Totta on että

jatuntee

kemialla on paljon merkitystä. Kun on joutunut töiden vuoksi olemaan aina silloin tällöin lähellä niin kyllä sen "haistaa".

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverivyöhyke

      Silloin kun on kemiaa niin sen henkilön läsnäolo tuo välittömän hyvän olon ja tunteen.

      Silloin kun ei ole, niin voi muuten tulla hyvin toimeen ja olla hauskaa.

    • japaskat__

      Joku kemia XD

    • KristillinenTissivako

      Joillekin "kemia" on tietysti vastakkaisen sukupuolen jalkoväli.

    • Kaipaankuollakseni

      No hänessä on kyllä sellaiset ainekset, että mä kuohun hänen lähellään niin, että meinaa korkki lähteä.

      Mä tunnen hänen hipaisunsa vieläkin. Palohaavasta jäävä käryävä arpikin paranee nopeammin, kuin hänen kosketuksensa. Tosin, tuosta kosketuksesta mä en haluakaan parantua.

      Jos hipaisu tuntuu tältä, mä kuolisin onnesta, jos hän halaisi minua...ehkä on parempikin, että hän ei rakasta minua.

      • voikierrän

        Sut kyllä niin kaukaa etten vahingossakaan hipase :))


      • Jakomielitauti
        voikierrän kirjoitti:

        Sut kyllä niin kaukaa etten vahingossakaan hipase :))

        Sun viesti ja hymiö on jostain syystä ristiriidassa keskenään...


      • tuohymiötarkoittaa

        Kohdallani piilov*ttuilua.


    • Työjakotierillään

      Ja työkaveri on aina työkaveri, joten olipa kemiaa tai ei, niin työpaikka etiketti kannattaa aina muistaa. Omassa työpaikassani on muutama avioparikin, mutta heidät on sijoitettu siten, etteivät ole samassa tiimissä töissä. Mitäpä arvelisitte työpaikalla tapahtuvan, jos perhe-elämässä ei menisikään hyvin ja oltaisiin samassa porukassa töissä? Ei ne työt taitaisi ihan putkeen mennä ja entäs sitten, jos tulisikin ero, niin aika hankala se tilanne olisi. Itse en voisi ajatellakaan alkavani suhteeseen työkaverin kanssa juuri em. syiden vuoksi ja aika tylsäksi se kävisi, jos työt olisivat mukana joka paikassa kotia myöten.

      • kunhanmietiskelin

        On se työ kotona aina jos ei osaa päästää irti työstä kun työaika loppuu.Ja kärsiihän siinäkin perhe vaikkei olis sama työpaikka.
        Ammatillisesti valveutunut hoitaa työnsä riippumatta onko morsmaikku tai sulho samassa paikassa töissä.
        Asiat ei ole noin yksoikoisia kuitenkaan.
        Kokemattomille voi sattua työtapaturmia joista on haittaa työyhteisössä, mutta ei harjaantuneille konkareille :)


      • sivusta

        Mutta aattelepa niitä yrittäjiä, maanviljelijöitä yms joiden on tehtävä työt yhdessä? Vähän suppea katsantokanta sulla...ne joiden on tehtävä töitä yhdessä, löytää varmaan siihen keinot, kuinka olla työminä ja kotiminä, sekä jos se ero tulee. Ja elämää kaikki vaan on.


      • Työjakotierillään

        No se on semmosten murhe ja organisointiasia, jos se työpaikkakin on siellä kotona. Itse en edes voisi ajatella ryhtyväni moiseen puuhaan, eikä minusta varmasti sellaiseen olisikaan ja kyllä osaan työni jättää työpaikalle, mutta työkaveria en halua mukaan tai kumppaniksenikaan valitettavasti:) Ja se on vaan mun näkökanta näihin asioihin.


      • Kokemustakinon
        Työjakotierillään kirjoitti:

        No se on semmosten murhe ja organisointiasia, jos se työpaikkakin on siellä kotona. Itse en edes voisi ajatella ryhtyväni moiseen puuhaan, eikä minusta varmasti sellaiseen olisikaan ja kyllä osaan työni jättää työpaikalle, mutta työkaveria en halua mukaan tai kumppaniksenikaan valitettavasti:) Ja se on vaan mun näkökanta näihin asioihin.

        Täysin samaa mieltä sivusta kommentoijan kanssa. Kannustan samalla sivusta kommentoijaa siirtymään eturiviin.


      • sivustaeturiviin
        Kokemustakinon kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä sivusta kommentoijan kanssa. Kannustan samalla sivusta kommentoijaa siirtymään eturiviin.

        :D mikä eturiviasia tämä nyt tässä oli? Sivustaltakin on hyvä välillä kommentoida. Ja asioissa on monia puolia. Tunnen yrittäjiä, joilla yhteinen yritys, jossa työt tehdään yhdessä, samoin maanviljelijöitä. Ei ne nyt ole niin kovin kärsineiltä tuntuneet sen suhteen, että pitää olla sekä puolisoita että työkavereita. Joillekin tullut ero, silloin tietysti ollut kaksinverroin hankalaa. Mutta tuokin on tapauskohtaista.


      • nainen_naiselli
        sivustaeturiviin kirjoitti:

        :D mikä eturiviasia tämä nyt tässä oli? Sivustaltakin on hyvä välillä kommentoida. Ja asioissa on monia puolia. Tunnen yrittäjiä, joilla yhteinen yritys, jossa työt tehdään yhdessä, samoin maanviljelijöitä. Ei ne nyt ole niin kovin kärsineiltä tuntuneet sen suhteen, että pitää olla sekä puolisoita että työkavereita. Joillekin tullut ero, silloin tietysti ollut kaksinverroin hankalaa. Mutta tuokin on tapauskohtaista.

        helppoahan tuo on myös parisuhteen hoidon kannalta. Helppoa töiden lomasta irrottautua, ja käväistä vaikka vällyissä lempimässä :)


      • eisekuulkaahiirellä

        sisään mee oli isäntä, yrittäjä tai renki. Jos ei ole kipinää mielistely ei ole kovinkaan hyvä avu.


    • Rakkauskemisti

      Ihmiskuntaa ei olisi koskaan syntynytkään, jos töitä ei muka olisi voinut tehdä rakastamansa ihmisen kanssa.

    • sanat_on

      Ja piti oikeestaan vastata tähän ketjuun mutta eksyin sivulle ja aiheesta sivuun :). On se tieteellisesti todistettu feromoneineen ja ties minkä ovulaatioiden kautta, että nenän ja kemian kanssa on yhteys. Voihan sitä sitten vähätellä että se on vaan kemiaa, mutta mitäs jos se toinen "tuoksuu" niin vastustamattoman hyvälle, että siitä lähistöllä haluais olla aina vaan?

    • Nenäpitkällä

      Aloittajalta kysyisin tuosta sanasta joutunut, et siis halunnut? Vaihttoehtona ns. hajurako.

    • kemiaaonkaikenlaista

      haisooko paska, vai mikä on kemiallinen koostumus.

    • kemiallinenreaktio

      Jos alkaa haista, taitaa olla jokin pahemman sortin käymisreaktio edellisen päivän lounaasta..

      • sakkaailmassa

        Toisaalta jos sen tunteekin, niin sitten taitaa olla kyllä jo melkoisen tuhtia kaasua.


    • kuinkaon

      Mut mun työpaikalla keskitytään vain työntekoon. Yksityisasiat työajan jälkeen.

    • siisootlähellä

      Niinku mitä työtä sä teet ap?

    • vastaustapyydän

      Noh? Ootko joku sairaanhoitaja?

    • yksi_syy_siihen

      Miksi ajattelin silloin, että yritän keksiä jonkin muun vaihtoehdon, ettei tarvi enää olla tekemisissä. Mutta ei se onnistunut.

      • entajunnunyt

        Täh?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe