iltavuoroylläri

paavohoi

Vaimoni Mirva soiteli iltavuorooni, että tulla suoraan töistä tuttavapariskunnan tykö illanviettoon ja saunomaan. Töistä päästyäni en nyt mitenkään ihan innosta ollut menossa, kun arvelin muiden olevan jo aikas nousujohteisessa kunnes itse pääsisin puoli 11 aikaan paikalle. Menin kuitenkin ja vaimoni tuli heti ovella vastaan jo useamman siiderin nauttineena hymyssä suin ja vain siniseen t- paitaan ja punaisiin pikkuhousuihin sonnustuneena.- Et ikinä arvaa kulta mitä ajateltiin tänään tehdä? -No empä varmaankaan arvaa oli vastaukseni, ehkä iltavuoron jälkeinen ärtymys päällä ja hiukan sapetti jo Mirvan humalatilakin.- No kulta tänään tapahtuu sitten se mistä oli kauan sitten humalassa puhetta.- Puhetta? alkoivat aivoni jo raksuttaa ja hiukan toiveikkaana jo ajattelin kertaa kun humalassa puhuttiin parinvaihdosta, mutta olin kuvitellut humalatilan huuhtoneen Mirvan muistin tuosta tapahtumasta eikä siitä oltu sen jälkeen puhutttu.
-Mistäs tässä nyt sitten on kyse? kysyin kun en itse millään halunnut olla tuosta asiasta väärästä. - No älä viitsi Kari. Vaimoni sanoi ja jatkoi -Tänään olet Sannan kanssa tämän yön ja minä itse olen Jaakon kanssa. Pulssii rupesi heti nouseen ja tunsin pientä kiristystä etumuksessani. Ja Sain sanottua - Ai niin siitä jutusta tottakai. No jos olette aloitelleet vai miten tässä edetään? kysyin vielä epävarmana ja hiukan sapetti , kun itse ihan selviltä piti lähteä tähän mukaan.
-Mene sinä Sanna kanssa alakerran vierashuoneeseen ja minä menen Jukan kanssa makuuhuoneeseen , Sanoi Mirva ja huikkasi suukon suulle ja sanoi vielä - Pidä hauskaa, suu virneessä.
Pidä haukaa ajattelin kun kävelin alakertaan meneviä rappusia takkahuoneeseen. Takkahuoneessa on ovi vierasuoneeseen ja sieltä pääsee myös suihkuun ja saunaan. Vierashuoneen ovea avatessa ajattelin , että kohta kaikki nousee jostain sohvan takaa ja huutaa menitpä lankaa tai jotain muuta muuta mitään tuollaista ei tapahtunut ja sain ovenkin jo kokonaan auki. Tapailin vierashuoneen valoja käsikopelolla ja - Älä laita valoja kuului huoneesta, Sannan ehkä hiukan pelästynyt tokaisu. -En laita, sain sanottua ja pujahdin huoneeseen ja samalla silmät alkoivatkin tottua huoneen pimeyteen . Sanna oli peiton alla ja vain pää oli esillä. -Mites tästä edetään kyselin epävarmana ja samassa Sanna vastasi - Ota vaattet pois ja tule tänne peiton alle. Kävelin sängyn oikealle puolelle ja riisuin vaatteet yhteen läjään kuin odottamaan äkkilähtöä. Kun olin alasti nostin peittoa ja pujahdin peiton alle muka itsevarmana suoraan Sannan kainaloon, joka jo odottikin valmiina. Juuri kun epävarmuus iski taas ja meinasin kysellä etenemissuunnitelmia, onneksi Sanna syöksyi suoraan suutelemaan suulle. Vastasin suudelmiiin hiukan aikaa ja siirryin hiukan alaspäin suutelemaan ja imemään kaulaa. -Älä ime jälkiä, sai Sanna ähkaistyä. -Ei pelkoa en ime vastasin, ja siirryin korvan nipukkaa imemään. Korvalta laskeuduin imemään vasenta nänniä ja tuo b-kuppinen nänni tuntuikin paisuvan aivan hetkessä heti suuremmaksi. Aikani imettyäni vasenta tissiä siirryin oikeaan ja samalla kun imin oikeaa nänniä suun täydeltä Sannalta pääsi Aaah ja ropassa tuntui pientä hytkymistä.
No jo on helppo tapaus ajattelin ja aloin siirtyä kohti napaa imutteluineni.Mutta Sanna tarttui minua korvien kohdilta päästä kiinni ja veti päätäni ylöspäin. Se siitä pimpin imemisestä ajattelin ja päädyttiin takaisin suutelemaan toisiamme suulle. Aloin kuitenkin kädellä kokeilemaan tuon noin 160 cm pitkän blondin alapäätä ja se olikin jo aivan märkä. pimppimehut olivat jo pitkin reisiä ja tunsin todella kipeää Seisotusta pikkuveitikassa ja ajattelin että menköön lyhyemmänkaavan kautta tällä kertaa. Sisään työtyminen oli todella helppo tuohon lyhyeen mutta todella muodokkaaseen blondiin. Sannan kynnet tuntuivat lävistävän selkänahkani ekatyönnön aikana ja samalla kuului pieni trööt kun työnnyin pohjaan saakka. normaali ilmaa pillussa efeksi ajattelin , mutta Sanna otti kätensä selästäni ja peitti korvani häveliäästi. Siirsin hiukan lantiota alaspäin ja ääni kiusakin poistui samantien. Panin parastani ajattelin ja yritin rytmikkäästi liikutella lantiota. Nyt kunhan en tulisi samantien ajattelin ja melkein jouduin ajattelemaan renkaanvaihtoa ja muita juttuja etten ihan samantien tulisi. Tästä tulee ehkä hiukan tylsäpano ajattelin, kun esileikkikin ei edes pimpin nuolentaan saakka päässyt. Yritin pidätellä tulemista mutta viikon selipaatti tekitehtäväänsä ja mälli oli väkisin purkautumassa.- Multa tulee, sanoin noin ehkäisyä ajatellen ja -Tule oikein syvälle, sanoi Sanna ja halasi niin lujaa että oikein sattui. Samalla tunsin orgasmin saapuvan ja aloin purkautua rytmikkäällä pumppauksella tuon muodokkaan blondin sisään. Mälliä tuntui tulevan ja tulevan ja ihan sattui kiveksissä saakka tuo orgasmi. Sanna puristi minua vieläkin kuin hukkuva puristaa pelastusliiviä lujaa ja todella pitkään. Samassa kuultiin yläkerran makuuhuoneesta Mirvan voihketta ja läiskettä. Kakkonen jo käytössä....

0

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        63
        6263
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        25
        4006
      3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        263
        2416
      4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        26
        1960
      5. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        26
        1413
      6. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        95
        1316
      7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        304
        1087
      8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        54
        1060
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        77
        996
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        39
        971
      Aihe