Miten te jaksatte nettideittailla

menkääulos

Kun mahdollisuudet löytää kumppani on noin 0,1% jos sitäkään. Menkää nyt vaikka baariin ja ulos niin mahdollisuudet paranee todella paljon. Itse olen kokeillut nettideittailua vaikka tiesin että naiset ei vastaa mitään. Olen kolmesti seurustellut ja löytänyt kumppanin ulkoa baarista ja yhden työpaikalta.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13plus8

      Nettideittiä kannattaa pitää korkeintaan taustalla. Odotusarvo, että siitä saisi jotain aikaan on aika pieni. Samaa mieltä että ulos vaan.

    • joku.onnistuu

      Tutkimuksen mukaan 9,8 % pareista on löytänyt toisensa deittipalveluiden kautta eli arviosi on pahasti alikanttiin, tutkimus tosin koski 18-34 vuotiaita.

      • Selvennätkö hieman laskuoppiasi. Aloittaja kirjoitti, että mahdollisuudet että uuden elämänkumppanin tapaa netin kautta ovat 0,1 %. En tiedä miten tarkalleen ottaen hän sen laski, mutta sen voisi tulkita esimerkiksi niin, että jos on tuhanteen ihmiseen netin kautta ollut kontaktissa, niin on todennäköistä että joku niistä johtaa parisuhteeseen.

        Sinun tutkimustuloksesi koskee ihan eri asiaa eli sitä, kuinka moni parisuhteessa tällä hetkellä olevista on löytänyt kumppaninsa netin kautta, ja heitä on lähes joka kymmenes. Ehkä jokainen heistä on kuitenkin ensin ollut kontaktissa noin tuhanteen ihmiseen? Sitähän tulos ei nimittäin kerro.


    • rehtimies123

      Naiset kierrättää pelimiehiä ja loput kunnolliset miehet jää ilman treffejä.

      • mikäparas

        Mene ulos,,vaan kun seltä ei löydä kuin korkeintaan irtokoiria. Kuppilat ovat kaukana. Mutta väliäkö sillä,kunnollinen nainen pitää löytää ja piste. Mihin sitä rofiilin vääntää,eikö nuita ole monia paikkoja? Kertokaa nyt missäs kanavilla se viidenkympin haitarissa olevat rovgiiloivat? En kaipis kuppiloiden kuningatarta vaan sitä lliikkuva hyväkuntoista ja kestävää.


      • eilenkilläkääntapaa

        Itse 50 naisena voisin esittää saman kysymyksen samanikäisille vapaille miehille. Mistä löytää kunnollisen miehen joka pitää enemmän vaikka lenkkeilystä ja pyöräilystä kuin kuppiloissa roikkumisesta? Huom. pyöräillessä ja lenkillä tulee kyllä vastaan samanikäisiä, mutta me emme siltikään kohtaa. Suurin syy varmasti tähän on se, että suomalainen mies on ujo ja monet samanikäiset naiset ovat vanhanaikaisia ja odottavat, että mies tekee aloitteen.


      • sinkkumies39
        eilenkilläkääntapaa kirjoitti:

        Itse 50 naisena voisin esittää saman kysymyksen samanikäisille vapaille miehille. Mistä löytää kunnollisen miehen joka pitää enemmän vaikka lenkkeilystä ja pyöräilystä kuin kuppiloissa roikkumisesta? Huom. pyöräillessä ja lenkillä tulee kyllä vastaan samanikäisiä, mutta me emme siltikään kohtaa. Suurin syy varmasti tähän on se, että suomalainen mies on ujo ja monet samanikäiset naiset ovat vanhanaikaisia ja odottavat, että mies tekee aloitteen.

        Kuppiloissa en ole käynyt vuosiin. Tykkää pyöräilystä, kesät talvet kuljen fillarilla. Tosin autoa mulla ei ole. Kuntoa on siis poljeskella 20 km lenkkejä. Ei miehet ole niin ujoja, naisiin ei vaan saa mitenkään yhteyttä että voisi tutustu.


      • 1961
        eilenkilläkääntapaa kirjoitti:

        Itse 50 naisena voisin esittää saman kysymyksen samanikäisille vapaille miehille. Mistä löytää kunnollisen miehen joka pitää enemmän vaikka lenkkeilystä ja pyöräilystä kuin kuppiloissa roikkumisesta? Huom. pyöräillessä ja lenkillä tulee kyllä vastaan samanikäisiä, mutta me emme siltikään kohtaa. Suurin syy varmasti tähän on se, että suomalainen mies on ujo ja monet samanikäiset naiset ovat vanhanaikaisia ja odottavat, että mies tekee aloitteen.

        En ole tosin enään vapaa, kun löysin tansseista kumppanin itselleni.
        Oikeissa tansseissa käy liikunnallisia ihmisiä.


    • miesvm_1967x

      Löysin rakkaani täältä. Avioliitossa ollaan, molempien tahdosta. Myös edellinen avokki löytyi netistä samoin kuin muutama muukin suhde väleissä. Että en allekirjoita tätä aloitusta.

    • kunnollinen.nainen

      Ikinä en huolisi itselleni baarissa käyvää miestä kun niissä en itsekään käy.

    • Hyvä_vaihtari_joillekin

      Jos on vähääkään OK-näköinen, nettideitti kyllä kannattaa (ja Tinder vielä enemmän)... itse omaan liikaa miinuksia ulkonäöllisesti (etenkin kroppa, ei niinkään kasvot) ja henkisesti (ujous), jotta voisin nauttia nettideittailusta... nyt se on vähän liian hermoja raastavaa hakuammuntaa jossa täytyisi tosiaan yrittää satoja eri naisia jotta yhden kohdalla onnistaisi.

    • Varmaan johtuu siitä että pidän haasteista ja nettideittailussa sitä on paljon. Ainakin siihen asti kunnes löydät sellaisen kenen kanssa juttu luistaa

    • löytäjä-saa-pitää

      Elämä menee hukkaan kun etsii netistä seuraa. Minä löysin naisen saaresta viime kesänä kun olin saunomassa yhdessä saaressa-

      • humppamies

        Outoa marinaa nettideitistä. Se on yksinkertaisesti vain tapa tehokkaammin rankata suurempi määrä ihmisiä kun etsii sopivaa kumppania.
        Tämmönen saaresta kumppani on tyyliin suurinpiirtein ulkonäöllisesti oikean suuntainen. Siihen hormooniryöpsäys, eli jonkinasteinen mielialahäiriö jonka aikana kaikki on ihanaa.
        Sitten painaakin hetken huuman jälkeen ne muut realiteetit. Etukäteisraakkauksella on paljon paremmat mahdollisuudet että on jatkossakin jotain yhteistä.


    • RumaMiesNetissäkin

      Ainoa mahku tosin olematon sekin. Kun en rumana kelpaa livenä kenellekään niin jos sitten netissä. Seitsemän vuotta olen profiilia pitäny ja yhtään vastausta en ole saanu koskaan. Venäläisiä spämmejä en laske. Homma vaan on niin et jos ei ne verkot ole vesillä ei ketään saa. Mut ei näihin mun verkkoihin kyllä kalat ui tekemälläkään tai sanotaan näin että kalaa saan kyllä ihan omiin tarpeisiin mutta naisia en.

      • humppamies

        Jaa.a. Mites se menikään. Hullu on se joka yrittää kerta toisensa jälkeen samaa asiaa muuttamatta mitään.

        Ite olen myös näitä rumia ihmisiä. Kun pitkä seurustelusuhde meni poikki hain yli 40-60 seksisuhdetta vuoden aikana, valikoidusti rankaten. Myöhemmin harvakseltaan sitten jotakin.
        Ei varmasti olisi minullekkaan tullut ilman suunnitelmallista toimintaa. Eli vastailua muille, chattailyä.
        Itsesi myynti on sama asia kuin myisit jotain tarvaraa. Mieti hyviä puolia ja myy ittesi. Puhelinnumeroa kehiin mahdollilsimman nopeasti jne.
        Naiset ei tasa-arvosta nakkaa pätkääkään jos se ei suosi heitä. Eli kyllä se miehen rooli on tehdä niitä aloitteita.


      • humppamies kirjoitti:

        Jaa.a. Mites se menikään. Hullu on se joka yrittää kerta toisensa jälkeen samaa asiaa muuttamatta mitään.

        Ite olen myös näitä rumia ihmisiä. Kun pitkä seurustelusuhde meni poikki hain yli 40-60 seksisuhdetta vuoden aikana, valikoidusti rankaten. Myöhemmin harvakseltaan sitten jotakin.
        Ei varmasti olisi minullekkaan tullut ilman suunnitelmallista toimintaa. Eli vastailua muille, chattailyä.
        Itsesi myynti on sama asia kuin myisit jotain tarvaraa. Mieti hyviä puolia ja myy ittesi. Puhelinnumeroa kehiin mahdollilsimman nopeasti jne.
        Naiset ei tasa-arvosta nakkaa pätkääkään jos se ei suosi heitä. Eli kyllä se miehen rooli on tehdä niitä aloitteita.

        Niinpä: hulluutta on toistaa samaa asiaa uudestaan ja uudestaan ja odottaa eri tulosta. Einsteinin näin väitetään todenneen ja itse kyllä uskon tuohon, oli sanonnan takana sitten Einstein tai ei.

        Ei kai siitä haittaa ole, vaikka sitä nettiprofiiliakin pitäisi esillä, mutta jos pelkästään en varaan toivonsa laittaa niin pettymisen todennäköisyys on todella suuri.


    • metrinmuna

      Mä oon vähän yli kolmekymppinen mies ja päätin uteliaisuuttani tehdä profiilin. Ei hyvänen aika! Tuskin olin saanut profiilia valmiiksi, niin alkoi naisilta satelemaan niitä treffipyyntöjä ja ties mitä kaksimielisyyksiä!
      Aivan uskomatonta, että jopa 18-kesäiset tyttöset lähestyivät huomattavasti itseään vanhempaa miestä...siis joka päivä. Aina kun kirjauduin sivustolle, odotti hirvittävä viestimäärä.
      Aivan hämilleni menin tilanteesta, enkä todellakaan tiennyt kenelle olisin vastannut ja kenelle en. Se oli sit sitä kovaa kilpailutusta. Testasin tyttöjä viestittelemällä, kuka niistä on oikeasti etsimässä parisuhdetta ja kuka on vaan munan perässä.
      Mä en jaksanut sitä kuin viikon päivät, niin poistin profiilin ja lähdin baariin. Siellä sentään saa olla naisilta rauhassa.
      En suosittele pojat kellekään nettideittailua!

      • 30-ja-risat

        Oon myös yli kolmekymmpinen mies ja alle 40v. Minulle on vastailleet 18-20 v naiset että "haluanko pitää vähän hauskaa". Eli ne olleet maksullisia naisia ja olen kyllä pari kertaa käyttänyt tilaisuuden hyväksi. En minä nyt ilman seksiä ala olemaan jos sitä tarjotaan. Mutta ne omanikäiset naiset ei vastaa mitään vaikka niille kirjoittelee asiallisest5i.


      • 12plus10

        Mä oon nähny kans joskus samanlaista unta ja ihan hiestä märkänä heräsin. Huh onneks tosielämä on toisenlaista.


      • voiskoklata

        Niin, markkinoita löytyy kun on niin paljon miehiä, jotka eivät saa naista helposti. Surullista toisaalta, mutta mikäs siinä jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat vaikka rahaa vaihtuukin. Itsekin olen sitä bisnestä miettinyt, kun seksi maistuu eikä toisen ulkonäöllä yms. niin kovin väliä.


    • gangnaörta

      Minä olen löytänyt paljon miehiä netistä. Hehheh... yhden toki kerrallaan. Nettideittiä en ole koskaan käyttänyt, vaan chatia, ja muutakin kuin suomi24:n. Nykyinen aviomies löytyi muualta chattaillen ja muutamia ihan kivoja tapauksia sitä ennen suomi24:ltäkin. Minusta se rennosti chatiin meno ja siellä kaikessa rauhassa juttelu on netissä paras tapa kohdata joku kiva ihminen. Nettideiteissä kuvittelisin että ollaan enemmän tarkoitushakuisemmin ja tulee paine tavata tosi nopeasti. Nopsasti olen chattailunkin jälkeen joskus tavannut, mutta kyllä ne parhaat ovat malttaneet odottaa. Livenä en osaa mennä minnekään iskupaikkoihin saati jossain työpaikalla tai lenkkipolulla tai kirjastossa iskupuuhiin alkaa. Sellaiseen olen liian ujo. Tuli vahingossa torjuttua aikanaan joitakin ihan kivojakin tyyppejä, kun ei saanut kuin töksäyteltyä vastauksia.

    • fsfsfsd

      Viimeisen 3 vuoden aikana olen löytänyt yhden seurustelukumppanin netistä, yhden tinderistä. Baarista on jäänyt vain säätöjä matkaan. Moni olisi minusta ollut kiinnostunut mutta minä en oo lämmenny pidemmälle tuttavuudelle.

      Baarissa on kyllä sattunut pari-kolme aivan huikeaa kohtaamista, mutta nämä ovat olleet varattuja kaikki. Just sellasia, että sukat pyöris heti jalassa jos olisivat olleet vapaana. Älytön kemia. Aika raskaita kohtaamisia kun molemmat jää tahoillaan miettimään, mutta antaa toivoa että jonain päivänä osuu vielä kohdalle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe