Tämä on jo kaikille tuttu juttu.....

Kansanedustaja1999

Minä olen 16v poika tajusin 3v sitten että olen poikiin päin. Kaikki suvussani puhuvat siitä että saan kohta tyttöystävän jne. Ja osa suvustani on homo vastaisia . Minulla on ollut tunteitä tyttöjä kohtaan ala-astella mutta en ole ikinä ihastunut kehenkään. En millään haluaisi olla homo (ei ole haluamisesta kiinni tiedän!). Haluaisin saada lapsia tulevaisuudessa ja jne. niin kuin suurin osa heteroista . Nykyään sekään ei ole mahdotonta mutta tarkoitan lapsen saamista en adoptoimista. En mistää hinnasta haluaisi tulla ulos kaapista mieluummin muurasin itseni seinään . Koulussa minusta ei välitetä joten siellä minusta ei kierrä mitään huhuja tästä asiasta joten olen periaatteessa yksin tämän asiankanssa (en kyllä aijo kerto jokaiselle ylä/ala-asteen oppilaalle tästä asiasta :P) joten tiivistän asian näin : En halua olla homo ja haluan vaimollisen perheen tulevaisuudessa ja haluan että kaikki pitävät minusta näin (ennkä tule kaapista ulos)

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujkfl

      Aluks kaikki tuntuu kovin vaikeelta, ja on varmasti rankkaa myöntää se tosiasia että on homo. Mullakin kesti aikani, mutta huomasin että olen lesbona onnellisempi, ja läheiset ottivat uutisen hyvin, vaikka kuinka päässä kelaskin miten homovastaisia ne onkaan. Kaapissa on tosi ankeeta.. Siks sieltä ulos tuleminen teki must onnellisemman ihmisen ikinä.

    • dfgfgd

      Jep, itsekin olen onnellinen ollessani oma itseni. Suku ym. eivät päin naamaa sanoneet mitään, eivätkä varmaan uskaltaisikaan, mutta välit katkaisin kaikkien niiden kanssa, joille ei ole ok, että olen kuka olen ja että olen olemassa - sekä varalta niidenkin tekopyhien kanssa, jotka hymyilevät suupieli nykien ja koko elekieli kertoo, että heille on vaikeaa se todellisuus, kuinka paljon erilaisia ihmisiä maailmaan mahtuu. Ja kenties osa on katkeriakin, kun viettivät oman elämänsä näytellen täydellisiä heteropariskuntia, vaikka kuka tietää mitä siellä kulisseissa tapahtuu. Sellaisia ihmisiä ei tarvitse kukaan myrkyttämään ja manipuloimaan omaa elämää. Eletään itseämme varten.

      Ja oot vielä liian nuori muutenkaan sanomaan mitään perheen hankkimisesta. Mieli voi muuttua tuostakin asiasta kerran tai useammin. Eikä sitä tiedä miten tuo seksuaalisuus asettuu vielä. Voihan se olla että olet bi. Tai sitten homo. Sen näkee ajan kanssa ja pohdiskelemalla ja tunnustelemalla omia tunteitaan. En hoppuilis muutenkaan noin nuorena. Opiskele mieleisiäsi asioita, harrasta ja kokeile uusia asioita, ja nauti elämästä. Ja jos pystyt, niin suosittelen muuttamaan kauemmas perheestä ja suvusta ja vanhoista tuttavapiireistäsi, jos se auttaisi tulemaan sujuiksi sen kanssa, kuka olet. Elämä on muutenkin tarpeeksi rankkaa ilman kenenkään jatkuvaa sättimistä, joten tsemppiä elämääsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe