin huuliin ja jäi muhkuraiset :(

        Mulla on muhkurat olleet jo 10 kuukautta, 4 herneen kokoista Patria, kun kävin näyttämässä niin Elena selitti että kyllä ne tasoittuu, höpö höpö.
        Siellä ei osta tätä hommaa ja pilataan ulkonäkö ihan pokkana!!!!


      • Anonyymi
        surkeetaineet kirjoitti:

        minullekin laitettu ihan hirveää täyteainetta. turvotusta kesti kauan ja aine monella muhkuralla, joten en suosittele vaikka sä mettamaria näytkin kehuvan moneen kertaan tätä mestaa

        Oliko sinulle laitettu jotakin jonka piti kosteuttaa ja laitettiin poskiin ihan ihon alle?
        En muista aineen nimeä,mutta alkoi S kirjaimella? Kävin EN ELENALLA,vain jossakin Hietaniemessä.Naama oli kuin olisin juossut hyttysparveen paukamua molemmin puolin.
        Tunnettu Kirurgi joka paikan omistaa soittaessani sanoi että kuuluu asiaan.Että silleen!!


      • Anonyymi
        Huulet_ kirjoitti:

        Lähteekö hän ne muhkuraiset pois? Itselleni laitettiin huuliin ja jäi muhkuraiset :(

        Ei valitettavasti lähde.


    • merjainkeri

      Ei voi niiden täyteaineita suositella. Ihan pattihuulet ja hirveä turvotus.

    • 74p

      Kuittia ei kuulu eikä näy.huulet tosi epätasaiset ja pateilla,tuli jäätävät mustelmat pistos kohtiin ja kun se mieletön turvotus lähti oli huulet onnettomat ja melkeinpä entisellään lukuunottamatta epäsymetrisyyttä ja isoja palleroita.😐Mulla kaveri käyny huulia täyttää ja totes että jos koko ruisku laitettu ja tässä lopputulos on ollut jotain sokerivettä tms.että melkein yksi ml huulissa todellakin näkyy etenkin kun ylähuuleen pyysin suurimman osan laittamaan..ei kiva..puhuivat venäjää keskenään jouduin vaihtaan huonetga kesken kaiken,konsultointi siitä mitä haluan oli alle minuutin..ja miten siinä kävikään...

      • Huuletpilalla

        Olen käynyt laittamassa botoxia otsaan kaksi kertaa ja olen ollut tyytyväinen Elenan palveluun, hän näyttää pakkaukset, jotta asiakas tietää että kyseessä ei ole vesi tai joku muu aine..niitäkin kuulemma Helsingissä laitetaan ..
        Mutta sitten menin samaiseen paikkaan viime kesänä eli 2016, täyttämään huulia. Halusin vain vähän täytettä ylös ja alas koska ikää on yli 40 ja huulet jo aika "kuihtuneet". Tulos on kammottava, ylä ja alahuulissa on herneen kokoiset kovat pallot (yhteensä 4 kpl) jotka eivät ole muuttuneet mihinkään. En suosittele kenellekään huulien hoitoa kyseisessä paikassa!!! Siihen ei selkeästi ole ammattitaitoa.
        Ilmeisesti hän osaa botoxit laittaa koska myös kaksi ystävätärtäni on otsan käynyt kyseisessä paikassa laittamassa ja ovat olleet tyytyväisiä.


      • Mereneid
        Huuletpilalla kirjoitti:

        Olen käynyt laittamassa botoxia otsaan kaksi kertaa ja olen ollut tyytyväinen Elenan palveluun, hän näyttää pakkaukset, jotta asiakas tietää että kyseessä ei ole vesi tai joku muu aine..niitäkin kuulemma Helsingissä laitetaan ..
        Mutta sitten menin samaiseen paikkaan viime kesänä eli 2016, täyttämään huulia. Halusin vain vähän täytettä ylös ja alas koska ikää on yli 40 ja huulet jo aika "kuihtuneet". Tulos on kammottava, ylä ja alahuulissa on herneen kokoiset kovat pallot (yhteensä 4 kpl) jotka eivät ole muuttuneet mihinkään. En suosittele kenellekään huulien hoitoa kyseisessä paikassa!!! Siihen ei selkeästi ole ammattitaitoa.
        Ilmeisesti hän osaa botoxit laittaa koska myös kaksi ystävätärtäni on otsan käynyt kyseisessä paikassa laittamassa ja ovat olleet tyytyväisiä.

        Minulle on laitettu botoxia sibeliusryppyihin sekä huulen ryppyihin täytettä parikin kertaa. Ei jäänyt palloja huuliin kummallakaan kerralla
        Sekä myös laitettu mesolankoja. Itse olen hyvin tyytyväinen palveluun, lisäksi lääkäri on asiantunteva ja osaava. Ja hinnat kukkarolle sopivat.


      • Anonyymi

        Mä sain täyteainetta huuliin korvauksena siitä, kun unohtivat mut ihan kokonaan hoito pöydälle 😜 Sanoin, että en halua mitään "ankkahuulia" ja tulos oli ihan hyvä.


    • Miika12

      Todella hunoa palvelua! Todella! En suosittele kenellekään.

      • hirveäthuulet

        Sikäli samaa mieltä, että huulten muhkurat vieläkin ihan kauheat, eikä kukaan ota vastuuta.


    • Riiinnna

      Vielä kokemuksia, esim. poskien muotoilu?

      • Anonyymi

        Ihan hyvä tulos, mutta mulla ei kestä kauaa. Ja sekä ajanvaraus, että palvelu 👎👎


    • Sairaanhoitajatar

      Olen käynnyt laittamassa lankoja leukaan, ELena on taitava ja hyvin asiansa osaava.On totta että kuullostaa aluksi vähän tökeröitä,mutta venäjän kieli joka on heidän äidin kieli on vähän töksähtävä,mutta eivät ole tärkeitä..Lankojen laiton jälkeen toiseen poskeen tuli mustelma,mutta ihoni laati pintaverisuonineen on siihen syynä,eikä esim.taitamaton laitto.Tulos on usein erillainen johtuen naamasta,ihosta,jne.ja myös se vaikuttaa onko aikaisempia pistos hoitoja....vaikuttaa.Itse olen tyytyväinen...hintaan ja laatuun.

      • kiinnostunut1

        Kuinka paljon mesolanka hoito maksoi ?


    • Asiakas

      Olen käynyt muutaman kerran kyseisessä paikassa,eikä hoidoista tullut mitään ongelmia. Ehkä kuitenkin ongelma oli,etten mitään eroa entiseen nähnyt. Ihmettelen kuitenkin tyyliä,että kun putiikki on netin mukaan auki,mutta puhelimeen ei vastata,eikä sieltä soiteta takaisin. Kerran menin paikan päälle "varaamaan aikaa",mutta ovet olivat kiinni. En enää vaivaudu soittelemaan sinne,vaan varaan ajan muualta,joissa maksavia asiakkaita kunnioitetaan. Venäläisillä tosin on oma tyylinsä,kun aikoinaan kukaan ei vaatinut työntekijöiltä käytöstapoja. Valtio omisti kaiken ja sama käytös jatkuu edelleen.

      • Mia1975

        se ei riipu venäläinen vai suomalainen, se riippuu henkilöstä, mikä taso hänen omantunnonsa ja vastuunsa.


      • Tietäjä69

        Voi kulta puppeli ne oli varmaan ruokatauolla niinkuin normaalit ihmiset


    • Lettana

      Älkää vaan ottako niiden täyteainetta. Toisessa yrityksessä on poistettu moneen kertaan ja vielä on muhkuroita. Ihan kuraa.

      • Tyhmä

        Mulla sama juttua. Saanko kysyä millaisessa kunnossa pistoskohta nykyään on? Mihin täyteainetta laitettiin? Ja palautuiko normaaliksi. Mulla ei palautunut ja kasvoihin siis laitettu kohta 2v mennyt.


    • Tyytyväinen

      Oon käynyt useita kertoja biorevitalisaatiossa ja vaikka palvelu on ehkä vähän kylmää (kielimuuri) niin hoito on todella tehokas ja edullinen. Mulla on lähtenyt couperosa ihosta melkein kokonaan muutaman käynnin jälkeen, kun ennen oon käynyt muualla mikroneulaus sarjahoidoissa ilman mitään näkyvää tulosta ja rahaakin palanut hulluna.

      Lääkäri on tosi osaava ja kouluttaa muitakin. Mistään täyteainehoidoista en osaa sanoa, mutta tämä on ainakin ihan 6/5 hoito!!

    • Hyväpaikka

      Mä olen käynyt jokusen kerran, ja olen ollut tyytyväinen. Täyteainetta en ole ottanut siellä, joten niistä en osaa sanoa. Biorevitalisaatio ja botox on hyväksi havaittuja siellä. Hinnat kuluttajaystävälliset.

    • Kokemusta

      Hei, itse kävin Estemed hoitolassa keväällä 2016 ottamassa täyteainetta nasolabiaalijuonteisiin ja suupieliin. Täyteaineena käytettiin RevitaJal Volume Thin- nimistä hyaluronihappovalmistetta. aine muuten ilmeisesti jo kadonnut kehostani, mutta suupielessä suun sisäpuolelle aine kapseloitunut ihon alle patiksi. Patti tuntuu ja näkyy ihon alla selvästi. Olen ennen tätä ja tämän jälkeen käynyt ottamassa Princess, Restylane, ja Juvederm- täyteaineita eikä mistää muusta täyteaineesta ole muodostunut tällaisia pysyviä patteja. Onko muilla kokemuksia RevitaJal valmisteista tulleista pysyvistä pateista (granulomia kenties?) ihon alla? Ilmeisti joko pistäjässä tai täyteaineen puhtaudessa syy tähän.

      • Huulitäyttö

        Mulle laitettu myös revitajalia huuliin, ei kylläkään kyseisessä paikassa. Ihan järkyttäviä patteja tuntuu huulten sisällä ja jopa pikkupalloja ikenissä saakka. En suosittele kellekään revitajalia, kuullut siitä pelkkää huonoa!!


    • Eikannata

      En uskaltaisi laittaa tämän hoitolan täyteaineita. Ystäväni sai pahan infektion ja seuraukset kamalat. Lisäksi kukaan muu ammattilainen ei edes tiennyt koko aineesta mitään. Kyseessä voivat olla erittäin huonolaatuiset ja allergisoivat aineet. En suosittele !

    • Ihanlopussa

      Osaatteko sanoa minne kannattaa olla yhteydessä jos haluaa tehdä kantelun hoitovirheestä ja haastaa koko epäammattimainen lääkäri oikeuteen pysyvästi aiheutuneesta kasvovammasta. Valvira?
      Tämä lääkäri oli pistänyt liikaa täyteainetta kudoksiin sekä pisti verisuoneen! Olen menettänyt elämänisenhaluni täysin.

      Kaikenkaikkiaan ihan uskomatonta ei kukaan ”vahingossa” pistä niin päin helvettiä ettei kasvot edes palaudu poistattamisen jälkeen entiselleen KIITOS paljon vaan sai pilattua niin ulkonäköni kuin terveytenikin samalla

      • liisatuoresniemi

        Valvira valvoo terveydenhuoltoalan ammattilaisten tekemisiä. Ei pistoshoitoja. Olisiko sitten Kuluttaja-asiamies. Tai suoraan yhteys hoitolaan.


    • Brituska

      Kävin muutama päivä sitten huulien täytössä ja oikein hienot tuli!
      Palvelu on mielestäni myös hyvää ja ystävällistä. Luulen että palvelua haukuttu kylmäksi siksi koska he ovat venäläisiä ja jos ei tottunut niin venäläisethän saattavat kuulostaa suomalaiselle hieman töksähteleviltä ja epäystävällisiltä mutta se on vain se kieli ja kulttuurierot.
      Lääkäri ei puhunut hyvin suomea eikä juuri neuvonut huulien hoidossa tai muutenkaan rupatellut mutta koska olen aikaisemmin täyttänyt huulia niin onneksi tiedän jo hoidon kulun. Ensimmäistå kertaa laittavalle saattaa olla pelottavaa enkä suosittele mutta jos on itsellä tietoa tai osaa kysyä oikeat kysymykset niin kannattaa mennä! Hinnat on edulliset ja aion ottaa tämän paikan vakipaikakseni :)

      • TiinaBritany

        No miksi lääkäri?! Missä tiedöt hänestä että hän lääkäri...? Valvirassa ei ole mitään.


      • Anonyymi
        TiinaBritany kirjoitti:

        No miksi lääkäri?! Missä tiedöt hänestä että hän lääkäri...? Valvirassa ei ole mitään.

        Jos hän ei toimi Suomessa lääkärin tehtävissä, ei hänestä ole tietoja Valvirassa.. Pistoshoidothan eivät vaadi lääkärintutkintoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei toimi Suomessa lääkärin tehtävissä, ei hänestä ole tietoja Valvirassa.. Pistoshoidothan eivät vaadi lääkärintutkintoa

        Tämän Elena Vikströmin tietoja ei löydy Valviran Julkiterhikistä, jossa kuuluisi jokaisen lääkärin töitä Suomessa tekevän olla. Pistoshoidoista Botox ja Hyalase vaatii lääkärin tutkinnon. Täyteaineita saa tosiaan laittaa kuka tahansa, vaikka naapurin Pertsa. Täyteaineita saa myös ostettua netistä kuka tahansa. Missä on todisteet, että Elena olisi lääkäri? Kyllä, saattaa olla Venäjällä kouluttautunut, mutta onko hänellä oikeuksia Suomessa? Täyteaineilla voi pahimmillaan saada aikaan sokeutumisen ja kuolion, tähän pitäisi ehdottomasti olla jokin laki, kuka saa pistellä, oli kyse sitten mistä tahansa invasiivisesta toimenpiteestä.

        Tämän lisäksi terveydenhoitoalan toimijoilla on vakuutukset. Jos ei kuulu kyseiseen ammttiryhmään, on vähän kusinen tilanne, kun pilaa jonkun naaman ja terveyden pistellessään. Tällöin myöskään asiakas ei ole vakuutettu ja pahimmassa tapauksessa sokeutuu, eikä kukaan korvaa mitään. Ottakaa siis ihmiset aina selvää pistäjästänne ainakin se, ovatko he ammattilaisia vai esim. kosmetologeja tai täysin vailla mitään koulutusta.

        Tämän lisäksi toi Estemedin käyttämä Revitajal on tunnettu siitä, että paakkuuntuu, aine jää pitkiksi ajoiksi ja turvottaa ihan hulluna.


    • täytehoidoista

      Täyteaine aika jytyä, kannattaa osata juoda sitä vettä tarpeeksi ja huom! kaksi kuppia vettä jokaista kahvikupillista kohden. Lisäksi laitosta lähtien hieroa täytekohtaa ahkerasti jos meinaa vetää muhkuralle. Ensimmäisellä kerralla huulten täytöstä saattaa hyvinkin tulla muhkurainen, täyttökertojen myötä paranee. Itsellä olematon mustelma mutta mustelmat&turvotus on varsin normaalia, kummallisempaa on jos huuli ei mitenkään reagoi moiseen operaatioon. Paikasta sen verran että kielimuurin takia en suosittele menemään ensimmäistä kertaa mihinkään hoitoon (konsultaatio&ohjeet uupui) mutta jos tiedät jo mitä haluat niin ihan kelpo salonki, itselläni huulien täyttö oli kivuton ja sain mitä halusin. Venäläiset voivat olla hiukan totista sakkia mutta mitään kylmäkiskoisuutta en huomannut :) asiakkaan kannalta myös plussaa ettei sinulle ainakaan koiteta koko hoidon ajan tuputtaa muuta ostettavaa.

    • Kokemustaon

      Ei näiden sekopäiden käyttämät täyteaineet mitään suomalaista lippumerkkiä ole todellakaan ansainneet

    • huonokokemus

      En voi suositella! Pilasivat kasvoni

    • vankkavaroitus

      Aivan hirveetä täyteainetta toi Revitajal. Ei sinne.

      • Senpituinense

        Jaaha ja lisää vaan tulee valituksia. En käsitä miten voidaan markkinoilla pitää näin hirveää täyteainetta. Käytännössä täyteineet eivät jätä mitään jälkeä itsestään pistoskohtiin sillä ne poistuvat aineenvaihdunnan mukana mutta tämä aine ilmeisesti pilaa ulkonäön täysin. Olen tehnyt kantelun nyt jo kahdelle taholle ystäväni puolesta


    • Tylyä

      Kävelin sisään ajanvarauksen kanssa ja kukaan ei edes tervehtinyt. Istuin alas sohvalla 15 minuuttia, jonka jälkeen äänestin jaloillani ja lähdin pois. Venäläisiä tai ei, mutta jos pelkästään ihmiskohtelu on tuolla tasolla niin en todellakaan luota, että hoitojen jälkikään heitä asiakkaan näkökannasta kiinnostaa yhtään enempää. Onneksi kävi näin.

      • Ihanoikein

        Onneksi olkoon, viisaan päätöksen teit!


    • Epätoivoinen

      Tietääkö joku palautuuko iho ns ”takaisin paikoilleen” vai jääkö nyt iho ikuisesti löystyneeksi siitä kohdasta johon tätä kamlaa ainetta laitettiin? Operaatiosta on kulunut kohta vuosi. Hyaluronidaasi tehtiin heti samalla viikolla. Ikää minulla alle kolmekymmentä...

    • Kapseloitunut

      Pystyykö missään klinikalla päästä tutkimuksiin, jossa selvitettäisiin onko kudoksiin jäänyt vain kapseloitunutta täyteainetta( ”täyteainepatteja” )vai ovatko granuloomaa? Onko kellään ylipäätään kokemuksia revitajal täyteaineen kapseloitumisesta ja sen poistosta?

    • Heini35

      Hei, botox hoito saa tehdä lääkäri tai sairanhoitaja vain jos heillä on registeri Valvirassa ja koulutettu Suomessa, muut täyteaineet hoidot saa tehdä lähihoitaja ja kosmetologi jos heillä on suoritettu tutkinto Suomessa. Jos mitään edellä mainituista ei ole, sitten saa tehdä rikosilmoitus ja tarkista yritys.

    • EiRevitajalia

      Mulle on laitettu myös kyseistä revitajal täyteainetta huuliin ja en suosittele!!!! Ei kylläkään estemedillä laitettu. Parin kuukauden jälkeen ylähuuleen muodostui kova näkyvä patti, kovasti hieroen päivittäin sain sitä vähän laskeutumaan. 4-5kk jälkeen toinen puoli ylähuulesta turposi kaksinkertaiseksi.

      • Sairaalareissu

        Ihan samat kokemukset ja jouduin jopa sairaalaan jossa sain kortisoni kuurin kun koko naama oli turvoksissa. Älkää ottako sitä ainetta!!


    • Kauheakokemus

      Ennen pistoshoito pakko tarkista kuka tekee hoito, onko hänellä oikeus tehdä ja tutkintotodistus. Valvirassa pitäisi olla tiedöt. Se tärkeä asia. Paljon ”lääkäreitä tai muut” kenellä ei o mitään tutkintotodistus mut he tekevät töitä ja saavat rahaa, kauhea asia mut kuitenkin se Suomessa myös.

    • KaisaNurmi75

      Sinun täytyy kunnioittaa itseäsi ja tarkistaa luvat ja tiedöt ennen kuin lähdet klinikalle tehdä botox tai pistoshoito, muut hoidot. Harmi, että on ihmisiä, jotka voivat huijata. He mieti pelkästän rahan. Sinun terveys ja tulos eivät ole niille tärkeitä. täytyy huolehtia siitä itse tarkista tiedöt ja luvat etukäteen. Kuka hoitaja, onko oikeus ja diplomi hänellä. Se on Suomen vähimmäisvaatimukset tutkintotodistus ja Valvirassa tiedot.

      • TyytyväinenAsiakas

        Täällä näyttää olevan jostakin syystä -sekä rasistista ja varsin pahansuopaista persoonaa liikenteessä. Taitaapi olla myös kateellista yrittäjäkilpailijaa haukkumassa. Ette taida olla edes käyneet kyseisessä paikassa, vaan tarkoitus on vain mustamaalata perusteettomasti. Olin itse hiljattain jo viidettä kertaa otattamassa piikkiä naamaan heillä ja minulle tehtiin tällä kertaa poskien täyttö (2ml). Klinikalla oli kova sutina tuolloin, mutta en kokenut kiireen tuntua itse käsittelyä tehtäessä, vaan Elena käytti aikaa minuun esivalmistuksineen päivineen. Voin vain omasta kokemuksestani todeta jälleen kerran, jotta vaikka Elena onkin ehkä vakavanoloinen, on hän miellyttävä persoona ja erittäin huolellinen sekä taitava työssään! Hän merkkaa aina ensin kasvot valkoisella kynällä ja levittää tämän jälkeen puudutusvoiteen (20 min).  Hän myös esittelee rehellisesti tuotepakkauksen asiakkaalle, jota kaikki eivät tee eli et tiedä oikeasti joka paikassa mitä naamavärkkiisi tungetaan, warning! Aassistentit ovat myös olleet mukavia ja he puhuvat sujuvaa suomenkieltä.

        Kun pääsin kotiin peilin eteen, en voinut kuin naurahtaa, wow! En voisi olla tyytyväisempi lopputulokseen. Melkein 5-kymppisen veltostunut naamataulu sai aivan uutta ryhtiä ja ikää lähti kyllä monta vuotta pois. Joku asiakas luuli minua odotushuoneessa 29-vuotiaaksi, huhhuh! Täytyy sanoa, että nuorekkaat, pyöreät poskipäät piristävät kummasti myös mieltäni ja on pakko käydä ihailemassa päivän aikana peilin edessä useampaan otteeseen.

        Mitä tulee venäläiseen kulttuuriin ja mentaliteettiin, niin siihen pitää vain tottua. Pääasia, että palvelu on asiallista ja asiakas on tyytyväinen lopputulokseen, saaden rahoilleen vastinetta, vai kuinka? 

        Minun puolestani voitte mennä minne huvittaa, mutta raivostuttaa tuollainen asiaton, säälittävä käytös ja loan heittäminen syyttömän yrittäjän niskaan -hankkikaa elämä itsellenne! Menkää siis itse paikanpäälle ensin tutustumaan hoitolaan ja varatkaa konsultaatuoon aika ja tehkää sen jälkeen päötöksenne.
        Eikö sekin jo kerro jotakin, ettei voi olla kovin huono paikka, kun kerta kouluttavatkin ammattilaisia!


    • Heini35

      Kyse ei ole vain tyytymättömistä asiakkaista, vaan siitä onko todistukset, että tämä henkilö on oikeus tehä botox ja muut hoidot. Missä tietoa koulutuksesta ja rekisteri Valvirassa, että Elenalla on oikeus tehdä Botox ja etc.

      • Minna73

        asiakas sanoi, että Suomessa työskentelyn vähimmäisvaatimus on suomalaisen tutkintotodistus! hän tekee ei vain pistoksia hyaluronihappo, eikä injektioita botuliini toksiini!!! Sairanhoitajalla vain lupa tehdä botox! Todistus kuitenki pakko olla Suomessa suomen kielellä jos on töissä terveys ala! Miks kieli suomi tai englanti kyseessä? tärkeä asia tässä Asiakirjat diplomis sertifikaatti! Valviraan rekisteröity ja lupa!


      • Anonyymi

        Ja tästä ei saa mitään tolkkua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tästä ei saa mitään tolkkua..

        miten ymmärtää ”ei saa mitään tolkkua»?et välitä siitä, kuka tekee botox tai pistoshoito teille? Sä välität itsestäsi niin välinpitämättömästi. lääkäri pakko olla rekisteröitävä Valviraan, ja lääkärin aitoutta todistusten on oltava kaikki.


    • Netta2

      Välinpitämätön suhtautuminen, kun kertoo lääkärille , ettei ole tyytyväinen tehtyyn operaatioon.
      Olen käynyt useampana vuotena teettämässä pieniä juttuja itselleni ja nyt saa loppua.
      Onneksi on nykyään neulattomia ( Plasma Pen ja Hyalyron Pen sekä Hifu- hoito, joilla ei saa kasvojaan pilalle.
      Botoxia en suosittele kenenkään ottamaan tässä paikassa..kulmat laskeutuivat ja pari viikkoa oli olo aivan kauhea. Vei pari kuukautta, että tilanne oli edes vähän parempi. Poskien täyteaineet häipyivät melkein heti..??? Jne. .
      Tämä minun kokemukseni..Never ever !!!!

    • Anonyymi

      Itse käynyt jo useita vuosia biorevitalisaatiohoidossa ja itselläni on vaan kiitettävää sanottavaa. Kerran laitettu myös huulia, ei niissäkään mitään valittamista mutta en henkilökohtaisesti ole kiinnostunut huultentäytöstä. Haluan täysin luonnollista lopputulosta. Joskus puhelimeen ei vastata jne mutta olen tyytyväinen asiakas hinta/laatu kohdillaan.

    • Anonyymi

      Älä mene!!!! Ihan kamala palvelu, hoitaja ei edes esitellyt itseään ja lopputulos mitätön. Ihan hukkaan kaikki rahat!

    • Anonyymi

      Joo,kävin ottamassa täyteaine hoitoa Estemedissä viikko sitten. Nyt hirveät tulehtuneet patit molemmissa poskissa.Ihan järkyttävän näköinen.Ainan kun olisi pingispallot molemmissa poskissa.Punaset ja kuumottaa.Pitää ilmeisesti tilata lääkäriaika. IHAN JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!

      • Anonyymi

        Jatkoa edelliseen, Estemed käyntiin.Kasvoihin nousi 3 mätäpaisetta,halkaisija 2cm.Toinen antibioottikuuri menossa ja jatkuvaa särkylääkkeiden syöntiä.
        KELTAISTA PAKSUA MÄTÄÄ VALUU PAISEISTA JA JATKUVA SÄRKY!!!
        Kasvoni hirveän näköiset ja pilalla,ei ole kauheasti ihmisten ilmoilla voinut olla.sairauslomalla nyt.
        Tämä on todella järkyttävää ja meinaa väkisinkin masentua.
        Kävin paikanpäällä näyttämässä minkä näköinen olen,Julia kyllä palautti maksun suosiolla,vaikka en sitä ollut ehtinyt pyytää. Ei paljon muuta. Toinen hoitaja työistä kehtasi vielä epäillä,jos minulla on vaikka hammassärkyä!!!!
        Molemilla puolilla samanaikaisesti vai!!!! ÄLKÄÄ MENKÖ PILAAMAAN KASVOJA! EN TIEDÄ PALAUTUUKO KOSKAAN ENÄÄ ENNALLEEN!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen, Estemed käyntiin.Kasvoihin nousi 3 mätäpaisetta,halkaisija 2cm.Toinen antibioottikuuri menossa ja jatkuvaa särkylääkkeiden syöntiä.
        KELTAISTA PAKSUA MÄTÄÄ VALUU PAISEISTA JA JATKUVA SÄRKY!!!
        Kasvoni hirveän näköiset ja pilalla,ei ole kauheasti ihmisten ilmoilla voinut olla.sairauslomalla nyt.
        Tämä on todella järkyttävää ja meinaa väkisinkin masentua.
        Kävin paikanpäällä näyttämässä minkä näköinen olen,Julia kyllä palautti maksun suosiolla,vaikka en sitä ollut ehtinyt pyytää. Ei paljon muuta. Toinen hoitaja työistä kehtasi vielä epäillä,jos minulla on vaikka hammassärkyä!!!!
        Molemilla puolilla samanaikaisesti vai!!!! ÄLKÄÄ MENKÖ PILAAMAAN KASVOJA! EN TIEDÄ PALAUTUUKO KOSKAAN ENÄÄ ENNALLEEN!!!!

        Moi!!

        Kuule mulla on kokemusta tästä poskientäyteainehelvetistä. Jos haluat vertaistukea tai tarvitset muuta neuvoa, niin voin laittaa spostini tänne. Voimia!
        En halua nyt pelotella, mutta minulla eivät kasvot palautuneet täysin, mutta ainakin on parempi mitä silloin täytön jälkeen.


    • Anonyymi

      Ajattelin varata heille ajan kosmetologille kasvohoitoon.
      Veikkaanpa että ovat aika asiansa osaavia ja taitavia myös vaikken vielä ole käynytkään : )

      • Anonyymi

        Juu no siitä vaan. Kannattaakin sillä
        sulle tulee varmaan jotain henkilöstöalennustakin :)


    • Anonyymi

      Kiitos anonyymi 5.6.2019!
      Olen syönyt antibiootteja nyt kolme viikkoa,toisen posken mätäpaise uusiutui ja piti avata terveyskeskuksessa. Viisi päivää sen jälkeen alkoi taas keräämään mätää vaikka antibioottikuuripäällä. Joudun taas menemään lääkärille.
      Vasemman puolen paiseen kohta tummansininen ja selvä kuoppa siinä kohdassa,että hirveät arvet jää poskiin.On ollut todella hirveää aikaa. Hoidosta on mennyt viisi viikkoa,eikä vieläkään parantuneet ja tuskin koskaan enää ennallaan.

      • Anonyymi

        Olen todella pahoillani puolestasi. Toivotaan nyt että mahdollisimman moni lukee täältä kokemuksia ennen kuin päättää mennä piikin alle tohon ”kauneushoitolaan” Olen kyllä vakavasti sitä mieltä että koko aine pitäis poistaa markkinoilta ja NOPEASTI ettei enempää aiheudu vahinkoa. Noh moraaliton lääkäri kun on niin tuskin häntä hirveästi kiinnostaa mitä se aine aiheuttaa ihmisten terveydelle. Kuitenkin lähtökohtaisesti asiakas luottaa siihen ettei tämä täyteaine vahingoita ulkonäköä ja vaikka näitä on nyt ollut useampia tapauksia niin silti hän jatkaa aineen käyttöä pistoshoidoissa. Minä en ainakaan saisi nukutuksi enkä syödyksi jos tietäisin mitä olen omilla hoidoillani aiheuttanut toiselle ihmiselle. Koen asian myös niin ettei hän ilmeisesti välitä omastakaan terveydestään kun tupakoi joten miksi häntä kiinnostaisi asiakkaidensa hyvinvointi. Rahan ahneus häntä motivoi jatkamaan joten niin kauan kun on asiakkaita niin pitkään myös hän toimintaansa jatkaa.


    • Anonyymi

      Sori,väärä päivämäärä!
      Kiitos anonyymi 30.5.2019

    • Anonyymi

      Vielä lisää tähän Estemedin täyteainehoitoon.Nyt mennyt 7 viikkoa,kun kävin ottamassa tämän mätäpaisehoidon. 17 päivää syönyt antibiootteja ja kun kuuri loppui,niin oiken puolen paiseen kohta alkoi taas keräämään mätää,elikkä taas lääkäriin paise avattiin ja 10 päivän lääkekuuri päälle.
      On ollut melkoista helvettiä tämä 7 viikkoa.
      Melkoiset arvet jää kasvoihin.Vasemman puolen poskessa 3cm pitkä ja 1cm hakaisija syvä kuoppa,mikä tuskin koskaan häviää. Oikean puolen poskesta ei vielä tiedä ,minkälaiseksi jää,koska paise uusiutuu jatkuvasti.En voi käsittää mitä myrkkyä on laitettu!!!
      Elinikäinen täyteaine trauma jää tästä,ei hevillä kyllä ota.Vaikkakin tämä on ollut ainoa paikka missä näin on käynyt.Ei koskaan muualla.
      En voi suositelle edes pahimmalle vihamiehelle Estemediä!!!!

    • Anonyymi

      Laita kuvia naamastasi niin uskon. Saakeli, kun pitää tulla tänne valehtelemaan. Jos paikka oikeasti saisi tuollaista aikaan niin eiköhän toimiluvat olisi jo aikaa sitten menneet. Ja kyllä ne antibiootit olisi jo vaikuttaneet vai onko sekin huonoa ainetta huonolta lääkäriltä? ;)

    • Anonyymi

      Olen käynyt Estemedissä monia kertoja. Minulla on hyviä ja huonompia kokemuksia. Hyvät kokemukset liittyy poskien muotoiluun, olin tyytyväinen tulokseen. Suosittelen Estemedissä poskien muotoiluun!
      Olen ottanut Estemedissä myös. mesolankoja, botoxia ja lopputulos näissä oli melko huomaamaton, botox ei lähtenyt tehoamaan, mutta omaa tietämättömyyttäni en mennyt ottamaan lisää. Elena-lääkäri sanoi että 2 viikon kuluttua voi tulla uudestaan jos ei riitä, mutta luulin että se maksaa, olisikin ollut ilmaista, siksi en mennyt.
      Huulten täyttö sen sijaan on toimenpide, mitä en todellakaan suosittele Estemedissä!! Se meni pahasti pieleen. Huulistani tuli TODELLA epäsymmetriset ja pahkuraiset siihen asti, kunnes kävin ne muualla korjauttamassa restylanella, korjaukseen meni 2 ml ja maksoi 799 e!! Uskomatonta että 1ml saattoikin tulla niin suuri epäsymmetria, toinen puoli alahuulestani 'roikkui ja saman puolen ylähuuli oli niin, että näytin ivalliselra. Menin näyttämään Estemediin, lääkäri Elena tosissaan yritti korjata huulta lisäämällä toisellekin puolelle täytettä vaikka kui kaudessa paljon, tulos oli yhtä karmea: alahuulestani tuli karmean näköiset. Lisäksi toisen ylähuulen ylle ilmestyi hirveät 'tupakksrypyt', heti toimenpiteen jälkeen. Niitä koitin pienestä lisämaksusta korjata mutta ei pahenivat entisestään ja tuli'makkaramaiset, poimuilevat syvät uurteet! Tämä oli ehkä kaikkein pahinta koko hommassa, koska niitä on hyvin vaikea korjata, ne ovat olleet nyt 1,5 vuoden ajan. Pahkurat tuntuvat edelleen alahuulessa sillä puolella johon ne tuli alunperin epäonnistuneessa toimenpiteessä.

      Menkää esim. Susanna Hanhinevalle tai Liisa Savolaiselle jos haluatte kauniit huulet! Ainakin minulla ja tutuillani on kokemusta että heillä on ammattitaitoa. Estemediin ei kannata mennä huulten muotoiluun täyteaineella.

      Elena oli pääosin ystävällinen, toki jotenkin voin samastua toisenkinlaisiin mielipiteisiin. Kiireisen oloinen, puhui aika vähän. Kuitenkin korjasi vahinkoansa eikä pyytänyt lisämaksua, oli kaikin puolin asiallinen. Ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä ihmisenä.

    • Anonyymi

      Olin hetki sitten.HUONO KYLMÄ PALVELU MUTTA TULOS OLI ERITTÄIN HYVÄ.

    • Anonyymi

      Estemed olkaa ystävällisempiä,Elena älä ole niin kovakourainen ja kysy välillä miten potilas voi Käsittely sattui

    • Anonyymi

      Hei! Onko ketään käynyt Estemedissä kyyneluratäytössä? Huomasin, että tuolla olisi 140€ 1mlx2 Revijatalilla. Kaipaisin kokemuksia :)

      • Anonyymi

        Miten joku vielä näiden kokemusten lukemisen jälkeen voi kuvitella menevänsä tuonne?? :D


    • Anonyymi

      Kävin Estemedissä täyttämässä huulet ja selkiyttämässä leukalimjaa. Palvelu oli hyvää, ystävällistä ja asiallista. Eivät tosin kovin kovia juttelemaan, josta itse pidän enemmän kuin niistä, jotka höpöttää koko ajan. Hiljaisuus tuntui ihan mukavalta ja luontevalta. Lopputulos oli myös oikein hyvä. Olen käynyt myös muualla ja vähemmän tästä jäi rahastuksen makua kuin joissakin suomalaisissa paikoissa.

    • Anonyymi

      Kiitos elenalle teit taas ihmeitä suosittelen 10plus kiitos teille t, Johanna

    • Anonyymi

      Olen käynyt useasti Estemedissä ja saanut aina hyvää ja ystävällistä palvelua. Jos en ole ollut tyytyväinen johonkin toimenpiteeseen, niin olen ollut jälkikäteen yhteydessä suoraan heihin, käynyt näyttämässä ja Elena on korjannut asian esim lisäämällä täyteainetta tms. Luotan täysin hänen ammattitaitoonsa ja menenkin sinne nykyisin tyyliin:”tarttis tehdä jotakin” - ja Elena tekee ammattitaidolla ja huolella. Kiitokset Elena!

      • Anonyymi

        Onko viime aikaisia kokemuksia Estemedistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko viime aikaisia kokemuksia Estemedistä?

        Luin näitä ennen kuin 2022 kävin leukalinja/huulten muotoilussa Elenalla.
        Ei kuunneltu pätkääkään mitä toivon, piti vaatia nähdä aineiden avaus (kaikissa aikaisemmissa paikoissa tästä ei tod.tarvinnu mainita). Huulet runnottiin ja käsittely muistutti enemmän teurastusta.
        Olen käyny useassa paikassa ennen tätä,joten on mihin verrata.
        En suosittele. Allekirjoitan lähes kaikki täälläkin mainitut neg.kokemukset


    • Anonyymi

      Olen käynyt useiden vuosien ajan.
      Elena on Ammattilainen niin botox kuin täyteainepistoksissa kuten mesolankojen laitossa.
      Sodasta Venäjän kanssa vuosikymmeniä,vieläkin harmikseni joidenkin mielipiteissä näkyy.
      Voin todellakin kokemuksesta suositella.

    • Anonyymi

      Huulet täytetty RevitaJal aineella 2016. Laitto sattui niin paljon ettei sanoin voi kuvailla. Hoito tehtiin nopeasti ja kovalla voimalla runnottiin huulia. Kaikki varmaan arvaa miten kävi..Edelleen järkyttävät patit huulissa.
      Kävin muualla näyttämässä huuliani nyt 2021, kun ei ollut VIELÄKÄÄN poistunut patit.(silloin Elena vakuutteli aineen poistuvan ja kuuluvan asiaan)
      Nyt muualla sairaanhoitaja sanoi, ettei koskaan ole nähnyt pahempia patteja. Huuliin jäänyt jonkunlaiset traumat. Kiitos Elenalle huulien pilaamisesta siis :)
      Aivan järkyttävää ainetta tämä Revitajal.

    • Olen käynyt useita kertoja biorevilisaatiossa ja hoito on ollut ammattimaista ja mitään virheitä ei ole tullut. En odotakkaan että mitään lässytystä ja yliempaattista otetta. Asiallisesti on selitetty hoito ja suositukset ovat olleet ammattimaisia. En oikein ymmärrä tätä disinformaatiota kannattaa reklamoida paikan päällä jos ei ole tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Tyly paikka, asiakas ei ole mitään.
      Kauheat patit kasvoissa hoidon jälkeen

      • Anonyymi

        Mitään ei kerrottu toimenpiteestä eikä jälkiohjeita.
        Pusuhuuli tiskin takana vähän jo inhimellisempi, osaa kyllä hyvin suomea, asenne vaan tyly.
        Kyseenalaistan hoitolan!


    • Anonyymi

      Vastaus alkuperäiseen kysymykseen niin olen käynyt ja edelleen asiakas. Kaikki valitukset ovat aiheellisia täällä ja ihmiset Estemedissä eivät halua ottaa palautetta vastaan. Kai se on jokin puolustusmekanismi, jonka olen huomannut neutraalissa palauteessa.

      Mitä tulee hoitoihin, niin kaikessa on omat riskinsä. Itse en ollut supertyytyväinen botox-hoitoon, koska kulmakarvat laskeutuivat. Sen sijaan täyteainehoitoihin olen ollut tyytyväinen. Minusta tämä Elena on harvinaisen pätevä lääkäri ja jos näiden pakettien näyttäminen luo turvallisuuden tunteen niin ymmärrettävää.

      Elenan persoona on varmaan se, joka kiusaa monia tai tyyli käyttäytyä. Vaikea sanoa. Juttelin joskus hänen kanssaan syvällisesti ja todella empaattinen sekä haaveileva tyyppi. Ehkä hänellä on lääkärin rooli. Näin niin kuin opettajana, niin pakko myöntää että kaikkia ei voi miellyttää ja aina mahtuu näitä valittelijoita jotka ihastuvat johonkin muuhun toimijaan syystä joka voi olla milloin mikäkin.

      Antaisin Estemedistä arvosanan 9-/10. Suurin puute on outo asiakaspalvelu. Väsyneitä varmaan suomalaisiin :D.

    • Anonyymi

      Tussulla voi maksaa.

    • Anonyymi

      Olen käynyt monta vuotta. Olen käyttänyt Offerillan tarjouksia ja hinta- laatusuhde on ollut hyvä. Palvelu on ollut aina ihan ala-arvoista ja ajanvaraus todella työn takana. Itseäni ei enää kiinnosta moiset, enkä ihmettele, että joutuvat palveluitaan Offerillassa kaappaamaan.

    • Anonyymi

      Pyörittää pimeetä businesta iranilaisten kanssa. Pysykää kaukana!

    • Anonyymi

      Erittäin huono hoito ja heillä ei ole uskottavuutta. Kokeilin niillä kemiallista kuorintaa tuloksetta. Heillä ei ole kokemusta. Annan heille arvosanan nolla kymmenestä.

    • Anonyymi

      Huono kokemuksia i hyvä palvelu heillä ei ole mitään hyvää 😅😱

    • Olen ollut Estemed hoitolan asiakkaana 9 vuotta. Olen ottanut paljon erilaisia hoitoja siellä. Mm. Botoxia, mesolankoja, täyteaineita. Olen todella tyytyväinen asiakas. Elena on ammattilainen ja osaava kauneusalan asiantuntija. Suosittelen lämpimästi. Kävin tänään laitattamassa täyteainetta poskipäihin ja vähän botoxia muualle. Hoito oli kivuton ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Jatkossakin käyn uskollisesti Elenan vastaanotolla.

      • Anonyymi

        Osaava kauneusalan asiantuntija? Botox 😵
        Vain lääkäri saa pistä botox 2024 v (uusi laki). Mistä tiedot että hän lääkäri, sairaanhoitaja, lähihoitaja vai kosmari?!


    • Anonyymi

      Osaava kauneusalan asiantuntija? Botox 😵
      Vain lääkäri saa pistä botox 2024 v (uusi laki). Mistä tiedot että hän lääkäri, sairaanhoitaja, lähihoitaja vai kosmari?!

      • Anonyymi

        Puhumme Elenasta koska hän tekee pistoshoitoja botox jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumme Elenasta koska hän tekee pistoshoitoja botox jne

        Olen käynyt Estemedissä reilun kuuden vuoden ajan. Eli hoitoja on ollut kymmeniä. Koskaan ei ole ollut tarvetta korjauksiin. Elenan ammattitaito ja varma työskentely takaa turvallisen olon.
        Hän myös selittää ennen toimenpidettä mitä aineita käyttää ja miten ne vaikuttaa.

        Tänään hän laittoi pistoshoitona fillerit ja lopuksi rauhoittavan maskin.
        Kiitos Elena 🌹


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe