Onko AdwCleaner turvallinen?

SelaimenPuhd

19

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laittaisitko sen lähteen tänne mistä latasit.
      AdwCleanerin asennuspaketti on sillä tavalla ongelmallinen että siinä ei ole allekirjoitusta joten kuka tahansa voi lisäillä siihen mitä tahansa omia virityksiään.

      • SelaimenPuhd

      • ia2005

      • yhtäyhtä

    • kpcds

      Tästä on jauhettu aikaisemminkin. Peräti 3 antivirusta 56:sta uskoo siinä olevan jotain vikaa, joista yksi on joku rising? ja kaksi on samaa, McAfee

      • omituista

        Vaikka siinä ei ole mitään vikaa..


    • fdsafdsa

      Minä en tällaisia adwCleanereita, ccleanereita koneelleni asentaisi.

      Lähtökohtaisesti mitään tauhkaa ei pidä asentaa koneelleen, mutta jos sellaista asentuu, niin ne voi poistaa selaimen lisäosista tai Windowsin lisää/poista sovellus toiminnon kautta. Vasta jos sitten ei onnistu, voisin miettiä että kokeilee jotain tuollaista.

      Ihmiset skannailevat ja puhdistelevat koneitaan aivan turhaan väliaikaistiedostoista ja evästeistä, vaikka niistä ei ole mitään haittaa.

      Lisäksi aika monessa noista voi itsessäänkin tulla asennuksen mukana ties mitä harmillista lisäohjelmaa, joita monet sitten huomaamattaan asentavat.

      Paremp ilman...

      • takaan12

        Sitten voivoi..

        Jos koneelle on päässyt mainosohjelmia niin sitten tappalet niiden kanssa F-sökerösi kanssa:) Takaan ettei ne poistu ilman tällaisia ADW ohjelmia..


      • fdsafdsa
        takaan12 kirjoitti:

        Sitten voivoi..

        Jos koneelle on päässyt mainosohjelmia niin sitten tappalet niiden kanssa F-sökerösi kanssa:) Takaan ettei ne poistu ilman tällaisia ADW ohjelmia..

        Olen poistellut vuosikymmenten saatossa jokusen mainosohjelman ja yleensä ne lähtevät ilman mitään kolmannen osapuolen softia.

        Sinulla tuo vakiomeno tuntuu olevan "mä joka päivä skannailen, joka ainoa aamu konetta säätelen. Ja sen mä teen mä siksi vain, koska osaamiseni paska on mun kehnon riesanain"


      • joskustulee
        fdsafdsa kirjoitti:

        Olen poistellut vuosikymmenten saatossa jokusen mainosohjelman ja yleensä ne lähtevät ilman mitään kolmannen osapuolen softia.

        Sinulla tuo vakiomeno tuntuu olevan "mä joka päivä skannailen, joka ainoa aamu konetta säätelen. Ja sen mä teen mä siksi vain, koska osaamiseni paska on mun kehnon riesanain"

        Joskus tulee tilanteita joilloin näitä pääsee koneelle ja jolloin tarvitaan tällaisia ohjelmia.


      • tuntematon_vihollinen

        Kun oikein yrittää niin sitä PUP:ia saa koneelle satoja muutamassa minuutissa. Niistä prosentin/kahden verran on enempi haitallisia.
        Ei niitä kukaan viitsi yksitellen poistaa, eikä ne edes lähde normaalilla poistolla.


      • ei_vapustelua
        tuntematon_vihollinen kirjoitti:

        Kun oikein yrittää niin sitä PUP:ia saa koneelle satoja muutamassa minuutissa. Niistä prosentin/kahden verran on enempi haitallisia.
        Ei niitä kukaan viitsi yksitellen poistaa, eikä ne edes lähde normaalilla poistolla.

        Vain idioottikäyttäjällä on satoja tuollaisia koneella. Pari sellaista poistaa manuaalisesti ihan helposti - paitsi jos ei osaa, mikä on varsin todennäköistä, jos on idioottikäyttäjä.


      • joskustulee kirjoitti:

        Joskus tulee tilanteita joilloin näitä pääsee koneelle ja jolloin tarvitaan tällaisia ohjelmia.

        Ei niitä itsestään pääse. Jotain humpuukia on itse asennettu tai laiminlyöty turvapäivitykset.


      • tuntematon_vihollinen
        ei_vapustelua kirjoitti:

        Vain idioottikäyttäjällä on satoja tuollaisia koneella. Pari sellaista poistaa manuaalisesti ihan helposti - paitsi jos ei osaa, mikä on varsin todennäköistä, jos on idioottikäyttäjä.

        "Kun oikein yrittää niin sitä PUP:ia saa koneelle satoja muutamassa minuutissa"

        Etkö osaa lukea vai onko luetun ymmärtäminen peruskoulussa hukattu kokonaan?


      • ei_vapustelua
        tuntematon_vihollinen kirjoitti:

        "Kun oikein yrittää niin sitä PUP:ia saa koneelle satoja muutamassa minuutissa"

        Etkö osaa lukea vai onko luetun ymmärtäminen peruskoulussa hukattu kokonaan?

        Jos niitä on satoja tahallisesti hankittuna, niin vain idioottikäyttäjä yrittää siivota ne pois. Oikea tapa toimia on käyttiksen uudelleenasennus. Tai siis käyttisasennuksen palautus imagelta - paitsi jos on idioottikäyttäjä.


    • huonojaohjelmia

      McAfee näkee piruja joka paikassa, joten unohtaisin tuollaisten huuhaatestien tulokset.

    • wairuss

      webroot secure anywhere on paras virustorjunta mitä voi olla. mutta se on sit pelkästään maksullinen että ei pummeille

    • toimiiko

      Toimiiko CC cleaner Windows 10 kanssa?

      • Toimiiko

        Toimmi se.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe