mitä täällä tapahtuu

justsayin

Tän keskutelupalstan taso on aivan pohjamudissa, jos jonkinmoista trollia,ilkeetä/uskonnollista/tmv. täysin palstalle kuulumatonta huutelua palsta täynnä täydennettynä jokusella alaikäisten kik tai kaikenikäisten seuranhakuilmoituksilla. Ainiin ja palstan riesana ovat myös erilaiset massapostitukset ja kaiken maailman linkkivinkki mainokset.. Ei tarvitse mennä kuin hetki taaksepäin kun täällä vielä käytiin kunnon keksusteluja ja täältä saattoi hakea vastauksia mieltä askarruttaviin pohdintoihin. Harmittaa tämmönen. Onko kukaan muu huomannut tätä vai oonko jäänyt ainooks lukijaks tänne trollimereen? Terveisin nimimerkki just sayin' #vmp

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisilläonpahaolla

      Se on varmasti tämä yleinen taloudellinen tilanne Suomessa plus muu yhteiskunnallinen ja maailman tilanne noin yleensä. Kun monelta loppuu rahat, ei ole töitä, se aiheuttaa syrjäytymistä, kateutta, alemmuudentunnetta, vihamielisyyttä, pettymyksen ja masennuksen tunteita, mt-ongelmia, parisuhdeogelmia...Ilmapiiri kiristyy kotona, työpaikoilla, yhteiskunnassa yleensä jne. Suvaitsemattmuus lisääntyy sitä mukaa kun kiristetään työpaikoilla, kouluissa, tuissa. Kun itsellä ei ole mitään eikä itsellä ole hyvä olla niin sitä ei sallita muillekaan ihmisille. Sitä sitten puretaan haukkumalla muita ja olemalla ilkeitä, trollailemalla, huutelemalla törkeyksiä jne. Kaiken ilkeyden taustalla on oma henkinen paha olo. Jotkut vaan eivät kykene sitä sanomaan ääneen, ei välttämättä edes itselleen vaan se puretaan sitten huutelemalla muille törkeyksiä, haukkumalla ja kiusaamalla muita ja aikaa tapetaan tehtailemalla keksittyjä tarinoita esiintyen muina ihmisinä mitä oikeasti on ja trollaamalla ilkeyksiä. Toisinaan ihmiset haluavat näin itselleen huomiota, sillä huomio on huomiota, vaikka olisi sitten negatiivista huomiota. Se on kuin hätähuuto, että juuri minulla on hirveän paha olla, mutta en kykene pukemaan sitä sanoiksi tai en kehtaa/osaa myöntää sitä enkä kykene itse hakemaan apua.

    • pienisielu1

      Samoilla linjoilla mutta enempi ärsyttää twitterit ja hästägien tunkeminen joka paikkaan.

    • Hei, mitä odotat, tää on suoli24! Tuo naapuripalsta on ollut aina pelkkä viemäri, ihme, että tämä on pysynyt edes näin laadukkaana. Eniten mua ottaa päähän noi alaikäiset, joiden ei pitäis olla aikuisten seassa hankkimassa seuraa. Jopa Qruiserissa niitä on. Olen päätellyt, että tämä on sitä aikuisen nälkää, mistä kovasti puhutaan. Olen heille sitten nettimummo. Mielelläni näkisin kyllä alaikäiset eroteltuna yläikäisistä. Qruiserkin vois olla vielä sellainen, että oma profiili olisi näkymätön karjuille.

    • boooring

      No mennään nyt sentään noin kuusi vuotta taakse päin, niin löytyi vielä järjellistä keskustelua, sen jälkeen ovatkin pikkuteinit kasvaneet muoti-ilmiöön nimeltä lesbous, koska kun kaikki haluu olla vähän erilaisia kun se vaan on niin siistii. Ja 13-vuotiaat hakevat tyttöystäviä, just, salli mun nauraa, vai pitäiskö itkee. Eikö lapsille ole omaa palstaa, vähän niinkuin nuorisotalot on nuorille. Eipä täällä aikuiset viihdy. Olen ollut vuoden käymättä täällä, eikä näköjään tarvitse tulla vastedeskään.

    • durson

      Ei sun ole pakko täällä pyöriä jos ei jutut nappaa.

    • nelviis

      Voisko olla keskustelupalsta nuorille ja mitämenytollaan - vanhemmille? Palvelis molempia osapuolia. Nuoria on kuitenkin enemmän täällä nykyään ja kaikkia heitä ei varmaankaan kiinnosta kaks kolme kertaa vanhempien jutut. Ja toisin päin voisin kuvitella olevan sama juttu. Olisko mitään järkeä. Eihän se edelleenkään kiellä ketään lukemasta "toisen ikäryhmän" juttuja - jos ymmärrät mitä tarkoitan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe