Mikä sai minut syyttämään erästä narsistiksi!

Kiusaajaesimies

Miksi Tapio niminen esimies salli kiusaamisen työpaikalla?No haloo ettekö nyt ymmärrä tottakai kiusaaja kiusaamisen sallii!!!!!Eihän kiusaava esimies voi sellaista lopettaa mitä itse harrastaa.Muut työpaikassa täysin sokeita kiusaamiselle.Jos en kiusaamista sallivaa esimiestä syytä narsistiksi niin ketä sitten??Muut lähinnä puolustelevat kiusaajaa ja suojelevat.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seisseisnytsoitto

      Pitkään jatkuessaan kiusaaminen tekee parantumatonta jälkeä.

      Tehkää yhdessä jotakin kiusaamisen lopettamiseksi. Yhteys työsuojeluun ja työterveyteen. Heidän velvollisuus on tehdä loppu henkisestä väkivallasta.

    • "Jos en kiusaamista sallivaa esimiestä syytä narsistiksi niin ketä sitten??"

      Niin ihan en ny päässy aloituksesta perille minkälaisesta tilanteesta on kyse, kun oli ikäänkuin kiusaaja, jonka kiusaamisen esimies sallii, että jos oikein ymmärsin, että kaksi henkilöä joista jälkimmäinen, hän joka sallii kiusaamisen nimettiin narsistiksi, että hieman ny jäi epäselväksi mikä se toinen/kiusaaja sitten on,

      mutta tässä ny yksi linkki jossa kuvataan minävauriosta johtajaa.

      http://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa/julkaisut/marjatta_jabe/__new_page_-122918/

    • ooouhassao

      Kannattaisi ottaa ihan rauhassa tulkintojen kanssa. Psykologisilla termeillä nimittely ei ole mikään apu mihinkään. Omaa kuoppaa kaivatte jos uskottelette elävänne tällaisessa lokeroidussa maailmassa jossa jokaiselle ikävälle elämänkokemukselle on nimi, leima ja lokero. Heikko itsetunto on usein syyttelyn taustalla eikä vika olekaan muissa.

      • Nimimerkkiii

        Mistähän johtuu, että kaikki narsistit olettavat muiden olevan huonolla itsetunnolla varustettuja?


      • Huonoitsetunto

        Eli jos syytän toista kiusaajaksi niin mulla on heikko itsetunto?Jos toinen ihminen tekee olon huonoksi niin sekin on heikon itsetunnon syytä?Jos toinen alkaa määräilemään elämääsi niin sekin on heikon itsetunnon syytä!Eli vahvalla itsetunnolla varustettuja ihmisiä ei siis kiusata ollenkaan?Toisen kyttääminenkin on ilmeisesti että huonolla itsetunnolla varustettua ihmistä on oikeus kytätä kun se on niin huono?Eli mitään kiusaamista eikä huonoa kohtelua ole olemassakaan ,on vain jonkun huono itsetunto?Eristäminen työyhteisössäkin johtuu huonosta itsetunnosta vissiin eikä se ole kiusaamista ollenkaan.Eli yhteenvetona on se että se on aina oma vika että kohdellaan väärin?Huono itsetunto on kaikkeen syynä.Kateus, muu sellasinen ei tule kysymykseenkään on vain huono itsetunto!
        Jos et hyväksy kaikkia kavereiksesi etkä elämääsi=huono itsetunto!Jos puolustat itseäsi=Huono itsetunto.JOS ET PÄRJÄÄ KIUSAAJAA VASTAAN JOKA ON KÄÄNTÄNYT KAIKKI SUA VASTAAN=HUONO ITSETUNTO ja piste.Ai niin jos joku tekee susta silmätikun työyhteisöön=olet aiheuttanut sen huonolla itsetunnollasi,mitäs olet niin huono?No ehkä mulla sitten on huono itsetunto kun näin saa kohdella?


      • apuvaaaa
        Huonoitsetunto kirjoitti:

        Eli jos syytän toista kiusaajaksi niin mulla on heikko itsetunto?Jos toinen ihminen tekee olon huonoksi niin sekin on heikon itsetunnon syytä?Jos toinen alkaa määräilemään elämääsi niin sekin on heikon itsetunnon syytä!Eli vahvalla itsetunnolla varustettuja ihmisiä ei siis kiusata ollenkaan?Toisen kyttääminenkin on ilmeisesti että huonolla itsetunnolla varustettua ihmistä on oikeus kytätä kun se on niin huono?Eli mitään kiusaamista eikä huonoa kohtelua ole olemassakaan ,on vain jonkun huono itsetunto?Eristäminen työyhteisössäkin johtuu huonosta itsetunnosta vissiin eikä se ole kiusaamista ollenkaan.Eli yhteenvetona on se että se on aina oma vika että kohdellaan väärin?Huono itsetunto on kaikkeen syynä.Kateus, muu sellasinen ei tule kysymykseenkään on vain huono itsetunto!
        Jos et hyväksy kaikkia kavereiksesi etkä elämääsi=huono itsetunto!Jos puolustat itseäsi=Huono itsetunto.JOS ET PÄRJÄÄ KIUSAAJAA VASTAAN JOKA ON KÄÄNTÄNYT KAIKKI SUA VASTAAN=HUONO ITSETUNTO ja piste.Ai niin jos joku tekee susta silmätikun työyhteisöön=olet aiheuttanut sen huonolla itsetunnollasi,mitäs olet niin huono?No ehkä mulla sitten on huono itsetunto kun näin saa kohdella?

        Pelottava tapa reagoida asioihin, en muuta sano.


      • Huonoitsetunto

        Eli mulle yritetään opettaa että sä olet niin huono että sua saa kiusata?Jos mulla olis hyvä itsetunto niin mua ei kiusattaisi?Ai niin vielä semmoinen asia,Jos naiset kohtelee miestä huonosti,niin heillä on täysi oikeus siihen.Jos et juttele naisille niin se on huonon itsetunnon merkki=Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa esim väärä henkilö tai ei ole kiinnostunut,huonosti käyttäytyvä vaan todellinen syy on aina huono itsetunto!Siis naisethan olettaa aina olevansa kaikkien miesten mielestä kiinnostavia ja se joka ei kiinnostu jokaisesta naisesta on joko homo tai huonon itsetunnon omaava!Että tämmöistä tällä kertaa Nyt sen tajusin että miksi tapahtuu epäoikeudenmukaista kohtelua=Huonosta itsetunnostahan se johtuu!


      • Huonoitsetunto
        apuvaaaa kirjoitti:

        Pelottava tapa reagoida asioihin, en muuta sano.

        No mites pitäisi reagoida jos muille ei mene millään jakeluun yksinkertainenkaan asia?Syytön mä siihen olen että muut on idiootteja?


      • Huonoitsetunto

        Miksi mä purkaisin täällä tuntojani jos muut osais kohdella oikein?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe