Uni - "77"

sinettisormus1

23.5. Aamuyöllä näin unta jossa oli jokin äänestys kamppanja meneillään, en tiedä mihin tuo äänten kalastelu liittyi, mutta olin myös ehdokkaana. Oli jokin kampanja päivä ja minullakin oli oma kojuni, mutta hiljaa seurasin toisten kampanjointia, en halunnut tuoda itseäni liikaa esille. Sitten huomasin että esitteestäni joka oli kojun seinällä puuttui minun äänestys numeroni ja aloin sitä mustalla tussilla siihen lisäämään ja tuo numeroni oli: 77”. Olin iloinen siitä sillä koin että tuo numeroni oli hyvä numero, jossain vaiheessa lähdin iloisena juksemaan ja kuulutin huutaen ääneen tuota numeroani: - Jos ei muuta, niin ainakin numeroni on 77!” Näin edesmenneen isänikin juoksemassa iloisena siitä että minulla oli niin hyvä äänestys numero …. sitten uni loppui. Koin että unen sanoma oli juuri tuossa numerossa; 77. Ja hain tietoa Raamatun numerollisuudesta, mitä tuo numero 77 kertoo ja sen sanoma avautui näin: SEITSEMÄNKYMMENTÄ SEITSEMÄN (77).
 
Lemek halusi, että hänen kuolemansa kostetaan
77-kertaisesti (1Moos 4:24).
 
Gideonia vastustavia Sukkotin päämiehiä ja
vanhimpia oli 77 (Tuom 8:14).
 
Baabelin vankeudesta palanneet pakkosiirtolaiset
uhrasivat Israelin Jumalalle mm. 77 karitsaa (Esra 8:35).
 
Uskovan tulee olla 77-kertaisesti kostavan Lemekin
vastakohta (1Moos 4:24) ja antaa anteeksi 70 kertaa
seitsemän kertaa (on mahdollista kääntää myös 77
kertaa, RK92), so. rajattomasti (Matt 18:22).
 

Herra olkoon kanssanne ja antakoon teille rauhan, olkaat Siunatut Herramme, Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Aamen.

45

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Evankeliumi Matteuksen mukaan 18
      1. Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
      2. Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
      3. ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
      4. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
      5. Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
      6. Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
      7. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
      8. Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.
      9. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.
      10. Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.
      12. Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
      13. Ja jos hän sen löytää, totisesti minä sanon teille: hän iloitsee enemmän siitä kuin niistä yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä, jotka eivät olleet eksyneet.
      14. Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.
      15. Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
      16. Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
      17. Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
      18. Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
      19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
      20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
      21. Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"
      22. Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.
      23. Sentähden taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka vaati palvelijoiltansa tiliä.
      24. Ja kun hän rupesi tilintekoon, tuotiin hänen eteensä eräs, joka oli hänelle velkaa kymmenentuhatta leiviskää.
      25. Mutta kun tällä ei ollut, millä maksaa, niin hänen herransa määräsi myytäväksi hänet ja hänen vaimonsa ja lapsensa ja kaikki, mitä hänellä oli, ja velan maksettavaksi.
      26. Silloin palvelija lankesi maahan ja rukoili häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle kaikki'.
      27. Niin herran kävi sääliksi sitä palvelijaa, ja hän päästi hänet ja antoi hänelle velan anteeksi.
      28. Mutta mentyään ulos se palvelija tapasi erään kanssapalvelijoistaan, joka oli hänelle velkaa sata denaria; ja hän tarttui häneen, kuristi häntä kurkusta ja sanoi: 'Maksa, minkä olet velkaa'.
      29. Niin hänen kanssapalvelijansa lankesi maahan ja pyysi häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle'.
      30. Mutta hän ei tahtonut, vaan meni ja heitti hänet vankeuteen, kunnes hän maksaisi velkansa.
      31. Kun nyt hänen kanssapalvelijansa näkivät, mitä tapahtui, tulivat he kovin murheellisiksi ja menivät ja ilmoittivat herrallensa kaiken, mitä oli tapahtunut.
      32. Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
      33. eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
      34. Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
      35. Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

    • Aamen.

      Aamupäivällä laskeskelin, taas, 3.Moos.26 mukaan, 7*7*7*7=2401....jne.

      Luku 77 Raamatussa liittyy rangaistukseen, tuomioon, ulosheittämiseen.

      Luvun 7 päämerkitys Raamatussa, useimmiten, on olla "adjektiivina", eli jokin asia seitsenkertaisena, joko hyvä tai huono.

      Jaakob joutui pakenemaan veljeään Eesauta 77-vuotiaana POIS kodistaan.

      Aadamin 77. elinvuosi oli menossa, kun hän lankesi syntiin, ja joutui ULOS paratiisista.

      • sinettisormus1

        Kiitos AO, lisäselvennyksestäsi, tuo 77 on vahva luku .... Siunausta sinulle ja Herran rauhaa!


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Tuli ajatus katsoa mitä psalmi 77 sanoo ja niin hyvin se sanoo:

      PSALMIT 77
      1. Veisuunjohtajalle; Jedutunin tapaan; Aasafin virsi.

      2. Minä korotan ääneni Jumalan puoleen ja huudan; minä korotan ääneni Jumalan puoleen, että hän minua kuulisi.
      3. Ahdistukseni aikana minä etsin Herraa; minun käteni on yöllä ojennettuna eikä väsy; minun sieluni ei lohdutuksesta huoli.
      4. Minä muistan Jumalaa ja huokaan; minä tutkistelen, ja minun henkeni nääntyy. Sela.
      5. Sinä pidät minun silmäni valveilla; minä olen niin levoton, etten voi puhua.
      6. Minä ajattelen muinaisia päiviä, ammoin menneitä vuosia.
      7. Minä muistan yöllä kanteleeni, minä mietiskelen sydämessäni, ja minun henkeni tutkii:
      8. Hylkääkö Herra ikiajoiksi eikä enää osoita mielisuosiota?
      9. Onko hänen armonsa mennyt ainiaaksi, onko hänen lupauksensa lopussa polvesta polveen?
      10. Onko Jumala unhottanut olla armollinen, onko hän vihassaan lukinnut laupeutensa? Sela.
      11. Minä sanoin: tämä on minun kärsimykseni, että Korkeimman oikea käsi on muuttunut.
      12. Minä muistelen Herran tekoja, minä muistelen sinun entisiä ihmetöitäsi.
      13. Minä tutkistelen kaikkia sinun töitäsi, minä mietin sinun suuria tekojasi.
      14. Jumala, sinun tiesi on pyhä; kuka on jumala, suuri niinkuin sinä, Jumala?
      15. Sinä olet Jumala, joka teet ihmeitä, sinä olet ilmoittanut voimasi kansojen seassa.
      16. Käsivarrellasi sinä lunastit kansasi, Jaakobin ja Joosefin lapset. Sela.
      17. Vedet näkivät sinut, Jumala, vedet näkivät sinut ja vapisivat, ja syvyydet värisivät.
      18. Pilvet purkivat vettä, pilvet antoivat jylinänsä, sinun nuolesi lensivät.
      19. Sinun pauhinasi ääni vyöryi, salamat valaisivat maan piirin, maa vapisi ja järkkyi.
      20. Meren halki kävi sinun tiesi, sinun polkusi läpi suurten vetten, eivätkä sinun jälkesi tuntuneet.
      21. Sinä kuljetit kansasi niinkuin lammaslauman Mooseksen ja Aaronin kädellä.

      Herra totisesti puhuu tänään sanomaansa!

    • sinettisormus1

      ... ja vielä psalmi 7:

      PSALMIT 7
      1. Daavidin virsi, jonka hän veisasi Herralle benjaminilaisen Kuusin
      sanojen johdosta.
      2. Herra, minun Jumalani, sinuun minä turvaan; pelasta minut kaikista vainoojistani ja vapahda minut,
      3. etteivät he raatelisi minua niinkuin leijona ja tempaisi pois - eikä pelastajaa olisi.
      4. Herra, minun Jumalani, jos minä näin olen tehnyt, jos vääryys minun käsiäni tahraa,
      5. jos olen tehnyt pahaa niille, jotka elivät rauhassa minun kanssani, tai jos olen ryöstänyt niiltä, jotka syyttä minua ahdistivat,
      6. niin vainotkoon vihollinen minun henkeäni, saakoon minut kiinni ja polkekoon maahan minun elämäni ja painakoon minun kunniani tomuun. Sela.
      7. Nouse, Herra, vihassasi. Kohoa minun vastustajaini raivoa vastaan ja heräjä avukseni sinä, joka sääsit tuomion.
      8. Ympäröikööt sinua kansojen joukot, ja palaja heidän ylitsensä korkeuteen.
      9. Herra tuomitsee kansat; auta minut oikeuteeni, Herra, minun vanhurskauteni ja viattomuuteni mukaan.
      10. Loppukoon jumalattomain pahuus, ja vahvista vanhurskaita. Sillä sinä, joka tutkit sydämet ja munaskuut, olet vanhurskas Jumala.
      11. Minun kilpenäni on Jumala; hän on oikeamielisten pelastaja.
      12. Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä.
      13. Jos kääntymystä ei tule, niin hän teroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä;
      14. hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi.
      15. Katso, tuo hautoo turmiota, kantaa tuhoa kohdussaan, mutta hän synnyttää pettymyksen.
      16. Hän kaivoi haudan ja koversi sen, mutta itse hän kaatuu tekemäänsä kuoppaan.
      17. Hänen turmionhankkeensa kääntyy hänen omaan päähänsä, ja hänen vääryytensä lankeaa hänen päälaelleen.
      18. Minä kiitän Herraa hänen vanhurskaudestansa ja veisaan Herran, Korkeimman, nimen kiitosta.

    • Seurailija1

      Tämä ei nyt suoraan liity sinetin näkyyn mutta on kerrottava asia joka on saanut silmät tänään kostumaan useampaan kertaan..

      Vanha ystäväni soitti tänä aamuna ikävän uutisen että hänen äitisä on kuollut eilen illalla kahdeksan aikoihin, hän kuoli syöpään joka oli levinnyt haimasta maksaan..

      Tuo ystävä on niitä todellisia ystäviä, hän on auttanut minua enempi kuin kaikki muut yhteensä, aina valmiina auttamaan. Viimeaikoina on yhteys ollut vähempää koska muutti jo vuosia sitten pois naapuristamme. Hengellisistä asioista emme ole jutelleet koskaan, hän muutti pois ennen uskoontuloani ja myöhemmät tapaamiset ovat olleet vain muutaman sanan mittaisia vaikka on niitä useita ollutkin.. Hän ei ole ikinä maininnut mitään uskoon liittyvää, eikä hänen perheensä ole uskonnollinen..

      Hänen isä ja äitinsä ovat serkkuja toisilleen, ja lapsista sen huomaa mutta minä en todellakaan heitä kivitä sillä hän on todella hieno ihminen ja hänen seurassaan ei tarvi teeskennellä, hän on ihana ja välitön ihminen, ja he kaikki ovat ja vanhempansa ovat kasvattaneet lapsista todella vastuuntuntoisia ja ihmisrakkaita.... Viinaa tosin tuo ystäväni käyttää aikalailla ja siitä olen ajatellut puhua hänelle jo pitemmän aikaa..

      Se mikä sai minut kynelehtimään oli tämä mitä hän virkkoi puhelimessä: "Esko minä ostin muutamapäivä sitten äidilleni kaulaketjun ja siinä riippuu Risti, kysyin äidiltäni saanko laittaa tämän ketjun ja ristin sinun kaulaasi?. äiti antoi luvan".. Sitten tämä ystäväni alkoi itkemään ja niin minäkin(kiitin kun antoi äidilleen niin arvokkaan lahjan).. itkimme molemmat puhelun päättyessä.. Pyhähenki vaikutti niin voimakkaasti.. Varmasti äitinsä alkoi ajattelemaan ristin sanomaa ja hiljentyi pyydellen syntejään anteeksi ja sai ja on nyt Jeesuksen luona taivaassa.. Hän kuoli tuo arvokas risti kaulassaan jonka oma poika hänelle lahjoitti.. Poika joka ei ole uskossa teki niin.. Jumala todella käyttää uskossa osattomia sanan viejinään.. En olisi ikinä uskonut että tuollaisen lahjan ostaisi ... Menen hänen luokseen kun hautajaisiin on tullut vähän etäisyyttä ja varmasti puhumme tuosta ristitä ja sen sanomasta.... Ehkä pieni tapahtuma mutta minä ainakin näen sen suurena.. Siunausta kaikille, mäenkin taa .. (Ollut viimeaikoina kiireitä, en ole jaksanut juuri täällä käydä mutta kohta helpottaa..)

      • sinettisormus1

        Kiitos Seurailija tuosta kertomastasi, se oli kaunista, todellista elämää ja uskon, että ystävälläsi oli jo syvempiä ajatuksia kun äidilleen pujotti tuon ostamansa ristin äitinsä kaulaan. Joidenkin silmissä tuo on pieni tapahtuma, mutta siinä oli paljn suuria ajatuksia ja tunteita ... mihin vielä ystäväsi johtaakaan, sillä siemen ystäväsi sydämessä jo on, ole vahvana tukena hänen elämässään, myös hengellisesti. Kuolema on monasti asia joka voi herättää myös näitä iäisyyden ajatuksia, ja jälleen kohtaamisia, hengellisesti, mutta siihen tarvitsemme uskoa ...
        .... Jooo-o, enempi sinua täällä, Eskoseni, saisi näkyä, niin kuin muitakin, joskus tuntuu että jokin kato on käynyt, että onko mieltä jatkaa, yksin höpötellessä ja toivon, niin kuin Seurailijakin, että tuolla mäentakanakin pian alkaisi herätä rohkeutta kirjoitella.... sitä odotellessa... Aamulla näin näyn kolmesta telineen päällä olevasta arkusta, joiden päälle oli laitettu valkoiset liput peittämään arkut. Muuta kuviota en nähnyt noissa lipuissa kuin beigen värisen raidan joka kiersi joka lipun reunaa ja nuo arkut olivat oikeassa reunassa kuvassa .....
        Siunattua Helluntai aikaa!


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Kiitos Seurailija tuosta kertomastasi, se oli kaunista, todellista elämää ja uskon, että ystävälläsi oli jo syvempiä ajatuksia kun äidilleen pujotti tuon ostamansa ristin äitinsä kaulaan. Joidenkin silmissä tuo on pieni tapahtuma, mutta siinä oli paljn suuria ajatuksia ja tunteita ... mihin vielä ystäväsi johtaakaan, sillä siemen ystäväsi sydämessä jo on, ole vahvana tukena hänen elämässään, myös hengellisesti. Kuolema on monasti asia joka voi herättää myös näitä iäisyyden ajatuksia, ja jälleen kohtaamisia, hengellisesti, mutta siihen tarvitsemme uskoa ...
        .... Jooo-o, enempi sinua täällä, Eskoseni, saisi näkyä, niin kuin muitakin, joskus tuntuu että jokin kato on käynyt, että onko mieltä jatkaa, yksin höpötellessä ja toivon, niin kuin Seurailijakin, että tuolla mäentakanakin pian alkaisi herätä rohkeutta kirjoitella.... sitä odotellessa... Aamulla näin näyn kolmesta telineen päällä olevasta arkusta, joiden päälle oli laitettu valkoiset liput peittämään arkut. Muuta kuviota en nähnyt noissa lipuissa kuin beigen värisen raidan joka kiersi joka lipun reunaa ja nuo arkut olivat oikeassa reunassa kuvassa .....
        Siunattua Helluntai aikaa!

        Joo o.. Kyllä se oli herkkä hetki kun kertoi tuosta rististä ja hän tarkoitti sitä sydämessään vaikkei täysin ymmärrä asiaa, Jumala johdatti hänet tekemään niin.. Hän on hyvin rohkea, lähes kaikki tuntee hänet, jos kysyy joltain että tunnetko tämän henkilön niin lähes poikkeuksetta jokaiselle nousee hymy huulille.. Ihminen saattaa sanoa että hän on pöhölö mutta positiivisesti, hyväntahtoinen harvinaisuus hän on, yksi hienoimmista ihmisistä joita tunnen, viihdyn hänen seurassaan ja jos se viinakin jäisi pois näitten tapahtumien jälkeen..

        Kyllä tämä aika tekee katoa uskosta mutta riiputaan kii vaikka tuntuu kuinka pahalta.. Irlanti äänesti eilen homoliittojen puolesta ja sai oikein lainvoiman.. Oliko sateenkaaren värejä näyssäsikin, arkuissa?.. Sodoma on tullut lähelle ja uskoville Taivas..

        Tuo tuomasi Nina Åströmin kappale sopii tähän hyvin, taisit tietää sen että pidän(varmasti tiesit).. Kiitos.. Älähän häivy sinettini, eiköhän me porukalla aviteta sinua evankeliumin viemisessä.. Ollut kieltämättä haaleaa aikaa, tyyntä ennen myrskyä mutta sydämessä on palo pysynyt, sitä ei oo vaan saanut ulos.. Siunausta.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Joo o.. Kyllä se oli herkkä hetki kun kertoi tuosta rististä ja hän tarkoitti sitä sydämessään vaikkei täysin ymmärrä asiaa, Jumala johdatti hänet tekemään niin.. Hän on hyvin rohkea, lähes kaikki tuntee hänet, jos kysyy joltain että tunnetko tämän henkilön niin lähes poikkeuksetta jokaiselle nousee hymy huulille.. Ihminen saattaa sanoa että hän on pöhölö mutta positiivisesti, hyväntahtoinen harvinaisuus hän on, yksi hienoimmista ihmisistä joita tunnen, viihdyn hänen seurassaan ja jos se viinakin jäisi pois näitten tapahtumien jälkeen..

        Kyllä tämä aika tekee katoa uskosta mutta riiputaan kii vaikka tuntuu kuinka pahalta.. Irlanti äänesti eilen homoliittojen puolesta ja sai oikein lainvoiman.. Oliko sateenkaaren värejä näyssäsikin, arkuissa?.. Sodoma on tullut lähelle ja uskoville Taivas..

        Tuo tuomasi Nina Åströmin kappale sopii tähän hyvin, taisit tietää sen että pidän(varmasti tiesit).. Kiitos.. Älähän häivy sinettini, eiköhän me porukalla aviteta sinua evankeliumin viemisessä.. Ollut kieltämättä haaleaa aikaa, tyyntä ennen myrskyä mutta sydämessä on palo pysynyt, sitä ei oo vaan saanut ulos.. Siunausta.

        ... ei ollut sateenkaaren värejä vain tuo beige raita, muuten liinat tai liput olivat valkoiset, tosin tuo beige raita saattoi olla myös kultainen, sen verran epätarkka kuva oli .... saa nähdä tuleeko Irlantiin kohta jotain mullistuksia, sillä usein Herra antaa kohdata ja sallii jotain sellaista, Ikävää, kun ei eletä hänen käskyjen mukaan ...., eli saamme sitä, mitä kumarramme.


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... ei ollut sateenkaaren värejä vain tuo beige raita, muuten liinat tai liput olivat valkoiset, tosin tuo beige raita saattoi olla myös kultainen, sen verran epätarkka kuva oli .... saa nähdä tuleeko Irlantiin kohta jotain mullistuksia, sillä usein Herra antaa kohdata ja sallii jotain sellaista, Ikävää, kun ei eletä hänen käskyjen mukaan ...., eli saamme sitä, mitä kumarramme.

        Jumala menettelee aina samoin niin nytkin, mitta alkaa olemaan täynnä.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Jumala menettelee aina samoin niin nytkin, mitta alkaa olemaan täynnä.

        Se Omerin aika täyttyy huomenna, siis tähän Helluntai aikaan ja totisesti toivon ja uskon että Jeesus tulee PIAN!


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Se Omerin aika täyttyy huomenna, siis tähän Helluntai aikaan ja totisesti toivon ja uskon että Jeesus tulee PIAN!

        ... näin vuosia sitten unen jossa sanottiin, kun olin raskaana, että laskettu aikani on 25.5. Vuosi lukua ei mainittu.... Huomenna? Voi, kuinka sitä odotan! Odotan kuin raskaana oleva!


      • sinettisormus1

    • sinettisormus1
    • asdfgasfgasfgsfg

      Eikös tuo numerologia ole okkultistien puuhia? Näin ainakin on tälläkin palstalla muutamankin hyvinkin kristityn nimimerkin toimesta väitetty.

      • sinettisormus1

        Nämä tekstit ja selitykset on otettu sivustolta joka kertoo Raamatun numerollisuudesta, joka ei mielestäni ole sama kuin numerologia, vaan Raamatun tutkimus työhön liittyvää ( gematria). Numerologia minustakin kuuluu okkultismiin, siinä olet oikeassa. On kyse aidoista ja vääristä asioista, aidot ja piraatti asiat. Hyvät ja pahat. Kestävät asiat ja ei kestävät. Kaikki mikä liittyy Jumalan sanomaan on sitä kestävää, mutta piraatit on niitä ei kestäviä asioita. Esim. tuo luku 77 kuuluu Raamatun sanomaan, josta Jeesus itse meille kertoi .... tässä linkki vielä tuohon sivustoon josta voi näitä raamatun asioita tutkia:
        http://www.kolumbus.fi/gematria/raamatun.htm


      • Seurailija1

        Jumlalallakin on omat numeronsa.. Joku tunnettu tiedemies sanoi että maailmankaikkeus täytyy olla jonkun matemaattisen neron aikaansaannosta. Luomistyössä on täytynyt matematiikka olla hanskassa, ei kaikki okkultismia ole.


      • sinettisormus1

      • Seurailija1

        Sori kirjoitusvirhe, piti olla Jumalallakin eikä Jumlalallakin.. Ei ole kirjaimet meikäläisellä hanskassa ja numerot on vielä paljon vaikeampia.


      • sinettisormus1

        ... samoin, Seurailija, samoin, :) , joo-o.......
        ...tässä vielä jotain tuosta gematriasta, joka on täysin eri asia kuin numerologia, ehkä joku osaa selittää vielä paremmin ... :)


    • puupää100

      Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku

    • sinettisormus1

      Apostolien teot 2
      1. Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
      2. Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
      3. Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
      4. Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
      5. Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
      6. Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
      7. Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
      8. Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
      9. Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
      10. Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
      11. kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
      12. Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
      13. Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
      14. Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
      15. Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
      16. Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
      17. 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
      18. Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
      19. Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
      20. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
      21. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
      22. Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
      23. hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
      24. Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.
      25. Sillä Daavid sanoo hänestä: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
      26. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;
      27. sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.
      28. Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.'
      29. Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä.

      jatkuu....

      • sinettisormus1

        30. Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen,
        31. niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.
        32. Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt, minkä todistajia me kaikki olemme.
        33. Koska hän siis on Jumalan oikean käden voimalla korotettu ja on Isältä saanut Pyhän Hengen lupauksen, on hän vuodattanut sen, minkä te nyt näette ja kuulette.
        34. Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni,
        35. kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.'
        36. Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte."
        37. Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
        38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
        39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        40. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
        41. Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
        42. Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa.
        43. Ja jokaiselle sielulle tuli pelko; ja monta ihmettä ja tunnustekoa tapahtui apostolien kautta.
        44. Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
        45. ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
        46. Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
        47. kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.



        SIUNATTUA HELLUNTAITA! OLKOON HERRAN HENKI YLLÄNNE!


    • sinettisormus1
      • Seurailija1

        Kalevi on jo Jumalan luona, tuo ihana evankelista.. Hyvä Sinetti että juuri tuon toit.. Kiitos Jumalalle Aamen


      • Seurailija1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Kalevi on jo Jumalan luona, tuo ihana evankelista.. Hyvä Sinetti että juuri tuon toit.. Kiitos Jumalalle Aamen

        Ja aina tuotkin sinetti sen mitä eniten ajattelen, olet kuin automaatti!


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Ja aina tuotkin sinetti sen mitä eniten ajattelen, olet kuin automaatti!

        .... olipa ihana ohjelma, ja se avasi ja selitti tämän aamun näyn, nuo kolme arkkua, nro.3: Isä, Poika ja Pyhä Henki, valkoisen liinan tai lipun alla, valkoinen on Jumalan vanhurskaus ja hän lähetti poikansa, että saisimme ottaa vastaan pelastuksen, Jeesus voitti kuoleman! Kun katsoo tuon ohjelman ja on ymmärrys, voi ymmärtää mitä tarkoitan tässä näkyni kohdalla, Herra puhuu kauttamme, Seurailija, ja Hänen Pyhän Hengensä kautta meillä on yhteys!
        Aamen!


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        .... olipa ihana ohjelma, ja se avasi ja selitti tämän aamun näyn, nuo kolme arkkua, nro.3: Isä, Poika ja Pyhä Henki, valkoisen liinan tai lipun alla, valkoinen on Jumalan vanhurskaus ja hän lähetti poikansa, että saisimme ottaa vastaan pelastuksen, Jeesus voitti kuoleman! Kun katsoo tuon ohjelman ja on ymmärrys, voi ymmärtää mitä tarkoitan tässä näkyni kohdalla, Herra puhuu kauttamme, Seurailija, ja Hänen Pyhän Hengensä kautta meillä on yhteys!
        Aamen!

        Aamen!


    • sinettisormus1

      PSALMIT 16
      1. Daavidin laulu. Varjele minua, Jumala, sillä sinuun minä turvaan.

      2. Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun Herrani, paitsi sinua ei ole minulla mitään hyvää";
      3. ja pyhille, jotka maassa ovat: "Nämä ovat ne jalot, joihin on koko minun mielisuosioni".
      4. Monta tuskaa on niillä, jotka ottavat vieraan jumalan; minä en uhraa niille verta juomauhriksi enkä päästä huulilleni niiden nimiä.
      5. Herra on minun pelto- ja malja-osani; sinä hoidat minun arpani.
      6. Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.
      7. Minä kiitän Herraa, joka on minua neuvonut; yölläkin minua siihen sisimpäni kehoittaa.
      8. Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla puolellani, en minä horju.
      9. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.
      10. Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä anna hurskaasi nähdä kuolemaa.
      11. Sinä neuvot minulle elämän tien; ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä, ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.

      • Seurailija1

        Olen nähnyt Jumalan oikean käden, valtava, on siellä ihana olla..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Olen nähnyt Jumalan oikean käden, valtava, on siellä ihana olla..

        AAMEN!
        Minäkin yhteen aikaan sain Jumalan käsi näkyjä, ja se oli ISO ja Turvallinen. Niin kuin silloin kun näin Jumalan käden tulevan sinun olkapäätäsi kohti ja sormellaan hän hellästi painoi sinun olkapäätäsi, tuossa näyssä sinä olit ulkona lenkillä, noissa beessin värisissä ulkovaatteissa, takki ja lippalakki päässä ... en tiedä muistatko vielä kun sinulle tämän kerroin, Seurailija, Eskoseni, ja sinä kerroit että sillon sinun olkapääsi oli todella ollut kipeä ja sen puolesta oli rukoiltukin.... :)
        Herra on meille niin hyvä ja rakastava, hänen käsivarsilleen on hyvä jäädä lepäämään. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle.


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        AAMEN!
        Minäkin yhteen aikaan sain Jumalan käsi näkyjä, ja se oli ISO ja Turvallinen. Niin kuin silloin kun näin Jumalan käden tulevan sinun olkapäätäsi kohti ja sormellaan hän hellästi painoi sinun olkapäätäsi, tuossa näyssä sinä olit ulkona lenkillä, noissa beessin värisissä ulkovaatteissa, takki ja lippalakki päässä ... en tiedä muistatko vielä kun sinulle tämän kerroin, Seurailija, Eskoseni, ja sinä kerroit että sillon sinun olkapääsi oli todella ollut kipeä ja sen puolesta oli rukoiltukin.... :)
        Herra on meille niin hyvä ja rakastava, hänen käsivarsilleen on hyvä jäädä lepäämään. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle.

        Ethän vaan sekoita johonkin toiseen?, en muista?, olkapääkään ei juuri ole ollut kipeä(on tietysti joskus ollut), eikä ole beessin väristä ulkoiluvaatettakaan vain lippalakki on... Tuon haluaisin että Jumala koskisi hellästi olkapäätäni, kyl tulis ukkoon virtaa... En väitä etteikö noin olisi tapahtunut mut nyt ei tuu mieleen..


      • sinettisormus1

        ... tästä on jo aikaa, ainakin pari kolme vuotta, kyllä se sinä olit, kun kävimme tuon näyn keskustelun .... no, jos et muista, ni ei haittaa, eihän kaikkea voi muistaa, on se täs ittekkin omassa elämässä nähty.... :)


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tästä on jo aikaa, ainakin pari kolme vuotta, kyllä se sinä olit, kun kävimme tuon näyn keskustelun .... no, jos et muista, ni ei haittaa, eihän kaikkea voi muistaa, on se täs ittekkin omassa elämässä nähty.... :)

        ... se oli niitä aikoja kun suunnittelit kasteelle menoa .... :)


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tästä on jo aikaa, ainakin pari kolme vuotta, kyllä se sinä olit, kun kävimme tuon näyn keskustelun .... no, jos et muista, ni ei haittaa, eihän kaikkea voi muistaa, on se täs ittekkin omassa elämässä nähty.... :)

        Totta puhut sinetti, me ollaan tunnettu vaan niin kauan erttä turha etsiä lähiajan tapahtumista. Kasteesta on kaksi vuotta, tai tulee juuri (4.6-2013).. juu niihin aikoihin tuo kekustelu käytiin ja tapahtumat tapahtui... Kastetilaisuudesta sen verran että kastajan lapsen lapset 3kpl saivat kielillä puhumisen armolahjan sillä hetkellä kun minut ja tyttäreni kastettiin, eli Pyhähenki oli paikalla silloin.. Kiitos Jumala.


      • sinettisormus1

        .... näin se on..... !!! Kiitos Ja Kunnia Jumalalle!!!


    • 777000

      Aloittaja jatkaa sairaita, sielullisia uniaan. Kohtalona on Toii Kankaanniemen julkinen lankeemus.

      • Seurailija1

        Veikeitä kommentteja teillä.


      • sinettisormus1

        ... ja mikä saa niitä kerta kerran jälkeen lukemaan ..... ??? :)


    • sinettisormus1
      • Seurailija1

        Ja Aamen!


      • vänkyrä

        Seitsemän kertaa seitsemän...koetellut on koura kohtalon...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe