Naiset lavatansseissa

Keltanokkavielä

Kertokaahan miehet, minkälaisin perustein käytte hakemassa daameja tanssiin ja miksi? Kasvot, vaatteet, olemus...?

Naiset, mitä teillä on yleensä lavatansseissa yllänne?

Ja vielä, onko naisten hakuriviin asettumiselle jotakin "kirjoittamattomia sääntöjä"? Esimerkiksi joskus olen kuullut, että huonosti tanssivat asettuvat lähimmäs ovea.. Millä perusteilla naiset asettuvat riviinsä niin kuin asettuvat?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t54t4t5t5y

      Etsin naista parisuhteeseen, joten haen mieluiten ikäisiäni (=nuoria) ja sinkkuja. Aina ei ole nuoria hakurivissä ja useimmista ei tiedä, ovatko sinkkuja vai eivät, joten muitakin tulee tietenkin haettua. Näkyvästi meikatut ovat yleensä pinnallisia ja/tai kopeita, joten heitä usein välttelen. Reilusti ylipainoiset tai erittäin epänaiselliset (housut ja lyhyet hiukset ja miehekäs naama) eivät oikein sytytä. Uudestaan haen tietenkin niitä, joiden kanssa tanssi on aiemmin ollut mieluisaa.

      Hakurivin järjestymiselle on joka lavalla oma käytäntö. Yleensä se on joko ikäjärjestys tai sekasotku. Tanssitaito olisi huono kriteeri, koska eri ihmisillä tanssi sujuu yhteen eri tavoin ja toisten tanssitaitoa on paljon vaikeampi arvioida objektiivisesti kuin esim. ikää.

    • eiseinäruusumutteityrkky

      Mulla päällä yleensä jonkinlainen hame ja toppi tai pillifarkut ja joku kiva toppi tai vastaava. Jalassa balleriinat tai joskus jopa tennarit/lenkkarit. Rahaa ei ole niin paljoa että kunnon tanssijalkineita haluaisin ostaa, pukeudun niin että on hyvä fiilis ja hyvä tanssia. Jos joskus jään hakematta pukeutumistyylini takia niin se on kyllä sitten parempi etten sellaisen ihmisen kanssa satu napit vastakkain, kaikkia ei voi miellyytää enkä minä pueudu miellyttääseni ketään. Ja kyllä käytän meikkiä, ripsaria ja kulmakynää. Arkena ei oikein ammatin vuoksi oo järkeä maalata naamaa ja tansseihin pistän sen verran kun koen tarpeelliseksi.

      Usein jään hakurivissä taakse koska tädit kiilaa ja hivuttautuu eteen. En tykkää tyrkyttää itseäni eturiviin kun sieltäkin jään usein hakematta. Tai sitten minua hakee ne ihan liian vanhat. Hankkiudun tyrkkyriviin silloin kun on lupaavan näköisiä miehiä hakemassa. Vaikka käynkin tanssimassa ihan tanssin ilosta niin tottakai on haku päällä muussakin mielessä. Mutta kriteerit ne on mullakin ja kyllä mä mielelläni tanssisin oman ikäisteni kanssa (21-25v), vaikka niistäkin löytyy kyllä niin moneen junaan menijöitä ettei oo tosikaan.

    • kokeilkaaedes

      Kroppa kannattaa pitää kunnossa. Kannattaa myös korostaa omia hyviä puoliaan ja peitellä mahdollisesti huonoja puolia.

      Ripaus sexyä tietenkin miehille.
      Vältelkää tätimäisyyttä. Jos ette itse osaa, niin ottakaa mallia suosituisla naisista.
      Persoonallisuus on hyvästä, ei saa valua harmaasen massaan.

      Olkaa aitoja naisia. Hymyilkää ja flirttailkaa niin miehet ovat teidän.

      Näillä kikoilla saa kivoja ehdotuksia melkein joka ilta. Kaikki miehet eivät edes lannistu vaan jatkavat ja jatkavat ... vaikka joutuvat torjutuiksi.

      Iällä ei ole edes isoa merkitystä. Jotkut sen osaavat ja jotkut eivät.

      Pitäkää hauskaa etsitte sitten mitä etsitte. Pelkkä flirttikin on sopivalle miehelle nautinto.

      Tanssitaidollakin on jonkinverran merkitystää. Olkaa rentoja ja antakaa miehen viedä. Taipukaa ja seuratkaa, naurakaa, rentoutukaa niin saatte juuri ne miehet joita haluatte ;)).

      • SopivastiSäpinää

        Tässä asenne kohdallaan ja olennainen kiteytettynä.
        Lukekaa naiset tämä ajatuksella!!


      • tanssierkki
        SopivastiSäpinää kirjoitti:

        Tässä asenne kohdallaan ja olennainen kiteytettynä.
        Lukekaa naiset tämä ajatuksella!!

        Toivottavasti mahdollisimman moni nainen luki tämän.


      • samaruikutusainapäällä
        SopivastiSäpinää kirjoitti:

        Tässä asenne kohdallaan ja olennainen kiteytettynä.
        Lukekaa naiset tämä ajatuksella!!

        ''Näillä kikoilla saa kivoja ehdotuksia melkein joka ilta. Kaikki miehet eivät edes lannistu vaan jatkavat ja jatkavat ... vaikka joutuvat torjutuiksi. ''
        - Ne miehet ,jotka ehottelevat illasta toiseen eivät saa seksiä , kun heillä ei seiso
        kuin silmät naisen kohdatessaan. Näkeehän sen jo päältä päin. Ei jaksa ottaa ,kuin
        huumorilla ;)


    • ÄinäänMiäs

      Mihin tarkoitukseen vastaukseni tulisi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe