Melperi: Kannonpäämies

melperi

"pikkupoikana kuultu evankeliumin saarna mistä lähteestä tahansa saattaa nousta yks kaks kannon nokassa istuvan mieleen ja siellä yksin Jumalan puoleen huudettu synninhätä ei tyhjään mene, vaikak veeällät kuinka koitavat nauraa asian litteäksi kuten minullekkin tehtiin aikanaan.

Ei vaan Jumalan Henki kumartuu kannolla istuvan puoleen ja tekee sen työn mitä varten se n lähetetty"

Jes. 55:11

"11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin."

Olen kertonut tuon saman kannonpää-esimerkin tällä palstalla. Vanhoillislestadiolaiset ovat jaksaneet IVATA esimerkkiäni ivaamasta päästyään.

Mutta VÄÄRÄUSKOISTEN vanhoillislestadiolaisten missiona on ivata oman VALHELAHKONSA ulkopuolisia oikeita uskovaisia. Tämän määräävät tekemään SRK ja vl-saarnamiehet.

Mutta voipi olla erään kerran, että "kannonpäämies" katselee taivaan portin oikealla puolella, kun VAIN ME -vanhoillislestadiolaiset huutavat tuskaisina portin etupuolella "VAIN ME, VAIN ME, VAIN ME...", mutta portti ei avaudu.

VAIN ME.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JussiTurku

      Avaus kuvaa hyvin vanhoillislestadiolaisten omavanhurskautta ja vääriä oppeja.

      • PaavaliPietari

        Miksi helluntaipapukaija vastasit omaan tyhmään avaukseesi? Kerro se meille!

        CopyPaste - aiheeseen osin liittyen:

        "Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelevat heitä suulle kaiken kansan keskellä"


      • Ivaajiaovat

        Avaus kuvaa hyvin myös vanhoillislestadiolaisten halua ivata kunnon uskovaisia ihmisiä.


      • aamenaamen
        Ivaajiaovat kirjoitti:

        Avaus kuvaa hyvin myös vanhoillislestadiolaisten halua ivata kunnon uskovaisia ihmisiä.

        limaisille sedille, jotka pitävät muiden helluntai seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelevat heitä suulle


      • Olisihyvätietää
        PaavaliPietari kirjoitti:

        Miksi helluntaipapukaija vastasit omaan tyhmään avaukseesi? Kerro se meille!

        CopyPaste - aiheeseen osin liittyen:

        "Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelevat heitä suulle kaiken kansan keskellä"

        Oletko sinä se vl kodin kasvatti , joka ei enään uskalla kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillään?


      • ViljamiLaa
        Olisihyvätietää kirjoitti:

        Oletko sinä se vl kodin kasvatti , joka ei enään uskalla kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillään?

        helluntai seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelevat heitä suulle


    • nwwdfghnjm

      Miksi vl vaihdoit aloittajan aiheen toiseen? Etkö tiedä Pyhän Hengen eri tehtävistä?

      • ari--

        Toivottavasti tämä laittaa meitä helluntalaisiakin polvirukoukseen ja itkemään tilaamme. Niin että Jumalan todellinen voima ja rakkaus voi vaikuttaa meissä.Ari


    • aamenaamen

      Kuinka tukeva alusta onkaan kannonpää jolt aponnistaa taivastielle!

      aivan luojan luomaa alustaa ja päällä taivas, välissä syntinen ja Jumalan Henki, mistä löytyy parempi lähtötilanne.

      • vainme-usko

        Elävään uskoon tullaan vaikkapa kannon päällä. Mutta ei vl-rauhanyhdistyksellä.


    • Avauksessa jää elämään miete, missä siinä ilmenee Pyhä Henki?
      Henkihän tuli maan päälle vasta 700 vuoden päästä?
      Kuka kertoo?
      Kes.

    • kljp

      Tuossa kannonpääuskomisessa on ongelma, kun ahteri irtoaa, niin usko jää kantoon.

    • hhyyuiop

      "" Tuossa kannonpääuskomisessa on ongelma, kun ahteri irtoaa, niin usko jää kantoon. ""

      Vähän samaa kuin Ry:ltä poistuttaessa syntien anteeksisaaminen jää sisälle ja itse lähdet ulos!

    • SuuriPalkka

      ###Mutta voipi olla erään kerran, että "kannonpäämies" katselee taivaan portin oikealla puolella, kun VAIN ME -vanhoillislestadiolaiset huutavat tuskaisina portin etupuolella "VAIN ME, VAIN ME, VAIN ME...", mutta portti ei avaudu.###

      Se on mukava uskovaisten aikanaan seurata vanhoillislestadiolaisten tuskaista huutoa.

      "teidän palkkanne on suuri taivaassa" (Luukas 6:23)

    • oeisikonuoin

      "" Vähän samaa kuin Ry:ltä poistuttaessa syntien anteeksisaaminen jää sisälle ja itse lähdet ulos! ""

      Tarkoitatko, että omavanhurskauden siirto ei toista auta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe